Geplaatst 3 maart 200718 jr. Tottenham Hotspur FC Van Wikipedia Ga naar: navigatie, zoek geldig voor {{{geldig}}} Tottenham Hotspur, beter bekend als de Spurs, werd opgericht in 1882 als Hotspur FC door jongens van de Hotspur cricket club en de lokale basisschool. In 1884 werd de naam veranderd naar Tottenham Hotspur Football and Athletic Club. Tottenham Hotspur speelt zijn wedstrijden op White Hart Lane in Londen en speelt daar in zijn wit/blauwe tenue. De Spurs worden traditioneel als een grote club in Engeland gezien en in het seizoen 1960/61 lukte het de Spurs om als eerste team in de 20e eeuw, de dubbel te halen. Ze werden zowel winnaar van de competitie als de beker. Hoewel Tottenham Hotspur één van de rijkste clubs van de wereld en zeker van Engeland is, is het de laatste jaren echter niet echt succesvol in de strijd om het landskampioenschap. Dit is des te pijnlijker omdat aartsrivaal Arsenal de laatste tijd juist tot de Europese top behoort. Op 8 november 2004 werd de Nederlander Martin Jol als trainer aangesteld van de Spurs. Hij volgde daarmee de in de zomer van 2004 aangestelde ex-coach van het Franse elftal Jacques Santini op, die een paar dagen ervoor opgestapt was. IK begin binnenkort aan het tweede seizoen met Tottenham en ik wil graag mijn euforie met jullie delen, ik hoop dat jullie veel plezier van mijn novelle zullen hebben hoewel het een slap begin is misschien, maar het is pas mijn eerste zoals gezegd.
Geplaatst 3 maart 200718 jr. Auteur Tottenham Hotspur FC Van Wikipedia Ga naar: navigatie, zoek geldig voor {{{geldig}}} Tottenham Hotspur, beter bekend als de Spurs, werd opgericht in 1882 als Hotspur FC door jongens van de Hotspur cricket club en de lokale basisschool. In 1884 werd de naam veranderd naar Tottenham Hotspur Football and Athletic Club. Tottenham Hotspur speelt zijn wedstrijden op White Hart Lane in Londen en speelt daar in zijn wit/blauwe tenue. De Spurs worden traditioneel als een grote club in Engeland gezien en in het seizoen 1960/61 lukte het de Spurs om als eerste team in de 20e eeuw, de dubbel te halen. Ze werden zowel winnaar van de competitie als de beker. Hoewel Tottenham Hotspur één van de rijkste clubs van de wereld en zeker van Engeland is, is het de laatste jaren echter niet echt succesvol in de strijd om het landskampioenschap. Dit is des te pijnlijker omdat aartsrivaal Arsenal de laatste tijd juist tot de Europese top behoort. Op 8 november 2004 werd de Nederlander Martin Jol als trainer aangesteld van de Spurs. Hij volgde daarmee de in de zomer van 2004 aangestelde ex-coach van het Franse elftal Jacques Santini op, die een paar dagen ervoor opgestapt was. IK begin binnenkort aan het tweede seizoen met Tottenham en ik wil graag mijn euforie met jullie delen, ik hoop dat jullie veel plezier van mijn novelle zullen hebben hoewel het een slap begin is misschien, maar het is pas mijn eerste zoals gezegd.
Geplaatst 3 maart 200718 jr. Auteur Tottenham Hotspur FC Van Wikipedia Ga naar: navigatie, zoek geldig voor {{{geldig}}} Tottenham Hotspur, beter bekend als de Spurs, werd opgericht in 1882 als Hotspur FC door jongens van de Hotspur cricket club en de lokale basisschool. In 1884 werd de naam veranderd naar Tottenham Hotspur Football and Athletic Club. Tottenham Hotspur speelt zijn wedstrijden op White Hart Lane in Londen en speelt daar in zijn wit/blauwe tenue. De Spurs worden traditioneel als een grote club in Engeland gezien en in het seizoen 1960/61 lukte het de Spurs om als eerste team in de 20e eeuw, de dubbel te halen. Ze werden zowel winnaar van de competitie als de beker. Hoewel Tottenham Hotspur één van de rijkste clubs van de wereld en zeker van Engeland is, is het de laatste jaren echter niet echt succesvol in de strijd om het landskampioenschap. Dit is des te pijnlijker omdat aartsrivaal Arsenal de laatste tijd juist tot de Europese top behoort. Op 8 november 2004 werd de Nederlander Martin Jol als trainer aangesteld van de Spurs. Hij volgde daarmee de in de zomer van 2004 aangestelde ex-coach van het Franse elftal Jacques Santini op, die een paar dagen ervoor opgestapt was. IK begin binnenkort aan het tweede seizoen met Tottenham en ik wil graag mijn euforie met jullie delen, ik hoop dat jullie veel plezier van mijn novelle zullen hebben hoewel het een slap begin is misschien, maar het is pas mijn eerste zoals gezegd.
Geplaatst 3 maart 200718 jr. Je hebt gewoon gekopieerd en geplakt, want zelfs het bovenste stukje heb je mee gedaan. Je had het een klein beetje kunnen veranderen, maar toch succes.
Geplaatst 3 maart 200718 jr. Auteur Ben van plan hem door een mod dicht te laten gooien en dan opnieuw te proberen er 1 te starten.
Geplaatst 3 maart 200718 jr. Het is idd niet officieel en mooi dat je dit plaatst. Maarja, succes met Tottenham .. ;) Ik ben zelf ook Tottenham he; check novelle van mij :D
Geplaatst 3 maart 200718 jr. Auteur Het is idd niet officieel en mooi dat je dit plaatst. Maarja, succes met Tottenham .. ;) Ik ben zelf ook Tottenham he; check novelle van mij :D Had hem idd al gecheckt ja, maar ik ga denk ik ff een nieuwe aanmaken, aanvraag voor sluiting loopt, dan probeer ik het helemaal anders aan te pakken.
Geplaatst 7 maart 200718 jr. Auteur Als het een beetje meezit en ik in Paint alleen het clublogo en niet de site waar die vandaan komt etc. dan volgt vanavond een 2e poging en deze keer zal het iets serieuzer worden.
Geplaatst 7 maart 200718 jr. Komt die dan hier vriend of ga je een ander topic openen? Anders sluit ik deze...
Geplaatst 7 maart 200718 jr. Auteur Ik was van plan een nieuwe te openen eerlijk gezegd, anders krijg je er 2 door elkaar en dat is nie echt netjes.