Geplaatst 2 maart 200718 jr. Mijn novelle begin ik in het 2e seizoen met Cambuur.Ik zal jullie eerst even een samenvatting geven over mijn verloop in het eerste seizoen.In mij 2e seizoen zal ik dan ook screens gaan plaatsen.Reacties zij welkom. Cambuur Leeuwarden, een club van de supporters.Een bewogen club die altijd van zich laat horen,is het niet van de supporters dan zijn het wel de slechte financien die de gemoederen bezig houden.In het eerste seizoen met een doelstelling om de 11e plaats te behalen in de Jupiler League had Cambuur een dramatische start.Na 10 gespeelde wedstrijden was de club uit het hoge noorden de hekkensluiter van de competitie,maar trainer Johnny Sinnema beloofde betere prestaties na de winterstop.De 2 aankopen van Sinnema aan de start van het seizoen hadden het publiek nog niet weten te overtuigen.Anduele Pryor de linksbuiten en verdediger Fabian Peppinck werden al snel afgeschilderd als 'miskopen', maar Sinnema was er van overtuigd dat de spelers slechts tijd nodig hadden om zich op hun gemak te voelen in Leeuwarden. De winterstop is aangebroken en Cambuur is drie plaatsen gestegen en bekleed een 17e plek op de ranglijst.Een kleine verbetering maar zeker nog niet voldoende volgens voorzitter Alex Pama:,,Wij hebben grote ambities met deze club,en zijn er van overtuigd dat met enkele versterkingen het seizoen nog niet verloren is''.De ogen zijn volledig op Sinnema gericht.Welke spelers zullen er worden aangetrokken?,zullen de beloofde versterkingen ook daadwerkelijk komen?.Het is 1 januari, de transfermarkt is geopend en er wordt meteen al gespeculeerd over dergelijke aankopen.De naam van linksback Erik Pieters,het veelbelovende talent van Fc Utrecht, wordt al direct genoemd.Sinnema had begin van het seizoen ook al interrese in de 20 jarige linksback die zowel centraaal uit de voeten kan.Maar destijds was hij niet haalbaar maar naar de verkoop van Bovar Karim aan BVO Emmen werdt geld vrijgemaakt voor versterkingen in de winterstop.De jacht op Pieters wordt geopend en ondermeer Telstar en Cambuur lijken de meest concrete opties voor de verdediger.Uiteindelijk heeft Cambuur de betere papieren en wordt Pieters tot medio 2009 vastgelegd. Na Erik Pieters worden al snel Jasar Takak en Antonio Furfaro transfervrij aangetrokken en laat Sinnema weten dat de laatste aankoop een doelman zal zijn.Sherif Ekramy en Peter Zois zijn de 2 die boven aan het lijstje staan om na de winterstop onder de lat plaatst te nemen.Cambuur is in gesprek met beide spelers maar komt er uiteindelijk uit met Peter Zois.De doelman die bij Willem II op een zijspoor is beland mag in Leeuwarden gaan concureren met doelman Peter van der Vlag,de meest gepasseerde keeper in de Jupiler League,die velle kritiek kreeg van zijn manager.Een aantal prachige oefenwedstrijden zijn geplant om de financieen van de club wat op te krikken.De eerste club die thuis werdt ontvangen was Werder Bremen,de titelkandidaat van onze oosterburen wou maar al te graag hun oefenprogramma beginnen in Leeuwarden.De verrasende 1-0 zege voor Cambuur kwam aan als een complete verrasing.Na eerder verwachte 0-2 speelde Cambuur op eigen bodem de duitsers van de mat en werdt de eerste wedstrijd van 'een nieuw Cambuur' afgesloten met een winst.De tweede oefenwedstrijd waarin Cambuur tegen Everton aantrad in een bijna uitverkocht Cambuur Stadion werdt er met 0-1 verloren.Geen paniek bij de supporters na de zege van Werder omdat de selectie van trainer Sinnema duidelijk met sprongen vooruit was gegaan.De laatste wedstrijd tegen rivaal Sc Heerenveen wordt met een 2-1 zege winnend afgesloten.Met 10.000 supporters op de tribune waren de Leeuwarders duidelijk de betere ploeg.De wedstrijd die bijna werdt verboden door burgemeester Dales omdat er niet genoeg politie op de been was,maar de grote rellen bleven uit. Het seizoen werdt hervat met een uit wedstrijd tegen Fc omniworld die winnend wordt afgesloten 1-3.Cambuur zal een grote rol spelen in de periodes die daarna volgen.Met steeds een 2e en 3e plek in de laatste periodes wordt er tot teleurstelling van manager en supporters geen periodetitel binnengesleept.Cambuur eindigd op de 9e plaats in de Jupiler League en zowel de Supporters als de bestuursleden zijn blij met de vooruitgang die de ploeg heeft gemaakt.Manager Sinnema verlengt zijn contract voor een jaar en begint volop aan het bouwen van een nieuwe selectie voor het seizoen 2007/2008.
Geplaatst 2 maart 200718 jr. Auteur Mijn novelle begin ik in het 2e seizoen met Cambuur.Ik zal jullie eerst even een samenvatting geven over mijn verloop in het eerste seizoen.In mij 2e seizoen zal ik dan ook screens gaan plaatsen.Reacties zij welkom. Cambuur Leeuwarden, een club van de supporters.Een bewogen club die altijd van zich laat horen,is het niet van de supporters dan zijn het wel de slechte financien die de gemoederen bezig houden.In het eerste seizoen met een doelstelling om de 11e plaats te behalen in de Jupiler League had Cambuur een dramatische start.Na 10 gespeelde wedstrijden was de club uit het hoge noorden de hekkensluiter van de competitie,maar trainer Johnny Sinnema beloofde betere prestaties na de winterstop.De 2 aankopen van Sinnema aan de start van het seizoen hadden het publiek nog niet weten te overtuigen.Anduele Pryor de linksbuiten en verdediger Fabian Peppinck werden al snel afgeschilderd als 'miskopen', maar Sinnema was er van overtuigd dat de spelers slechts tijd nodig hadden om zich op hun gemak te voelen in Leeuwarden. De winterstop is aangebroken en Cambuur is drie plaatsen gestegen en bekleed een 17e plek op de ranglijst.Een kleine verbetering maar zeker nog niet voldoende volgens voorzitter Alex Pama:,,Wij hebben grote ambities met deze club,en zijn er van overtuigd dat met enkele versterkingen het seizoen nog niet verloren is''.De ogen zijn volledig op Sinnema gericht.Welke spelers zullen er worden aangetrokken?,zullen de beloofde versterkingen ook daadwerkelijk komen?.Het is 1 januari, de transfermarkt is geopend en er wordt meteen al gespeculeerd over dergelijke aankopen.De naam van linksback Erik Pieters,het veelbelovende talent van Fc Utrecht, wordt al direct genoemd.Sinnema had begin van het seizoen ook al interrese in de 20 jarige linksback die zowel centraaal uit de voeten kan.Maar destijds was hij niet haalbaar maar naar de verkoop van Bovar Karim aan BVO Emmen werdt geld vrijgemaakt voor versterkingen in de winterstop.De jacht op Pieters wordt geopend en ondermeer Telstar en Cambuur lijken de meest concrete opties voor de verdediger.Uiteindelijk heeft Cambuur de betere papieren en wordt Pieters tot medio 2009 vastgelegd. Na Erik Pieters worden al snel Jasar Takak en Antonio Furfaro transfervrij aangetrokken en laat Sinnema weten dat de laatste aankoop een doelman zal zijn.Sherif Ekramy en Peter Zois zijn de 2 die boven aan het lijstje staan om na de winterstop onder de lat plaatst te nemen.Cambuur is in gesprek met beide spelers maar komt er uiteindelijk uit met Peter Zois.De doelman die bij Willem II op een zijspoor is beland mag in Leeuwarden gaan concureren met doelman Peter van der Vlag,de meest gepasseerde keeper in de Jupiler League,die velle kritiek kreeg van zijn manager.Een aantal prachige oefenwedstrijden zijn geplant om de financieen van de club wat op te krikken.De eerste club die thuis werdt ontvangen was Werder Bremen,de titelkandidaat van onze oosterburen wou maar al te graag hun oefenprogramma beginnen in Leeuwarden.De verrasende 1-0 zege voor Cambuur kwam aan als een complete verrasing.Na eerder verwachte 0-2 speelde Cambuur op eigen bodem de duitsers van de mat en werdt de eerste wedstrijd van 'een nieuw Cambuur' afgesloten met een winst.De tweede oefenwedstrijd waarin Cambuur tegen Everton aantrad in een bijna uitverkocht Cambuur Stadion werdt er met 0-1 verloren.Geen paniek bij de supporters na de zege van Werder omdat de selectie van trainer Sinnema duidelijk met sprongen vooruit was gegaan.De laatste wedstrijd tegen rivaal Sc Heerenveen wordt met een 2-1 zege winnend afgesloten.Met 10.000 supporters op de tribune waren de Leeuwarders duidelijk de betere ploeg.De wedstrijd die bijna werdt verboden door burgemeester Dales omdat er niet genoeg politie op de been was,maar de grote rellen bleven uit. Het seizoen werdt hervat met een uit wedstrijd tegen Fc omniworld die winnend wordt afgesloten 1-3.Cambuur zal een grote rol spelen in de periodes die daarna volgen.Met steeds een 2e en 3e plek in de laatste periodes wordt er tot teleurstelling van manager en supporters geen periodetitel binnengesleept.Cambuur eindigd op de 9e plaats in de Jupiler League en zowel de Supporters als de bestuursleden zijn blij met de vooruitgang die de ploeg heeft gemaakt.Manager Sinnema verlengt zijn contract voor een jaar en begint volop aan het bouwen van een nieuwe selectie voor het seizoen 2007/2008.
Geplaatst 2 maart 200718 jr. Auteur Mijn novelle begin ik in het 2e seizoen met Cambuur.Ik zal jullie eerst even een samenvatting geven over mijn verloop in het eerste seizoen.In mij 2e seizoen zal ik dan ook screens gaan plaatsen.Reacties zij welkom. Cambuur Leeuwarden, een club van de supporters.Een bewogen club die altijd van zich laat horen,is het niet van de supporters dan zijn het wel de slechte financien die de gemoederen bezig houden.In het eerste seizoen met een doelstelling om de 11e plaats te behalen in de Jupiler League had Cambuur een dramatische start.Na 10 gespeelde wedstrijden was de club uit het hoge noorden de hekkensluiter van de competitie,maar trainer Johnny Sinnema beloofde betere prestaties na de winterstop.De 2 aankopen van Sinnema aan de start van het seizoen hadden het publiek nog niet weten te overtuigen.Anduele Pryor de linksbuiten en verdediger Fabian Peppinck werden al snel afgeschilderd als 'miskopen', maar Sinnema was er van overtuigd dat de spelers slechts tijd nodig hadden om zich op hun gemak te voelen in Leeuwarden. De winterstop is aangebroken en Cambuur is drie plaatsen gestegen en bekleed een 17e plek op de ranglijst.Een kleine verbetering maar zeker nog niet voldoende volgens voorzitter Alex Pama:,,Wij hebben grote ambities met deze club,en zijn er van overtuigd dat met enkele versterkingen het seizoen nog niet verloren is''.De ogen zijn volledig op Sinnema gericht.Welke spelers zullen er worden aangetrokken?,zullen de beloofde versterkingen ook daadwerkelijk komen?.Het is 1 januari, de transfermarkt is geopend en er wordt meteen al gespeculeerd over dergelijke aankopen.De naam van linksback Erik Pieters,het veelbelovende talent van Fc Utrecht, wordt al direct genoemd.Sinnema had begin van het seizoen ook al interrese in de 20 jarige linksback die zowel centraaal uit de voeten kan.Maar destijds was hij niet haalbaar maar naar de verkoop van Bovar Karim aan BVO Emmen werdt geld vrijgemaakt voor versterkingen in de winterstop.De jacht op Pieters wordt geopend en ondermeer Telstar en Cambuur lijken de meest concrete opties voor de verdediger.Uiteindelijk heeft Cambuur de betere papieren en wordt Pieters tot medio 2009 vastgelegd. Na Erik Pieters worden al snel Jasar Takak en Antonio Furfaro transfervrij aangetrokken en laat Sinnema weten dat de laatste aankoop een doelman zal zijn.Sherif Ekramy en Peter Zois zijn de 2 die boven aan het lijstje staan om na de winterstop onder de lat plaatst te nemen.Cambuur is in gesprek met beide spelers maar komt er uiteindelijk uit met Peter Zois.De doelman die bij Willem II op een zijspoor is beland mag in Leeuwarden gaan concureren met doelman Peter van der Vlag,de meest gepasseerde keeper in de Jupiler League,die velle kritiek kreeg van zijn manager.Een aantal prachige oefenwedstrijden zijn geplant om de financieen van de club wat op te krikken.De eerste club die thuis werdt ontvangen was Werder Bremen,de titelkandidaat van onze oosterburen wou maar al te graag hun oefenprogramma beginnen in Leeuwarden.De verrasende 1-0 zege voor Cambuur kwam aan als een complete verrasing.Na eerder verwachte 0-2 speelde Cambuur op eigen bodem de duitsers van de mat en werdt de eerste wedstrijd van 'een nieuw Cambuur' afgesloten met een winst.De tweede oefenwedstrijd waarin Cambuur tegen Everton aantrad in een bijna uitverkocht Cambuur Stadion werdt er met 0-1 verloren.Geen paniek bij de supporters na de zege van Werder omdat de selectie van trainer Sinnema duidelijk met sprongen vooruit was gegaan.De laatste wedstrijd tegen rivaal Sc Heerenveen wordt met een 2-1 zege winnend afgesloten.Met 10.000 supporters op de tribune waren de Leeuwarders duidelijk de betere ploeg.De wedstrijd die bijna werdt verboden door burgemeester Dales omdat er niet genoeg politie op de been was,maar de grote rellen bleven uit. Het seizoen werdt hervat met een uit wedstrijd tegen Fc omniworld die winnend wordt afgesloten 1-3.Cambuur zal een grote rol spelen in de periodes die daarna volgen.Met steeds een 2e en 3e plek in de laatste periodes wordt er tot teleurstelling van manager en supporters geen periodetitel binnengesleept.Cambuur eindigd op de 9e plaats in de Jupiler League en zowel de Supporters als de bestuursleden zijn blij met de vooruitgang die de ploeg heeft gemaakt.Manager Sinnema verlengt zijn contract voor een jaar en begint volop aan het bouwen van een nieuwe selectie voor het seizoen 2007/2008.
Geplaatst 2 maart 200718 jr. Auteur Seizoen 2007/2008 Het nieuwe seizoen gaat van start.Voor de club Cambuur een nieuw begin van een redelijk verlopen seizoen achter de rug.Met enkele nieuwe versterkingen zal Cambuur een periode titel in de wacht moeten slepen.Als eerste nieuwe aanwinst wordt de 36-jarige Michael Mols terug gehaald.De aanvaller komt transfervrij over van Ado den Haag,de club die dit seizoen samen met Heracles Almelo degradeerde uit de eredivisie. Cambuur kan niet veel nieuwe spelers veroorloven vanwege de financiele crisis waar de club mee kampt.De nieuwe versterkingen zullen transfervrij moeten overkomen omdat de club geen transferbudget heeft vrijgemaakt. Nietemin komen de gehoopte versterkingen toch en gaat Cambuur met een nieuwe ploeg op trainingskamp in Spanje. Met een aantal pittige oefenwedstrijden op het programma zal Cambuur proberen het financieel er beter voor te zetten. Cambuur 0-3 Hertha BSC Cambuur 2-2 Fiorentina Cambuur 1-2 Heerenveen Cambuur 3-0 Sparta Nijkerk Cambuur 1-3 PSV Maar vooral de 3e wedstrijd tegen Sc Heerenveen bracht veel comotie.In tegenstelling tot de wedstrijd in de winterstop die goed verliep zonder rellen zijn er in de 1-2 thuis nederlaag van cambuur 35 supporters opgepakt.De ME moest er aan te pas komen om de losgeslagen hooligans te kalmeren.
Geplaatst 2 maart 200718 jr. Leuk dat je dat stukje erbij doet, dat is irl gebeurt hé! Ik ben zelf voor Heerenveen, maar succes met je Novelle ;) De derby moet terug! :P
Geplaatst 2 maart 200718 jr. Kan maar een ding zeggen sucses met je novelle. Maar mijn gevoelens voor cambuur zinken lager dan dat strond kan zakken. Nogmaals sterkte met je Novel.
Geplaatst 2 maart 200718 jr. Auteur Tja henkie abe, iedereen zo zijn eigen club.Als jij graag voor DKV wil zijn. Veel plezier.Ik heb meer respect voor de echte supporters zoals Frisian die wel gewoon kunnen reageren.
Geplaatst 2 maart 200718 jr. Whaha echt he :P... Cambuur leuke club ik ben benieuwd hoe je het gaat doen succes
Geplaatst 2 maart 200718 jr. Ben benieuwd hoe je het gaat doen in Leeuwarden :D .. Mag ik trouwens screentje van mols ;)?
Geplaatst 2 maart 200718 jr. Auteur Een moeilijk programma voor Cambuur.Met de eerste 2 wedstrijden van het nieuwe seizoen achter de rug staat Cambuur met 2 punten 10e op de ranglijst.Met een gelijkspel tegen De graafschap 2-2 en tegen Heracles Almelo 1-1 moet Cambuur vandaag aantreden tegen het hooggeklasseerde Fc Zwolle.In een voor de helft gevuld Cambuur stadion treden de leeuwarders voor het eerst met het 18-jarige talent Brandon Bonivacio in de basis aan tegen de Blauw-witten.Tenkoste van Berry Hoogeveen die van manager Sinnema mag vertekken omdat hij gezien de financiele omstandigheden als enige van de spelersgroep geen salaris wou inleveren.