Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

headercj6.png

Welkom, dit is mijn eerste novelle..

Ik probeer zo vaak mogelijk Updates te verzorgen, en hoop dat jullie er veel leesplezier aan hebben!

Ik begon vol goede moed aan het nieuwe seizoen, met mijn club Feyenoord. Ik heb gekozen voor het volgende basis elftal in een 5-3-2 formatie:

opstellingkk2.png

Mijn hele 1e elftal selectie:

1eelftalpm1.png

1e wedstrijd:

In mijn 1e vriendschappelijke oefenwedstrijd had ik al meteen een klein succesje.. Charisteas bleek direct in vorm te zijn door binnen een kwartier 4 doelpunten te maken! Bij rust stond de stand 5-0 op het scorebord. Na rust pikten de verdedigers ook nog hun doelpuntje mee (Charisteas die ook nog zijn 5e van de wedstrijd maakte), en zoals het hoort speelden we de wedstrijd netjes uit, zonder al te veel energie te verspillen waarna de score werd bepaald op: 0-7. vriendschappelijkqa0.png

Na één wedstrijd staan de topclubs ook direct in de rij voor Jonathan de Guzman:

jdgfa3.png

bodxo9.png

Een bod van rond de €8,650,000 van Liverpool had ik afgeslagen, dit omdat hij een groot talent is, en ik in de toekomst minstens het dubbele wel kan krijgen voor hem. Imiddels heb ik ook een bod van €10,250,000 afgeslagen van Internazionale. Ook Arsenal doet mee: €16,385,000!

Uiteindelijk besluit Liverpool ook hoger te bieden: €10,295,000 Maar toch verkoop ik De Guzman nog niet :-D .

Overzicht uitslagen andere vriendschappelijke duels:

Velbert - Feyenoord 1-7

Dynamo Dresden - Feyenoord 1-2

Excelsior - Feyenoord 0-3

FC Den Bosch - Feyenoord 2-2

De competitie begint...

Ik ben inmiddels al 3 wedstrijden onder weg, en ineens krijg ik een wel grappig bericht in mijn inbox:

vhdnkgj3.png

Waar van Basten in het echt nog wel eens teveel met zijn gedachte bij Ajax zit, doet hij het bij FM 2007 toch beter, hij selecteert tenminste mensen die goed spelen.. en niet alleen Ajaccieden/Mensen met een ajax verleden, GO PIERRE!! :D

Geplaatst
  • Auteur

headercj6.png

Ik probeer zo vaak mogelijk Updates te verzorgen, en hoop dat jullie er veel leesplezier aan hebben!

Ik begon vol goede moed aan het nieuwe seizoen, met mijn club Feyenoord. Ik heb gekozen voor het volgende basis elftal in een 5-3-2 formatie:

opstellingkk2.png

1eelftalpm1.png

1e wedstrijd:

In mijn 1e vriendschappelijke oefenwedstrijd had ik al meteen een klein succesje.. Charisteas bleek direct in vorm te zijn door binnen een kwartier 4 doelpunten te maken! Bij rust stond de stand 5-0 op het scorebord. Na rust pikten de verdedigers ook nog hun doelpuntje mee (Charisteas die ook nog zijn 5e van de wedstrijd maakte), en zoals het hoort speelden we de wedstrijd netjes uit, zonder al te veel energie te verspillen waarna de score werd bepaald op: 0-7. vriendschappelijkqa0.png

Na één wedstrijd staan de topclubs ook direct in de rij voor Jonathan de Guzman:

jdgfa3.png

bodxo9.png

Een bod van rond de €8,650,000 van Liverpool had ik afgeslagen, dit omdat hij een groot talent is, en ik in de toekomst minstens het dubbele wel kan krijgen voor hem. Imiddels heb ik ook een bod van €10,250,000 afgeslagen van Internazionale. Ook Arsenal doet mee: €16,385,000!

Uiteindelijk besluit Liverpool ook hoger te bieden: €10,295,000 Maar toch verkoop ik De Guzman nog niet :-D .

Velbert - Feyenoord 1-7

De competitie begint...

Ik ben inmiddels al 3 wedstrijden onder weg, en ineens krijg ik een wel grappig bericht in mijn inbox:

vhdnkgj3.png

Waar van Basten in het echt nog wel eens teveel met zijn gedachte bij Ajax zit, doet hij het bij FM 2007 toch beter, hij selecteert tenminste mensen die goed spelen.. en niet alleen Ajaccieden/Mensen met een ajax verleden, GO PIERRE!! :D

Geplaatst
  • Auteur

headercj6.png

opstellingkk2.png

1eelftalpm1.png

1e wedstrijd:

jdgfa3.png

bodxo9.png

Velbert - Feyenoord 1-7

De competitie begint...

vhdnkgj3.png

Geplaatst

Veel succes met feyenoord ben er sinds een paar dagen ook mee

bezig en je zult zien dat het 1 ste seizoen niet makkelijk is om hoog te eindigen

Geplaatst

klasse yordi!!

mooie novelle (Y) toppie!

alleen over je selectiebeleid van van basten heb je totaal geen gelijk:P

Geplaatst
  • Auteur

Dankje ;)

Ja Feyenoord is best een moeilijke ploeg om mee te beginnen.. Toch is het wel een sterk elftal, en staan de topclubs (nu al) in de rij om spelers als; De Guzman, Vincken, Bahia, Green in te lijven :P alleen ik wil zoveel mogelijk belangrijke basisspelers het 1e seizoen nog in rotterdam houden ;)

Geplaatst
  • Auteur

Ja ;) Maar zoals gezegt alleen aankopen, en overbodige spelers verkoop ik dan ;) De topspelers wil ik nog 1 seizoen behouden

Geplaatst
  • Auteur

uecupdu3.png

Het 1e seizoen UEFA Cup voetbal...

Ik werd geloot tegen een vrij onbekende griekse ploeg: Xanthi Ik verwachtte dat we over 2 wedstrijden gemakkelijk moesten doorkomen tegen deze club. De 1e wedstrijd ging wel aardig makkelijk, we kwamen op voorsprong door een strafschop van Bahia, maar we verzuimden de kansen af te maken waardoor we het nog wel eens moeilijk zouden kunnen krijgen in de uitwedstrijd.

eufa1mg6.png

Ik had inmiddels even gekeken naar de wedstrijd statistieken van Xanthi, en zag dat ze een paar dagen eerder vrij gemakkelijk thuis met 2-0 van Borussia Dortmund hadden gewonnen. Ik nam het zekere voor het onzekere door vol op de aanval te gaan daar, aangezien de verdediging van hun ploeg vrij zwak is. Het resulteerde in een zenuwslopende wedstrijd waarin kansen voor beide ploegen waren, maar er niet gescoord werd. Ik ging dus gelukkig door:

eufa2ej4.png

De Groepsronde

Na een loting werd ik in één van de zwaarste groepen geplaatst:

groepeufapz1.png

Dan komen we bij het volgende wedstrijdschema:

Feyenoord - Sparta Praag

Palermo - Feyenoord

Feyenoord - FC Kopenhagen

Fenerbache - Feyenoord

Een toch wel naar uitgangspunt aangezien ik de moeilijkere tegenstanders uit heb. Fenerbache uit moet ik maar zien te overleven, en tegen Palermo zou een gelijkspel haalbaar moeten zijn. Zolang ik de thuiswedstrijden maar win heb ik een grote kans minimaal 3e te eindigen in de poule..

In de competitie sta ik inmiddels 6e, met 4 punten achterstand op de nummer 1.. Binnenkort weer updates!

Geplaatst

Das een pittige groep inderdaad :O

ik ben wel benieuwd naar je aankopen

succes verder

Geplaatst
  • Auteur

Hey, ja moeilijke poule he :(

Ik kan wel iets van mijn aankopen verklappen..

Ik wil in ieder geval een goede spits halen.. Aangezien ik nu alleen Charisteas en Huysegems heb, en als 1 geblesseerd raakt heb ik geen echte goede vervanger.

Voor andere positie's moet ik nog even kijken, maar zijn niet echt noodzakelijk.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.