Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Als reactie op de column: Een nieuw stadion... naar jou vernoemd!

Ik heb met AZ al enkele keren het stadion uitgebreid.

Nu bouwen ze een stadion dat naar mij genoemd is met 100.000 zitplaatsen.

De bouw zou 8-7-2017 klaar zijn. Ik zit nu in mei 2018.

Het stadion is dus nog niet opgeleverd, terwijl ie wel klaar zou moeten zijn.

Heeft nog iemand dit meegemaakt? Krijg ik mijn stadion alsnog?

Ps. Den tette, jij hebt met Werder Bremen hetzelfde stadion gekregen, heb je hem wel al gekregen?

Geplaatst
  • Auteur

Ps. Den tette, jij hebt met Werder Bremen hetzelfde stadion gekregen, heb je hem wel al gekregen?

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst

Hmm, misschien moet je ff geduld hebben, kan je bij bestuurskamer nog op Stadion uitbreiden klikken?

Geplaatst

Ik denk dat het nog opgelevert gaat worden.

Bij mij met Valencia duurde het ook langer dan verwacht. Gewoon wachten dus.

Geplaatst

Wel heel vet dat, als je de club zo ver hebt gekregen en er zo'n topclub van kunt maken, ook structureel ;)

Geplaatst

Ik had ze de opdracht nog niet eens gegeven om het stadion uit te breiden maar het bestuur heeft besloten hem met meer dan 7.000 stoeltjes uit te breiden(precieze aantal weet ik niet), maar daardoor is wel mijn zuid-tribune ontoegankelijk momenteel helaas.

Geplaatst

Misschien heb je schulden ofzo waardoor het stadion niet opgeleverd kan worden??

Offtopic: Zou het niet cool zijn om een topic te starten waarin iedereen zijn/haar stadion post in het jaar 2012 of verder, zo kun je zien hoever je je stadion kunt uitbreiden en/of je een nieuw stadion kunt krijgen....

Geplaatst

Eindelijk word Anfield eens uitgebreid,ik zit in 2023 en telkens werd het met 1500 uitgebreid maar nu komen er 16.000 zitplaatsen bij wat de capaciteit op 64.000 moet brengen :)

Geplaatst
Misschien heb je schulden ofzo waardoor het stadion niet opgeleverd kan worden??

Offtopic: Zou het niet cool zijn om een topic te starten waarin iedereen zijn/haar stadion post in het jaar 2012 of verder, zo kun je zien hoever je je stadion kunt uitbreiden en/of je een nieuw stadion kunt krijgen....

topic aangemaakt

Geplaatst

ik heb idd het zelfde probleem, ik ben al een jaar verder. mischien ligt het idd aan het gebrek aan geld. maar ik heb met ajax wel een transferbudget van 15miljoen(nietveel) maar dat ze dat dan is gebruiken voor mijn stadion

Geplaatst

Niks is tegenwoordig meer op tijd af...

Wat meer achtergrond informatie vanuit je bestuur over het nieuwe stadion zou ook geen kwaad kunnen.. waar ze bijvoorbeeld van de een op de andere dag 478 mil vandaan halen:cab:

Geplaatst
Niks is tegenwoordig meer op tijd af...

Wat meer achtergrond informatie vanuit je bestuur over het nieuwe stadion zou ook geen kwaad kunnen.. waar ze bijvoorbeeld van de een op de andere dag 478 mil vandaan halen:cab:

bedoel je dan dat we moeten wachten tot we een keer dat stadion opgeleverd krijgt

Geplaatst

Nee ik bedoel dat ook IRL er zovaak dingen beloofd worden maar het dan gigantisch veel langer duurt uiteindelijk:cab:

Geplaatst

ik zit al meer dan een jaar te wachten, hoelang duurde het bij jou?

Geplaatst

Het stadion is nog nooit naar mij vernoemd.

Reden: Meestal duurt een carriere 1 seizoen en dan stop ik ermee.

Lijk me lastig dat je dan de beste manager van die club ooit ben.

Maar lijk me wel leuk om een stadion te krijgen die naar jou is vernoemd.

Geplaatst

ik zit al meer dan een jaar te wachten, hoelang duurde het bij jou?

Een kennis van me zit al 3 seizoenen verder dan de aangegeven datum en heeft nog steeds zijn stadion niet.:(

Geplaatst

ik probeer telkens om het stadion uittebreiden maar het bestuur zegt dan: Het bestuur ergert je aan je constante verzoeken, ze willen je meer op het trainingsveld zien. zo stom! ik vroeg het een keer ( had al een heel seizoen niks gevraagt ) en dan zeggen ze dit weer.. heeft iemand dit ook en wie weet een oplossing?

Geplaatst

Dan is het niet nodig om het stadion uit te breiden of heb je het geld er niet voor.

Ik heb met feyenoord in 2029 een stadion van 93990 plekken. Heeft iemand enig idee wanneer de Kuip 'af' is en ik een nieuw stadion krijg?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.