Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Ik verveelde me en ik zag dat sommige mensen echt afgrijselijke avatars hebben heb zelf maar is een tutorial gemaakt voor een hele simpele maar effectiefe avatar. Verplaats het topic als het moet.

Laat ook zien wat je ervan gemaakt hebt.

Geplaatst
  • Auteur

Ik verveelde me en ik zag dat sommige mensen echt afgrijselijke avatars hebben heb zelf maar is een tutorial gemaakt voor een hele simpele maar effectiefe avatar. Verplaats het topic als het moet.

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst
  • Auteur
Heel duidelijk en makkelijk :D Ga maar weer ff Photoshop 'Kopen' ;)

Vind je mijn avatar ook afschrijfelijke :cab: :D

Mwuhauahuahau hoe kom ik erbij. :lol:

Nee jou is tof die meneer boven je kom in de buurt.

Geplaatst

Vond hem mooier voor je er mee ging kloten :cab:

Geplaatst

Die avatar komt me wel bekend voor. 8)

Geplaatst
Vond hem mooier voor je er mee ging kloten :cab:

Op zich wel ja, als je echt een mooie wil maken moet je ook nog vele andere opties erbij doen.

Geplaatst
  • Auteur
Die avatar komt me wel bekend voor. 8)

Mwuahuahua ik vond het een vet plaatje!

@Thomas: Als jij dat vind, probeer het is met andere plaatje mischien verandert je mening dan?

@Jomar: Als je goed leest staat er ook bij dat het een heeeeel simpele is, en waar heel veel werk een tijd aan is besteeds hoeft niet altijd even mooi te zijn. Het dus ook meer iets dit om mee te beginnen voor noobies!

Geplaatst
  • Auteur

Dat is een optie in photoshop om de HOEVEELHEID effect dat het geeft op je plaatje. Kan je rechts onderin vinden! Ik heb trouwens geen zin om constant antwoorden te gefen mischien kan je zel fis wat langer zoeken!

Geplaatst

Ik heb ook maar eens een poging gewaagd :) . (zie avatar)

Gaat inderdaad wel makkelijk, als je van alles weet waar je het kan vinden.

Geplaatst
Dat is een optie in photoshop om de HOEVEELHEID effect dat het geeft op je plaatje. Kan je rechts onderin vinden! Ik heb trouwens geen zin om constant antwoorden te gefen mischien kan je zel fis wat langer zoeken!

Jo knakker, als dit een tutorial voor beginners moet zijn moet het ook voor echte beginners zijn, dus die geen idee hebben hoe alles met bv. Photoshop werkt. Iemand die Photoshop al heeft kan dit dan allang.. dusseh.. :cab:

Geplaatst
Ik heb ook maar eens een poging gewaagd :) . (zie avatar)

Gaat inderdaad wel makkelijk, als je van alles weet waar je het kan vinden.

Ik weet niet maar is het de bedoeling dat zijn ogen zwarte gaten zijn? Was dat bij de originele foto ook al? Misschien een foto nemen die wat beter belicht is ;)

Geplaatst

De originele foto is spoorloos verdwenen van google en ik ben zo slim geweest om hem meteen als jpg op te slaan ;c . Veel kan ik er dus niet meer van maken, die ogen blijven zwart... Nou ja, dan maak ik wel een andere ;sm;

Geplaatst
  • Auteur
Jo knakker, als dit een tutorial voor beginners moet zijn moet het ook voor echte beginners zijn, dus die geen idee hebben hoe alles met bv. Photoshop werkt. Iemand die Photoshop al heeft kan dit dan allang.. dusseh.. :cab:

Doe even kalm dan, :cab: ik probeer toch ook maar wat, maar ik word hier meer afgekraakt blijkbaar.

Geplaatst

Ik denk niet dat hij het verkeerd bedoeld (toch Nick?). Maar het is wel handig voor iemand die net photoshop heeft, zoals ik binnenkort :)

Geplaatst

Heeft iemand een soort Tutorial of Training van Photoshop want ik ben wel benieuwd hoe alles werkt :D

Geplaatst

Ik heb photoshop al een tijdje, maar snap er nog niks van, dus bedankt dat je de moeite neemt om iedereen een beetje op gang te helpen, binnekort ook maar is kijken of ik zoiets kan maken :)

Geplaatst
Ik denk niet dat hij het verkeerd bedoeld (toch Nick?). Maar het is wel handig voor iemand die net photoshop heeft, zoals ik binnenkort :)

Nee, maar ik had geen zin in een discussie..

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.