Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Part I

Une visite à Hearts of Midlothian

150px-HEARTS_LOGO.GIF

Inleiding:

Hallo allemaal,allereerst zal ik maar beginnen met Nederlands te praten,geen idee waar die bui vandaan kwam om Frans te praten.

Ik heb me voorgenomen om een reis door Europa te maken(aan degenen die dat al gedaan hebben,beschouw dit niet als rippen,het lijkt me leuk om het eens te doen).

Aan het logo te zien dat hier boven mijn tekstje gezeik staat dat toch niemand zal lezen zie je dus dat ik start in Schotland.

Doelen:

Mijn voornaamste doel is om plezier te hebben,dat is toch meestal de bedoeling van spelletjes(op het geld na dan).

Ook wil ik een kern wat meer "nationaliseren",gemixt met goede buitenlandse spelers.

En natuurlijk wil ik ook jullie vermaken,haha dan zullen we er maar eens aan beginnen zeker!

Opvallende Dingen:

Ik open mijn FM en wat zie ik?

1 Chileen,2 Tsjechen,1 Engelsman,1 Fransman,1 Ghanees,2 Grieken,3 Portugezen,5(!!!)Schotten en 10(!!!!!) Litouwers waarvan 9 geleend.

Ok,dit noem ik dus geen Schotse club meer.

Als je de moeite hebt genomen om hetgene wat ik hier neerzet te lezen,weet je dat ik het team meer wil nationaliseren,daarom stuur ik zo goed als al die Litouwers terug naar Kaunas en kunnen we beginnen met de voorbereiding.

Wie mag zijn koffers pakken?

-Marius Zaliukas(VC)

-Nerijus Barasa(VR)

-Tomas Kancelskis(VLC)

-Kestutis Ivaskevicius(MC)

-Deividas Cesnaukis(AMRL)

-Saulius Mikoliunas(AMR)

-Linas Pilibaitis(S)

-Andrius Velicka(S)

Geplaatst
  • Auteur

Part I

150px-HEARTS_LOGO.GIF

Inleiding:

Hallo allemaal,allereerst zal ik maar beginnen met Nederlands te praten,geen idee waar die bui vandaan kwam om Frans te praten.

Ik heb me voorgenomen om een reis door Europa te maken(aan degenen die dat al gedaan hebben,beschouw dit niet als rippen,het lijkt me leuk om het eens te doen).

Aan het logo te zien dat hier boven mijn tekstje gezeik staat dat toch niemand zal lezen zie je dus dat ik start in Schotland.

Doelen:

Mijn voornaamste doel is om plezier te hebben,dat is toch meestal de bedoeling van spelletjes(op het geld na dan).

Ook wil ik een kern wat meer "nationaliseren",gemixt met goede buitenlandse spelers.

En natuurlijk wil ik ook jullie vermaken,haha dan zullen we er maar eens aan beginnen zeker!

Opvallende Dingen:

1 Chileen,2 Tsjechen,1 Engelsman,1 Fransman,1 Ghanees,2 Grieken,3 Portugezen,5(!!!)Schotten en 10(!!!!!) Litouwers waarvan 9 geleend.

Als je de moeite hebt genomen om hetgene wat ik hier neerzet te lezen,weet je dat ik het team meer wil nationaliseren,daarom stuur ik zo goed als al die Litouwers terug naar Kaunas en kunnen we beginnen met de voorbereiding.

-Marius Zaliukas(VC)

-Nerijus Barasa(VR)

-Tomas Kancelskis(VLC)

-Saulius Mikoliunas(AMR)

-Linas Pilibaitis(S)

-Andrius Velicka(S)

Geplaatst
  • Auteur

Part I

150px-HEARTS_LOGO.GIF

Inleiding:

Doelen:

Opvallende Dingen:

-Marius Zaliukas(VC)

-Nerijus Barasa(VR)

-Tomas Kancelskis(VLC)

-Saulius Mikoliunas(AMR)

-Linas Pilibaitis(S)

-Andrius Velicka(S)

Geplaatst

Dat noem ik nog eens hard optreden!! Nationalisme!! of was het nou Nationalisatie, maar goed. Pak ze hard aan, en veel plezier

Geplaatst

leuke intro het zelfde idee als mij :D Das wel leuk je hebt wel een moeilijkere club dan mij gekozen

Geplaatst

Een novelle over Hearts:mrgy: heb eigenaar wel eens ontmoet, is niet zo aardig. Jammer dat je alle Litouwers weg stuurt, maar het zijn niet echt versterkingen nee. Iig succes, ga hem zekerste weten volgen:) :thumb:

Geplaatst

Mooie Intro .. Laat die spelers uit Litouwen maar gauw vertrekken ja, Groot gelijk !! Ze hebben hier niks te zoeken !!

Succes bij Hearts jongen ;) !!

Geplaatst

Prachtige club!! Werkelijk waar, ook geweldige spelers als Roman Bednar en Graig Gordon. Er staan alleen wel veel geleende spelers onder contract. Hahaha zie nu dat je dat al gepost had. Litouwers ownen trouwens.

Succes ermee! :thumb:

Geplaatst
Mooie Intro .. Laat die spelers uit Litouwen maar gauw vertrekken ja, Groot gelijk !! Ze hebben hier niks te zoeken !!

Succes bij Hearts jongen ;) !!

Heb je ze ooit zien voetballen dan?:) Je hebt wel gelijk hoor, daar niet van. Maar ééntje heeft wel wat in te brengen, vind ik dan. Die Chenauskis ofzo.

Geplaatst
  • Auteur

Part II

Hearts.jpg

Hearts op de Transfermarkt:

2.4M,dat was het transferbudget dat dit jaar ter onze beschikking stond.

Allereerst ging ik op zoek naar een middenvelder en stuurde ik mijn scouts naar Sheffield United.

Daar vond wat ik moest hebben,een Schotse jonge middenvelder die graag naar onze club wou komen.

Na enkele dagen onderhandelen met Sheffield United kwamen we tot een akkoord.

Technische fiche Nick Montgomery

_42057412_montgomery203.jpg

Naam:Nick Montgomery

Leeftijd:24

Nationaliteit:Schot

Positite:Centrale Middenvelder

Transferbedrag:€1.6M

Enkele dagen later nam ik eens een kijkje in mijn B-Kern waar ik nog aardig wat bruikbaars vond,alleen Mirsad Beslija kon me niet overtuigen waar dan nog eens bijkomt dat hij niet uit het Verenigd Koninkrijk komt.

Aberdeen was wel geïnteresseerd in Beslija en wij hadden een speler van Aberdeen op het oog.

Conclusie?Inderdaad,ruilen.

Technische fiche Zander Diamond

ZanderDiamond.jpg

Naam:Zander Diamond

Leeftijd:21

Nationaliteit:Schot

Positite:Centrale Verdediger/Rechtsback

Transferbedrag:Spelersruil(Beslija)

Ik had nu nog €800K over om aan transfers te doen,maar de spelers die ik op het oog had waren te duur voor mijn schamele transferbudget.

Dus pakte ik het maar op een andere manier aan,...huren.

Ik ging op zoek naar een AMR en een extra AMR en AML.

Deze vond ik in twee spelers toen mijn scout Norwich City scoutte.

Technische fiche Ryan Jarvis

041228Crow.jpg

Naam:Ryan Jarvis

Leeftijd:20

Nationaliteit:Engelsman

Positite:Links en Rechts Aanvallende Middenvelder/Spits

Transferbedrag:Gehuurd van Norwich City

En nog één.

Technische fiche Ryan Jarvis

ianhenderson.jpg

Naam:Ian Henderson

Leeftijd:21

Nationaliteit:Engelsman

Positite:Links en Rechts Aanvallende Middenvelder/Spits

Transferbedrag:Gehuurd van Norwich City

Topspelers van Hearts:

Craig Gordon

29craigb.jpg

Craig is zonder twijfel onze beste speler,hij is vaste doelman van de Schotse Nationale ploeg en steunpilaar van onze ploeg.

Ondanks zijn 23 jaar is hij een erg belangrijke schakel in ons elftal.

Roman Bednar

_41971640_bednar203b.jpg

Net als Craig is Roman nog erg jong,amper 23 jaar.

Hij is onlangs opgeroepen voor het Tsjechische nationale elftal en heeft zo zijn eerste cap beet.

Hij zal dit seizoen eerste spits worden samen met Edgaras Jankauskas of Calum Elliot.

Branamir Kosstadinov

Kosstadinov.jpg

Branamir is een supertalent in aanmaak,dit seizoen gaat hij niet erg veel speelminuten krijgen vanwege de grote concurrentie maar volgend seizoen gaat hij hoogstwaarschijnlijk aan bak komen.

Bolton en Manchester City kwamen al af met een bod van €150K maar dat vind ik veel te weinig voor deze youngster.

Geplaatst
  • Auteur

Part III

Hearts.jpg

CHAMPIONS LEAGUE!

Hearts of Midlothian weet wie hen te wachten staat in de Tweede Kwalificatieronde van de Champions League.

Hearts mag zich opmaken voor een verre reis naar het Albanese Elbasani waar de twee ploegen het onder elkaar zullen uitvechten.

HOT TRANSFERNEWS!

De voorbije dagen werden er 2 transfers geregeld,spits Michal Pospisil vertrok voor €2.4M naar Reading.

Als vervanger zocht Hearts naar een ervaren man,en die vonden we ook;

Technische fiche Markus Ällback

aallback3vt6hf.jpg

Naam:Markus Ällback

Leeftijd:33

Nationaliteit:Zweed

Positite:Spits

Transferbedrag:€250K

OEFENCAMPAGNE!

Mijn assistent-manager had geen oefenwedstrijden gepland,dat vond ik dus wel nodig.

Daarom organiseerden we oefenwedstrijden tegen ploegen die ik even hoog schat als ons.

Wedstrijd 1:Hearts-AZ

Hearts-AZ.jpg

Volgende keer:

*Champions League

*Start van de competitie

Geplaatst
  • Auteur

Part IV

Hearts.jpg

PREMIER LEAGUE!

Wedstrijd 1:Falkirk-Hearts

Hearts-Falkirk.jpg

Reactie Steven:We begonnen erg slecht aan de wedstrijd en mochten blij zijn dat het slechts 1-0 was aan de rust,ik gaf mijn spelers andere instructies en wijzigde de tacktiek en we namen het heft in handen.

Bednar speelde fantastisch in de tweede helft evenals Ällback.

CHAMPIONS LEAGUE!

Wedstrijd 1:Elbasani-Hearts

45'Elliot 0-1

67'Elezi 1-1

Wedstrijd 2:Hearts-Elbasani

1'Diamond 1-0

12'Jarvis 2-0

20'Berra 3-0

23'Elliot 4-0

50'Jankauskas 5-0

56'Bednar 6-0

Will be updated soon!

Geplaatst

Hearts is een leuke club in een heerlijke competitie om in te spelen. Ik speel met Celtic en heb al 9 punten voorsprong maar Hearts kan ik niet kwijt raken, dat geeft aan dat het een goed team is (in mijn spel). Verder heb je een paar heerlijke talenten uit de jeugd zoals Gordon, Elliot, Wallace (op EK -17 zien spelen) en dan mis ik er nog een paar. Succes en tot nu toe ziet het er prima uit!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.