Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Omschrijving:

Database met extra spelers, niet zomaar wat spelers... legandarische grootheden als Pele, Maradonna, Beckenbauer, Dennis Bergkamp, Gerd Muller, ...

Volledige lijst van spelers hier downloadbaar.

Als je dus altijd al op zoek bent geweest naar de nieuwe Pele kan je nu stoppen met zoeken dankzij SickBoy1975.

Na het downloaden en unrarren de database plaatsen in

C:\Documents and Settings\\My Documents\Sports Interactive\Football Manager 2007\db

Is compatible met 7.0.1 patch, werkt normaal ook op de 7.0.2 (maar een update komt eraan)

Screenshots:

2005627948646664355_rs.jpg

2004357271613186629_rs.jpg

Download link:

http://www.esnips.com/doc/a208cc24-3aa1-437f-8e9e-b122c80857f2/Legends

http://rapidshare.com/files/15573772/Legends.rar.html

Geplaatst
  • Auteur

Omschrijving:

Database met extra spelers, niet zomaar wat spelers... legandarische grootheden als Pele, Maradonna, Beckenbauer, Dennis Bergkamp, Gerd Muller, ...

Als je dus altijd al op zoek bent geweest naar de nieuwe Pele kan je nu stoppen met zoeken dankzij SickBoy1975.

C:\Documents and Settings\\My Documents\Sports Interactive\Football Manager 2007\db

Is compatible met 7.0.1 patch, werkt normaal ook op de 7.0.2 (maar een update komt eraan)

Screenshots:

Download link:

Geplaatst
  • Auteur

Omschrijving:

Screenshots:

Download link:

Geplaatst

ik heb hem gedownload en geprobeert nar de map db te plaatsen maar daar heeft ie hem volledig uitgepakt people db enz wat heb ik verkeerd gedaan

Geplaatst

Erg leuk wel lachwekkend dat René Eikelkamp ook in de database is opgenomen. Is natuurlijk een legendarische grootheid, die enorm belangrijk is voor de mondiale voetbal geschiedenis!

Geplaatst

Wel dikke database.....k ga hem downloaden.....alleen 1 ding,, dit hoort bij de afdeling....Downloads

Geplaatst
  • Auteur
ik heb hem gedownload en geprobeert nar de map db te plaatsen maar daar heeft ie hem volledig uitgepakt people db enz wat heb ik verkeerd gedaan
Niks verkeerd lijkt mij, als je nu op new game klikt kan je daar onder database kiezen met welke database je wel spelen, daar selecteer je dan deze nieuwe :)
Geplaatst

Wat een heerlijk United :D

George Best Manchester Utd

Eric Cantona Manchester Utd

Bobby Charlton Manchester Utd

Mark Hughes Manchester Utd

Paul Ince Manchester Utd

Denis Irwin Manchester Utd

Roy Keane Manchester Utd

Brian Kidd Manchester Utd

Denis Law Manchester Utd

Jesper Olsen Manchester Utd

Bryan Robson Manchester Utd

Peter Schmeichel Manchester Utd

Lee Sharpe Manchester Utd

Nobby Stiles Manchester Utd

Geplaatst
Wat een heerlijk United :D

George Best Manchester Utd

Eric Cantona Manchester Utd

Bobby Charlton Manchester Utd

Mark Hughes Manchester Utd

Paul Ince Manchester Utd

Denis Irwin Manchester Utd

Roy Keane Manchester Utd

Brian Kidd Manchester Utd

Denis Law Manchester Utd

Jesper Olsen Manchester Utd

Bryan Robson Manchester Utd

Peter Schmeichel Manchester Utd

Lee Sharpe Manchester Utd

Nobby Stiles Manchester Utd

Meen je niet :cab: 8) 8)

Geplaatst

Ik zal hem maar even verplaatsen naar downloads....

Geplaatst
  • Auteur
Ik zal hem maar even verplaatsen naar downloads....
Had er al een PM voor gestuurd, mha je bent me voor.

Bedankt

Geplaatst

Is het alleen maar legends of zijn ze toegevoegt?

Ik hoop namelijk nog steeds op een soort van FM88 ofzo :cab:

Geplaatst
  • Auteur
Is het alleen maar legends of zijn ze toegevoegt?

Ik hoop namelijk nog steeds op een soort van FM88 ofzo :cab:

Zijn toegevoegd, denk dat alleen maar legends pas klaar zou zijn tegen FM2008 uitkomt :moop:

Misschien wel een idee voor SIgames om is een FM the legends uit te brengen, met alleen maar de beste voetbalspelers ooit

Geplaatst
Zijn toegevoegd, denk dat alleen maar legends pas klaar zou zijn tegen FM2008 uitkomt :moop:

Misschien wel een idee voor SIgames om is een FM the legends uit te brengen, met alleen maar de beste voetbalspelers ooit

En dan van elke land en team 8)

En ook een gewone database natuurlijk :banana: _O_

Geplaatst

Marco van Basten bij AC :O had verwacht dat hij bij Ajax zat :D terwijl Gullit wel bij Feyenoord zit...

Geplaatst
  • Auteur
ik heb 7.0.2 dus ik moet dan w8en op die update of kan ik hem gewoon downloaden ??
Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij zou het moeten werken. Want saved games van de 7 passen op de 7.0.1 en die dan weer op de 7.0.2 (de nieuwere op de oude niet natuurlijk) maar vermits dit een database is weet ik het niet zeker... maar denk van wel
Geplaatst
Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij zou het moeten werken. Want saved games van de 7 passen op de 7.0.1 en die dan weer op de 7.0.2 (de nieuwere op de oude niet natuurlijk) maar vermits dit een database is weet ik het niet zeker... maar denk van wel

ik heb 7.0.2 en hij doet het wel:D

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.