Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Hallo!

Ik zit nu in het jaar 2012/13 en ik ben nu manager van Roma, na 6 jaar Spurs vond ik het tijd voor een nieuwe uitdaging, maargoed, ik heb nu al heel wat leuke regens zien rondlopen in mijn game, en ik was eigenlijk benieuwd naar jullie regens in jullie games, en dan ook echt de TOP-regens!

een paar van mij:

Elton, word een van de beste VC's van het spel

regensrv9.jpg

Fredrick Trulsen:

Gaat ongetwijfeld een schitterende toekomst tegemoet

regens2kc4.jpg

Martins:

Super spits, ontdekt bij spurs. Speelt nu helaas bij inter, en dus niet te krijgen met Roma.

regens3gj0.jpg

Maargoed ik ben wel benieuwd wat voor een vlees jullie in de kuip hebben :checkit:

• Antwoorden 368
  • Weergaven 554
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Hallo!

Ik zit nu in het jaar 2012/13 en ik ben nu manager van Roma, na 6 jaar Spurs vond ik het tijd voor een nieuwe uitdaging, maargoed, ik heb nu al heel wat leuke regens zien rondlopen in mijn game, en ik was eigenlijk benieuwd naar jullie regens in jullie games, en dan ook echt de TOP-regens!

een paar van mij:

regensrv9.jpg

Fredrick Trulsen:

regens2kc4.jpg

Martins:

Super spits, ontdekt bij spurs. Speelt nu helaas bij inter, en dus niet te krijgen met Roma.

regens3gj0.jpg

Maargoed ik ben wel benieuwd wat voor een vlees jullie in de kuip hebben :checkit:

Geplaatst
  • Auteur

Hallo!

een paar van mij:

regensrv9.jpg

Fredrick Trulsen:

regens2kc4.jpg

Martins:

regens3gj0.jpg

Geplaatst

Ik zit in 2023 dus alleen maar regens hier :D

Mijn beste spelers:

Daniel Verrillo,spits

verrillofa9.png

Nicola Le Roux,winger

LeRoux.jpg

Geplaatst

Er zijn behoorlijk wat regens die overdreven goed zijn. Le Roux is daar een goed voorbeeld van.

Geplaatst

Heel overdreven ja! Beetje jammer van alleen AMR zijnde!

Geplaatst

Ik heb er ook zo eentje, heeft bij de meeste stats 20 is wat overdreven goed maar het is toch ook logisch dat er goede regens komen. Anders zouden er in 2020 gewoon geen goede spelers meer zijn :)

Geplaatst

Ja, maar sommigen zijn té goed. In 2006 heb je toch ook geen spelers met bij de helft van de stats 20

Geplaatst

Ik vind dat de regens meestal té goed zijn.

Geplaatst

Dus er mag niet meer een nieuwe Ronalinho komen volgens jou... aangezien die ook te goed is.

Geplaatst

Nee, er zijn er volgens hem te veel die zo goed zijn.

Geplaatst
Mentaal en Fysiek niet zo goed, maar techisch geweldig _O_

Technisch lijkt eerder geweldig denk ik, het zijn allemaal 16en he, als het 15en waren geweest was je denk ik een stuk minder positief geweest ;)

Geplaatst

Als zijn mentale en fysieke eigenschappen nog groeien kan het uitgroeien tot een topper(tje).

Geplaatst

Is nog maar 18 heeft dus (waarschijnlijk) nog een redelijke progressiemarge :-) Toch zeker op mentaal en fysiek gebied... wordt idd een topper!

Geplaatst

danielmllerfx4.png

Met een vrije transfer binnengehaald van Salzburg,zowel mentaal,fysiek als technisch toppie voor zijn leeftijd!

Geplaatst
Welke positie speelt ie?

Zal wel een links of rechtsbuiten zijn, aan z'n stats te zien. Misschien een spits

Geplaatst
Plaatje*

Wat dacht je van deze ? :banana:

Zijn naam is alencar en is nog maar 19 jaar

Best raar, om én 18 voor tackelen te hebben, én 18 voor afwerken en ook nog 20 voor passen en voorzetten:cab:

Geplaatst

Dit is ook wel een masterspelertje, net gehaald voor 40 miljoen, maar dat is hij zeker waard. Voilá:

almeidaoc5.jpg

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.