Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

eaglesuw4.jpg

Na dagen van verveling, bedacht ik me om maar weer eens het stof van mijn Fm2006/07 game af te blazen.

En maar weer eens aan de slag te gaan met een Nederlandse voetbalclub, mijn keuze moest een ploeg uit de eerste divisie zijn, iets wat nu de Jupiler League wordt genoemd (Overigens een heerlijk Biertje) maar dat is een ander verhaal.

Mijn keuze viel op Go Ahead eagles de ploeg uit Deventer dat voetbalt in het nog authentieke Adelaars horst Stadion aan de vetkamp straat, ooit heb ik er zelf 3 keer als supporter mogen staan in het bezoekers vak.

En ik moet zeggen de Adelaars horst ademt nog echt voetbal uit.

Vandaar dus mijn keuze voor de geel/roden.

[Adelaarshorst[/b] nog een echt stadion in een woonwijk

adelaarshorst0fvetkampsom5.jpg

Na eens goed de selectie, trainingsstaf en dergelijke te hebben beken schrok ik weinig talent niet capabele trainers en een te klein stadion.

Tot slot van alles eist het bestuur een respectabele positie op de ranglijst.

Een moeilijke maar zeer aansprekend taak om dat te realiseren.

Hierdoor moesten er een aantal aankopen worden gedaan, en waar mensen komen moeten er ook gaan (normaal gesproken) maar in mijn geval niet iedereen verdient een kans.

Dit gold voor spelers en trainers.

Transfers in

transinok0.jpg

tevens werden er een aantal spelers aangetrokken van mijn moederclubs

geleendespelersdn6.jpg

technici die werd aangetrokken

techinej4.jpg

zo zag de selectie eruit, die een goede positie moest halen

selectielq5.jpg

de stand na een vreemd maar leuk seizoen, we bereikten de play-offs waar we promotie naar de ere divisie afdwongen.

standtj8.jpg

playoffslg7.jpg

Echter het tweede seizoen viel ons zwaar, we degradeerden zelf.

Ik dacht dit seizoen wel ff op sloffen te kunnen aanpakken.

Maar helaas als ik ga denken, pakt het anders uit dan ik wil.

Ik kan beter andere mensen laten denken, en mezelf concentreren op een goede tactiek, zodat ik zo snel mogelijk weer ga promoveren.

Jullie hebben het dus al door ik degradeerde met de Eagles.

Iets wat eigenlijk een schande is, maar we zullen snel terug keren en sterker dan ooit tevoren.

Dat is wat ons motto moet zijn.

Daarom het teleurstellend 2de seizoen in vogel vlucht.

De stand van seizoen 2

2eaglesstandwj2.jpg

Transfers in & uit

2transinqw2.jpg

2transuitrv1.jpg

Dan maar snel naar het derde seizoen, nieuwe ronde nieuwe prijzen is een gezegde, maar ik weet het zo nog niet.

Daarom gooi ik het over een andere boeg, ik koop maar liefst 29 nieuwe spelers en laat er 27 vertrekken.

Na deze wisselingen staat er naar mijn idee een mooie selectie met veel potentie.

Ik acht ons nu in staat om mee te doen voor het kampioenschap, maar als ik zoiets zeg is het vaak het tegen over gestelde.

Allereerst de aankopen en de verkopen, schrik niet van de grote aantallen.

3transinzc2.jpg

3transuitiu3.jpg

De uit eindelijke selectie die er voor moest zorgen dat de eagles weer een geduchte ploeg zouden worden.

3selectiewz4.jpg

Deze eindstand werd er behaald, wederom geen kampioen, maar ach de playoffs is voor ons bekend terrein, en via deze weg promoveren we dus weer.

3standhr0.jpg

Na een goed seizoen, krijg je dus veel lof en hulde’s, zo ook mijn persoontje.[/b]

3lofje8.jpg

3lof1ls1.jpg

tevens hadden we de beste speler van de Jupiler league in ons midden, maar deze zou niet lang blijven hij wou hoger op en wie ben ik om hem tegen te houden.

Immers de miljoenen voor andrade lonkten

3andradetopperpr0.jpg

Mochten er mensen screentjes of iets dergelijks willen roep het en ik probeer zo snel mogelijk te antwoorden, enkel wil dit wel eens duren vanwege mijn werkzaam heden als Zelfst. Werkend kok.

eaglesuw4.jpg

Geplaatst
  • Auteur

eaglesuw4.jpg

Na dagen van verveling, bedacht ik me om maar weer eens het stof van mijn Fm2006/07 game af te blazen.

En maar weer eens aan de slag te gaan met een Nederlandse voetbalclub, mijn keuze moest een ploeg uit de eerste divisie zijn, iets wat nu de Jupiler League wordt genoemd (Overigens een heerlijk Biertje) maar dat is een ander verhaal.

Mijn keuze viel op Go Ahead eagles de ploeg uit Deventer dat voetbalt in het nog authentieke Adelaars horst Stadion aan de vetkamp straat, ooit heb ik er zelf 3 keer als supporter mogen staan in het bezoekers vak.

Na eens goed de selectie, trainingsstaf en dergelijke te hebben beken schrok ik weinig talent niet capabele trainers en een te klein stadion.

Hierdoor moesten er een aantal aankopen worden gedaan, en waar mensen komen moeten er ook gaan (normaal gesproken) maar in mijn geval niet iedereen verdient een kans.

Transfers in

transinok0.jpg

geleendespelersdn6.jpg

techinej4.jpg

selectielq5.jpg

de stand na een vreemd maar leuk seizoen, we bereikten de play-offs waar we promotie naar de ere divisie afdwongen.

standtj8.jpg

playoffslg7.jpg

Ik kan beter andere mensen laten denken, en mezelf concentreren op een goede tactiek, zodat ik zo snel mogelijk weer ga promoveren.

Iets wat eigenlijk een schande is, maar we zullen snel terug keren en sterker dan ooit tevoren.

De stand van seizoen 2

2eaglesstandwj2.jpg

Transfers in & uit

2transinqw2.jpg

2transuitrv1.jpg

Dan maar snel naar het derde seizoen, nieuwe ronde nieuwe prijzen is een gezegde, maar ik weet het zo nog niet.

Daarom gooi ik het over een andere boeg, ik koop maar liefst 29 nieuwe spelers en laat er 27 vertrekken.

Na deze wisselingen staat er naar mijn idee een mooie selectie met veel potentie.

Ik acht ons nu in staat om mee te doen voor het kampioenschap, maar als ik zoiets zeg is het vaak het tegen over gestelde.

3transinzc2.jpg

3transuitiu3.jpg

De uit eindelijke selectie die er voor moest zorgen dat de eagles weer een geduchte ploeg zouden worden.

3selectiewz4.jpg

Deze eindstand werd er behaald, wederom geen kampioen, maar ach de playoffs is voor ons bekend terrein, en via deze weg promoveren we dus weer.

3standhr0.jpg

Na een goed seizoen, krijg je dus veel lof en hulde’s, zo ook mijn persoontje.[/b]

3lofje8.jpg

3lof1ls1.jpg

tevens hadden we de beste speler van de Jupiler league in ons midden, maar deze zou niet lang blijven hij wou hoger op en wie ben ik om hem tegen te houden.

3andradetopperpr0.jpg

Mochten er mensen screentjes of iets dergelijks willen roep het en ik probeer zo snel mogelijk te antwoorden, enkel wil dit wel eens duren vanwege mijn werkzaam heden als Zelfst. Werkend kok.

eaglesuw4.jpg

Geplaatst
  • Auteur

eaglesuw4.jpg

Transfers in

transinok0.jpg

geleendespelersdn6.jpg

techinej4.jpg

selectielq5.jpg

standtj8.jpg

playoffslg7.jpg

De stand van seizoen 2

2eaglesstandwj2.jpg

Transfers in & uit

2transinqw2.jpg

2transuitrv1.jpg

3transinzc2.jpg

3transuitiu3.jpg

3selectiewz4.jpg

3standhr0.jpg

3lofje8.jpg

3lof1ls1.jpg

3andradetopperpr0.jpg

eaglesuw4.jpg

Geplaatst

Erg kicken die prestaties en jammer dat je meteen weer degradeerde, maar dat is inmiddels wel ruimschoots goedgemaakt :).

Ik snap alleen niet waarom je Bartels hebt verkocht..

Geplaatst
  • Auteur
Erg kicken die prestaties en jammer dat je meteen weer degradeerde, maar dat is inmiddels wel ruimschoots goedgemaakt :).

Ik snap alleen niet waarom je Bartels hebt verkocht..

bartels (de spits) was niet te houden, en bovenal wou hij zelf ook graag vertrekken naar een grotere club.

Geplaatst

Succes !!

Presentatie is ok, al zou ik persoonlijk die rode kant rondom niet zo vet maken !!

KUTGW

Geplaatst

Ziet er lekker uit, wel veel transfers inderdaad

succes verder

Geplaatst

Ziet er lekker uit ben benieuwd

naar het vervolg

Geplaatst
Succes !!

Presentatie is ok, al zou ik persoonlijk die rode kant rondom niet zo vet maken !!

KUTGW

Ik vind het wel mooi. Legt het accent op het plaatje.

Geplaatst
  • Auteur

eagleslogorw7.jpg

Het Vierde seizoen zit er op.

En gelukkig geen ramp seizoen zoals mijn vorige seizoen dat ik ben gepromoveerd, ik degradeerde gelijk weer.

Dit jaar is alles anders en ik handhaaf me met Go Ahead Eagles, opzich een compliment denk je, maar niets is minder met de spelers die ik tot mijn beschikking heb moet je minstens in staat zijn om Europees voetbal te halen.

Het seizoen in vogel vlucht.

Ik begon met alleen maar aankopen te doen, en wel ik had gedacht ik ga allen maar spelers kopen uit Nationale elftallen maar dan alleen in de onder 19 teams.

Immers daar spelen de beste talenten van ieder land.

Tot mijn grote schrik leverde dit een selectie op met slechts 3 a 4 Nederlanders, iets wat me niet aanstaat aangezien Go Ahead altijd word genoemd om zijn goede jeugd opleiding ( Paul Bosvelt, Ugur Yildirim, Marc Overmars, René Eijkelkamp , Oscar Moens, Victor Sikora, Jan Kromkamp en Demy de Zeeuw).

Daarom ben ik van plan aankomend seizoen de slechte en mindere buitenlanders weg te doen en meer gaan spitsen op de Nederlandse spelers markt.

Ten slot van rekening moet er voldoende potentie aanwezig onder de Nederlandse jeugd om Prof voetballer te worden.

Aller eerst begin ik met een screentje van het derde seizoen, wil toch nog ff laten zien wie en wat het beste was afgelopen jaar.

3bestevanhetseizoensp3.jpg

Dan word het tijd voor de transfers en wederom zijn het veel, eigenlijk veel te veel.

Maar daar heb ik het al over gehad, aankomend seizoen probeerde ik de transfer te beperken en ga ik me tot de Nederlandse markt richten met hier en daar een uitzondering. (hoop ik)

Inkomende transfers

4transinml6.jpg

Uitgaande transfers

4transuitnp0.jpg

Vervolgens een mooi geschenk van Deportivo La Coruna of te wel Super Depor zoals ze in hun glorie dagen werden genoemd.

Ze wilden met me samen werken, maar ook zonder dat ik iets kon doen accepteert de voorzitter dit geweldige aanbod.

4deporsamenwerkingek9.jpg

De verwachtingen vooraf gaand aan het seizoen waar niet hoopvol, mijn voorzitter zag het seizoen met angst en beven te gemoed.

En voorspelde een loodzwaar seizoen met degradatie voetbal.

Hmmmm, niet mijn gedachten ik hoopte op een plaats die recht gaf op Europees voetbal.

4verwachtingwg2.jpg

Vervolgens aan beland bij de selectie met enkele naar mijn mening leuke talenten zoals;

* Hyacinthe Toure

* Ahmad el Said

* Rivaldo

* Ali Ahmed

4selectiepk0.jpg

Dan de eindstand van seizoen vier ietwat teleur stellend.

Maar geen drama seizoen zoals mijn vorige verblijf in de Eredivisie ik eindigde keurig op een 12de plaats.

Dus ik presteert boven verwachting goed en de voorzitter was erg in zijn nopjes.

Nu maar hopen dat ook mijn aanvragen voor het uitbreiden – verbeteren van Stadion, oefencomplex en jeugd complex werden gehonoreerd.

4standzh9.jpg

En natuurlijk de beste spelers uit de Nederlandse competitie, schrik niet het zijn erg veel buitenlandse voetballers, begint aardig op de Belgische eerste klasse te lijken daar is ¾ ook van andere oorden.

4bestespelersnederlandtg0.jpg

Na de handhaving en in de winterstop werd er flink getrokken aan enkele van mijn talenten om de clubkas te spekken en geld vrij te maken voor andere fondsen besloot ik in te gaan op enkele aanbiedingen.

Daarom wil ik jullie het financiële gedeelte ook niet onthouden en het plaatje met de waarde/begroting op dit moment van Go Ahead Eagles.

Financiën

4financielplaatjeia4.jpg

Algemeen Plaatje

4algemeenplaatjezj6.jpg

Natuurlijk zijn vragen en opmerkingen altijd welkom.

Geplaatst
  • Auteur

zabafanabafanavw9.jpg

Je ziet het al, ik werd zowaar door de SAFA ( South African Football Association) gevraagd om Bondscoach te worden.

Ik schrik me rot, ik denk IK heb nog niets met Go Ahead gewonnen laat staan een troffe gepakt en toch willen ze mij.

Natuurlijk accepteer ik hun aanbieding, immers Zuid Afrika staat bol van het voetbal talent.

zaaangetrokkendh6.jpg

Klein stukje informatie over de Zuid Afrikaanse voetbalbond.

Nickname: Bafana Bafana

Highlights:

- 1996 CAF African Cup of Nations champions;

- Awarded the FIFA/Coca-Cola Best Mover of the Year Award in 1996;

- Became the first Southern African nation in 1997 to qualify for the FIFA World Cup Finals;

- Compete in the FIFA Confederations Cup;

- Runners-up, 1998 African Cup of Nations;

- World Cup debut in France in 1998;

- Winners Afro-Asian Trophy in 1999;

- Third place in the 1999 African Cup of Nations;

- Compete in 2002 Fifa World Cup Finals, Korea/Japan;

- Reunification Cup winners in 2002;

- Advance to quarter-finals of the 2005 Concacaf Gold Cup.

Tevens is Zuid afrika de organisator van het WK in 2010, helaas in mijn game is dat net geweest.

Dus dien ik Z-Afrika klaar te stomen voor de African Nations cup.

Mede door het Wk in Z-Afrika werden er een aantal mooie voetbal tempels gebouwd.

het nationale team van Z- Afrika speelt daarom niet in een vast stadiom maar zwerft dioor Z-Afrika als het een thuis wedstrijd speelt.

Enkel van de mooie stadions in Z-Afrika

stadionzafrikadegoedefu1.jpg

De selectie waarmee ik ga proberen iets moois neer te zetten

bafanabafananq7.jpg

Geplaatst

Leuke Novelle, wat is je opstelling bij de eagles??

Ga zo door!!!:thumb: :thumb: :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

eagleslogorw7.jpg

Zoals jullie weten post ik aan het begin van ieder seizoen het screentje met de “besten†van het afgelopen seizoen, dus nu weer.

4besteafgelopenseizoeneg7.jpg

Mijn vijfde seizoen is weer een feit.

Dit keer een mooi seizoen met een behoorlijke achtste plaats voor Go Ahead Eagles.

Daar waar ik beloofd had meer Nederlanders te kopen en minder transfer te doen is niet helemaal geslaagd wel trok ik Nederlanders aan, maar er werden niet mindere transfers gedaan dan voorgaande seizoenen.

Wel werden er weer een aantal spelers van de hand gedaan.

Ook werden er ongewild spelers verkocht waaronder Ruis (USA) en Ali Ahmed (Marokko) en wel beiden aan Barca voor € 6.500.000 + dus Dertien miljoen euro in de kas van de Eagles.

Verder werden er nog wat spelers verkocht Rivaldo (Moz) aan Fiorentina voor 5.25 miljoen euro en Ivan Fatic aan Club Brugge voor 4.0 Miljoen.

Aan geld dus geen gebrek bij Go Ahead Eagles, maar wat ga ik met dat geld doen, ik besloot om mij hele technische staf aan de kant te schuiven en deze te vervangen door een geheel nieuwe staf.

Ook werd er weer gescout in de nationale jeugd elftallen, hier vond een groeibriljant genaamd Paul Norton van Shelbourne uit Ierland, over deze geweldenaar later meer.

Transfers inkomend.

5transinma9.jpg

Transfers uitgaand.

5transuitss2.jpg

De uiteindelijke selectie die een mooi jaar voor de Eagles supporters in hun gedachten hadden.

5selectieir2.jpg

Na deze mooie selectie te hebben werd er van mijn kant veel verwacht, maar mijn verwachtingen zijn geloof ik altijd te hoog gegrepen.

Toch werd er een achtste plaats behaald waardoor ik play-off wedstrijden kon spelen.

Helaas was in de beslissende wedstrijd Heerenveen een maatje te groot, waardoor er wederom geen Europees voetbal inzat.

5standca1.jpg

Na een matig seizoen zonder prijzen, kreeg ik uiteindelijk toch een prijs voorgeschoteld.

Ik had het hele seizoen lopen zeiken om satelliet clubs en nooit werd er gereageerd, totdat ik de keuze kreeg uit een vijftal clubs waaronder Qunying uit China.

Ik moet deze club jaarlijks 4.01 miljoen euro betalen, maar volgens de verhalen zal door deze Chinese satelliet club mijn banksaldo gaan laten groeien.

5samenwerkingsverbandzw6.jpg

Ook wil ik nog een screentje geven van het overzicht aan het einde van het seizoen, zoals jullie zien ziet alles er toppie uit en kan het eigenlijk niet beter.

Het enige wat mijn streven kan zijn is Go Ahead eens Europees voetbal te schenken, iets wat mijn volgende doelstelling word.

Algemeen overzichtje.

5overzichtseizoenmw2.jpg

Financieel overzicht van Go Ahead eagles.

5financieeloverzichtom9.jpg

Opmerkingen zijn altijd welkom en ik probeer zoveel mogelijk jullie vragen te be-antwoorden.

Greetz,

pindakaaszk4.jpg

Geplaatst
  • Auteur

oostenrijkhj2.jpg

Mijn periode bij Zuid Afrika was een leuke periode, ik won alle wedstrijden en liet talenten doorstromen naar het nationale team.

Plotseling krijg ik een melding dat de Oostenrijkse voetbal bond me wil hebben als hun manager/coach, deze aanbieding is geweldig. Op deze manier krijg ik meer bekend heid in Europa als trainer. Wat misschien in de toekomst meer mogelijk heden voor mijzelf bied, maar zeker ook mogelijk heden voor Go Ahead Eagles biedt.

Aangezien mijn reputatie beter zal gaan worden, zullen er ook betere en bekendere spelers naar de adelaarshorst willen komen.

Stukje geschiedenis van de Oostenrijkse voetbalbond.

WK historie

• 1930 - Niet meegedaan

• 1934 - Vierde plaats

• 1938 - ¹

• 1950 - Niet meegedaan

• 1954 - Derde plaats

• 1958 - Eerste ronde

• 1962 - Niet meegedaan

• 1966 - Niet gekwalificeerd

• 1970 - Niet gekwalificeerd

• 1974 - Niet gekwalificeerd

• 1978 - Tweede ronde

• 1982 - Tweede ronde

• 1986 - Niet gekwalificeerd

• 1990 - Eerste ronde

• 1994 - Niet gekwalificeerd

• 1998 - Eerste ronde

• 2002 - Niet gekwalificeerd

• 2006 - Niet gekwalificeerd

¹) In 1938 bleef een Groot-Duits voetbalelftal, bestaande uit vijf Oostenrijke en zes Duitse spelers, steken in de eerste ronde.

gesooshc5.jpg

Oostenrijk is bij iedereen bekend van het skiën (wintersport), qua voetbal staat het land niet hoog aangeschreven beste & bekendste teams uit Oostenrijk zijn Austria wien, en SK Rapid wien.

Sinds kort speelt er in de Oostenrijkse T-Mobile Bundesliga een team dat weinig mensen kan bekoren.

Het is een soort Chelski, alleen in dit geval is Red Bull (het energie drankje) daar de baas.

Mede door dit concern zijn Lothar Matheus en Giovani Trappatoni daar de beleid bepalers geworden.

En zijn er enkele splere gekocht die anders nooit naar Red Bull Salzburg zouden komen, maar mede door het geld van Red Bull werd Salzburg aantrekkelijk.

Zo werd er door verschillende supporters groepen uit europa en ook van Austria Salzburg zelf geprotesteerd tegen de overname van Austria door Red Bull.

http://violett-weiss.at/solidaritaet-bilder.php

gegenredbullql7.jpg

Oostenrijk Speelt zijn wedstrijden in het prachtige Ernst Happel stadion.

ernsthappelstadionwd5.jpg

Het Ernst Happelstadion in Wenen, tot 1992 Prater-Stadion geheten, is het grootste stadion van Oostenrijk (50.000 plaatsen). Het werd gebouwd in 1931.

Het stadion heeft, behalve het Oostenrijkse nationale team, geen vaste bespeler. Het stadion is vernoemd naar Ernst Happel, groot voetballer en trainer.

Belangrijke wedstrijden

Het stadion is aangewezen voor de finale van het EK Voetbal 2008

1995: Finale Champions League

Ajax - AC Milan 1 - 0

1990: Finale Europacup I

AC Milan - Benfica 1 - 0

1987: Finale Europacup I

FC Porto - Bayern München 2 - 1

1964: Finale Europacup I

Internazionale - Real Madrid 3 - 1

Oostenrijk.

oohy9.jpg

Later volgt er meer over mijn Oostenrijks nationaal team. Zoals mijn selectie en het wedstrijd schema.

Geplaatst
  • Auteur

eagleslogorw7.jpg

Seizoen zes is ten einde, en ik mag wel zeggen een heerlijk zeisoen.

Zoals gewoonlijk verwacht iedereen een legio transfers van mij, maar dit keer niet.

Het bleef bij een respectable aantal van 18 en er gingen zelfs 22 spelers de deur uit.

Mijn seizoen eindigde dit jaar weer op de zevende plaats, maar in tegenstelling tot voorgaande jaren won ik nu wel de play-offs respectiefelijk tegen RBC, Feyenoord en AZ. Leuk detail bij Feyenoord & AZ werd na de nederlaag tegen mij gelijk hun manager aan de kant gezet.

De financiën van Go Ahead eagles zijn Fokking goed, eigenlijk is nu het moment gekomen waar de Eagles moeten gaan oogsten.

Alleen werkt het gemeentelijk apparaat Cq, bewoners uit Deventer weer tegen, na 7 jaar zeuren bij het bestuur besloten ze de Adelaars horst uit te breiden maar tevergeefs de gemeente was tegen dit plan.

Dus gaan we aankomend seizoen weer lopen zeuren net zolang totdat de Adelaarshorst eens word vergroot.

6stadionplansf2.jpg

Inkomende transfer waren er niet zoveel al voorgaande jaren.

6transfersinbz1.jpg

Uitgaande transfers veel, maar ook veel met gigantische transfer sommen.

Eigenlijk kon ik dit niet weigeren.

6transuitml1.jpg

Na al het transfer geweld stond er een geweldig team dat een overvloed aan talent bezat.

Maar talent alleen is niet genoeg, ervaring is ook een vereiste en dit is iets wat mijn team nog niet bezit, daarom ga ik voor het aankomende (Europese) seizoen wat ervaren rotten aantrekken.

De selectie.

6selectieid4.jpg

6standan7.jpg

en de play-offs reeks.

6playoffsst0.jpg

Na een redelijk verlopen seizoen zijn er altijd prijzen voor de “besten”, zo ook dit jaar en er vielen eagles spelers in de prijzen.

6bestetalentte6.jpg

6bestespelervanjaarar4.jpg

Financieel kan het met de Eagles niet beter gaan lijkt mij, kijk maar eens naar het financiële plaatje.

Ik heb een transfer budget van 42.051.33

En een resterend transfer bedrag van 15.306.599 dit is niet zo veel vergeleken met het bedrag van het transfer budget.

Het kom niet door de transfer uitgaven dat het resterende bedrag zo laag is, maar omdat ik er voor heb gekozen om mijn salaris [post op te schroeven naar 44.034.544 miljoen euro daardoor hield ik een bedrag van 15.306.599 over voor transfers.

6financienrf7.jpg

Ook heb ik er voor gezorgd dat Eagles een uitgebreid scouting apparaat heeft, over de hele wereld zijn we nu befaamd om onze scouts.

6scoutingmh5.jpg

Geplaatst

Complimenten voor de verzorging van je novelle en de zeer goede resulaten! Echt een mooie novelle!

KUTGW!!

Geplaatst

Het blijft een mooie novelle hoor!!

Je selectie is wel een vreemdelingenlegioen he...

Véél succes nog verder!!

Geplaatst
  • Auteur
Het blijft een mooie novelle hoor!!

Je selectie is wel een vreemdelingenlegioen he...

Véél succes nog verder!!

Zal zo eens een screentje posten van de beste spelers in Nederland dan schrik je pas.

Niet normaal hoeveel buitenlanderas er in de Nederlandse comp zitten en vooral Brazilianen.

Geplaatst

Ja was geen verwijt hoor...

Is eigenlijk in Real life ook wel een beetje he :)

Maar je blijft het mooi presenteren!!

Geplaatst

Jammer van het aantal buitenlanders maar het is een mooie novelle om te volgen.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.