Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

achtergrondjh0.png

"En ja hoor hij scoort, Barcelona heeft de Champions league gewonnen!!!", badend in zweet wordt ik wakker, het is al enige tijd geleden dat ik met Arsenal verloor in de Champions Leauge, nog nooit in de geschiedenis van Arsenal hadden we de Finale gehaald, en toch moest die verdomde Lehman, een rode kaart aangesmeerd krijgen, zodat Barcelona met de Beker aan de haal kon gaan. Ik heb zelfs Bergkamp nog in me armen gesloten, tranen van verdriet, het deed me denken aan Flappie. Hoe kon God dit ons aandoen. Arsenal, de machtigste club van heel Engeland, moest het vergelden tegen een stelletje Sietsta-mietjes. Maar goed, het is gebeurd.

Ik schuif me deken opzij, klik me lampje aan, mijn vrouw zucht nog, net of ze wakker werd maar nee. God, wat is ze tof mooi als ze slaapt. We hebben vannacht lekker vreeën, weliswaar onveilig maar lekker, mijn vrouw en ik hoefden nooit met condoom te vrijen, ze kan geen kinderen krijgen, 3 jaar lang geprobeerd mijn vrouw te bezwangeren, zonder resultaat. Gelukkig hebben we elkaar in goede tijden in slechte tijden. Met deze gedachten in mijn hoofd, stap ik mijn bed uit, ik loop richting de trap naar beneden de keuken in. Verdomd, het is pas 6 uur. Rustig loop ik naar de voordeur. De hond snuffelde in me kruis, iegelijk wel een lekker gevoel. Maar Animal-sex zal er nooit van komen. Terwijl de hond loops aan het worden is, komt de postbode aanlopen, een klein gedrongen mannetje, met een rood jasje, typisch TPG. klootzakken. Ze leveren altijd te laat of juist niet. Maar gelukkig kwam deze mooi op tijd. Terwijl hij de krant aan mij geeft, bedank ik hem netjes, als ik met mijn ogen knipper, hoor ik zijn voetstappen zachtjes verdwijnen. De hond ligt ondertussen in zijn mand, te dromen over erotische animal-sex verhalen. Zo, tijd voor een lekker krantmomentje, Voorpagina nieuws, bah weer een stel terroristen, snel blader ik naar het Sport gedeelte, "Jurrie Koolhof Ontslagen bij MVV.", "Guido Merry, De verdediger van FC FTR ongelukkig onderuit geschopt.", Verdomt allemaal kut nieuws. Met een geeuw sla ik de krant dicht. Moe van de verveling, ging ik maar weer in bed liggen, in de gedachten, wat morgen gaat brengen.

• Antwoorden 125
  • Weergaven 177
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

achtergrondjh0.png

"En ja hoor hij scoort, Barcelona heeft de Champions league gewonnen!!!", badend in zweet wordt ik wakker, het is al enige tijd geleden dat ik met Arsenal verloor in de Champions Leauge, nog nooit in de geschiedenis van Arsenal hadden we de Finale gehaald, en toch moest die verdomde Lehman, een rode kaart aangesmeerd krijgen, zodat Barcelona met de Beker aan de haal kon gaan. Ik heb zelfs Bergkamp nog in me armen gesloten, tranen van verdriet, het deed me denken aan Flappie. Hoe kon God dit ons aandoen. Arsenal, de machtigste club van heel Engeland, moest het vergelden tegen een stelletje Sietsta-mietjes. Maar goed, het is gebeurd.

Ik schuif me deken opzij, klik me lampje aan, mijn vrouw zucht nog, net of ze wakker werd maar nee. God, wat is ze tof mooi als ze slaapt. We hebben vannacht lekker vreeën, weliswaar onveilig maar lekker, mijn vrouw en ik hoefden nooit met condoom te vrijen, ze kan geen kinderen krijgen, 3 jaar lang geprobeerd mijn vrouw te bezwangeren, zonder resultaat. Gelukkig hebben we elkaar in goede tijden in slechte tijden. Met deze gedachten in mijn hoofd, stap ik mijn bed uit, ik loop richting de trap naar beneden de keuken in. Verdomd, het is pas 6 uur. Rustig loop ik naar de voordeur. De hond snuffelde in me kruis, iegelijk wel een lekker gevoel. Maar Animal-sex zal er nooit van komen. Terwijl de hond loops aan het worden is, komt de postbode aanlopen, een klein gedrongen mannetje, met een rood jasje, typisch TPG. klootzakken. Ze leveren altijd te laat of juist niet. Maar gelukkig kwam deze mooi op tijd. Terwijl hij de krant aan mij geeft, bedank ik hem netjes, als ik met mijn ogen knipper, hoor ik zijn voetstappen zachtjes verdwijnen. De hond ligt ondertussen in zijn mand, te dromen over erotische animal-sex verhalen. Zo, tijd voor een lekker krantmomentje, Voorpagina nieuws, bah weer een stel terroristen, snel blader ik naar het Sport gedeelte, "Jurrie Koolhof Ontslagen bij MVV.", "Guido Merry, De verdediger van FC FTR ongelukkig onderuit geschopt.", Verdomt allemaal kut nieuws. Met een geeuw sla ik de krant dicht. Moe van de verveling, ging ik maar weer in bed liggen, in de gedachten, wat morgen gaat brengen.

Geplaatst
  • Auteur

achtergrondjh0.png

Geplaatst
  • Auteur

achtergrondjh0.png

"Ding Dong" plots schrik ik wakker, ik luister nog eens goed "Ding dong", weer klinkt de bel weer. "Ja ja, ik kom al", mijn vrouw is inmiddels wakker, ze staat onder de douche, ik kreeg zin om te neuken, maar het kon niet, al lopend naar de voordeur. Begint me lul te groeien en te gloeien, in de hoop dat diegene voor de deur snel oprot, dan kan ik lekker neuken. Ik gooi de deur open, "Verdomd Koolstrab wat doe jij hier, hoor jij niet in Colombia te zitten ofzo?" vroeg ik verbaasd, "Rinus, Rinus, waarom sta je *********** in je naakie voor de deur!?". Van schrik spring ik achter de deur, en vroeg of Koolstrab binnen wou komen. Volgens mij vond hem dat ik er wel lekker uit zag. Maar goed, enige minuten later ben ik aan gekleed, Koolstrab aan een kop koffie troost. "Kerel, wat doe jij hier?" "AK is overleden, Overdosis drugs." sprak Koolstrab met een trillende stem. ***********, krijg ik dat nu pas te horen dacht ik bij mezelf, hoe moet het nou toch met deze wrede wereld, ik besloot Koolstrab nog een bakkie troost aan te bieden en even later vertrok hij. Dinsdag zou de begrafenis zijn van AK, ik kende AK al sinds we jong waren, Jong en dom in het leven stonden. Wiet en drank waren de orde van de dag, weekends neukten we heel wat meiden af. Toen jaren later vond ik het willetjes worden en stopte ik, ook op aandringen van me vrouw, maar deze top neger kon niet stoppen hoe veel en hoe vaak ik het hem ook smeekte, hij begon van wiet naar dope van dope naar heroïne, helaas is dat hem zijn dood geworden. Ik sloeg een kruisje en ging op zoek naar troostsex, de hond sprong uit zijn mand, nee gatver. Ik gebaarde dat zij naar haar mand moest gaan, met een glimlach maar toch een verdrietig gevoel liep ik naar boven, klaar voor troostsex.

Geplaatst
  • Auteur

achtergrondjh0.png

Verdrietig kijk ik uit het raam, de begrafenis van AK is bijna afgelopen. Het was een mooie bijeenkomst, Kempi werd afgespeeld, terwijl woorden vallen in een strakke beat zoals AK het graag gewild had, stroomde de tranen over me wangen, mijn maatje die ik zo lief had is dood, ik zal hem nooit meer zien, toen het liedje afgelopen was liep iedereen de kerk uit, ik hoorde mensen snikken en huilen, Ak was dan ook echt een top gozer, hij mag van geluk spreken dat hij zo veel vrienden had, tijden het lopen stak ik een sigaretje op. Maar het deed me denken aan de tijden met AK. Snel drukte ik de sigaret uit op een stenenmuur vol met rozen en een graf met de tekst “Hier rust Emiel, 1988 – 2007”, na een tijdje staren naar de grafsteen, was de tijd om echt naar huis te gaan.

Weer thuis aangekomen met een gevoel van verdriet, diep in mijn hart wist ik als ik zo door was gegaan, dat ik ook onder de zoden lag, gelukkig heb ik een lieve vrouw, dat om mij geeft en mij neemt zoals ik ben. Rustig stak ik een cd in de cd speler, pakte een fles wijn uit de koelkast en begon aan mijn zielige drankprobleem, Drank was mijn beste vriend, Drank is er altijd voor mij en laat mij nooit in de steek, het begon toen mijn Pa een ongeluk kreeg, Hij kreeg een hartaanval, reed met 160 kilometer per uur frontaal op een tegenligger, hij was opslag dood. Het ging toen niet goed met mij, ik veerwaardelooste me zelf, dronk tot in de late uurtjes tot ik op een dag mijn meisje ontmoette in een cafe, ze had een rode jurk aan, ze was beeldschoon, we werden verliefd, we gingen trouwen, en ik stopte met de drank, ik was gelukkig met haar, ze maakte mijn dag goed, totdat we hoorden dat we geen kinderen konden krijgen, dus ik begon weer aan de drank, mijn vrouw deed ook mee, maar stopte na een tijdje en werd internet verslaafd, af en toe kwam ze nog naar beneden om CSI te kijken, of om te koken, maar verder niets. Eigenlijk heb ik gewoon een kut leven…….

Geplaatst
  • Auteur

achtergrondjh0.png

“Tot volgend week, mensen, dan gaan we mediteren.”, zo stilletjes mogelijk zet ik de stoel netjes terug, jullie vragen je af wat is er volgend week, waarom ga ik mediteren, nou ik zit al een paar weken in een AA-kliniek, omdat ik het gezicht van mijn vrouw verbouwde met me dronken kop, ze begon te zeuren en toen opeens in een paar enkele seconden explodeerde ik, het werd rood voor me ogen, oerinstincten kwamen te boven, mijn vuisten begonnen op mijn vrouw in te slaan urenlang, totdat ik in de gaten kreeg wat ik aan het doen was, ik nam haar in mijn armen en kon niet ophouden met huilen, overal lag bloed en stukken haar, het leek Irak wel alleen dan in het klein en dichterbij dan je denkt.

Opeens schrok ik wakker, ik hoorde een mannenstem schreeuwen: “Waar is die klootzak!", in een ogenblik pakte ik mijn knuppel, die naast me bed stond als er boeven of ander gespuis het huis binnendrongen, ik liep de trap af met me knuppel omhoog klaar om iemand finaal tot moes te slaan. “Freeze!! Laat je wapen vallen en handen in de lucht!” “Wat is er, wat is er?!” “je bent gearresteerd, voor mishandeling, je hebt het recht om te zwijgen, totdat je een advocaat krijgt toegewezen” riep de agent vol met woede en gerechtigheid. tien dagen cel en verplicht een paar AA-bijeenkomsten bijwonen tot ik was genezen zijn mijn strafeisen, mijn vrouw is van me gescheiden, ons huis is verkocht, mijn rekening is geplunderd, tot mijn grote ergernis ben ik finaal failliet, blut, nada noppes niks in tha pocket, om geld te verdienen deal ik in drugs en slaap ik op de straten van Amsterdam, het leven is net blackjack, je weet nooit welke keuze de juiste is.

Geplaatst
  • Auteur

achtergrondjh0.png

"Morgen wil ik 1 ton van je, anders knallen we je neer!” dreigde de naar sigarenrokende latino, ik had me zelf weer eens in de problemen gebracht, ik raakte verslaafd aan de drugs dat ik dealde op straat en ik heb zo’n beetje hier en daar geld moeten lenen om mijn drugs te kunnen betalen en nu zit ik diep in de stront. Ik ben nog jong om dood te gaan, ik heb nog zo veel dingen te doen, zo veel te doen en nu moet ik dood? Hoe regel ik 1 ton aan cash?

“The Real Tony Montana”

Het begon toen ik een imperium wilde opbouwen, een drugsbaron worden was mijn droom, mijn vrouw was van mijn gescheiden, het huis was verkocht, wat kon ik nog doen? Niets, ik begon klein, leende hier en daar beetje geld om drugs te kunnen kopen en te verkopen, met elke deal werd ik rijker en rijker, ik kon weer een huis kopen, normaal voedsel eten, schijten op een zelfschoonmakende wc, het leven lachte mij toe, totdat ik de verkeerde deal begon en een prijs op me hoofd had.

“Rinus, Doe open fucking open!” schreeuwde koen met een zware stem terwijl hij op de deur bonsde. Guido deed de deur open, en hij begeleide Koen naar de woonkamer,“Welkom kerel, heb je de cash bij je?” “ja, geef me die fucking dope nou maar” “Rustig, rustig kerel, neem eerst een borrel.” We gingen aan tafel zitten, na een uur zitten aankloten, begon hij weer over die drugs, ik zei dat hij stil moest zijn en zijn kop moest houden. “Ter zake, laat die cash is zien.” De koffer die hij bij zich had, zette hij op tafel en klikte het open. “WoW bitch, weetje zeker dat die 1 ton is? Ja tel, het maar na. Nee, hoeft niet” terwijl ik zeker was van mijn zaak, pakte ik mijn pistool die aan de onderkant van de tafel geplakt zat en richtte de loop op Koen.

Rinus vermoord me niet, alsjeblieft!

Ik ga je niet vermoorden

Ohh Jesus Christus, Dankje Dankje

Guido, Kill that piece of shit!

Mijn leven hoeft dus niet beëindigd te worden, maar het lot kent velen gezichten, en ik hoopte dat het ooit eens beter zou worden. ….

Geplaatst
  • Auteur

achtergrondjh0.png

Voorzichtig kraste ik met een stanleymes in mijn huid, net onder me polsen, ik heb gisteren mijn polsen al door gesneden maar ik werd midden op straat gevonden door een stel zwervers gevonden, midden in de nacht, als zij mij niet gered hadden was ik dood gebloed en overleden. Ik heb er gemengde gevoelens bij aan de ene kant wil ik dood, aan de andere kant ook niet. ""Mmmm" het is echt een lekker gevoel hoe dat stanleymes door mijn huid snijdt, er drupt een beetje bloed, maar het gevoel geeft een absolute kracht van power, ik voel niets meer, ik denk niets meer, ik ben alleen op de wereld met mijn stanleymes. Ik heb toch niets meer om voor te leven.

Langzaam leg ik het stanleymes neer, ik heb er genoeg van. Deze keer maak ik echt een einde aan me leven, ik pakte een zakje coke uit mijn borstzak, gooide de coke op de tafel en snoof het op, ik liep naar mijn kledingkast, pakte mijn trouwe revolver dat heel wat moordervaringen heeft meegemaakt en nu moet hij mij vermoorden, als de coke begint te werken, ga ik op mijn bed zitten, ik haal de trekker over, plaats de loop op mijn slaap en………

Geplaatst

Mooie stukje vind ik het. Ga zo door. KUTGW

Geplaatst

Leuk gedaan, Rinus! Toffe cliffhanger ook. Ga zo door, en ben benieuwd. :)

Geplaatst
  • Auteur

achtergrondjh0.png

“Waar ben ik, Waar ben ik?”, riep ik in paniek. “Rustig, mijn zoon, je hoeft niet te schreeuwen, niemand kan je horen of helpen.” “Pap? Ben jij dat, jij bent toch dood?” “Ja, mijn zoon, kijk eens om je heen, kijk waar je, je vindt. Je bent in de hemel, Gods creatie.” Ik omhelste me vader, die ik zo lang niet had gezien of gesproken. “Pap, ik hou van je.” “Ik ook van jouw zoon, maar het is jouw tijd nog niet. Je moet terug en begonnen waar je eindigde.” “Pa, nee! Ik heb je nog zoveel te zeggen, Pa!! Pa!”

Als de coke begint te werken, ga ik op mijn bed zitten, ik haal de trekker over, plaats de loop op mijn slaap en……

Klik!

“Klik?”, Waar ben ik? Pap? Ben je er nog? Wat doe ik met het pistool in mijn handen, Ik hoor dood te zijn, dus ik kan niet eens vredig sterven? Dus ik moet blijven leven. Waarom toch? Waarom toch? Ik heb niets meer om voor te leven, dit imperium dat ik heb opgebouwd is niet wat ik wil, het is slecht, de betekende moord, verdoemenis en hellevuur, terwijl het verdriet mij overmand, ging ik op bed liggen, langzaam sloten mijn ogen in de hoop dat ik ooit mijn vader weer eens zal zien.

Geplaatst
  • Auteur

Mijn grote wens is dus ook dat dit in de schijnwerpers komt en later probeer ik een echt boek te schrijven, rond de avond kunnen mijn trouwe lezers nog een verhaaltje verwachten

Geplaatst

Uw wens kan uitkomen als je het even volhoud natuurlijk !!

Als je dit niveau kan aanhouden is het slechts een kwestie van tijd alvorens je in de schijnwerpers staat!!

KUTGW

Geplaatst
  • Auteur

achtergrondjh0.png

“Rinus, wakker worden!!, van schrik open ik mijn ogen en ik zie iemand staan, “Wie bent u, wat wilt u?” gilde ik van angst maar er kwam niets uit mijn mond. “Ik ben John, geest van het verleden. Ik ben gekomen om u op het goede pad te brengen en u van het leven te kunnen laten genieten, hou mijn hand vast en ik neem je mee naar het verleden.” Toen ik mijn hand in de zijne legde, werd het heel licht in mijn hoofd, opeens stond ik midden in een rumoerige omgeving, tienduizenden supporters die een team aanbaden, welk team weet ik niet. “Waar zijn we, wat doen we hier? “Je bent in je verleden, de wedstrijd Arsenal - Barcelona om precies te zijn, hier in jouw verleden eindigde een groot hoofdstuk, op deze dag voelde je hoe trots je was, hoe blij je was en hoeveel plezier je in je leven had tot dat Henry scoorde namens Barcelona en jouw leven in deugen viel, niet die alleen van jou maar ook van vele anderen. Je moet weten hoe ver je het geschopt hebt, ben je niet trots dat je deze finale bereikt heb? Koste wat het koste? Hoe de finale ook eindigde? Dit was toch jouw droom? Om met je team in de finale te staan. Winnen of verliezen maakte niets uit, weet je het nog?” terwijl de tranen over me wangen rolde, en alles benauwt aanvoelde, begon ik te huilen. Ik wist van binnen hoe ik me toen voelde, ik stond eindelijk na jaren in de finale van het Champions League, hoe kon ik dat vergeten, ik voelde me zo trots, zo belangrijk. “Rinus, ik weet het jongen, het is tijd om terug te gaan, je hebt het gevoel wat je moest voelen terug gevonden dus ik ben klaar met je, hou me vast daar gaan we!”

Mijn ogen geleden open, was het een droom? Was het echt? Zuchtte ik? Maar ik kon geen bewijs vinden, John is er nooit geweest.

“Hohohoho” lachte een zware harde stem, plots schrok ik wakker, verwoed keek ik om mijn heen, Ik zag niemand in mijn kamer ook niet onder mijn bed, Waar kwam het vandaan? Hohohoho! Lachte iemand nog een keer, net alsof er een trein naast mijn huis donderde. Ik stapte uit bed, deed de raam een stukje open maar ik zag niemand op straat, vreemd dacht ik bij me zelf. Toen ik de deur van mijn kamer open deed, verblinde een gouden gloed mijn ogen, toen mijn ogen wenden aan het licht zag ik een reus zitten, midden in mijn kamer. “Wie bent u?"stamelde ik verlegen” “Ik ben Delichris, geest van het heden, heb je ook trek in een stukje kip?” terwijl hij de kip overhandigde, “Nee dank je, met een volle buik krijg ik nachtmerries, is dit een nachtmerrie of een droom” lachte ik wat klonk als een flauwe mop. “nou vooruit dan maar we gaan eens even een kijkje nemen in jou heden. Hij deed alsof zijn kippenpootje een toverstaf was en “Poef”, we stonden in een huis, met witte muren, ik hoorde ergens gehuil vandaan komen, langzaam liep ik met de reus, die blijkbaar iets was gekrompen naar een ruimte, ik zag een meisje huilen, langzaam liep ik er naar toe want we waren onzichtbaar tot mijn verbazing zag ik mijn vrouw op een stoel zitten met tranen die vielen, zo snel als een wildwaterbaan. “Waarom deed je me dit aan Rinus, waarom moest je mij in elkaar slaan? Waarom moest je nou zoveel drinken, wat had ik je misdaan, was ik soms maar een goedkoop hoertje ofzo?” schreeuwde ze half huilend, half woedend. Deze woorden konden mijn niet beroeren, ze had het verdient. Ze kon geen kinderen krijgen, ze verpeste mijn leven, ze verpeste alles, mijn leven was niets voordat ik haar ontmoeten, toen ik haar leerde kennen was mijn leven goed en perfect. Ze was het zonnetje in huis, maar toen de dokter constateerde dat we geen kinderen konden krijgen, viel alles als een kaartenhuis in elkaar, ze had dit verdiend. “Rinus!” brulde Delichris, "zo gaan we niet met mensen om, je vrouw huilt omdat ze er niets aan kon doen dat ze geen kinderen kon krijgen, dat jij haar zo hebt toegetakeld, dat jij zo weer nodig aan de drank moest, jij, Rinus bent de schuld van dit alles, wees verdoemd en ik weet zeker er wacht je hellevuur!” "Poef!" Ik lag weer in bed! Delichris was weg? Ik wist wat er was, maar toch het had geen prioriteit. Langzaam sloot ik mijn ogen weer, om lekker te dromen en morgen weer op te staan…

"Tik tik, tik tik." ik voelde iets tegen mijn been aan tikken? “ga weg!” mompelde ik half slapend. “Weet je wel tegen wie je het hebt? Ik ben Frank, Geest van de Toekomst, ik neem je mee en laat je zien wat je wacht, als je op deze voet doorgaat." “Nee, laat me met rust! Ik heb er genoeg van! Rot op!” Frank pakte mijn been, en sleurde me mee naar de toekomst. “Brrr. Wat is het hier koud, waar zijn we? “We zijn op het kerkhof, Delichris zei al dat je hellevuur moest verwachten, kijk eens naar beneden en huiver.” Hij scheen met een fakkel op een grafsteen. “Hier rust Rinus 1988 – 2007, dierbare echtgenoot en ex.” “Dit is wat er gebeurd als je zo doorgaat, zes maanden later, toen mijn broertjes en ik bij je kwamen om je te waarschuwen, kom je in een hele erge situatie terecht, letterlijk een offer you can’t refuse, je wordt doodgeschoten en je eindigt helemaal alleen, in een graf ver weg van het leven, dus wat doe je verbeter je leven of wil je dood? Aan jou de keuze” “Ik kan nu niet kiezen, zend me terug naar me kamer en laat me! Laat me nadenken, laat me mijn keuze maken!” “Zo zij het.”

Geplaatst

Hehe Rinus, geweldig geschreven weer. 8) Verheug me al op 't volgende stukje. :)

Geplaatst
  • Auteur

achtergrondjh0.png

Rillend lig ik in bed van wat ik afgelopen nacht mee had gemaakt, mijn toekomst zou slechts van korte duur zijn en dan zou ik uiteindelijk onder de groene zoden liggen. Het deed me zo veel rillen dat zelfs mijn tanden door het geklap, allemaal waren versleten. “Ik maak er een eind aan” dacht ik vastberaden en bemoedigend bij mij zelf, het is hiermee afgelopen ik stop met al het criminele gedoe, ik ga me richten op het goede onder genezing van mijn lieve Heer God. Langzaam stap ik uit bed, mijn voeten zetten zich neer op de koude vloer. Met een snelle pas rende ik naar mijn studiekamer, want ik wist daar ligt alles wat ik nodig heb. na een tijdje liep ik uit mijn kamer met twee Mavericks, een Desert eagle, adrenaline gierde door mijn lichaam. Ik moest hier weg maar eerst moesten mijn handlangers dood, ze zijn immers levend bewijs als ze ooit eens hun mond voorbij praten. “Guido! Kom hier, ik heb je nodig!” schreeuwde ik met een luide stem alsof ik hulp nodig had. “Ja, meester wat is er? Guido, sorry” BOEM! Met een ferme knal lag Guido op de grond, met een gat in zijn hoofd, alsof hij een derde oog had. “Het spijt me, beste vriend, maar ik had geen keus.” Het was best ironisch, je vriend neerknallen en dan zeggen dat het je spijt. Door het harde knal kwamen met een de wachters aangesneld, die normaliter voor de deur staan. “Obodai, Ginola, rustig ik heb hem neer geschoten, helaas zijn nu jullie aan de beurt. Maar, Rinus? Ik heb een vrouw en zoon. “Geen zorgen, ik stuur ze wel geld." BOEM BOEM! “Rinus, Ik haat je.” fluisterde Ginola voor dat hij zijn laatste adem uit blies. Even later toen iedereen vermoord was in koelen bloede, restte mij nog één taak, ik moest het huis in fik steken. Half in trance, half bij bewustzijn besprenkelde ik het hele huis met benzine, eenmaal in de hal aangekomen dat uitmond naar de voordeur, stak ik met verdriet maar ook met een gelukkig gevoel, een bankstel in fik, enkele seconden later stond de hele boel in hens. Dit kon weleens een begin zijn van een nieuw hoofdstuk

Geplaatst
  • Auteur

Hey mensen, zitten jullie nog te wachten op een verhaal van mij?

hoe harder je roept. hoe mooier het verhaal zal zijn

Geplaatst

Hoe kon God dit ons aandoen

Welke god?

Die um, hoe heet die ook al weer?

ALLAH! of die um? die Olifant?.. of um, die andere?

Voorderest ;) leuk geschreven :D Ik zou graag blijven lezen

Geplaatst
  • Auteur

achtergrondjh0.png

Langzaam loop ik de hal in, vol bewondering aanschouw ik mijn nieuwe huis, voor een nieuw begin, een nieuw toekomst. Ik laat me zakken in een stoel bekleed met stof, mijn hand glijdt over de leuning, zo zacht en toch zo antiek. Hoe heb ik ooit kunnen weten dat mijn leven er ooit zo zonnig uit kon zien. ”Mijnheer Rinus, uw spullen zijn klaar om het huis in gezet te kunnen worden." "Mooi zo zet alles maar waar het hoort, ik begeleidt jullie wel." Na uren meubelen sjouwen en hard werken, was eindelijk alles af, alles stond perfect op zijn plaats waar ik het wou hebben, het is nu wel tijd om te pitten want het is al half elf, moe maar toch voldaan loop ik de trap op richting mijn nieuw ingerichte kamer. Ik laat me glijden op me bed, schuif het deken opzij en liet mijn hoofd zakken, stilletjes sloot ik mijn ogen om ochtends dromerig te ontwaken. “Asesinato, Asesinato!” van de schrik werd ik wakker er gilde iemand, een vrouwenstem, “no me deje solamente!" "Wie ben je? Wat moet je? Waar ben je?" Het leek net of het een andere taal was dat was wel zeker. "Asesinato, Asesinato!” ik keek wild om me heen er was echt niemand te zien, de stem bleef maar schreeuwen. Het zweet brak me uit, de adrenaline gierde als een wilde door mijn aderen. Mijn hart pompte als een bezetene snel trok ik mijn deken over mijn hoofd heen in de hoop dat dit ophoudt.

In de ochtend wordt ik wakker bezweet maar opgelucht, hier moest meer achter zitten dacht ik meteen, ik kan dit niet gedroomd hebben het kan niet. Ik heb daarvoor teveel in mijn leven meegemaakt. Ik kon niet ontbijten, daar was ik te onrustig voor. Na het ontbijt ga ik meteen naar de bibliotheek, ik moest weten wat de woorden die ik vannacht hoorde betekende, koste wat het koste.

“Mevrouw weet u misschien waar de Spaanse woordenboeken liggen.?" "Vak B, kast 2.” Snel en direct, daar hou ik wel van. “Dankjewel mevrouw.” Snel rende ik naar vak b, pakte het boek en ging zitten. "He shit, dit is niet goed, dit is echt niet goed. “Asesinato” betekend Moordenaar, dus ik ben een moordenaar? Maar wat bedoelt ze met “Laat me niet alleen?” met een vaart zo snel als een trein klapte ik het boek dicht, rende als een speer naar mijn auto. Verdomme, dit is heel iets anders, dit kan niet goed zijn. Toen ik thuis was, viel mij op dat alles anders stond, wat heeft dit te betekenen? Dieven? Ik speurde het huis af maar geen dieven of ander tuig? Zou het toch zijn dat er geesten leven in dit huis? Terwijl ik door de gang liep werd ik bevangen door een immense hitte, het voelde klam en benauwd aan, ik kon me niet bewegen. Langzaam werd ik tegen de muur gedrukt tegen de grond “Asesinato!! "Nee, ik heb je niet vermoord, laat mij je helpen, alsjeblieft!” toen liet het mij los, ik kan weer normaal ademen, uitgeput kon ik opstaan, hoe moest ik haar helpen, waar moet ik beginnen?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.