Geplaatst 25 februari 200718 jr. Hé! Ik startte een spel als werkloos, na een tijdje kreeg ik een aanbieding van Fc (of BVO) Emmen, ik accepteerde het, maar de eerste 7 wedstrijden in de competitie waren matig, 3 gewonnen 3 verloren en 1 gelijk. Ik speelde een ''4-4-2 Diamond attacking'' en bij teaminstructies, alleen mentaliteit aanvallend en verdedigers opschuiven. Toen ik wat aan het zoeken was op het forum voor een tactiek kwam ik een novelle tegen, die was kampioen geworden in zn eerste jaar met emmen met weinig goede aankopen, maar zn tactiek stond d'r niet bij, heb hem al PB'tje gestuurt maar nog geen antwoord. Hebben jullie misschien een tactiek waarmee je successen hebt geboekt bij Emmen? Of een tactiek waar je denkt successen mee te kunnen boeken? Bvd
Geplaatst 25 februari 200718 jr. Auteur Hé! Ik startte een spel als werkloos, na een tijdje kreeg ik een aanbieding van Fc (of BVO) Emmen, ik accepteerde het, maar de eerste 7 wedstrijden in de competitie waren matig, 3 gewonnen 3 verloren en 1 gelijk. Ik speelde een ''4-4-2 Diamond attacking'' en bij teaminstructies, alleen mentaliteit aanvallend en verdedigers opschuiven. Toen ik wat aan het zoeken was op het forum voor een tactiek kwam ik een novelle tegen, die was kampioen geworden in zn eerste jaar met emmen met weinig goede aankopen, maar zn tactiek stond d'r niet bij, heb hem al PB'tje gestuurt maar nog geen antwoord. Hebben jullie misschien een tactiek waarmee je successen hebt geboekt bij Emmen? Of een tactiek waar je denkt successen mee te kunnen boeken? Bvd
Geplaatst 25 februari 200718 jr. Auteur Hé! Ik startte een spel als werkloos, na een tijdje kreeg ik een aanbieding van Fc (of BVO) Emmen, ik accepteerde het, maar de eerste 7 wedstrijden in de competitie waren matig, 3 gewonnen 3 verloren en 1 gelijk. Ik speelde een ''4-4-2 Diamond attacking'' en bij teaminstructies, alleen mentaliteit aanvallend en verdedigers opschuiven. Toen ik wat aan het zoeken was op het forum voor een tactiek kwam ik een novelle tegen, die was kampioen geworden in zn eerste jaar met emmen met weinig goede aankopen, maar zn tactiek stond d'r niet bij, heb hem al PB'tje gestuurt maar nog geen antwoord. Hebben jullie misschien een tactiek waarmee je successen hebt geboekt bij Emmen? Of een tactiek waar je denkt successen mee te kunnen boeken? Bvd
Geplaatst 25 februari 200718 jr. In het echt speelt Emmen normaliter 3-5-2, dus misschien kan je dat eens proberen.. :checkit: