Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Het is nog niet algemeen bekend maar in FM2007 is er een wel erg leuke extra feature...

Vanaf nu is het mogelijk om kinderen te krijgen in Football Manager :clap:

Als je lang genoeg (onbekend/willekeurig aantal jaren) in 1 game blijft doorspelen komt er in je eigen team een jeugdspeler doorgegroeid met jou familienaam.

Het is reeds door SIgames bevestigd dat dit niet lauter toeval is maar dat het hier ook echt over je (virtuele) zoon gaat. Op een bepaald ogenblik, wanneer er een lading nieuwe jeugdspelers bij je team komt ga je dus zoals ik al eerder aanhaalde iemand zien staan met jou familienaam en die normaal gezien jou ook als zijn favoriet personeelslid ziet.

Jammer genoeg krijg je op dat ogenblik geen extra nieuwsitem hierover, maar gewoon de melding met 'een aantal nieuwe jeugspelers zijn vanuit je jeudgacademie doorgegroeid'. Uiteraard gaat er bij nieuwe lichting die je jaarlijks krijgt ook niet iedere keer een zoon bij zijn ;)

Momenteel ben ik de trotse virtuele vader van Alain Laurent. Geboren in Epernay te Frankrijk, waarschijnlijk komt dit vermits ik voorheen de manager van Marseille was. Als tweede nationaliteit is hij Belgisch, de nationaliteit van zijn vader. Als bondscoach van Belgie kon ik het uiteraard niet laten hem op 16 jarige leeftijd reeds in mijn -21 jarigen elftal op te stellen. Hopelijk wordt het een topper! Zijn statistieken zijn er voor zijn jonge leeftijd in ieder geval al veel belovend uit.

vader_zoon.jpg

(de foto is uiteraard niet standaard, heb hem zelf een 'hoofd' gegeven)

Met vriendelijke groet,

een fiere papa :mrgy:

• Antwoorden 175
  • Weergaven 377
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Het is nog niet algemeen bekend maar in FM2007 is er een wel erg leuke extra feature...

Als je lang genoeg (onbekend/willekeurig aantal jaren) in 1 game blijft doorspelen komt er in je eigen team een jeugdspeler doorgegroeid met jou familienaam.

Het is reeds door SIgames bevestigd dat dit niet lauter toeval is maar dat het hier ook echt over je (virtuele) zoon gaat. Op een bepaald ogenblik, wanneer er een lading nieuwe jeugdspelers bij je team komt ga je dus zoals ik al eerder aanhaalde iemand zien staan met jou familienaam en die normaal gezien jou ook als zijn favoriet personeelslid ziet.

Jammer genoeg krijg je op dat ogenblik geen extra nieuwsitem hierover, maar gewoon de melding met 'een aantal nieuwe jeugspelers zijn vanuit je jeudgacademie doorgegroeid'. Uiteraard gaat er bij nieuwe lichting die je jaarlijks krijgt ook niet iedere keer een zoon bij zijn ;)

Momenteel ben ik de trotse virtuele vader van Alain Laurent. Geboren in Epernay te Frankrijk, waarschijnlijk komt dit vermits ik voorheen de manager van Marseille was. Als tweede nationaliteit is hij Belgisch, de nationaliteit van zijn vader. Als bondscoach van Belgie kon ik het uiteraard niet laten hem op 16 jarige leeftijd reeds in mijn -21 jarigen elftal op te stellen. Hopelijk wordt het een topper! Zijn statistieken zijn er voor zijn jonge leeftijd in ieder geval al veel belovend uit.

vader_zoon.jpg

Met vriendelijke groet,

Geplaatst
  • Auteur

vader_zoon.jpg

Met vriendelijke groet,

Geplaatst

whahahah, leuk feature, nog nix van gemerkt, maar ben dan ook pas bezig met 2de seizoen :D Erg leuk dit.....ik heb ook die MU Patch geinstalleerd, mischien zie ik mezelf dan in de game, en dan ook nog mijn zoon :|

Geplaatst

Nog niet meegemaakt. Wel jammer dat je geen bericht erover krijgt.

Geplaatst

Nou ik zit al in 2023 en heb dit nog niet gehad.

Benieuwd of ik dat nog kan krijgen want ik ben al 51 :D

Geplaatst
  • Auteur
Nou ik zit al in 2023 en heb dit nog niet gehad.

Benieuwd of ik dat nog kan krijgen want ik ben al 51 :D

Ik zit in 14/15 en heb er eentje. Wie weet heb je erover gekeken? Mja het komt waarschijnlijk ook niet altijd voor.
Geplaatst
Ik zit in 14/15 en heb er eentje. Wie weet heb je erover gekeken? Mja het komt waarschijnlijk ook niet altijd voor.

Kan je niet gewoon je achternaam intikken in het zoekvakje? Want als het goed is heeft je zoon toch dezelfde achternaam ;) Verder vind ik het wel een grappige feature in FM, niet verwacht dat zoiets erin zou zitten.

Geplaatst

Gedaan en krijg 2 opties:

Timo Calais[Liverpool Manager]

Calais[Club in Frankrijk]

Ik zit geloof ik al in mijn penopauze :(

Geplaatst

haha, dit is inderdaad erg leuk, ben benieuwd hoe possie het doet :oops:

Geplaatst

Haha, prachtig zeg. Je zoon is trouwens echt goed, ik denk dat ie een werelddribbelaar word :D

Geplaatst
  • Auteur
Haha, prachtig zeg. Je zoon is trouwens echt goed, ik denk dat ie een werelddribbelaar word :D
Hehe, het is anders wel een agressief ventje ;sm;
Geplaatst
Hehe, het is anders wel een agressief ventje ;sm;

Is dat toeval ;) ?

Geplaatst

Hehe dit is cool, in welk seizoen zit je nu? Ik denk niet dat dit mij gaat overkomen want ik stop meestal na ±5 seizoenen met een game.

Geplaatst
  • Auteur
Hehe dit is cool, in welk seizoen zit je nu? Ik denk niet dat dit mij gaat overkomen want ik stop meestal na ±5 seizoenen met een game.
Ik ben in het seizoen 2014-2015, mja er is niet echt een data vanaf wanneer je zoon in FM opduikt dus het is gewoon geluk hebben :)

@ Thomas: hehe, dat agressieve heeft hij al niet van mij. Hoewel ik zelf als voetbal speler best wel wraakzuchtig ben :naughty:

Geplaatst

Wat een Ge-wel-dige feature :D .. hoop dat ik ook een zoon krijg in mijn game hoewel ik dan nog ff door moet spelen !

Geplaatst

Hopelijk gaat die van mij dan niet puberen.

Geplaatst

Feature waar ik nog niet eerder van gehoord had, onverwachts leuk.

Geplaatst

maar zit die zoon dan altijd bij jou jeugdteam of kan hij ook ergens anders zitten?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.