Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Misschien denkt U zo van: Heeft Jack al een keer een novelle gestart over Marseille, dat klopt. Maar nu wil ik het seizoen 1 kort doen en vanaf seizoen 2 ga ik het allemaal uitgebreider doen !!

Olympique Marseille. Een Franse club die al jaren tegen de top hangt. Net niet pakken ze de titel, maar daar ga ik verandering in brengen

119.jpg

Seizoen 2006/2007 in vogelvlucht

Transfers

transfershc8.png

We haalden hem om het probleem in de verdediging op te lossen.

20062007ol4.png

We hadden alles in eigen hand, maar we pakten in de laatste 2 duels maar 1 puntje. Jammer, maar volgend jaar beter ;)

uefacup1vl5.png

We moesten hier gewoon met een nulletje of 3 winnen, maar we vergaten te scoren.

uefacup2fl6.png

Dom, Dom, Dom. We waren weer de betere ploeg, maar Villarreal ging door na de finale !!

Einde Seizoen 2006/2007

Volgende Keer:

Voorbereiding seizoen 2

Transfers

Geplaatst
  • Auteur

Misschien denkt U zo van: Heeft Jack al een keer een novelle gestart over Marseille, dat klopt. Maar nu wil ik het seizoen 1 kort doen en vanaf seizoen 2 ga ik het allemaal uitgebreider doen !!

Olympique Marseille. Een Franse club die al jaren tegen de top hangt. Net niet pakken ze de titel, maar daar ga ik verandering in brengen

119.jpg

Transfers

transfershc8.png

20062007ol4.png

We hadden alles in eigen hand, maar we pakten in de laatste 2 duels maar 1 puntje. Jammer, maar volgend jaar beter ;)

uefacup1vl5.png

We moesten hier gewoon met een nulletje of 3 winnen, maar we vergaten te scoren.

uefacup2fl6.png

Dom, Dom, Dom. We waren weer de betere ploeg, maar Villarreal ging door na de finale !!

Einde Seizoen 2006/2007

Volgende Keer:

Voorbereiding seizoen 2

Transfers

Geplaatst
  • Auteur

119.jpg

Transfers

transfershc8.png

20062007ol4.png

uefacup1vl5.png

uefacup2fl6.png

Einde Seizoen 2006/2007

Volgende Keer:

Voorbereiding seizoen 2

Transfers

Geplaatst

Leuk gedaan overal netjes gepresteer qua doelstellingen denk ik!

Volgend jaar komen de prijzen :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Voorbereiding Seizoen 2007/2008

Transfers IN

transfers2tv2.png

geleendespelerswy4.png

Andriy Voronin: Een zeer goede spits met veel kwaliteiten. Zijn contract liep af bij Leverkusen en zo konden wij hem gratis strikken.

Jan Vennegoor of Hesselink: De Nederlander kwam voor een bedrag van 11 miljoen naar Marseille heen. Hij is fysiek erg sterk en kan goed afwerken. Een echte versterking voor Marseille.

John Obi Mikel: We zochten nog een centrale middenvelder en dat is met Mikel absoluut gelukt. Bij Chelsea kwam hij weinig aan spelen toe, zodat hij mocht vertrekken. De Nigeriaan kwam over van Chelsea van een bedrag van 7.5 miljoen euro.

Aaron Lennon: Weinig uitleg. Een fantastische rechtsbuiten met een onglooflijke snelheid. Zeer blij dat ik hem heb kunnen halen. Voor 14,5 miljoen kwam hij over.

Jermaine Pennant De snelle buitenspelers huurde we van Liverpool. Het is net een type Lennon en ik ben zeer blij dat ik hem heb kunnen huren.

voroninjm2.jpgvennegoorvb3.jpgmikelvj1.jpglennonzo7.pngpennantqo5.jpg

Transfers UIT

transfersuitiu2.png

Salomon Olembé: Had geen toekomst meer bij de club.

Christian Gimenez: Zelfde als Olembé, geen toekomst.

Franck Ribery: Zeer jammer dat hij weg is gegaan. Het bod van 23 miljoen euro vond het bestuur te goed om te weigeren, dus moest ik hem laten gaan. Jammer, maar het is niet anders.

Léo Mattos: Voegde niks bij Marseille toe.

olembegs4.jpggimenezbh2.jpgriberysw1.jpg

Vriendschappelijke Wedstrijden

vriendschappelijkru0.png

We organiseerden een Toernooitje met HSV, Barcelona en Roma. In 3 dagen dus 3 wedstrijden. We waren er conditioneel nog niet klaar voor en zo wonnen we niet van de toppers.

Tegen Utrecht en Heerenveen domineerden we de hele wedstrijd, maar we wisten niet vaak te scoren.

Volgende Keer:

Seizoenstart Marseille

Loting CL !!

Reacties zijn zeer welkom

Geplaatst

Goed gepresenteerd man. Leuke aankopen gedaan vooral met Vennegoor en Lennon. Wel zonde dat Ribery weg is. Veel succes verder. ;)

Geplaatst

Geweldig gepresenteerd man en leuke tranfers met lange jan en Lennon

Geplaatst

Goede aankopen, maar de oefencampagne was niet zo sterk. Hopelijk gaat het in de competitie gewoon weer goed! Ik vind het ook erg leuk gepresenteerd, ga zo door! :)

Geplaatst
  • Auteur

De doelstellingen voor het seizoen 2007/2008:

doelstellingenbo1.png

Selectie 2007/2008

selectiejj9.png

Betere spelers van Marseille:

Taye Taiwo: De Linksback is een zeer goede teamspeler. Hij viel op bij het WK in Oranje onder 20 jaar. Een meerwaarde voor Taiwo.

Lorik Cana: De Centrale Middenvelder geeft rust in het elftal van Marseille. Hij moet het team dragen naar een beter niveau en wordt dan ook mijn aanvoerder van dit seizoen.

Toifilou Maoulida: De Rechtermiddenvelder/Spits heeft vorig jaar bewezen een meerwaarde te zijn. Hij was vorig jaar mijn topscorer en gaf ook de meeste assist in ons elftal.

taiwozk9.jpgcanant4.jpgmoaulidajy5.jpg

Competitiewedstrijden Olympique Marseille

ettienemarseilleyq9.png

We wonnen verdiend door een late goal van Niang.

marseillelilletq3.png

We waren de betere en zo wonnen we dan ook door een goal van Maoulida.

lensmarseille2eb2.png

We kwamen met 2-0 voor, maar Lens maakte toch nog de verdiende 2-2.

marseillelorientxq9.png

We hadden uitzicht op een monsterscore, maar onze aanvallers waren niet al te scherp vandaag.

rennesmarseilleuh2.png

Vandaag hadden we een off-day. Rennes domineerde en won verdiend.

marseillepsgcs7.png

We hadden wat goed te maken tegen PSG, aangezien we de vorige wedstrijd bedroevend speelde. We speelden super en wonnen verdiend, mede door een vroege goal van 'Lange Jan'.

De stand na 6 competitiewedstrijden:

stand6ln7.png

1 woord: Tevreden !!

Loting Champions League

lotinggroepett4.png

________________________________________________________________________________

Volgende Keer:

vervolg competitiewedstrijden !!

Champions League duels !!

Reacties zijn zeer welkom en screens op aanvraag ;)

Geplaatst

Zie ik het nou verkeert of heb je twee keer dezelfde update gepost.

Geplaatst
  • Auteur
Zie ik het nou verkeert of heb je twee keer dezelfde update gepost.

Ja sorry, inderdaad.. Inmiddels al verwerkt ;)

Geplaatst
  • Auteur

Hervatting Seizoen 2007/2008

marseillearsenalsj0.png

Een aardig evenwichtige partij vandaag. Wij waren scherper voor het goal en dat betekende de eerste 3 punten in de CL.

nantesmarseillecy9.png

Vandaag hadden we weinig te vertellen in Nantes. Nantes domineerde, maar scoorde niet.

marseilleaekrl6.png

Een goede pot van onze jongens. We domineerden vanaf het begin tot het eind en scoorde 3 keer.

marseillenancyzg9.png

Een zeer saaie wedstrijd. Wij hadden wel een licht overwicht, maar we scoorden niet.

fenerbachemarseillewv1.png

We dolden ze en wonnen verdiend. Na dit resultaat zijn we zo goed als door in de Champions League !!

vennegoorbriefjq9.jpg

beker3kc6.png

Nantes had niks te vertellen tegen ons. Ze wonnen dan ook overtuigend.

nicemarseillesd0.png

We waren sterker dan Nice, dus een verdiende overwinning.

marseilletoulousefx0.png

Een heerlijke partij om naar te kijken. Er werden veel kansen gecreeerd, maar pas in de 88e minuut kwam er de beslissing door een doelpunt van Voronin.

sochauxmarseillepe0.png

Deze wedstrijd verliep evenwichtig, maar Sochaux scoorde wel en wij niet. Eindstand 2-0 !

marseillebordeauxdn9.png

Altijd leuk om je rivaal te verslaan !! :D

De stand na 12 competitiewedstrijden:

stand12ph3.png

Champions League: Ik ben zeer tevreden over de prestaties in de Champions League. In 3 speelrondes hebben we 9 punten en dat betekent al dat we bijna door zijn. Geweldig dus !!

Franse Ligue 1: Opzich ook wel tevreden. We staan 1e, maar we zijn soms te wisselvallig. We voetballen vaak wel goed, maar scoren is nog ons probleem.

Volgende Keer:

Gaat Marseille door in CL?

Verdere competitiewedstrijden !!

:D

Geplaatst

Je scoort inderdaad niet heel erg veel, daarom laat je soms ook punten liggen. Voor de rest ziet het er prima uit. :)

Geplaatst

Leuk gepresenteerd en ook goeie uitslagen!!

Ga zo door, mag ik screen van Mikel! :)

Geplaatst

Wel redelijk alleen weinig doelpuntjes,

succes verder

Geplaatst
  • Auteur
Leuk gepresenteerd en ook goeie uitslagen!!

Ga zo door, mag ik screen van Mikel! :)

Hier screentje van Mikel ;)

mikelfw0.png

Geplaatst

Technisch wel goed zou je niet zeggen op eerste gezicht de rest gewoon top prima speler! :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Hervatting Seizoen 2007/2008

auxerremarseillebl0.png

Een zware teleurstelling!! We mochten dit niet uit handen geven, maar dat deden we toch!

marseillefenete1.png

doornt1.png

marseillehavress5.png

Een verdiende overwinning !!

niortmarseilleua4.png

Een heerlijke middag !! Nu wou wel alles lukken en zo wonnen we met 5-0 !!

lemansmarseillegg5.png

Wij controleerden de wedstrijd, maar we moesten wel oppassen voor de counters van Le Mans.

marseillecaenfm0.png

Heerlijk weer zo'n ruime overwinning !! Chapeau voor de jongens !

marseillelyonmc7.png

We waren veel sterker dan Lyon, maar toch eindigde dit in een gelijkspel !!

Stand na 18 competitiewedstrijden

stand18gs3.png

Eindstand van de CL Groepsronde

standclsz2.png

We verloren de laatste 2 duels van Arsenal (4-0) en AEK (3-2), maar daar speelden we met een B team omdat we al geplaatst waren :D.

jajagf3.png

Volgende Keer:

Verdere competitiewedstrijden

CL duel tegen Palermo !!!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.