Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Nadat ik hier een tijd banned ben onder de naam FCBoeren ben ik weer terug en start ik een Novelle met FC Nanres Atlantique

Geschiedenis:

FC Nantes Atlantique is een Franse voetbalclub, opgericht in 1943 en uitkomend in de Ligue 1. De club speelt zijn thuiswedstrijden in La Beaujoire-Louis Fonteneau. De club is de club die het langst achter elkaar in de Ligue 1 speelt. Sinds seizoen 1963/64 speelt de club op het hoogste niveau in de Franse competitie.

Bron: Wikipedia

Frans landskampioenschap:

1965, 1966, 1973, 1977, 1980, 1983, 1995, 2001

Coupe de France:

1979, 1999, 2000

Stadion: beaujoire1.jpg Sorry dat dit plaatje het niet doet.

Logo: nantes.jpg

Thuisshirt: 518_petite.jpg

Uitshirt: 520_petite.jpg

Transfers in:

transfersinhu1.jpg

Setz: Het is mijn neef, maar hij heeft niet bepaald goeie stats.

Diop: Leuk talent. Stond op de transferlijst.

Supusepa: Wordt een super goeie verdediger en dan is dit nog goedkoop.

Kieft: Een goeie spits, die er makkelijk een bal kan inleggen.

Gehuurd:

Almunia: Deze keeper wordt voor 1 seizoen gehuurd van Arsenal.

Transfers uit:

transfersuitca0.jpg

Signorino: Kon niet rekenen op een basisplaats en voor een reserve verdiende hij te veel.

Selectie:

selectievr1.jpg

Een vrij sterke selectie. Met dit team kan Nantes Europees voetbal halen.

Oefencampagne:

oefenwedstrijdennm8.jpg

Over de oefenwedstrijden ben ik niet bepaald tevreden. We hadden makkelijk van Sant Andreu kunnen winnen. De overwinning op Laval en Rayo Majadahonda waren goed. Tegen Mirandés speelden we ongelukkig gelijk. De laatste wedstrijd wonnen we moeizaam van Alcorcón.

Geplaatst
  • Auteur

Nadat ik hier een tijd banned ben onder de naam FCBoeren ben ik weer terug en start ik een Novelle met FC Nanres Atlantique

Geschiedenis:

FC Nantes Atlantique is een Franse voetbalclub, opgericht in 1943 en uitkomend in de Ligue 1. De club speelt zijn thuiswedstrijden in La Beaujoire-Louis Fonteneau. De club is de club die het langst achter elkaar in de Ligue 1 speelt. Sinds seizoen 1963/64 speelt de club op het hoogste niveau in de Franse competitie.

Coupe de France:

1979, 1999, 2000

Transfers in:

transfersinhu1.jpg

Gehuurd:

Transfers uit:

transfersuitca0.jpg

Signorino: Kon niet rekenen op een basisplaats en voor een reserve verdiende hij te veel.

Selectie:

selectievr1.jpg

Oefencampagne:

oefenwedstrijdennm8.jpg

Over de oefenwedstrijden ben ik niet bepaald tevreden. We hadden makkelijk van Sant Andreu kunnen winnen. De overwinning op Laval en Rayo Majadahonda waren goed. Tegen Mirandés speelden we ongelukkig gelijk. De laatste wedstrijd wonnen we moeizaam van Alcorcón.

Geplaatst
  • Auteur

Geschiedenis:

Coupe de France:

1979, 1999, 2000

Transfers in:

transfersinhu1.jpg

Gehuurd:

Transfers uit:

transfersuitca0.jpg

Selectie:

selectievr1.jpg

Oefencampagne:

oefenwedstrijdennm8.jpg

Geplaatst

Waar heeft je neef allemaal gevoetbald als ik vragen mag ?

Geplaatst
  • Auteur
Waar heeft je neef allemaal gevoetbald als ik vragen mag ?

Hij speelt momenteel bij FC Groningen A1

Geplaatst

Het begin is goed. Overzichtelijke intro. Hou dit niveau vast :thumb:

Geplaatst
  • Auteur
wedstrijd1ti2.jpg

Lekker begin van het seizoen. De eerste uitwedstrijd winnen, goed voor het zelfvertrouwen.

4deqvyt.jpg

De 2e match meteen een moeilijk wedstrijd op papier. Monaco probeerde wel maar kon niet door de verdediging komen van Nantes.

2pqpe1d.jpg

Saaie wedstrijd, verdiende geen winnaar. De grootste verliezer was het publiek.

wedstrijd4ex2.jpg

De scheidsrechter vond rood een mooie kleur. De man meer situatie niet kunnen uitbuiten.

2lu8mr9.jpg

Terecht verloren. Ondanks de rood kaart van Boukhari scoorden we wel 2 keer.

3ywwqhx.jpg

Een gelijkspel tegen de beste ploeg uit Frankrijk. Het leuke was dat dit een uitwedstrijd was.

wedstrijd7dv2.jpg

Een leuke wedstrijd waar we de kansen niet af maakten.

wedstrijd8bg2.jpg

De rode kaart van Guillon was zonde. Daardoor hadden we geen overwicht meer en moesten we counteren

2hqe8si.jpg

Een overwinning op de aartsrivaal. Wat willen het bestuur en de supporters nog meer.

wedstrijd10oj4.jpg

Door 2 lucky goals winnen we deze wedstrijd. We speelden ook met 10 man beter dan Le mans.

2mgun0m.jpg

Had niet verwacht dat alles zo dicht op elkaar stond. Nantes moet 11e worden, maar ik wil europees voetbal halen.

2erondeligabekergh3.jpgPoeh, wat een geluk zeg. In de 95e minuut komen we nog op 1-1. Daarna scoren we ook nog in de verlenging de 1-2.

2meqtz9.jpg

Een goeie wedstrijd tegen Paris. Veel kansen voor ons dus de 3-1 was zeer terecht.

Het begin is goed. Overzichtelijke intro. Hou dit niveau vast :thumb:

Dank je wel.:)

Geplaatst

Heb je je neef al laten debuteren of niet ?

Geplaatst
  • Auteur
2q80qj6.jpg

Een goed gelijkspel. Paris was de hele wedstrijd de betere, maar het kon de winnende niet maken.

42l643n.jpg

Een grote overwinning op rivaal Bordeaux dankzij 2 doelpunten van Oliech.

2r62qef.jpg

Een zeer ongelukkige nederlaag tegen degradatie kandidaat Valenciennes. Wij waren beter maar maakten de kansen niet af.

4dgrklg.jpg

Een goede overwinning op Toulouse. In de 92e minuut maakte Keseru de winnende goal.

345hpg4.jpg

Een nederlaag tegen titelkandidaat Saint-Etienne. Etienne was niet veel beter maar het scoorde en dat is het belangrijkst.

2d1jkg4.jpg

Zonde. We hadden de hele 2e helft en man meer. We konden jammer genoeg niet scoren.

2n24j1c.jpg

Weer een slecht resultaat. We hebben nu in 3 wedstrijden maar 1 punt gepakt.

35jl1ys.jpg

Een zeer ongelukkig gelijkspel. We waren sterker maar we verzuimden afstand te nemen.

2rmse91.jpg

Eindelijk weer een overwinning. De 1-0 op Lorient was een opsteker voor het hele team.

40ejprp.jpg

Jammer. We waren weer beter maar de kansen waren niet aan ons besteed in de 2e helft.

3451y4h.jpg

We staan op een keurige 3e plaats. Als we na 38 wedstrijden nog steeds op deze plaats staan spelen wij voorronde CL.

4gpcqbo.jpg

Met een beetje geluk door gegaan in de beker. Ondanks de vroege goal was Strasbourg wel beter.

33uzvok.jpg

De rivaal Bordeaux verslagen. Door deze overwinning spelen we de finale.

2yo7dqh.jpg

Een hele slechte wedstrijd tegen een amateurploeg. De 0-2 overwinning was echt te laag. We hadden met gemak met 0-7 kunnen winnen.

@Frank: Hier is je screentje: setzvh7.jpg

@Sengo: Zoals je hier boven ziet is hij 1 keer ingevallen. Dat was in een wedstrijd tegen Monaco.

Geplaatst
  • Auteur

Jij kan mij helpen. Ik ga een groot interview geven en jij mag de vragen bedenken. Per persoon mag je 3 vragen aan mij geven. Veel succes (Y)

Geplaatst

Wat vind u van de prestaties tot nu toe?

Gaat u nog aankopen doen?

Geplaatst

Wie beschouwd u als uw grootste concurrent ?

Van welke speler had u meer verwacht ?

Denkt u nog aanspraak te maken op de titel ?

Geplaatst

Mooie novelle Frank, knap gepresenteerd en tof idee om de mensen je vragen te laten bedenken !!

Geplaatst
  • Auteur

Zou 1 van de mods de titel in: Setzzie. @ FC Nantes Atlantique?

Kom op mensen stuur jou vragen op :D

Geplaatst

haha lekker Frank .. Mooi interview ;) Ben benieuwd naar je vervolg van je novelle :D Chapeau !! :checkit:

Geplaatst
  • Auteur
359bj1z.jpg

Een goede wedstrijd tegen Auxerre. Door de late strafschop van Wilhelmsson kregen wij de verdiende 3 punten.

2ik5nq9.jpg

Een lekkere overwinning tegen het wisselvallige Sochaux. Diop scoorde zijn eerste goal in zijn profcarrieré.

4gr8i06.jpg

Met veel geluk gelijk gespeeld tegen Marseille. Saidou scoorde in de 92e minuut de gelijkmaker binnen.

42mfntk.jpg

De doelpunten van Boukhari en Kieft waren genoeg voor de overwinning. Ondanks een man meer de laatste 10 minuten konden we geen goal meer maken.

330bdrq.jpg

Lyon? Is dat een voetbalclub? :cab: Oké nu serieus. Een mooie overwinning op de titelkandidaat.

4idbx5d.jpg

De goal van Kieft was belangrijk. Daardoor kregen wwe terecht de 3 punten.

2d2c7pz.jpg

Jammer van dit gelijkspel. We waren wel de mindere maar we hadden wel de beste kansen. Gelukkig had Oliech zijn dag.

2mhwsqd.jpg

Verdomme, in de laatste minuut nog een goal tegen. Echt zonde.

2uh06eb.jpg

Yes. Weer een overwinning. Deze keer op het slechte Paris.

47lnzgo.jpg

In deze wedstrijd hebben we Le mans een kopje kleiner gemaakt. De eerste helft waren we oppermachtig, de tweede helft hebben we rustig aan gedaan en we waren niet in de problemen gekomen.

4crracl.jpg

De stand na 30 competitiewedstrijden. We staan op een goede 3e plaats met 4 punten achterstand op Lyon. Saint-Etienne staat maar op 1 punt. Het gat tussen plaats 3 en 4 is opgelopen tot 8 punten. We zijn dus bijna zeker van de Voorronde CL

2yjvocz.jpg

Olé Olé Olé. We hebben Lyon verslagen in de spannende bekerfinale. Na een donderpreek in de rust gingen wij beter voetballen en zo konden wij nog 2 keer scoren.

2euhqh0.jpg

Een gelukkige overwinning tegen Bastia. De 2e divisieclub had af en toe een gevaarlijke aanval.

2rw107r.jpg

Het was een zeer aantrekkelijke wedstrijd. Kieft scoorde halverwege de eerte helft het enige doelpunt.

@Jack Van Gelder: Bedankt man :)

Geplaatst

Heerlijke prestaties ;) Mooi dat je de beker hebt gewonnen. Ook lekker gepresenteerd ; kortom; Geweldig _O_

Geplaatst
  • Auteur
4bz3yw2.jpg

Een saaie wedstrijd tegen Bordeaux. Beide ploegen kregen genoeg kansen om te scoren maar, beide teams scoorden niet.

30bo3sg.jpg

Deze keer wel een overwinning teen Valenciennes. Oliech en Keseru waren vandaag op schot.

2pyqnph.jpg

Een goeie wedstrijd tegen Toulouse. Wij waren beter maar, Toulouse had Elmander en die scoorde de enige tegengoal.

48vsaqs.jpg

Een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen. De ploeg die deze wedstrijd won kwam op een 2e plek te staan. Wij hebben deze wedstrijd terecht gewonnen. Keseru en Oliech scoorden de 3 doelpunten voor ons.

447bgph.jpg

Een belangrijke overwinning op Sedan. Oliech en Boukhari scoorden de doelpunten.

2m4swts.jpg

In de laatste minuten langs Lens. Boukhari kopte een voorzet van Keseru binnen.

2vvrfkh.jpg

Zonde van dit gelijkspel. We waren de betere maar, door de rode kaart van Saidou kregen we nog 2 doelpunten tegen.

2qup6s7.jpg

De laatste wedstrijd van het seizoen. Oliech liet nog even van zich spreken en scoorde een hattrick.

487oi8y.jpg

De eindstand van de competitie. Verassend is dat Bordeaux degradeerd en Marseille en Auxerre halen geen Europees voetbal. Lyon en Nantes spelen zeker Champions League. St. Etienne speelt de voorronde van de CL.

29eiw6v.jpg

Deze wedstrijd is terecht verloren. Lorient was veel beter. Elber scoorde de enige goal.

4hckbck.jpg

De gemiddeles van mijn team. Dit zijn alle wedstrijden. Competitie + Bekers.

35jbakg.jpg

Het eerste deel van het overzicht.

2nbwmt2.jpg

De winaars van alle prijzen. Het tweede deel van het overzicht.

2r40dqb.jpg

Klein overzichtje.

Exclusief: Raul Garcia naar Nantes?

Nantes- Dat er veel gespeculeerd wordt in het voetbalwereldje weet iedereen. Dit keer is het zeer opmerkelijk nieuws. Raúl García Escudero zou in de belangstelling staan van Nantes. Nantes dat vorig seizoen boven verwachting heeft gepresteerd, wil dit jaar graag in Europa indruk maken. De manager van Nantes zei het volgende:’’Ik geef geen commentaar hierover.’’

@Gabi.e: Dank je wel :)

@Jack Van Gelder: Thx man:D

@Urby1707: Bedankt :)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.