Geplaatst 22 februari 200718 jr. Naam van het trainingsschema: Glennie's Oefenstof V2 Beschrijving van het schema: Een paar pittige trainingsschema's gebaseert op een 4-4-2 met ruit systeem. De verbeterde versie van de eerdere versie die is verschenen. Dezelfde resultaten, minder blessures. Inbegrepen: Keepers (Jeugd).tsh Veldspelers (Jeugd).tsh Keepers.tsh Backs.tsh VC.tsh VM.tsh Vleugels.tsh Spelmaker.tsh Spitsen.tsh Uitpakken in: Mijn documenten/Sports Interactive/Football Manager 2007/Schedules Bron/Maker: Glenn, manutd.nl Downloadlink: Klik! Screenshot (indien van toepassing): -
Geplaatst 22 februari 200718 jr. Auteur Naam van het trainingsschema: Glennie's Oefenstof V2 Beschrijving van het schema: Een paar pittige trainingsschema's gebaseert op een 4-4-2 met ruit systeem. De verbeterde versie van de eerdere versie die is verschenen. Dezelfde resultaten, minder blessures. Inbegrepen: Keepers (Jeugd).tsh Veldspelers (Jeugd).tsh Keepers.tsh Backs.tsh VC.tsh VM.tsh Vleugels.tsh Spelmaker.tsh Spitsen.tsh Uitpakken in: Mijn documenten/Sports Interactive/Football Manager 2007/Schedules Bron/Maker: Glenn, manutd.nl Downloadlink: Klik! Screenshot (indien van toepassing): -
Geplaatst 22 februari 200718 jr. Auteur Naam van het trainingsschema: Glennie's Oefenstof V2 Beschrijving van het schema: Een paar pittige trainingsschema's gebaseert op een 4-4-2 met ruit systeem. De verbeterde versie van de eerdere versie die is verschenen. Dezelfde resultaten, minder blessures. Inbegrepen: Keepers (Jeugd).tsh Veldspelers (Jeugd).tsh Keepers.tsh Backs.tsh VC.tsh VM.tsh Vleugels.tsh Spelmaker.tsh Spitsen.tsh Uitpakken in: Mijn documenten/Sports Interactive/Football Manager 2007/Schedules Bron/Maker: Glenn, manutd.nl Downloadlink: Klik! Screenshot (indien van toepassing): -
Geplaatst 1 maart 200718 jr. Inderdaad, dit is echt belachelijk... Ik bedoel, ze halen goede resultaten maar door de hoge werkdruk raakt de helft van m'n selectie geblesseerd :s
Geplaatst 1 maart 200718 jr. Ik heb gedurende een seizoen helemaal géén last van blessures. Zo'n vijf spelers raken in een jaar geblesseerd op de training, denk ik. Waarvan nooit een speler langdurig geblesseerd raakt.
Geplaatst 15 maart 200718 jr. Heeft Shariff niet per ongeluk de V1 erop gezet? :cab: Ik had namelijk met de V2 amper last van blessures, in tegenstelling tot de V1.