Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik heb in mijn Valencia-game mijn eigen tactiek gemaakt. Hij werkt best redelijk maar ik denk dat het beter kan. Hebben jullie misschien tips voor me

Formatie

91371927jn4.jpg

Vicente staat op de plaats van Regueiro..

Teaminstructies

72233564gk2.jpg

Spelersinstructies

Backs

backsna0.jpg

Centrale verdedigers

mandekkersrx1.jpg

Verdedigende middenvelders

vmcvq2.jpg

Wingers

flankenpp2.jpg

Nummer '10

amcfh1.jpg

Spits

spitsps9.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb in mijn Valencia-game mijn eigen tactiek gemaakt. Hij werkt best redelijk maar ik denk dat het beter kan. Hebben jullie misschien tips voor me

Formatie

91371927jn4.jpg

Teaminstructies

72233564gk2.jpg

Spelersinstructies

Backs

backsna0.jpg

Centrale verdedigers

mandekkersrx1.jpg

vmcvq2.jpg

Wingers

flankenpp2.jpg

Nummer '10

amcfh1.jpg

Spits

spitsps9.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Formatie

91371927jn4.jpg

Teaminstructies

72233564gk2.jpg

Spelersinstructies

Backs

backsna0.jpg

Centrale verdedigers

mandekkersrx1.jpg

vmcvq2.jpg

Wingers

flankenpp2.jpg

Nummer '10

amcfh1.jpg

Spits

spitsps9.jpg

Geplaatst

Zijn Vms hebben veel met de bal lopen, toch zou ik toevoer targetman op lange bal zetten.

Geplaatst

Het gat tussen de Vm's en de AM is veel te groot. Ik zou je VC en Backs 2 tikjes hogere mentaliteit geven. Ook je VM 2 tikjes hogere mentaliteit. Andere VM misschien 3/4 tikjes hoger..

Geplaatst

Kun je deze tactiek even uploaden, dan kan ik hem testn en kijken wat juist de problemen of pluspunten zijn

Geplaatst

1. Bij teaminstructies passingstijl naar direct zetten, creatieve vrijheid 2 naar links (dus richting zelden), verdedigende lijn helemaal naar links.

2. Je backs naar mentaliteit normaal, creatieve vrijheid ook 2 naar links, dekking op zone zetten.

3. Je VC's pressing op laagste, passingstijl lange bal.

4. Je VMC's aanvallende impulsen op zelden.

5. Je wingers creatieve vrijheid naar normaal, pressing uit en lopen met bal naar normaal.

6. Je nr. 10 pressing uit, bal bijhouden aanvinken.

7. Je spits creatieve vrijheid op normaal, pressing op normaal, bal bijhouden uitzetten.

Denk dat je met deze tips al een heel eind komt :)

Geplaatst
  • Auteur

Ik zal het is gaan proberen. Jullie horen zometeen hoe het gaat. Hebben jullie ook tips wat je zou kunnen aanpassen wanneer je tegen topclubs speelt of gewoon je eigen spel blijven spelen.

Geplaatst

Pressing op laagste? Het moet laag maar op laagste is wat overdreven vind ik. Zeker met iemand als Ayala.

Geplaatst
Pressing op laagste? Het moet laag maar op laagste is wat overdreven vind ik. Zeker met iemand als Ayala.

Ben ik mee eens

Kheb 1x bij mijn VC's pressing op laagste gezet, en dan wachten ze egt op het laatste moment voordat ze ingrijpen, en meestal is het dan al e laat, zal nu wel wat minder zijn, omdat er nog twee VMC's voor staan...

Geplaatst
krijg je veel minder doelpunten tegen hoor :)
Geplaatst

Als Baraja en Albelda een beetje stamina en work rate hebben, dan kan je de pressing op veel zetten. Zij zullen dan alles dichtlopen, terwijl de VC's de spitsen in de gaten houden..

Geplaatst
  • Auteur

Het werkt al een stuk beter. Bedankt daarvoor. Krijg binnenkort tegenstanders als Real Madrid enzo dus daarna zal ik nog even laten weten of het nog steeds lekker werkt.

Geplaatst
  • Auteur

Tegen Real Madrid verloor ik vrij kansloos met 2-1. Lijkt mee te vallen maar ik creëerde weinig tot niets. Waar kan dit aan liggen.

Geplaatst

probeer tegen aanval uit te zetten, zone verdediging veranderen in mandekking en korte mandekking aanvinken.

en je "nr 10" afstandschoten op normaal zetten, probeer dat es.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.