Geplaatst 22 februari 200718 jr. Ik heb in mijn Valencia-game mijn eigen tactiek gemaakt. Hij werkt best redelijk maar ik denk dat het beter kan. Hebben jullie misschien tips voor me Formatie Vicente staat op de plaats van Regueiro.. Teaminstructies Spelersinstructies Backs Centrale verdedigers Verdedigende middenvelders Wingers Nummer '10 Spits
Geplaatst 22 februari 200718 jr. Auteur Ik heb in mijn Valencia-game mijn eigen tactiek gemaakt. Hij werkt best redelijk maar ik denk dat het beter kan. Hebben jullie misschien tips voor me Formatie Vicente staat op de plaats van Regueiro.. Teaminstructies Spelersinstructies Backs Centrale verdedigers Verdedigende middenvelders Wingers Nummer '10 Spits
Geplaatst 22 februari 200718 jr. Auteur Ik heb in mijn Valencia-game mijn eigen tactiek gemaakt. Hij werkt best redelijk maar ik denk dat het beter kan. Hebben jullie misschien tips voor me Formatie Vicente staat op de plaats van Regueiro.. Teaminstructies Spelersinstructies Backs Centrale verdedigers Verdedigende middenvelders Wingers Nummer '10 Spits
Geplaatst 22 februari 200718 jr. Zijn Vms hebben veel met de bal lopen, toch zou ik toevoer targetman op lange bal zetten.
Geplaatst 22 februari 200718 jr. Het gat tussen de Vm's en de AM is veel te groot. Ik zou je VC en Backs 2 tikjes hogere mentaliteit geven. Ook je VM 2 tikjes hogere mentaliteit. Andere VM misschien 3/4 tikjes hoger..
Geplaatst 23 februari 200718 jr. Kun je deze tactiek even uploaden, dan kan ik hem testn en kijken wat juist de problemen of pluspunten zijn
Geplaatst 23 februari 200718 jr. 1. Bij teaminstructies passingstijl naar direct zetten, creatieve vrijheid 2 naar links (dus richting zelden), verdedigende lijn helemaal naar links. 2. Je backs naar mentaliteit normaal, creatieve vrijheid ook 2 naar links, dekking op zone zetten. 3. Je VC's pressing op laagste, passingstijl lange bal. 4. Je VMC's aanvallende impulsen op zelden. 5. Je wingers creatieve vrijheid naar normaal, pressing uit en lopen met bal naar normaal. 6. Je nr. 10 pressing uit, bal bijhouden aanvinken. 7. Je spits creatieve vrijheid op normaal, pressing op normaal, bal bijhouden uitzetten. Denk dat je met deze tips al een heel eind komt :)
Geplaatst 23 februari 200718 jr. Auteur Ik zal het is gaan proberen. Jullie horen zometeen hoe het gaat. Hebben jullie ook tips wat je zou kunnen aanpassen wanneer je tegen topclubs speelt of gewoon je eigen spel blijven spelen.
Geplaatst 23 februari 200718 jr. Pressing op laagste? Het moet laag maar op laagste is wat overdreven vind ik. Zeker met iemand als Ayala.
Geplaatst 23 februari 200718 jr. Pressing op laagste? Het moet laag maar op laagste is wat overdreven vind ik. Zeker met iemand als Ayala. Ben ik mee eens Kheb 1x bij mijn VC's pressing op laagste gezet, en dan wachten ze egt op het laatste moment voordat ze ingrijpen, en meestal is het dan al e laat, zal nu wel wat minder zijn, omdat er nog twee VMC's voor staan...
Geplaatst 23 februari 200718 jr. Pressing op laagste? Het moet laag maar op laagste is wat overdreven vind ik. Zeker met iemand als Ayala.krijg je veel minder doelpunten tegen hoor :)
Geplaatst 23 februari 200718 jr. Als Baraja en Albelda een beetje stamina en work rate hebben, dan kan je de pressing op veel zetten. Zij zullen dan alles dichtlopen, terwijl de VC's de spitsen in de gaten houden..
Geplaatst 24 februari 200718 jr. Auteur Het werkt al een stuk beter. Bedankt daarvoor. Krijg binnenkort tegenstanders als Real Madrid enzo dus daarna zal ik nog even laten weten of het nog steeds lekker werkt.
Geplaatst 25 februari 200718 jr. Auteur Tegen Real Madrid verloor ik vrij kansloos met 2-1. Lijkt mee te vallen maar ik creëerde weinig tot niets. Waar kan dit aan liggen.
Geplaatst 4 mei 200718 jr. probeer tegen aanval uit te zetten, zone verdediging veranderen in mandekking en korte mandekking aanvinken. en je "nr 10" afstandschoten op normaal zetten, probeer dat es.
Geplaatst 4 mei 200718 jr. De laatste reactie is alweer tijdje geleden, ik denk niet dat het nog belangrijke informatie is.