Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Naam van de tactiek:Reading 4-4-2

Omschrijving van de tactiek: Het is een verdedigende tactiek waarbij je met een DM en een MC speelt waarbij de MC de spelmaker is maar niet te ver naar voren komt. Deze tactiek kan dus met een wat minder explosieve spelmaker gespeeld worden. Ik heb deze tactiek bij Reading ingevoerd na ongeveer 20 wedstrijden waarbij ik 18e stond in de Championship. Uiteindelijk ben ik nog 2e geworden. Het seizoen erna heb ik net geen Europees voetbal gehaald in de Premier League. Dit is vooral een tactiek die goed werkt als je als kleinere club speelt en niet zo veel geschikt spelers materiaal hebt.

Bron/Maker:Meon

Downloadlink:

http://www.sendspace.com/file/lwru6m

Screenshot (indien van toepassing):

reading442lv8.th.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Omschrijving van de tactiek: Het is een verdedigende tactiek waarbij je met een DM en een MC speelt waarbij de MC de spelmaker is maar niet te ver naar voren komt. Deze tactiek kan dus met een wat minder explosieve spelmaker gespeeld worden. Ik heb deze tactiek bij Reading ingevoerd na ongeveer 20 wedstrijden waarbij ik 18e stond in de Championship. Uiteindelijk ben ik nog 2e geworden. Het seizoen erna heb ik net geen Europees voetbal gehaald in de Premier League. Dit is vooral een tactiek die goed werkt als je als kleinere club speelt en niet zo veel geschikt spelers materiaal hebt.

Downloadlink:

reading442lv8.th.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Downloadlink:

reading442lv8.th.jpg

Geplaatst

best wel goede tactiek, heb hem met haarlem gespeeld en ben met een ruime voorsprong gepromoveerd!:)

Geplaatst

Heb dr nu 1 hele seizoen mee gespeeld met Espanyol, was 5e geworden in de competitie en de finale van de uefa cup gehaald. Dus wat mij betreft is ie geslaagd!

Geplaatst

Je hebt wel een redelijk oude kern met Van der Sar, Beckham, Cissé ... :) Maar ach, als het werkt :)

Geplaatst

Deze screen is van het jaar na mijn promotie waarbij ik de meeste spelers transfervrij kon aantrekken of voor een klein bedrag, ik ben daarna begonnen met het aantrekken van jongere spelers.

Geplaatst

ik gebruikte deze tacktiek net 1 wedstrijd ( had 4 wedstrijden niet gescoord met PSv) en win direct met 3-0

Geplaatst

Bij mij werkt ie niet zo goed

Ik was feyenoord en speelde tegen ado 4-1 verloren

Geplaatst

hij werkt voor geen meter in de play-offs met groningen had ik eerste wedstrijd 1-0 gewonnen gebruik ik deze taktiek verlies ik met 4-0 van Fc Twente:wall:

Geplaatst
hij werkt voor geen meter in de play-offs met groningen had ik eerste wedstrijd 1-0 gewonnen gebruik ik deze taktiek verlies ik met 4-0 van Fc Twente:wall:

Eén hele wedstrijd en je weet het al...? :whistle:

Geplaatst

Plaats hem in Mijn documenten/Sports Interactive/Football Manager 2007/Tactics

Welke skin is dat shefkee?

Geplaatst

ik zou het je graag willen vertellen maar ik weet het echt niet meer ben verhuisd en heb nu een andere computer en daar staat die skin niet op sorry

Geplaatst

ik wil wel even gaan kijken maar gaat wel even duren heb tentamens en staat op computer bij mijn ouders maar ga mijn best doen

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.