Geplaatst 22 februari 200718 jr. Naam van de tactiek:Reading 4-4-2 Omschrijving van de tactiek: Het is een verdedigende tactiek waarbij je met een DM en een MC speelt waarbij de MC de spelmaker is maar niet te ver naar voren komt. Deze tactiek kan dus met een wat minder explosieve spelmaker gespeeld worden. Ik heb deze tactiek bij Reading ingevoerd na ongeveer 20 wedstrijden waarbij ik 18e stond in de Championship. Uiteindelijk ben ik nog 2e geworden. Het seizoen erna heb ik net geen Europees voetbal gehaald in de Premier League. Dit is vooral een tactiek die goed werkt als je als kleinere club speelt en niet zo veel geschikt spelers materiaal hebt. Bron/Maker:Meon Downloadlink: http://www.sendspace.com/file/lwru6m Screenshot (indien van toepassing):
Geplaatst 22 februari 200718 jr. Auteur Naam van de tactiek:Reading 4-4-2 Omschrijving van de tactiek: Het is een verdedigende tactiek waarbij je met een DM en een MC speelt waarbij de MC de spelmaker is maar niet te ver naar voren komt. Deze tactiek kan dus met een wat minder explosieve spelmaker gespeeld worden. Ik heb deze tactiek bij Reading ingevoerd na ongeveer 20 wedstrijden waarbij ik 18e stond in de Championship. Uiteindelijk ben ik nog 2e geworden. Het seizoen erna heb ik net geen Europees voetbal gehaald in de Premier League. Dit is vooral een tactiek die goed werkt als je als kleinere club speelt en niet zo veel geschikt spelers materiaal hebt. Bron/Maker:Meon Downloadlink: http://www.sendspace.com/file/lwru6m Screenshot (indien van toepassing):
Geplaatst 22 februari 200718 jr. Auteur Naam van de tactiek:Reading 4-4-2 Omschrijving van de tactiek: Het is een verdedigende tactiek waarbij je met een DM en een MC speelt waarbij de MC de spelmaker is maar niet te ver naar voren komt. Deze tactiek kan dus met een wat minder explosieve spelmaker gespeeld worden. Ik heb deze tactiek bij Reading ingevoerd na ongeveer 20 wedstrijden waarbij ik 18e stond in de Championship. Uiteindelijk ben ik nog 2e geworden. Het seizoen erna heb ik net geen Europees voetbal gehaald in de Premier League. Dit is vooral een tactiek die goed werkt als je als kleinere club speelt en niet zo veel geschikt spelers materiaal hebt. Bron/Maker:Meon Downloadlink: http://www.sendspace.com/file/lwru6m Screenshot (indien van toepassing):
Geplaatst 12 april 200718 jr. best wel goede tactiek, heb hem met haarlem gespeeld en ben met een ruime voorsprong gepromoveerd!:)
Geplaatst 7 mei 200718 jr. Heb dr nu 1 hele seizoen mee gespeeld met Espanyol, was 5e geworden in de competitie en de finale van de uefa cup gehaald. Dus wat mij betreft is ie geslaagd!
Geplaatst 18 mei 200718 jr. Je hebt wel een redelijk oude kern met Van der Sar, Beckham, Cissé ... :) Maar ach, als het werkt :)
Geplaatst 23 mei 200718 jr. Deze screen is van het jaar na mijn promotie waarbij ik de meeste spelers transfervrij kon aantrekken of voor een klein bedrag, ik ben daarna begonnen met het aantrekken van jongere spelers.
Geplaatst 11 juni 200718 jr. ik gebruikte deze tacktiek net 1 wedstrijd ( had 4 wedstrijden niet gescoord met PSv) en win direct met 3-0
Geplaatst 11 juli 200717 jr. Bij mij werkt ie niet zo goed Ik was feyenoord en speelde tegen ado 4-1 verloren
Geplaatst 19 juli 200717 jr. Dit werkt wel aardig moet ik zeggen, 7 uit 4 met Mansfield, de nummer laatst uit League Two.
Geplaatst 20 juli 200717 jr. hij werkt voor geen meter in de play-offs met groningen had ik eerste wedstrijd 1-0 gewonnen gebruik ik deze taktiek verlies ik met 4-0 van Fc Twente:wall:
Geplaatst 20 juli 200717 jr. hij werkt voor geen meter in de play-offs met groningen had ik eerste wedstrijd 1-0 gewonnen gebruik ik deze taktiek verlies ik met 4-0 van Fc Twente:wall: Eén hele wedstrijd en je weet het al...? :whistle:
Geplaatst 7 augustus 200717 jr. Is het al gelijk waar je hem download ?? Of moet ie in een speciale map ??
Geplaatst 7 augustus 200717 jr. Plaats hem in Mijn documenten/Sports Interactive/Football Manager 2007/Tactics Welke skin is dat shefkee?
Geplaatst 9 augustus 200717 jr. ik zou het je graag willen vertellen maar ik weet het echt niet meer ben verhuisd en heb nu een andere computer en daar staat die skin niet op sorry
Geplaatst 13 december 200717 jr. ik wil wel even gaan kijken maar gaat wel even duren heb tentamens en staat op computer bij mijn ouders maar ga mijn best doen