Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Twee van mijn spelers hebben een hekel aan elkaar. Nu is mijn vraag: Hoe kun je dat oplossen?

Geplaatst
  • Auteur

Twee van mijn spelers hebben een hekel aan elkaar. Nu is mijn vraag: Hoe kun je dat oplossen?

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst

Volgens mij niet. het gaat vanzelf over volgens mij.

Geplaatst

Verkopen is beter hoor :cab:

Geplaatst

Mijn eigen ervaring is dat spelers sowieso weer tevreden zijn als je ze een nieuwe contract aanbiedt. Willen ze geen nieuw contract? Dan moet je één van de twee ontslaan of zoals Daan 'zegt': wachten tot het vanzelf over gaat.

Geplaatst

Het heeft overigens toch wel consequenties voor hoe je team samenspeelt.

Geplaatst
  • Auteur
Het heeft overigens toch wel consequenties voor hoe je team samenspeelt.

Volgens mij wel, want in een oefenwedstrijd liepen ze allebei naar de bal en toen rolde die gewoon door :cab:

Geplaatst
Volgens mij wel, want in een oefenwedstrijd liepen ze allebei naar de bal en toen rolde die gewoon door :cab:

Dit heb ik dus nog nooit meegemaakt...heb je daar geen filmpke van? Is wel komiek

Geplaatst

Je bent toch niet toevallig Liverpool en jouw spelers zijn Riise en Bellamy zeker?;c

Met welke club speel je?

Geplaatst

Heb ik ook al gehad, was met een jongere die moest leren van een oudere basisspeler en er niet veel aan vond daarmee samen te werken (maar het toch aanvaarde)

Nadien wijgerde hij te leren van een andere speler (namelijk de oude, maar goeie Ballack) en toen was het ruzie.

Die jongere stelde niet zo veel voor en deed nog wat moeilijk ook toen ik hem een waarschuwing gaf voor onprofessioneel gedrag--> dus gewoon buitengezet...

Kan je natuurlijk niet doen als het om 2 topspelers gaat :moop:

Geplaatst
  • Auteur
Je bent toch niet toevallig Liverpool en jouw spelers zijn Riise en Bellamy zeker?;c

Met welke club speel je?

Feyenoord in 2012.

De spelers zijn Huysegems en Marc Daemen (volgens mij een regen). Maar ze zijn allebei spits, dus ik laat ze nooit meer samen spelen :cab:

Geplaatst

Ik zou zoiezo niemand laten spelen bij Feyenoord :?

Geplaatst

haha, ik haalde van der vaart naar inter in me netwerk-game, als vervanger van Recoba ze stats namen al af, en moeilijk een hele wedstrijd vol te houden..

maarjah het verleden van Zlatan en VDV telt, die kregen mot, met elkaar want ze mogen elkaar niet.. lekker dan 2 topspelers, terwijl VDV eigenlijk een favo is als ik hem kan halen komt ie zeker!

Geplaatst

Mijn VDV en Zlatan speelde gwn goed samen, veel assist naar elkaar (VDV Schaduwspits).. Maarja, verschild per game

Geplaatst

Gister had ik wel iets grappigs, Gary Southgate (Player/Manager) had ruzie met Viduka, stond er dat de manager ze moesten straffen :D

Geplaatst

Dat is gwn typisch FM, daar in kan alles ;)

Maar toch blijf ik verslaafd :D

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.