Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

In een ander voetbalspel "hattrick" krijg je op het einde van het seizoen geld als je speler topscorder i. is dat ook bij FM2007? En bij dat ander spel moet hij zelf niet meer in je club zitten op het einde van het seizoen, hoe zit dat in FM2007?

Geplaatst
  • Auteur

In een ander voetbalspel "hattrick" krijg je op het einde van het seizoen geld als je speler topscorder i. is dat ook bij FM2007? En bij dat ander spel moet hij zelf niet meer in je club zitten op het einde van het seizoen, hoe zit dat in FM2007?

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst

In Fm 2007 krijg je geen geld als een speler van jou team topscoorder is

Geplaatst

Je kan wel als Team A een bod doet op jouw speler. Onderhandelen en bijv een clausule toevoegen. Dat als je speler een x aantal doelpunten heeft gescoord, dat je dan geld krijgt...

Geplaatst

maar dan hoef je nog geen topscoorder te zijn

Geplaatst

Nee, je krijgt er geen geld voor. Maar, de speler zijn waarde zal er wel door stijgen lijkt me, als die veel scoort.

Geplaatst
Topscorer*

Wat is hier de bedoeling van ?

Geplaatst
Wat is hier de bedoeling van ?

Hij verbetert hem ;) Niets mis mee, toch?

Nee, je krijgt geen geld als één van jouw spelers topscoorder wordt.

Geplaatst
Hij verbetert hem ;) Niets mis mee, toch?

Nee, je krijgt geen geld als één van jouw spelers topscoorder wordt.

Ik bedoelde dat ik niet snapte waarom hij dat had gepost

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.