Geplaatst 22 februari 200718 jr. In een ander voetbalspel "hattrick" krijg je op het einde van het seizoen geld als je speler topscorder i. is dat ook bij FM2007? En bij dat ander spel moet hij zelf niet meer in je club zitten op het einde van het seizoen, hoe zit dat in FM2007?
Geplaatst 22 februari 200718 jr. Auteur In een ander voetbalspel "hattrick" krijg je op het einde van het seizoen geld als je speler topscorder i. is dat ook bij FM2007? En bij dat ander spel moet hij zelf niet meer in je club zitten op het einde van het seizoen, hoe zit dat in FM2007?
Geplaatst 22 februari 200718 jr. Auteur In een ander voetbalspel "hattrick" krijg je op het einde van het seizoen geld als je speler topscorder i. is dat ook bij FM2007? En bij dat ander spel moet hij zelf niet meer in je club zitten op het einde van het seizoen, hoe zit dat in FM2007?
Geplaatst 22 februari 200718 jr. In Fm 2007 krijg je geen geld als een speler van jou team topscoorder is
Geplaatst 22 februari 200718 jr. Je kan wel als Team A een bod doet op jouw speler. Onderhandelen en bijv een clausule toevoegen. Dat als je speler een x aantal doelpunten heeft gescoord, dat je dan geld krijgt...
Geplaatst 23 februari 200718 jr. Nee, je krijgt er geen geld voor. Maar, de speler zijn waarde zal er wel door stijgen lijkt me, als die veel scoort.
Geplaatst 23 februari 200718 jr. Wat is hier de bedoeling van ? Hij verbetert hem ;) Niets mis mee, toch? Nee, je krijgt geen geld als één van jouw spelers topscoorder wordt.
Geplaatst 23 februari 200718 jr. Hij verbetert hem ;) Niets mis mee, toch? Nee, je krijgt geen geld als één van jouw spelers topscoorder wordt. Ik bedoelde dat ik niet snapte waarom hij dat had gepost