Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Ik zit een game met Ajax nu in het seizoen 2010-2011.Om financieel door te groeien zou ik graag de Aziatische in het algemeen, en de Chinese markt in het bijzonder uitbuiten. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan doen?

Zo zou ik graag een Chinese satellietclub hebben, maar het bestuur komt altijd maar met Duitse of Spaanse clubs op de proppen. Daarnaast heb ik al verschillende stages afgewerkt in China, maar dit is toch ook niet wat ik wil.

Ik hoor graag van jullie of er nog andere manieren zijn om extra inkomsten te verkrijgen via een dergelijk weg.

Geplaatst
  • Auteur

Ik zit een game met Ajax nu in het seizoen 2010-2011.Om financieel door te groeien zou ik graag de Aziatische in het algemeen, en de Chinese markt in het bijzonder uitbuiten. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan doen?

Zo zou ik graag een Chinese satellietclub hebben, maar het bestuur komt altijd maar met Duitse of Spaanse clubs op de proppen. Daarnaast heb ik al verschillende stages afgewerkt in China, maar dit is toch ook niet wat ik wil.

Ik hoor graag van jullie of er nog andere manieren zijn om extra inkomsten te verkrijgen via een dergelijk weg.

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst

Je moet een hoge reputatie hebben om ploegen uit china als satellietclub te krijgen

Geplaatst

Minstens continentale status.

Tips om hem te verbeteren:gewoon Europees erg goed presteren.

Geplaatst

Het kan ook lukken zonder die reputatie. Wijs iig geen satellietclubs af, maar neem gewoon altijd een satellietclub als je die aangeboden krijgt. Op een gegeven moment heb je een keer geluk en krijg je een Chinese, Amerikaanse of Koreaanse satellietclub. Heb zelf met een Spaanse degradatiekandidaat een Chinese club binnengehaald, en die club had echt een repu van likmevestje :)

Geplaatst
  • Auteur

Okee, bedankt voor de info en nu maar goed presteren dan

Geplaatst

Ik had bv een goeie feeder club met Groningen > Miami FC had nog de standaard reputatie. Maar je kan ook een speler als ik zeg maar wat Nakamura aantrekken dat verhoogt het shirtverkoop in Japan en vergroot dus jou merchandising.

Geplaatst

Een vraagje ivm dit topic:Als je een Amerikaanse satellietclub krijgt BV,zijn je merchandising inkomsten dan hoger als het een bekendere Amerikaanse club is?

Geplaatst
  • Auteur
Ik had bv een goeie feeder club met Groningen > Miami FC had nog de standaard reputatie. Maar je kan ook een speler als ik zeg maar wat Nakamura aantrekken dat verhoogt het shirtverkoop in Japan en vergroot dus jou merchandising.

daar heb ik ook al aan zitten denken, maar ik vind dat een speler ten eerste iets moet toevoegen aan het team, vooral als het een buitenlandse speler betreft

Geplaatst

ik heb in mijn Manchester United de club Dalian als sattelietclub , ,maar ik heb hem gekregen nadat ik in heel Azië had uit gescout laten we maar zeggen

Geplaatst
Een vraagje ivm dit topic:Als je een Amerikaanse satellietclub krijgt BV,zijn je merchandising inkomsten dan hoger als het een bekendere Amerikaanse club is?

Ja, kijk maar naar Ajax. Die hebben Ajax Orlando ofzo. Die krijgen er niet zo heel veel geld van. Maar als je een club als Dallas of LA Galexy hebt, zal je meer geld binnenkrijgen

Geplaatst

Met Real madrid heb ik Antlers uit Japan, en met HSV had ik Grampus (ook uit Japan) Nadien heb ik daar dan voor mijn madrid team een goede regen keeper gekocht :)

Ik heb echter wel geen flauw idee van hoeveel mij die connectie met Japan opbrengt...

Net de kans gekregen ook in Amerika mijn netwerk uit te bouwen :thumb:

feeder.jpg

Geplaatst

Bij jouw gaat het geld binnenstromen. Wel dat truukje voor de alle 5 tegelijk te hebben doen he!

Ontopic: Volgens mij moet je gewoon een beetje geluk hebben, en je kunt inderdaad beter daar op stage gaan. Dat brengt sowieso veel geld op.

Geplaatst
Bij jouw gaat het geld binnenstromen. Wel dat truukje voor de alle 5 tegelijk te hebben doen he!

truukje?? Leg is uit aub....

Geplaatst

Ontopic: Volgens mij moet je gewoon een beetje geluk hebben, en je kunt inderdaad beter daar op stage gaan. Dat brengt sowieso veel geld op.

Heb enkel Columbus uit Amerika aangenomen.
Geplaatst
Minstens continentale status.

Tips om hem te verbeteren:gewoon Europees erg goed presteren.

Met FC Brussels heb ik reputatie nationaal.. En toch een satelietclub in Amerika. ;sm;

Geplaatst

Alleen clubs uit Japan of Amerika leveren extra geld op,geen Afrikaanse of Zuid-Amerikaanse clubs dus.

Geplaatst
Alleen clubs uit Japan of Amerika leveren extra geld op,geen Afrikaanse of Zuid-Amerikaanse clubs dus.

Het staat er ook altijd bij: "Deze overeenkomst kan de inkomsten van merchandising verhogen" ofzoiets iig.

Geplaatst

Wat betalen jullie eigenlijk aan die Sattelietclubs? Ik heb nu een Japanse club, maar moet jaarlijks 3.77 miljoen betalen :|

Geplaatst

Dat is investeren, je zult het dubbel en dwars terugverdienen uit marketinginkomsten. Als er merchandise-deals worden gesloten betaal je gewoon veel meer dan een gewone satellietclub.

Geplaatst
Wat betalen jullie eigenlijk aan die Sattelietclubs? Ik heb nu een Japanse club, maar moet jaarlijks 3.77 miljoen betalen :|

Ik ook maar als je ziet wat je ervoor terugkrijgt,ik heb 3 satellietclubs met Liverpool uit Amerika/Japan en verdien zo'n €20M per maand eraan.

Geplaatst

het duurt altijd precies 1 maand voor het bestuur om je recommendaties te geven.

dus je kan ook gewoon de dag voordat je recommendaties krijgt het spel opslaan. en als je niet tevreden bent met de recommendaties kan je gewoon het spel opnieuw laden en je krijgt weer een nieuwe groep van recommendaties.

:shhh: :shhh:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.