Geplaatst 20 februari 200718 jr. Re: Stage Je bent dan op traininingkamp in het land en kunt daar oefenwedstrijden spelen
Geplaatst 20 februari 200718 jr. Re: Stage Als je op stage bent kan je naar een bepaald land gaan,daar kan je dan 4 oefenwedstrijden spelen. Ik weet niet of het het moraal van de spelerskern beïnvloed.
Geplaatst 20 februari 200718 jr. Re: Stage Het is gewoon een trainingskamp om de spelers in vorm te krijgen voor de competitie
Geplaatst 20 februari 200718 jr. Re: Stage Je verdient er wel geld aan jaa, maar dat is met Toernooien ook zo.. maar heeft het ook nog iets of wat invloed op merchandising inkomsten als je sattelietclub hebt in de VS en je daar stage doet nog?
Geplaatst 1 maart 200718 jr. Je gaat naar je wedstrijden, dan klik je aan vriendsch wedtsrijd organiseren, dan klik je rechtsboven i.p.v. wedstrijd stage aan.
Geplaatst 1 maart 200718 jr. Volgens mij kan je er ook wel geld aan verdienen. Is dat zo? ik heb er niets van gemerkt..
Geplaatst 1 maart 200718 jr. Ik ga vooral met mijn reserve en jeudelftal op stage. Beetje naar overal ter wereld. Soms een heel seizoen enkel Azie of Zuid-Amerika, soms enkel de topcompetities en/of topclubs van Europa is wisselend. Ik dacht eerder dat het geld koste (je moet je toch verplaatsen, dus logischer wijze zou het geld kosten) maar het kan natuurlijk ook opbrengen door meer merchandising.
Geplaatst 2 maart 200718 jr. Dacht dat het merchandise inkomsten kon opleveren, maargoed, in het echt komt het sowieso voor dat clubs als madrid reisjes naar japan, china en amerika doen en daar miljoenen mee verdienen.
Geplaatst 2 maart 200718 jr. Is dat zo? ik heb er niets van gemerkt.. Als je een Tour door Azië maakt met je club, krijg je veel inkomsten. Dat wat Thomas zegt, behoort daar ook bij :)