Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

logogb.gif vs 4772.gif

Jaja,Boogerd en ik zijn een nettie gestart.

King XVI:Bordeaux

Boogerd:Lyon

Ok Boogerd vanaf nu mag je zelf aanvullen over je prestaties en team!

De eerste oefenmatch tussen ons won ik trouwens met 2-1 :-D

Geplaatst
  • Auteur

logogb.gif vs 4772.gif

Jaja,Boogerd en ik zijn een nettie gestart.

King XVI:Bordeaux

Boogerd:Lyon

Ok Boogerd vanaf nu mag je zelf aanvullen over je prestaties en team!

De eerste oefenmatch tussen ons won ik trouwens met 2-1 :-D

Geplaatst

Re: [FM2007]The Return to Wembley

beetje weinig

Ik wacht met smart

Geplaatst
  • Auteur

Re: [NetwerkGame]Strijd om La Ligue 1

Het eerste onderlinge oefenwedstrijdje

Manager Antoine Martin(King XVI) en Nathan Bijlenga(Boogerd) kwamen overeen om een vriendschappelijk duel te plannen tussen Bordeaux en Lyon,de wedstrijd zou afgewerkt worden op Gerland

bordeaux.jpg

VERSLAG

Lyon kwam al snel op voorsprong na een mooie solo van Milan Baros.

Slechts enkele minuten later stapelden de kansen zich op voor de thuisploeg,maar een goede Ulrich Ramé en de slechte efficiëntie van de thuisploeg hielden Bordeaux overeind.

Eindelijk kwam Bordeaux er een keertje uit,en het was Borriello die de onverdiende 1-1 tegen de netten schoot na een kopbal.

Even later volgde de tweede kans voor Bordeaux,Francia kreeg ruimte,haalde uit en onhoudbaar binnen voor Coupet.

7 minuten voor rust sloegen de stoppen door bij Milan Baros en kreeg zijn 2e rode kaart in 3 oefenwedstrijden.

Na de rust kwam een gretiger Lyon uit de kleedkamer,dat resultaarde in doelpunten van Fred en Cris.

Het ging erg goed heen en weer,Borriello kopte de 3-3 binnen maar niet veel later scoorde Wiltord alleen voor Ramé.

Wendel maakte weer gelijk met een kopbal en in extremis bezorgde Juan Pablo Francia Girondins Bordeaux toch nog een gevleide zege.

Geplaatst

Wat een grap dat Malouda er niet in staat. Ziet er verder gelikt uit!

Ga zo door. :thumb:

Geplaatst

Ben benieuwd wat jullie er van bakken ;) Ziet er leuk uit .. Ook mooi dat jullie et met zijn 2een doen ;)..

Ik ga het volgen, aangezien ik zelf ook een carriere maak in Frankrijk :D

Geplaatst

Leuk , weer een netwerkgame !

Geplaatst

Succes, Nathan en King!

Geplaatst

Leuk idee suc6 allebei!

Geplaatst

De voorbereiding van Nathan & Steven

3z6glcw.jpg

Ik had niet veel spitsen dus vandaar dat ik Dagoberto heb gehaald, en misschien haal ik nog de Braziliaan Alfonso Alvez. Kaboul is een talentvolle verdediger die meteen een basisplaats krijgt.

2hd09bt.jpg

Een hele goede selectie waar ik zeker mee moet doen om de titel, en natuurlijk ook de beker. En natuurlijk in de cl voorbij de poulfasé komen.

2elfrig.jpg

De Wedstrijden:

Wedstrijd: 1 Lyon-AS Monaco 1-4

3'Koller 0-1

8'Illec 0-2

49'Plasil 0-3

67'Koller 0-4

90'Tiago 1-4

2i6gpvo.jpg

Wedstrijd 2: Lyon-Bordeaux 1-2

4'Wendel

29'Govou

71'Micoud

4027x9i.jpg

Wedstrijd 3: Lyon-Bordeaux 4-5

1'Baros

22' Borriello

29' Francia

48' Fred

56' Cris

59' Borriello

64' Wiltord

83' Francia

borriello_trev.jpg

Wedstrijd 4: Lyon-Arsenal 0-5

5'Rosický

48'Henry

52'Heny

67'Denilson

86'Henry

2d1qp7k.jpg

Wedstrijd 5: Lyon-Charleroi 3-1

17' Réveilléeja

38' Kaboul

88' Thiry

90' Fred

3zbgy9w.jpg

Supercup: Lyon- Paris 0-1

60'Gallardo

Mijn reactie hierover: Mijn ploeg was veel beter, maarjah dat ene afstandschot doet Lyon de das om. Al hadden we wel pech vandaag twee keer op de paal..

De Voorbereiding van:Bordeaux

48rnzvs.jpg

Wedstrijd 1: Lyon-Bordeaux 1-2

Mooie zondagmiddag hier in het Stade Gerland te Lyon.

17056 toeschouwers zijn afgezakt om dit vriendschappelijk duel tussen Bordeaux en Lyon te volgen.

Bordeaux startte de wedstrijd gretig,en kreeg na 4 minuten een vrije trap die door Jurietti perfect op het hoofd van Wendel werd geschildert:0-1

Een klein half uur later krijgt Lyon zijn eerste kans,een hoekschop van Ben Arfa komt bij Govou en via het been van Ramé rolt de bal tegen de netten:1-1

Vlak voor rust krijgt Baros nog dé kans voor Lyon op de 2-1 maar hij kopt op Ramé.

We gaan rusten bij 1-1.

Na de rust komt Bordeaux het best uit de kleedkamer,Micoud schildert een vrije trap net over het doel van Coupet.

Na 64' voetballen krijgt Mavuba geel,op de daaropvolgende vrije trap knalt Govou de bal hoog over de kooi van Ramé.

Slechts enkele minuten later volgt er weer een kans,Micoud mist voor Coupet.

Uiteindelijk is het dan toch raak,Micoud krijgt een herkansing en weet de kans nu wel te benutten:1-2.

Vlak voor tijd hield Coupet Micoud nog tot twee maal toe van een tweede doelpunt en zo eindigt deze wedstrijd dus op 1-2.

1065.jpg

MoTm Gregory Coupet keepte een behoorlijke wedstrijd en behoedde Lyon voor meer tegendoelpunten

Wedstrijd 2 Lyon-Bordeaux 4-5

Lyon kwam al snel op voorsprong na een mooie solo van Milan Baros.

Slechts enkele minuten later stapelden de kansen zich op voor de thuisploeg,maar een goede Ulrich Ramé en de slechte efficiëntie van de thuisploeg hielden Bordeaux overeind.

Eindelijk kwam Bordeaux er een keertje uit,en het was Borriello die de onverdiende 1-1 tegen de netten schoot na een kopbal.

Even later volgde de tweede kans voor Bordeaux,Francia kreeg ruimte,haalde uit en onhoudbaar binnen voor Coupet.

7 minuten voor rust sloegen de stoppen door bij Milan Baros en kreeg zijn 2e rode kaart in 3 oefenwedstrijden.

Na de rust kwam een gretiger Lyon uit de kleedkamer,dat resultaarde in doelpunten van Fred en Cris.

Het ging erg goed heen en weer,Borriello kopte de 3-3 binnen maar niet veel later scoorde Wiltord alleen voor Ramé.

Wendel maakte weer gelijk met een kopbal en in extremis bezorgde Juan Pablo Francia Girondins Bordeaux toch nog een gevleide zege.

borriello_trev.jpg

De gehuurde Marco Borriello was de van van de avond met 2 doelpunten voor Bordeaux

Wedstrijd 3 Chelsea-Bordeaux 1-1

44'Shevchenko 1-0

80'Fernando 1-1

Wedstrijd 4 Chateauroux-Bordeaux 1-1

20'Smicer 0-1

32'Mauricio 1-1

smicer-celebrate.jpg

Smicer scoorde het enigste doelpunt voor Bordeaux

Wedstrijd 5 Stuttgart Deg-Bordeaux 0-2

80'Faubert 0-1

85'Borriello 0-2

BORDEAUX_FAUBERT.jpg

De 21 jarige Faubert scoorde de openingstreffer.

Screens op verzoek:

Geplaatst

Ziet er allemaal weer goed uit

KUTGW

Geplaatst

Succes beiden, het begin ziet er in ieder geval veelbelovend uit.

Geplaatst

Lijkt me een leuke game en ik zie al mooie uitslagen

succes :)

Geplaatst

De Competitie start van Nathan:

Speeldag 1:Marseille -Lyon- 0-2

Vandaag is het voor Lyon de eerste competitie wedstrijd, we moeten het opnemen tegen Marseille. Al vrij vroeg nam Lyon de wedstrijd in handen, en wist met behulp van een strafschop de score op 0-1 te zetten. 11 minuten later kreeg de spits Cissé de rode kaart toegewezen en kon dus vroegtijdig gaan douchen. Het bleef lang 0-1, maar uiteindelijk wist Benzema ze tweede goal van het seizoen erin te prikken.

17‘Karim Benzema

63Â’Karim Benzema

2qlsaz7.jpg

Speeldag 2:Lyon -Rennes- 1-0

Lyon torrenhoog favoriet maar of we ook weten te winnen, we moeten het wel stellen zonder de twee spitsen Fred en Baros. Gelukkig weten we al vroeg te scoren via een goal van Dagoberto. Daarna was het een kwestie van dichten houden in de verdediging, en dat gebeurde gelukkig.

8'Dagoberto

2rothkp.jpg

Speeldag 4:Troyes -Lyon- 2-2

Natuurlijk verwachten de mensen weer dat Lyon de match gaat winnen, maar de match pakt heel anders uit. Lyon komt onterecht op een 1-0 achterstand door een penalty. In de tweede helft krijgt Clerc onterecht rood, en gaat Lyon dan de eerste keer verliezen. Jaja Dagoberto is het die die gelijkmaker binnen tikt, de wedstrijd is weer helemaal open. Uiteindelijk maakt Benzema er 1-2 van, en het lijkt de genade slag voor Troyes. Maarjah de spanning is om te snijden, enjah Troyes scoort in de laatste minuut verdomme hoor je de trainer van Lyon zeggen.

42' Nivet

69'Dagoberto

77'Benzema

90'Dallet

2qlsaz7.jpg

Speeldag 4:Lyon -Valenciennes- -2-0

Alweer de 4 match in de Ligue 1 voor Lyon, ze kunnen het weer stellen met de talentvolle Fred. Na lang wachten tot een goal scoort Dagoberto zijn 3 doelpunt van het seizoen. Uiteindelijk krijgt Valenciennes speler Bryssinck de rode kaart toegewezen, en uiteindelijk weet Källström nog te scoren en bepaalt de score op 2-0 voor Lyon.

38'Dagoberto

89'Källström

2n9gu9s.jpg

Champions League speeldag 1:Valerenga-Lyon 0-5

De eerste wedstrijd van de poulfasé, we zitten in een gunstige poul met Arsenal,Shakhtar,en Valerenga moeten we zeker ons plaatsen voor de volgende ronde. We staan alweer bij rust 0-4 voor en later wist Juninho nog de 0-5 te maken.

18'Dagoberto

42'Tiago

45'Juninho

46'Dagoberto

60'Juninho

2yy2xw0.jpg

De Competitie start van Steven:

Wedstrijd 1 Rennes-Bordeaux 2-0

Onze eerste wedstijd van de competitie stond vandaag op het programma,goed begonnen is half gewonnen zeggen ze dan.

Ja daag,na 1 keer verliezen zijn we heus nog niet uitgeteld,maar als we zo blijven spelen wel.

Al vanaf het begin werden we weggedrukt,kansen met hopen voor Rennes en na 26' scoorde Didot de 1-0.

8 minuten later beslechtte Monterubbio de partij met een binnenlegger en het was over en out voor ons.

Digest

26'Didot 1-0

34'Monterubbio 2-0

RENNES_MOREIRA.jpg

Daniel Moreira was de beste man op het veld

Wedstrijd 2 Bordeaux-Saint Etienne 0-0

De honger om te winnen was groot vandaag,we startten gretig met een resem kansen maar hun keeper keepte een puike wedstrijd.

Na de rust werd het duidelijk dat ST Etienne om een punt ging spelen,deur op slot.

We geraakten niet meer door de stugge verdediging en bleven gefrustreerd met 1 punt achter.

Digest

0-0

1156247361_m2.jpg

Yohann Hautcoeur verdedigde erg secuur en werd MotM

Wedstrijd 3 Lyon-Bordeaux 2-2

Al op speeldag 3 stonden managers Nathan en Steven tegenover elkaar op Gerland.

Het is Lyon dat het best begint en Benzema knalt een bal net over het doel van Valverde die de geblesseerde Ramé vervangt.

Na 16 minuten wordt er geknoeit in de verdediging van Bordeaux,Coupet met een uittrap en gaat dwars doorheen iedereen en plots verschijnt verdediger Kaboul alleen voor Valverde die te lang treuzelt en schiet maar zijn schot wordt van de lijn gekeerd door Jurietti

Enkele minuten later weer een enorme kans voor Lyon,Kallström kopt tot bij Dagoberto die zwak in de armen van Valverde trapt.

In diezelfde minuut trapt Valverde uit en Planus geeft een lange bal naar de linkerflank waar Dalmat ongedekt staat,Dalmat gaat alleen op Coupet af en legt de 0-1 binnen.

Na een half uur spelen krijgt Benzema een diepe bal toegestuurd en mag alleen op Valverde afgaan maar die red hier Bordeaux.

5 minuten later geraken de gemoederen van Anthony Réveillière oververhit en hij duwt Dalmat en mag gaan douchen.

Toch komt Lyon nog terug,vlak voor rust profiteert Kallström na mistasten van Valverde en tikt makkelijk binnen:1-1

Vlak na rust scoort Iversen zijn eerste doelpunt voor Bordeaux,hij kopt een vrije trap staalhard binnen en Coupet is kansloos:1-2

Even later mag Benzema voor de 3e keer op Valverde af,3e keer goede keer denk je dan maar nee hij mist weer!

Bordeaux heeft de wedstrijd goed op slot gedraaid,we zitten ondertussen al in de 87e minuut wanneer Ben Arfa een mooie voorzet op het hoofd van Dagoberto schildert die de 2-2 tegen de netten binnenkopt,Gerland ontploft.

Digest

21'Dalmat 0-1

33'Réveillière

43'Kallström 1-1

51'Iversen 1-2

87'Dagoberto 2-2

_747324_iversen150.jpg

Steffen Iversen scoorde de 1-2 voor Bordeaux

De Persconferentie achteraf

Gefeliciteerd met het punt tegen Bordeaux.Of moet ik eerder zeggen gecondoleerd?

Nathan:Ehm ja hoe je het ook wil zeggen, ik vond het zeer knap van me ploeg dat we nog de gelijkmaker konden maken. Na die rode kaart moesten we enige resico's nemen om uiteindelijk die gelijkmaker te maken, en gelukkig pakte het goed uit.

Vond je de rode kaart voor Révellière terrecht?

Nathan:Ik vond het een tikje overdreven, maar toch hij moest het niet doen en liet hier wel de ploeg in de steek. Gelukkig wisten we nog een gelijkmaker te maken, want anders had ik hem eens een pak voor de broek gegeven

Om af te sluiten,wat vind je van Bordeaux?Een goede ploeg en knap hoe Steven de ploeg neerzet, ze hebben een goede voorbereiding gehad en ik zie wel mee doen voor de titel als ik eerlijk ben.

Hoe keek u tegen de match aan?

Steven:Ik heb volgens mij geen enkel ogenblik stilgezet,van spanning en instructies geven.Het was een emotionele match,erg sfeervol,ik was echt onder de indruk!Jammer dat die 2-2 vlak voor tijd viel,ik had graag met 3 punten naar huis gewild maar dat zou tegen de gang van het spel in geweest zijn,dat besef ik maar al te goed.

Uit 2 matchen slechts één punt hoe komt dat?

Steven:Wel ik geloof dat het te maken heeft met de laksheid van de spelers,en ook een groot deel voor mijn inpassingen hier in Frankrijk.Ik heb wat problemen gehad met de verhuis van België naar hier maar de excuses moeten we bij onszelf zoeken.

We hadden een degelijke voorbereiding,iedereen klaar voor het nieuwe seizoen maar daar sta je dan met een 2/9.Ach als we de volgende wedstrijd een goed resultaat neerzetten kunnen we daarop bouwen en zo het seizoen nog goed afsluiten met hopelijk Champions League

Tot slot wat is uw doelstelling met je ploeg?

Steven:Europees overwinteren,de Champions League overwinteren zou nog mooier zijn maar we hebben wel een erg moeilijke groep geloot.Alhoewel,wonderen zijn de wereld nog niet uit.In de competitie willen we gewoon match voor match winnen en dan zien we wel waar we uitkomen,Champions League voetbal zou erg mooi zijn!

Wedstrijd 4:Bordeaux-Sedan 2-0

Een meer dan verdiende overwinning,we waren zeer efficiënt en verdedigden goed,niets op aan te merken!

Digest

3'Planus 1-0

41'Faubert 2-0

Wedstrijd 5:Troyes-Bordeaux 2-3

We startten erg gretig en aanvallend,dat leverde kansen op maar ook Troyes kwam piepen met een vrije trap op de lat.

Op het halfuur was het dan toch raak,Borriello kopt een voorzet van Faubert binnen:0-1

Na 38 minuten zijn de rollen omgekeerd,Borriello geeft een pass naar Faubert die verschroeiend hard uithaald en de 0-2 tegen de netten schiet.

Vlak voor rust geeft Gigliotti Troyes weer hoop nadat hij alleen op Valverde mocht afgaan en het is 1-2.

Maar die hoop wordt weer weggenomen door Borriello die in de 45e minuut een bal hard binnenknalt.

We gaan rusten bij 1-3.

Na de rust krijgt doelpuntenmaker Faubert een rode kaart voor een elleboogstoot,daar heefr Bordeaux het moeilijk mee en Troyes ruikt zijn kans.

In de 84e minuut scoort Gigliotti zijn tweede,maar verder dan dat geraakt Troyes niet.

Bordeaux wint met 2-3 op het veld van Troyes.

Digest

24'Borriello 0-1

38'Faubert 0-2

39'Gigliotti 1-2

45'Borriello 1-3

49'Faubert

84'Gigliotti 2-3

BORDEAUX_FERNANDO.jpg

Fernando werd na afloop verkozen tot MotM

CHAMPIONS LEAGUE LOTING

CL.jpg

:cab:

Wedstrijd 1 [CL] Bordeaux-Manchester United 3-2

Jullie denken dat dit een grap is hé?Haha allemaal jaloers omdat zij niet kunnen winnen van Man U en ik wel ;c

We starten ongelofelijk slecht en al na 2 minuten gooi ik mijn pint bier tegen de grond wanneer Saha alleen op Ramé doorgaat en er 0-1 van maakt.

Maar na 13 minuten raap ik mijn pint weer op want Micoud heeft gescoord!Mooie actie van Dalmat op links die zet voor en Micoud neemt aan en trapt mooi binnen:1-1

In de 21e minuut is het feest compleet wanneer Iversen 1 tegen 1 de bal naast Van der Sar legt:2-1

Na een dik halfuur spelen wordt de doorgebroken Micoud neergelegd,tot grote spijt krijgt Neville geen rood maar wij wel een penalty.

Darcheville zet die feilloos om en we zitten op rozen!3-1

Maar de vreugde is van korte duur want een minuut later maakt Rooney er met een magistraal schot 3-2 van.

De tweede helft krijgt Man Utd de beste kans vlak voor tijd wanneer Alan Smith alleen op Valverde afgaat maar buitenkant paal besluit.

Feest hier dus in het Parc Lescure want Bordeaux wint hun eerste groepswedstrijd en doet gouden zaken om Europees te overwinteren!

Uitslagen Groep C

Bordeaux-Man UTD 3-2

Kobenhavn-Bayern München 1-4

_744893_micoud150.jpg

Johan Micoud was vandaag nog maar eens van goudwaarde voor Bordeaux

Geplaatst

Netjes King ook Nathan doet het niet erg slecht, leuk vooral omdat het een nettie is.

KUTGW!

Geplaatst

Inderdaad, netwerk games zijn altijd mega. Succes, leuke novelle overigens.

Geplaatst

Ziet er zeer mooi uit, zeer leuk aangezien ik een lange tijd geen enkele netwerkgame heb gevolge, ik hou hem bij groeten Sander

Geplaatst

Erg mooi weergegeven! Ga zo door!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.