Geplaatst 18 februari 200718 jr. Fortuna Sittard: De trots van Limburg. Met een andere game zat ik in 2016, maar na een tijdje win je dan alleen nog maar en zit er dus geen uitdaging meer in. Ook doordat ik te weinig competities had geselecteerd. In dit nieuwe topic ben ik van plan mijn carriere met Fortuna Sittard bij te houden. Ik ga niet zoals veel anderen hele verhalen posten, want dat kost gewoonweg teveel tijd. Hopelijk vinden jullie dat niet erg. ;) Nu dan even verder over de club, Fortuna Sittard! Eerst maar even wat algemene informatie over de club: Transfers in: Michael van Dommelen werd gehaald als aanvaller, omdat we na Taiwo over niet veel goede aanvallers beschikken. Transfers uit: Deze spelers waren allemaal overbodig en mochten gratis vertrekken bij de club. Het team: Met deze transfers kwamen we bij de volgende selectie uit: Zoals je ziet werd Boverhof ook nog gehuurd van PSV. De tactiek: We gaan dit seizoen spelen met een aangepaste 4-4-2 formatie. Doelstellingen: Doelstelling bestuur: Aan een nieuw team bouwen. Doelstelling supporters: Aan een nieuw team bouwen. Doelstelling manager: Nacompetitie afdwingen. Volgende update: - De voorbereiding - Het begin van de competitie - De KNVB Beker _________________________________________________ Screens op verzoek! _________________________________________________
Geplaatst 18 februari 200718 jr. Auteur Fortuna Sittard: De trots van Limburg. Met een andere game zat ik in 2016, maar na een tijdje win je dan alleen nog maar en zit er dus geen uitdaging meer in. Ook doordat ik te weinig competities had geselecteerd. In dit nieuwe topic ben ik van plan mijn carriere met Fortuna Sittard bij te houden. Ik ga niet zoals veel anderen hele verhalen posten, want dat kost gewoonweg teveel tijd. Hopelijk vinden jullie dat niet erg. ;) Nu dan even verder over de club, Fortuna Sittard! Eerst maar even wat algemene informatie over de club: Transfers in: Michael van Dommelen werd gehaald als aanvaller, omdat we na Taiwo over niet veel goede aanvallers beschikken. Transfers uit: Deze spelers waren allemaal overbodig en mochten gratis vertrekken bij de club. Het team: Met deze transfers kwamen we bij de volgende selectie uit: Zoals je ziet werd Boverhof ook nog gehuurd van PSV. De tactiek: We gaan dit seizoen spelen met een aangepaste 4-4-2 formatie. Doelstellingen: Doelstelling bestuur: Aan een nieuw team bouwen. Doelstelling supporters: Aan een nieuw team bouwen. Doelstelling manager: Nacompetitie afdwingen. Volgende update: - De voorbereiding - Het begin van de competitie - De KNVB Beker _________________________________________________ Screens op verzoek! _________________________________________________
Geplaatst 18 februari 200718 jr. Re: Fortuna Sittard: De trots van Limburg Veel succes in Limburg! Mag ik een screentje van E. Guvenc??
Geplaatst 18 februari 200718 jr. Auteur Re: Fortuna Sittard: De trots van Limburg Veel succes in Limburg! Mag ik een screentje van E. Guvenc?? Dankje!
Geplaatst 18 februari 200718 jr. Re: Fortuna Sittard: De trots van Limburg Hopelijk lukt het je de nacompetitie af te dwingen.
Geplaatst 18 februari 200718 jr. Auteur Re: Fortuna Sittard: De trots van Limburg Fortuna Sittard: De trots van Limburg. De voorbereiding Een redelijke wedstrijd van onze kant. We konden deze wedstrijd rustig de bal rondpassen en dat was ook te zien aan het balbezit. Jammer genoeg konden we niet veel kansen creëren. Ook weer een redelijke wedstrijd tegen de amateurs van ACV. We speelde wat aanvallender als in de wedstrijd tegen Koblenz. Deze keer gingen gelukkig wel alle kansen erin. Darmstadt gaf totaal geen weerstand en daarbij was ons spitsenduo in vorm die avond. Opnieuw kwamen we tegenover een zwak elftal te staan. De kansen schoten door mijn beeldscherm heen. Pisa kwam er totaal niet aan te pas. Een rare avond was het. De Italianen waren veel minder, maar toch kwamen we in de 90e minuut met de schrik vrij toen invaller Olgun 3-2 maakte. Hierover valt weinig te zeggen. De wedstrijd ging gelijk op. We konden het eerder beslissen, maar Grabovac miste een strafschop. Na de rode kaart van PSV werden ze gevaarlijker. De KNVB Beker Willem II speelde vandaag met hun sterkste opstelling, maar ondanks dat konden ze niet voorkomen dat Fortuna Sittard er met een verdiende overwinning vandoor ging. De loting voor de volgende ronde: Fortuna Sittard - FC Eindhoven Volgende update: - De eerste periode _________________________________________________ Screens op verzoek! _________________________________________________
Geplaatst 18 februari 200718 jr. Re: Fortuna Sittard: De trots van Limburg Oke dan. Goede voorbereiding! Mooie winst op Willem 2 in de beker Ook redelijk goede loting voor de volgende ronde van de beker tegen Eindhoven.
Geplaatst 19 februari 200718 jr. Auteur Re: Fortuna Sittard: De trots van Limburg Fortuna Sittard: De trots van Limburg. De 1e periode Vanaf het begin speelden we Omniworld al helemaal van de mat. Dat leverde uiteindelijk een ruime zege op in ons voordeel. Vandaag heb ik een fout gemaakt, door Guvenc niet te laten starten in de basis. Top Oss ging er goed mee om en we waren kansloos. 1-1 is een terechte uitslag. De wedstrijd ging gelijk op en geen van beide ploegen verdiende meer, misschien zou de score wel wat hoger kunnen zijn. Een hele rare wedstrijd. We speelden helemaal niet slecht en konden de bal rustig rondpassen, maar Veendam kwam vaak gevaarlijk uit de bocht met snelle counters. Alweer geen 3 punten, het moet geen gewoonte worden! Een wedstrijd waarin we totaal geen last hadden van de tegenstanders uit Helmond. Ze lieten ons vaak 40 meter met de bal lopen zonder iets te doen. Na de rode kaart werd het alleen maar gemakkelijker. Tsjah, een Taiwo in topvorm is niet te stoppen en zeker wanneer ze daarna nog met tien man komen te staan. Dan is het helemaal gebeurd. Reactie manager Fortuna Sittard: Mijn eerste maanden bij de club zijn nu voorbij en ik heb het goed naar mijn zin. De spelers gaan goed met mij en met elkaar om. Onze enige aankoop van dit seizoen, Michael van Dommelen, had zich al snel aangepast aan onze manier van spelen. Hij scoort veel en speelt goed samen met Taiwo. Er is nu 1 periode voorbij en tot mijn verdriet wisten we de titel niet te pakken. Ik ben toch tevreden met 10 punten uit 6 wedstrijden en met het goeie voetbal dat we konden bieden aan de trouwe supporters van Fortuna Sittard. Wij willen promoveren en we zullen er alles aan doen, Wacht maar af! Volgende update: - De tweede periode - De tweede ronde van de KNVB beker _________________________________________________ Screens op verzoek! _________________________________________________
Geplaatst 19 februari 200718 jr. Auteur Re: Fortuna Sittard: De trots van Limburg Screentje Taiwo Please.. :D Taiwo wel in topvorm ondanks zijn rooie kaart _O_
Geplaatst 20 februari 200718 jr. Re: Fortuna Sittard: De trots van Limburg Aardige speler die Taiwo. Jammer dat ie al 30 is anders had hij miss behiorlijk veel geld kunnen opleveren