Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Ok, orgineel is het niet.

Wel leuk :-D

(Dit is m'n eerste Novelle dus als jullie tips hebben, GRAAG :D)

ajax.jpg

Ik heb geen zin om een heel verhaal te verzinnen dus laten we het er maar op houden dat ik via-via Ajax manager werd :D

Doelstellingen:

Bestuur: Verwacht dat ik de Eredivisie win

Supporters: Verwachten ook dat ik de Eredivisie win

Ikzelf: Mwah.. ik wil de Eredivisie best winnen :)

Aankopen:

aankopenbj0.jpg

Modric: Gehaald voor de rechtshalf om de concurrentie aan te gaan met De Mul en Gabri

Ustari: 12.75 Miljoen voor zo'n goede keeper hoef ik eigenlijk niet uit te leggen

Palacio: Een goede versterking voor de voorhoede

Millan: Ach, voor de toekomst, voor die prijs maakt het me niet uit.

Standaard aankopen zul je wel denken,

Dat klopt ook :P

Verkocht/Uitgeleend

uitgeleendfo0.jpg

Rosales: Kon niet rekenen op een basisplaats en mocht uitgeleend worden

Manucharyan: Zelfde verhaal als bij Rosales

De uiteindelijke selectie voor het nieuwe seizoen:

selectielb6.jpg

Heb er best wel vertrouwen in dat we kampioen kunnen worden :)

Voorbereiding:

voorbereidingvp2.jpg

Ben op zich best tevreden met de voorbereiding, alleen die 0-0 tegen Ajax Cape Town was een beetje zonde,

Tegen HSV ging het gelijk op en ben ik uiteindelijk best tevreden.

Maar de mooie 4-1 en 2-2 tegen Sevilla en AC Milan maken heel wat goed.

De Johan Cruyff Schaal

Het begin van het nieuwe seizoen, op zich een leuke prijs om te winnen.

De voorbereiding ernaar toe was goed, alleen Grygera(1 Week) en Modric(1 Maand) deden niet mee vanwege blessures.

De wedstrijd, met commentaar van Evert ten Napel

Welkom bij de Johan Cruyff Schaal in een goed gevulde Arena.

Daar komen de teams het veld op.

De opstellingen(Klik voor vergroting) : opstellingjcspo7.th.jpgjcspsvem6.th.jpg

Ajax PSV

Ajax verliest de toss en dus trapt PSV af voor de 1ste helft ;

10e min) Sneijder dolt met Lamey, Sneijder speelt een mooie bal naar Huntelaar, Huntelaar laat de bal stuiten en neemt hem dan op de slof. DOELPUNT VOOR AJAX! 1-0

11e min) Huntelaar speelt Palacio in de voeten, Hij draait weg, Hij schiet! DOELPUNT VOOR AJAX! 2-0

30e min) Väyrynen probeert Méndez te bereiken maar de bal raakt Davids en stuit richting het goal, Méndez staat goed opgesteld en schiet gecontroleerd binnen. Doelpunt voor PSV! 2-1

45e min) Huntelaar gaat alleen op Gomes af, schiet, goede redding Gomes maar in de rebound schiet Huntelaar wel raak. DOELPUNT VOOR AJAX! 3-1

En met de 3-1 voorsprong voor Ajax gaan we rusten.

M'n eigen mening over de wedstrijd tot nu toe;

De eerste 10 minuten kwam PSV niet voor in de wedstrijd, we hadden genoeg kansen en er gaan er 2 in.

De 2-1 van PSV dat is natuurlijk jammer, Maar gelukkig schiet Huntelaar er vlak voor rust een belangerijke in!

Terug naar jou Evert :P

En welkom terug bij de Johan Cruyff Schaal.

Ajax leidt met verdient 3-1 en trapt af voor de tweede helft.

49e min) Carlos Alberto van PSV met de voorzet, hij wijkt af op Vermaelen en rolt ongelukkig het doel van Ajax in. Doelpunt voor PSV 3-2

51e min) Lamey met de lage voorzet naar Méndez en hij rond schitterend af! Doelpunt voor PSV! 3-3

57e min) Carlos Alberto schiet maar raakt Vermaelen, de bal komt weer voor z'n voet en nu schiet hij hem er wel in! Doelpunt voor PSV! 3-4

82e min) Sneijder met de diepe bal op Palacio, Palacio schiet en scoort! DOELPUNT VOOR AJAX! 4-4

90+3 min) De blessuretijd zit er op en dus gaan we verlengen

1ste helft verlengingen:

105e min) Palacio schiet van ver maar Gomes redt schitterend! Uit de hoekschop onstaat geen gevaar.

Wat een saaie vertoning deze 1ste helft van de verlenging.

2de helft verlengingen:

112e min) Affelay met de voorzet naar Simons, Simons knikt hem richting doel en Ustari redt goed.

120+1 min) Ben Haverkort fluit af en de wedstrijd gaat naar strafschoppen!

Strafschoppen

Ajax PSV

Roger X Simons O

Maduro O Affelay O

Sneijder O Cocu O

Leonardo X Lamey O

Lamey schiet de penalty binnen en PSV wint in deze sensationele wedstrijd, maar ik denk dat vooral het publiek de grote winnaar is geworden.

Evert ten Napel voor de NOS vanuit Amsterdam.

eindstandjcscx0.jpg

Voor de camera's van Tien werd me gevraagd of PSV verdiend heeft gewonnen,

,,PSV heeft goed gespeeld, dat ze na rust 3 x snel scoren is natuurlijk een flinke tik geweest voor ons.

Gelukkig scoort Palacio, die overigens fantastisch debuteerde, ong. 10 min voor tijd.

De verlengingen waren niet echt spannend.

Maar ik ben wel trots op m'n team dat bijzonder goed heeft gespeeld.

Of PSV verdiend heeft gewonnen? We hadden minimaal recht op een gelijkspel." zei ik met een knipoog en liep weg.

De volgende keer:

De kwalificatie voor de Champions League tegen Austria Wien in een korter verslag als de JCS ;)

Geplaatst
  • Auteur

Ok, orgineel is het niet.

Wel leuk :-D

(Dit is m'n eerste Novelle dus als jullie tips hebben, GRAAG :D)

ajax.jpg

Ik heb geen zin om een heel verhaal te verzinnen dus laten we het er maar op houden dat ik via-via Ajax manager werd :D

Doelstellingen:

Bestuur: Verwacht dat ik de Eredivisie win

Supporters: Verwachten ook dat ik de Eredivisie win

Ikzelf: Mwah.. ik wil de Eredivisie best winnen :)

Aankopen:

aankopenbj0.jpg

Modric: Gehaald voor de rechtshalf om de concurrentie aan te gaan met De Mul en Gabri

Ustari: 12.75 Miljoen voor zo'n goede keeper hoef ik eigenlijk niet uit te leggen

Palacio: Een goede versterking voor de voorhoede

Millan: Ach, voor de toekomst, voor die prijs maakt het me niet uit.

Standaard aankopen zul je wel denken,

Dat klopt ook :P

Verkocht/Uitgeleend

uitgeleendfo0.jpg

Rosales: Kon niet rekenen op een basisplaats en mocht uitgeleend worden

Manucharyan: Zelfde verhaal als bij Rosales

De uiteindelijke selectie voor het nieuwe seizoen:

selectielb6.jpg

Heb er best wel vertrouwen in dat we kampioen kunnen worden :)

Voorbereiding:

voorbereidingvp2.jpg

Ben op zich best tevreden met de voorbereiding, alleen die 0-0 tegen Ajax Cape Town was een beetje zonde,

Tegen HSV ging het gelijk op en ben ik uiteindelijk best tevreden.

Maar de mooie 4-1 en 2-2 tegen Sevilla en AC Milan maken heel wat goed.

De Johan Cruyff Schaal

Het begin van het nieuwe seizoen, op zich een leuke prijs om te winnen.

De voorbereiding ernaar toe was goed, alleen Grygera(1 Week) en Modric(1 Maand) deden niet mee vanwege blessures.

De wedstrijd, met commentaar van Evert ten Napel

Welkom bij de Johan Cruyff Schaal in een goed gevulde Arena.

Daar komen de teams het veld op.

De opstellingen(Klik voor vergroting) : opstellingjcspo7.th.jpgjcspsvem6.th.jpg

Ajax PSV

Ajax verliest de toss en dus trapt PSV af voor de 1ste helft ;

10e min) Sneijder dolt met Lamey, Sneijder speelt een mooie bal naar Huntelaar, Huntelaar laat de bal stuiten en neemt hem dan op de slof. DOELPUNT VOOR AJAX! 1-0

11e min) Huntelaar speelt Palacio in de voeten, Hij draait weg, Hij schiet! DOELPUNT VOOR AJAX! 2-0

30e min) Väyrynen probeert Méndez te bereiken maar de bal raakt Davids en stuit richting het goal, Méndez staat goed opgesteld en schiet gecontroleerd binnen. Doelpunt voor PSV! 2-1

45e min) Huntelaar gaat alleen op Gomes af, schiet, goede redding Gomes maar in de rebound schiet Huntelaar wel raak. DOELPUNT VOOR AJAX! 3-1

En met de 3-1 voorsprong voor Ajax gaan we rusten.

M'n eigen mening over de wedstrijd tot nu toe;

De eerste 10 minuten kwam PSV niet voor in de wedstrijd, we hadden genoeg kansen en er gaan er 2 in.

De 2-1 van PSV dat is natuurlijk jammer, Maar gelukkig schiet Huntelaar er vlak voor rust een belangerijke in!

Terug naar jou Evert :P

En welkom terug bij de Johan Cruyff Schaal.

Ajax leidt met verdient 3-1 en trapt af voor de tweede helft.

49e min) Carlos Alberto van PSV met de voorzet, hij wijkt af op Vermaelen en rolt ongelukkig het doel van Ajax in. Doelpunt voor PSV 3-2

51e min) Lamey met de lage voorzet naar Méndez en hij rond schitterend af! Doelpunt voor PSV! 3-3

57e min) Carlos Alberto schiet maar raakt Vermaelen, de bal komt weer voor z'n voet en nu schiet hij hem er wel in! Doelpunt voor PSV! 3-4

82e min) Sneijder met de diepe bal op Palacio, Palacio schiet en scoort! DOELPUNT VOOR AJAX! 4-4

90+3 min) De blessuretijd zit er op en dus gaan we verlengen

1ste helft verlengingen:

105e min) Palacio schiet van ver maar Gomes redt schitterend! Uit de hoekschop onstaat geen gevaar.

Wat een saaie vertoning deze 1ste helft van de verlenging.

2de helft verlengingen:

112e min) Affelay met de voorzet naar Simons, Simons knikt hem richting doel en Ustari redt goed.

120+1 min) Ben Haverkort fluit af en de wedstrijd gaat naar strafschoppen!

Strafschoppen

Ajax PSV

Roger X Simons O

Maduro O Affelay O

Sneijder O Cocu O

Leonardo X Lamey O

Lamey schiet de penalty binnen en PSV wint in deze sensationele wedstrijd, maar ik denk dat vooral het publiek de grote winnaar is geworden.

Evert ten Napel voor de NOS vanuit Amsterdam.

eindstandjcscx0.jpg

Voor de camera's van Tien werd me gevraagd of PSV verdiend heeft gewonnen,

,,PSV heeft goed gespeeld, dat ze na rust 3 x snel scoren is natuurlijk een flinke tik geweest voor ons.

Gelukkig scoort Palacio, die overigens fantastisch debuteerde, ong. 10 min voor tijd.

De verlengingen waren niet echt spannend.

Maar ik ben wel trots op m'n team dat bijzonder goed heeft gespeeld.

Of PSV verdiend heeft gewonnen? We hadden minimaal recht op een gelijkspel." zei ik met een knipoog en liep weg.

De volgende keer:

De kwalificatie voor de Champions League tegen Austria Wien in een korter verslag als de JCS ;)

Geplaatst

Re: AFC Ajax

Standaard, denk ik?

Je praat een beetje teveel in de ik/jij taal, als je het wat professioneler wil doen zou je wat meer 'u' etc. kunnen gebruiken. Ook vind ik 12.75 een 'verspild' bedrag, aangezien je M. Stekelenburg in je gelederen hebt.

Voor de rest succes met de mannen uit A'dam en hoop dat je je verwachting waar kunt maken!

Geplaatst

de 100e novelle over ajax ik zou zeggen als je er boven uit wil steken moet je toch echt iets erbij verzinenn zoals een verhaal ofso want anders beland jouw novelle ook in die put van andere ajax novelles

Geplaatst
  • Auteur

goed en overzichtelijk begin, welke skin gebruik je als ik vragen mag (A) ?

Lightning Skin FM 2007, >> http://forum.manutd.nl/index.php/topic,6053.0.html

Standaard, denk ik?

Je praat een beetje teveel in de ik/jij taal, als je het wat professioneler wil doen zou je wat meer 'u' etc. kunnen gebruiken. Ook vind ik 12.75 een 'verspild' bedrag, aangezien je M. Stekelenburg in je gelederen hebt.

Voor de rest succes met de mannen uit A'dam en hoop dat je je verwachting waar kunt maken!

Ok, bedankt voor de tip :) En de reden waarom ik Ustari gekocht heb is dat Stekelenburg nogal snel geblesseerd raakt.

de 100e novelle over ajax ik zou zeggen als je er boven uit wil steken moet je toch echt iets erbij verzinenn zoals een verhaal ofso want anders beland jouw novelle ook in die put van andere ajax novelles

Hehe :P

Je hebt wel gelijk, maar ik wou graag een novelle beginnen en het liefst met een makkelijke ploeg, Ajax dus(Veel geld, goeie selectie ;)).

Bedankt voor de tips :D

Update: De Johan Cruyff Schaal is klaar :D

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.