Geplaatst 17 februari 200718 jr. Ik begin weer een nieuwe verhaal :D , deze keer met Atletico Madrid de club van Fernando natuurlijk. Atletico is normaal het 3e team van de Primera Division achter R.Madrid en Barcelona maar laatste tijd niet meer. tijd om daar verandering in te brengen. Mijn doel voor dit seizoen is het halen van Europees voetbal, dat zal niet al te moeilijk zijn. Dus laat ik maar beginnen met de Transfers. Veel budget heb ik niet dus moet ik het vooral hebben van de selectie die ik al heb. Inkomende: Alberto:Een speler voor de toekomst. Steven Defour:Steven is vooral gehaald voor invalbeurten maar in onbelangrijke duels mag hij wel in de basis. Uitgaande: Peter Luccin:Kon voor een leuk bedrag vertrekken. We stonden heel lang op de 2e plaats maar op het laatst ging het mis, maar dat is niet zo'n probleem want we gaan gewoon lekker europees volgend jaar. Copa Del Rey Kwartfinale: Espanyol was geen probleem, makkelik naar de volgende ronde. Halve Finale: Na in de competie 2 keer van Barca hebben te verloren nemen we eindelijk wraak. Finale: Balen van de finale maar we gaan er volgend jaar gewoon weer voor. Prijzen Talent van het Jaar: Israel ( Merida ) Speler van het Jaar: Fernando Torres ( At. Madrid ) Doelman van het Jaar: Victor Valdes ( Barcelona ) Speler van het Jaar: Lionel Messi ( Barcelona ) Topscorer: Samuel Eto'o ( Barcelona ) Manager van het Jaar: Frank Rijkaard ( Barcelona ) Ik laat eerste een samenvatting van de eerste 3 seizoen zien daarna ga ik uitgebreid verder met Seizoen 4..
Geplaatst 17 februari 200718 jr. Auteur Ik begin weer een nieuwe verhaal :D , deze keer met Atletico Madrid de club van Fernando natuurlijk. Atletico is normaal het 3e team van de Primera Division achter R.Madrid en Barcelona maar laatste tijd niet meer. tijd om daar verandering in te brengen. Mijn doel voor dit seizoen is het halen van Europees voetbal, dat zal niet al te moeilijk zijn. Dus laat ik maar beginnen met de Transfers. Veel budget heb ik niet dus moet ik het vooral hebben van de selectie die ik al heb. Inkomende: Alberto:Een speler voor de toekomst. Steven Defour:Steven is vooral gehaald voor invalbeurten maar in onbelangrijke duels mag hij wel in de basis. Uitgaande: Peter Luccin:Kon voor een leuk bedrag vertrekken. We stonden heel lang op de 2e plaats maar op het laatst ging het mis, maar dat is niet zo'n probleem want we gaan gewoon lekker europees volgend jaar. Copa Del Rey Kwartfinale: Espanyol was geen probleem, makkelik naar de volgende ronde. Halve Finale: Na in de competie 2 keer van Barca hebben te verloren nemen we eindelijk wraak. Finale: Balen van de finale maar we gaan er volgend jaar gewoon weer voor. Prijzen Talent van het Jaar: Israel ( Merida ) Speler van het Jaar: Fernando Torres ( At. Madrid ) Doelman van het Jaar: Victor Valdes ( Barcelona ) Speler van het Jaar: Lionel Messi ( Barcelona ) Topscorer: Samuel Eto'o ( Barcelona ) Manager van het Jaar: Frank Rijkaard ( Barcelona ) Ik laat eerste een samenvatting van de eerste 3 seizoen zien daarna ga ik uitgebreid verder met Seizoen 4..
Geplaatst 17 februari 200718 jr. Re: "Die Club Van Fernando Torres" Best goede resultaten met Atletico, hoeveel doelpunten waren dr voor Torres?
Geplaatst 17 februari 200718 jr. Re: "Die Club Van Fernando Torres" Ja je hebt hem gelezen op FMF of gespeeld aangezien hij online staat! Maar geweldig gedaan ik ken hem al :thumb:
Geplaatst 17 februari 200718 jr. Re: "Die Club Van Fernando Torres" Nice ;) MEt atletico kan je veel ik was kampioen maar dat was met ownende tactiek :D
Geplaatst 17 februari 200718 jr. Re: "Die Club Van Fernando Torres" Ik heb alle prijzen gepakt met deze club _O_ _O_ _O_
Geplaatst 18 februari 200718 jr. Re: "Die Club Van Fernando Torres" Torres is de Man :P bij mij scoorde hij 42 x uit 35 wedstrijden hij dolt dus egt .. en kwerd kampioen en de beker :D
Geplaatst 18 februari 200718 jr. Re: "Die Club Van Fernando Torres" Ik denk niet dat dit topic bedoeld is om je prestaties met Atlético neer te zetten, dus laten we dat ook niet doen. Mooie bekercampagne, alleen jammer van de finale.
Geplaatst 18 februari 200718 jr. Auteur Re: "Die Club Van Fernando Torres" Seizoen 2; Jaja seizoen 2 alweer. het eerste seizoen kon beter en dat gaan we nu verbeteren. weer niet al teveel transfer budget maar dat maakt niet zoveel uit. laten we maar weer aftrappen met de transfers !! Inkomende: Nicolas Millan: Heeft geen uitleg nodig denk ik. Neicer Reasco: Nu Pablo weg is hebben we een invaller nodig Quaresma: De perfecte opvolger voor Maxi Rodriguez Marvin Emnes: Een leuke speler voor de toekomst Uitgaande: Javier Pinola: Aflopend Contract Marcelo Sosa: Aflopend Contract Pablo: Een domme transfer ik had Pablo nooit weg moeten doen, maarja.. Maxi Rodriguez: Speelde een onopvallend seizoen en kon voor een mooi bedrag vertrekken. De Eindstand Dit had ik eigenlijk niet verwacht, maar toch kampioen geworden :D Copa del Rey: Weer de finale gehaald maar we werden verast door een eigen doelpunt van Perea in de verlenging. Champions League: Ik ben tevreden over de eindstand in de groepsronde 1x verloren tegen Man Utd. 1ste ronde: In de heenwedstrijd hadden we nog wat tegenstand maar in de return leerde we PSV voetballen. Kwart Finale: 2 mooie wedstrijden tegen waarin we met een gelukje in de return 1-0 wisten te maken met 10 man. Halve Finale: In de eerste wedstrijd hielden we nog stand maar de return werden we van de mat gespeeld door Arsenal. De Prijzen: Talent van het Jaar: Lionel Messi ( Barcelona ) Speler van het Jaar: Carles Puyol ( Barcelona ) Doelman van het Jaar: Carlos Idriss Kameni ( Espanyol ) Speler van het Jaar: Fernando Torres ( At. Madrid ) Topscorer: Fernando Torres ( At. Madrid ) Manager van het Jaar: Jeffrey Verwey ( At. Madrid ) Spanish First Division Top Spanish Goalscorer: Fernando Torres ( At. Madrid ) Bedankt voor de reacties !!
Geplaatst 8 maart 200718 jr. Auteur Seizoen 3 Seizoen 3 alweer nooit verwacht dat ik zolang door zou gaan met Atletico maar het wordt alleen maar leuker. Aan het begin van het seizoen hebben we een nieuwe sattelietclub namelijk NAC Breda; er zijn een stuk of 8 spelers naar NAC gestuurd onder andere Mista en Emnes. NAC is dat seizoen 5e geworden en speelde eigenlijk gewoon met een mijn B-Team :P. Ik ben heel erg tevreden over de Transfers dit seizoen. dus laten we daar weer mee beginnen. Transfers In: Door een vervelende bug bij de nieuwe patch heb ik 70 miljoen voor Messi moeten betalen maar dat was eigenlijk 35 miljoen en Kompany was 13 miljoen, dat jullie het even weten. Lionel Messi: Was niet tevreden bij Barcelona en ging vrijwillig op de transfer lijst gelijk binnenhalen dus :D Vincent Kompany: Eindelijk een waardige vervanger voor Pablo speelde een top seizoen Dani Alves: Seitarides en Valera waren geen top rechtsbacks dus had ik Alves gekocht die natuurlijk wel top is Thiago Motta: Barca bood deze international aan voor maar 1,9 miljoen dus mooi meegenomen Victor Radebe: Een talentvolle verdediger die voor de toekomst is gehaald Aykut Demir: Weggeplukt bij NAC en gelijk weer verhuurd aan NAC, hij heeft wel leuke stats :P Ryan Babel: Doordat Mista naar NAC is gegaan hebben we geen goede back up op de spits positie, dus heb ik Babel met moeite weten te kopen van Middlesbrough Transfers Uit: Bij de spelers die gratis weg zijn gegaan heb ik het contract gewoon niet verlengt. Miguel: Kon voor een leuk bedrag naar Juve gaan La Liga: Dik kampioen geworden hoog boven Barca, na 33 wedstrijden al kampioen geworden en de laatste 5 wedstrijden door me assistent laten spelen die er niets van bakte, dus het had nog mooier kunnen zijn. Copa del Rey: Eindelijk is hij van ons; de Copa del Rey makkelijk gewonnen van Betis met Babel die een goede wedstrijd speelde :D . Champions League: Groepsronde: Iedereen geklaart in de groepsronde. 1ste Ronde: Fenerbache was geen partij voor de helden van Atletico. (die 1-1 komt door B-Team :P ) Kwartfinale: In de groepsronde verslaan we ze 2 keer maar in de kwart finale lukt het helaas niet. Awards: Een beetje jammer voor Sergio Aguero die met evenveel doelpunten eindigden als Robinho, maar toch is Robinho het geworden. Volgende keer gaat het allemaal echt beginnen !! te beginnen met de transfers en oefenwedstrijden van het nieuwe seizoen.
Geplaatst 8 maart 200718 jr. Transfers In: Door een vervelende bug bij de nieuwe patch heb ik 70 miljoen voor Messi moeten betalen maar dat was eigenlijk 35 miljoen en Kompany was 13 miljoen, dat jullie het even weten. Met die Bug betaal je evengoed die 70 mil. hoor. Heb er ook last van gehad. Dus hoe kom je in godsnaam aan zoveel geld? Verder doe je het echt erg netjes :) KUTGW
Geplaatst 8 maart 200718 jr. Auteur Transfers In: Door een vervelende bug bij de nieuwe patch heb ik 70 miljoen voor Messi moeten betalen maar dat was eigenlijk 35 miljoen en Kompany was 13 miljoen, dat jullie het even weten. Met die Bug betaal je evengoed die 70 mil. hoor. Heb er ook last van gehad. Dus hoe kom je in godsnaam aan zoveel geld? Verder doe je het echt erg netjes :) KUTGW Ik had Messi dus gekocht voor 35 miljoen maar had eigenlijk nog 20 miljoen over moeten hebben maar het werd 70 miljoen door die bug dus had ik helemaal geen geld meer over (Transferbudget stond op 0 :s ) dus heb ik gewoon 20 miljoen met de editor bij gedaan.
Geplaatst 9 maart 200718 jr. Vandaar ook je forumnaam "Momoney" ;) Veel succes dit jaar man!! Hopelijk kan je nog mooie namen halen!!
Geplaatst 9 maart 200718 jr. Auteur Transfers, Oefenwedstrijden en ook nog de Super Copa !! Dit jaar zijn er maar 5 spelers naar NAC gestuurd; Mista, Barnabe, Braulio, Emnes en Molinero. Mista is daar intussen de held van de club geworden en het duurt niet lang voordat hij naar NAC vertrekt :P . Niet zo actief op de transfermarkt dit jaar maar toch wat aardige aankopen gedaan vind ik. Transfers In: Chris van Persie: Een leuk talentje van NAC Giovani dos Santos: Top talent van Barcelona, zijn contract werd niet verlengt en kon gelijk naar Atletico Roberto: Deze keeper werdt aanbevolen door mij scouts en meteen gekocht Axel Muller: Super talent van Boca Juniors voor maar 60 k Periera: Gaat de strijd aan met Motta zal denk ik meer gaan spelen dan Motta Transfers Uit: Niks boeiends vertrokken eigenlijk, kwamen niet in aanmerking voor een nieuw contract. Oefenwedstrijden in Holland !! AZ was ons eerste slachtoffer in Nederland, we gaven AZ letterlijk voetbal les. en we speelde nog met een B-Team ook maar AZ is niet eens in de buurt geweest van onze Goal. Zoals als je ziet deed Ajax het nog slechter tegen ons, Babel speelde weer beest tegen ze oude ploeg en scoorde 3x, Sergio Aguero speelde ook top en werd uitgeroepen tot Man of the Match. Super Copa !! Een penalty in de 8ste minuut kwam niet goed uit maar we kamen sterk terug en we hadden een goede voorsprong voor de return. Nog nooit verloor ik de Super Copa dit is alweer de 3e Super Copa van mijn carriere bij Atletico. zoals als je ziet hebben we Betis pak slaag gegeven in de return. We beginnen dit seizoen goed door maar 2 doelpunten tegen te krijgen en er zelf 21 te maken, volgende keer kijken we hoe het in de competitie gaat. Screens kunnen aangevraagt worden !!
Geplaatst 9 maart 200718 jr. Screentje Millan? Prestaties zijn natuurlijk super, je post ook er overzichtelijk daarom is het makkelijk te lezen. Ga zo door
Geplaatst 10 maart 200718 jr. Auteur Atletico niet te stoppen..? Het gaat wel lekker in de Primera Division, alleen jammer van het gelijkspel tegen Murcia. In de CL gaat het ook wel lekker alleen zijn we geklopt door Bayern maar volgende ronde gaat lukken. 1ste met 1 wedstrijd minder dan R.Madrid, maar de zwaarste ploegen moeten nog komen. Copa del Rey Zamora had geen kans tegen de titelverdediger. 1-8 zegt toch genoeg? Een goede kans om me reserves en talenten minuten te geven. volgende ronde tegen Barcelona !! Topscorer: Fernando Torres (13) Meeste Assists: Martin Petrov (7) Hoogste Gemiddelde: Fernando Torres (7.79) Screens op verzoek !!
Geplaatst 13 maart 200718 jr. Leuk om een keer een novelle met Atletico te volgen! Die zijn er niet zoveel. Ziet er goed en overzichtelijk uit, ga zo door! Wanneer komt de update?:)