Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

"Ik heb een boot, ik heb een hele mooie ...." klote wekker, wat een manier om wakker te worden op maandagmorgen! Direct uit bed - nochtans niet een van mn sterke kanten - en de douche onder. Tegen 7.45 klaar om te vertrekken, een oooooo zo leuke werkweek wacht op me. Aangekomen op werk neem ik snel een kop (sterke!) koffie en zet ik me achter m'n bureau, ondertussen zit ik nog steeds met dat kl*** lied in m'n hoofd.

Tring tring tring ....

"Hallo"

"Goedemorgen Jan, ik hier, ik zal vandaag niet kunnen komen" (baas aan de telefoon)

"Oké genoteerd, zijn er nog enkele zaken die ik dringend moet afhandelen?"

"Neen niet direct, gewoon je alledaagse taken" (woohoo!! een rustig dagje op werk was gegarandeerd)

"...."

Het telefoongesprek is nog geen tien minuten gedaan of ik open Internet Explorer. Eens kijken naar de voetbaluitslagen van dit weekend. KAK Liverpool verloren van Newcastle. Verder weinig opvallende uitslagen dit weekend, Feyenoord weer klop gekregen, Hamburg nog eens gewonnen, bij Valenciennes scoort één speler vier doelpunten,... the usual.

Terug aan de slag dan maar, nog een paar dossiers afwerken. Tegen 12.30 begint de verveling toe te slaan en ga ik wat "googelen". Eens wat informatie zoeken over de eeuwige rivaal Manchester United. Al snel kom ik de site http://www.manutd.nl. Niet echt een site over Man "fucking" Utd maar iets 10000x beter!! Goh, waar was de tijd dat ik nog uren aan een stuk Championship Manager speelde?! Ondertussen toch al wel enkele jaren geleden, het begon weer te kriebelen.

Tring Tring... telefoon.

"Jan, euhm, kom jij thuis eten of ga je bij je vriendin eten?" (elke dag belt ze!!!)

"Nee nee ma, ik kom thuis eten" zeg ik redelijk geirriteerd!

Ik kijk even op het uur, 17 uur. Wat?!? Ben ik al 4uur op deze site aan het rondkijken. Het kriebelde hard, heel hard.

Ondertussen is het tien uur geleden dat "ik heb een boot, ..." door mn wekker galmde, dringend tijd om naar huis te gaan. Naar huis?!? Naar de Mediamarkt, FM 2007 halen bedoel ik. Daar aangekomen vindt ik snel wat ik zoek, 32 euro, een koopje.

Onderweg naar huis, pieeeeeepppppppp. Net op tijd kunnen remmen, bijna een crash. De reden?!? Was het nu die blondine naast me, of het feit dat ik mn handleiding van FM aan het lezen, ik kan het me niet meer herrineren. Zonder kleergescheuren thuis aangekomen, snel eten, en pc opstarten. Tegen 19uur is alles geinstalleerd - patches, facepacks,.... Eindelijk!!!! Het echte leven kan beginnen.

Lay-out ziet er leuk uit, een paar instellingen aanpassen en klaar om te vertrekken. Al snel kom ik voor de moeilijkste keuze van dit prille jaar: welke competitie? Ga ik voor een grote uitdaging, of toch maar iets makkelijker. Mijn besluit ligt ergens tussen beide, Liverpool FC - mijn grote liefde. Chelsea, Man Utd & Arsenal zijn duidelijk een klasse sterker, tijd om hier verandering in te brengen!!

Geplaatst
  • Auteur

"Ik heb een boot, ik heb een hele mooie ...." klote wekker, wat een manier om wakker te worden op maandagmorgen! Direct uit bed - nochtans niet een van mn sterke kanten - en de douche onder. Tegen 7.45 klaar om te vertrekken, een oooooo zo leuke werkweek wacht op me. Aangekomen op werk neem ik snel een kop (sterke!) koffie en zet ik me achter m'n bureau, ondertussen zit ik nog steeds met dat kl*** lied in m'n hoofd.

Tring tring tring ....

"Hallo"

"Goedemorgen Jan, ik hier, ik zal vandaag niet kunnen komen" (baas aan de telefoon)

"Oké genoteerd, zijn er nog enkele zaken die ik dringend moet afhandelen?"

"Neen niet direct, gewoon je alledaagse taken" (woohoo!! een rustig dagje op werk was gegarandeerd)

"...."

Het telefoongesprek is nog geen tien minuten gedaan of ik open Internet Explorer. Eens kijken naar de voetbaluitslagen van dit weekend. KAK Liverpool verloren van Newcastle. Verder weinig opvallende uitslagen dit weekend, Feyenoord weer klop gekregen, Hamburg nog eens gewonnen, bij Valenciennes scoort één speler vier doelpunten,... the usual.

Terug aan de slag dan maar, nog een paar dossiers afwerken. Tegen 12.30 begint de verveling toe te slaan en ga ik wat "googelen". Eens wat informatie zoeken over de eeuwige rivaal Manchester United. Al snel kom ik de site http://www.manutd.nl. Niet echt een site over Man "fucking" Utd maar iets 10000x beter!! Goh, waar was de tijd dat ik nog uren aan een stuk Championship Manager speelde?! Ondertussen toch al wel enkele jaren geleden, het begon weer te kriebelen.

Tring Tring... telefoon.

"Jan, euhm, kom jij thuis eten of ga je bij je vriendin eten?" (elke dag belt ze!!!)

"Nee nee ma, ik kom thuis eten" zeg ik redelijk geirriteerd!

Ik kijk even op het uur, 17 uur. Wat?!? Ben ik al 4uur op deze site aan het rondkijken. Het kriebelde hard, heel hard.

Ondertussen is het tien uur geleden dat "ik heb een boot, ..." door mn wekker galmde, dringend tijd om naar huis te gaan. Naar huis?!? Naar de Mediamarkt, FM 2007 halen bedoel ik. Daar aangekomen vindt ik snel wat ik zoek, 32 euro, een koopje.

Onderweg naar huis, pieeeeeepppppppp. Net op tijd kunnen remmen, bijna een crash. De reden?!? Was het nu die blondine naast me, of het feit dat ik mn handleiding van FM aan het lezen, ik kan het me niet meer herrineren. Zonder kleergescheuren thuis aangekomen, snel eten, en pc opstarten. Tegen 19uur is alles geinstalleerd - patches, facepacks,.... Eindelijk!!!! Het echte leven kan beginnen.

Lay-out ziet er leuk uit, een paar instellingen aanpassen en klaar om te vertrekken. Al snel kom ik voor de moeilijkste keuze van dit prille jaar: welke competitie? Ga ik voor een grote uitdaging, of toch maar iets makkelijker. Mijn besluit ligt ergens tussen beide, Liverpool FC - mijn grote liefde. Chelsea, Man Utd & Arsenal zijn duidelijk een klasse sterker, tijd om hier verandering in te brengen!!

Geplaatst

Re: Once a RED, always a RED

Leuke intro.. :thumb: ben benieuwd naar het vervolg!

Liverpool is een mooie club, succes!!

Geplaatst

Orgineel gebracht :D

Geplaatst

weer eens een ander verhaal :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Ondertussen duid mijn nieuwe Rodania 20:00 uur aan. Ik heb wat met FM geëxperimenteerd, gekeken wat mogelijk is, "leren" werken met het game, ... wat is CM3 een prehistorische mamoet in vergelijk met FM2007!! De nieuwigheden zijn de moeite, foto's, uitgebreide scoutingsverslagen etc. Wat ben ik blij dat ik deze site tegengekomen ben!!

Voordat ik mijn tactiek ga bepalen, spelers ga beoordelen, e.d. ga ik mijn strategie voor het spel bepalen. Ga ik Chelski gewijs kopen wat er te kopen valt?!? Neen, daar heb ik namelijk de financiële middelen niet voor. De enige manier om aansluiting te vinden bij de top is investeren in mijn jeugd, de supersterren van de jaren 2010 tot en met ... moet ik NU zien te ontdekken & contracteren. Liverpool moet en zal terug de TOPPLOEG van de jaren zeventig-tachtig worden, het zal wel een proces van lange adem zijn.

"Walk On, Walk On, ..." crap, waar ligt men mobieltje ergens. Ik hoor mn ringtone in de achtergrond,... oke net op tijd.

"Dag Schat" (m'n vriendin aan de lijn, zij is 20, ik 24)

"Dag Schat"

"Is het goed dat ik nu nog naar jou kom en blijf slapen" (ooooh noooooo, daar gaat m'n avondje FM-en)

"Euhm..... ik heb het nogal druk, kan het morgen niet?" (probeer ik haar van gedacht te laten veranderen... maarja vrouwen)

"NEE, ik heb nog een paar vragen ivm eindwerk, het is nogal dringend..."

"Ja oké, kom dan maar, wanneer ben je er ongeveer?"

"Tegen half tien, goed?"

"Ja das goed lieverd"

"Dag schatje, ik zie u graag..." (blablabla)

Fuck, half tien, dan heb ik nog ... één uur? Man dat is weinig!! (de gedachte van eventueel sex te hebben compenseerd dit enigzins- maar niet helemaal!!) Snel even naar mijn U18 team kijken, crap, crap, crap, mega crap,... niets deftig tussen de jonge garde. Ik besluit ze allemaal te bedanken voor bewezen diensten - het ontslaan kost me blijkbaar niets daar het allemaal jeugdcontracten zijn, een meevaller. Even kijken of ik bij de reserven of bij de A-ploeg jonge spelers heb met toekomst in de club. Enkele spelers vallen me op die in de nabije toekomst een meerwaarde KUNNEN zijn.

Scott Carson / 20 jaar / doelman: hij is momenteel op uitleenbasis bij Charlton. Terugroepen of niet?!? Ik besluit Scott bij Charlton te laten, naar alle waarschijnlijkheid heeft hij daar een basisplaats, zo doet hij de nodige ervaring op om volgend seizoen Dudek op te volgen als tweede doelman. Dudek zal vervolgens niet op een contractverlenging kunnen rekenen.

Paul Anderson / 18 jaar / winger: nog niet klaar voor het grote werk, maar heeft duidelijk véél potentieel. Zal uitgeleend worden aan één van m'n sattelietclub, nl Le Havre.

Godwin Antwi / 18 jaar / centrale verdediger: heeft eveneens nog een grote progressiemarge. Net als Paul wordt hij uitgeleend aan Le Havre.

Jack Hobbs / 17 jaar / centrale verdediger: leuke verdediger - volgens insiders de nieuwe Sol Campbell genoemd! Een talentje des te meer. Te goed om bij mijn U18 te spelen, dus eveneens uitgeleend aan Le Havre.

Gabriel Palette / 20 / centrale verdediger: lid van het Argentijnse jeugdelftal, kan tellen als referentie. De concurrentie om een plaatsje in mijn A-elftal op te eisen is echter zeer groot. Sami Hyypia, Jamie Carragher & Daniel Agger zullen dit jaar de voorkeur op Gabriel krijgen. Echter lijkt Gabriel me te goed om voor Le Havre te spelen, dus ga ik op zoek naar een andere club om hem te lenen. Utrecht toont interesse.

"Nieuwe Liverpool manager gaat club reorganiseren"

De krantenkoppen de volgende ochtend liegen er niet om. Het feit dat héél de jeugdploeg op straat gezet wordt zorgt voor héél wat commotie. Om mijn goede bedoelingen over te brengen aan de pers en de supporters wordt er een persvoorstelling georganiseerd. Al snel weet ik de supporters van mijn kunnen te overtuigen, met enkele gevatte uitspraken als

"binnen de vijf jaar zijn wij kampioen"

"Paul Anderson wordt onze David Beckham"

"Jullie, supporters, zijn de ziel van de Club. Ik zal jullie nooit in de steek laten"

De transfermarkt.... ding dong. Fuck... is het nu al half tien??

Kus, kus

"Dag lieverd"

"Dag schat, wat heb je vandaag gedaan?!"

"Niets bijzonder, een beetje op de computer gespeeld..."

"Goooh, dat is voor kleine kinderen"

Ik besluit hier niet op in te gaan, wij weten beter.

Geplaatst

binnen vijf jaar kampioen...?

ik denk dat het eerder kan

Geplaatst
  • Auteur

Het kan misschien wel vroeger, ja. Maar geen te hoge verwachtingen stellen, dat zijn de teleurstelling minder groot :) Bescheiden blijven :)

Geplaatst

Mooie club, ben er zelf ook mee bezig! En ook zeker leuke stukjes ben benieuwd naar het vervolg!

Geplaatst

ik ben een die hard manchester utd fan dus ik baal ervan dat je ons afschilderd als man "fuckin" utd mjah ik moet zeggen ( al heb ik een hekel aan je :P) dat je het heel leuk brengt en leuk verteld ga zo door dan kom ik misschien weer reageren :P :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Dinsdagavond, net thuis van werk. Héél de dag bezig geweest met cijfertjes, daarbovenop nog eens twee uur vergaderd. Tijd voor ontspanning!! Ik zet de radio aan - dit keer geen liedjes over boten met vrouwennamen - maar een gewoon hippe song. Computer op, voordat alles goed en wel opgestart is heb ik al tweemaal geklikt op het FM icoon, time to enter the real world.

Tactiek, tactiek & nog eens tactiek! Het belangrijkste aspect als manager. Ik hou ervan om met één vast systeem te spelen, waarbij je de spelers- en teaminstructies aanpast naargelang de tegenstander. De grote vraag, welk systeem?? Na een half uurtje zwoegen en zweten beslis ik om te gaan voor een viermansverdeding, één verdedigende middenvelder, één centrale middenvelder, twee zeer aanvallende vleugelspelers en twee diepe spitsen. Nu nog bepalen welke spelers wat moeten doen, en dan plots...

"JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN ETEN!"

"Ja ma, direct"

Het is de bedoeling dat mijn aanvallende spelers véél druk zetten op de tegenstand, de middenvelders vaak verschijnen in de zestien van de tegenstanders. Mijn vleugelaanvallers krijgen de vrijheid om véél voorzetten te versturen richting strafschopgebied.

Ondertussen een tweede maal...

"JAAAAN ETEN!!!!!!!"

"Crap totaal vergeten, ben er"

Ik loop naar de keuken, neem snel een bord Macaroni (met kaas en hesp, mmm!!) en ren terug naar de computer.

"Jan, eet dat eens in de keuken zoals iedereen..."

"Geen tijd mams, ben druk bezig..."

Mijn verdedigende lijn mag redelijk hoog spelen, om te voorkomen dat er continu spelers in de ruimte lopen gaan we de buitenspelval gebruiken. Van mijn verdedigende middenvelder verwacht ik dat hij aanvallen onderbreekt door hard te tackelen, en balbezit behoud door simpel te spelen. Mijn vleugelverdedigers krijgen de vrijheid om zovéél mogelijk op te rukken en voorzetten te versturen richting doelmond.

tacticsnw4.jpg

Ik neem een eerste hap van mijn reeds koude macaroni, net op dat moment...

"JAAAAAN, DESSERT" (mams was echt al kwaad aan het worden)

"Jaja, ben nog aan eten van de pasta, eventjes geduld"

Ik besluit mijn pasta binnen te schrokken, en me naar beneden te geven... daar wacht héérlijke vanillepudding met chocoladeschilfers!

Geplaatst

schitterende novelle !!! lijkt net zoals bij mij hier :D.

KUTGW

Geplaatst
  • Auteur

Pudding was overheerlijk!! Nog televisie gekeken tot 22 uur, en besloten om toch nog eventjes, niet lang - een half uurtje ofzo, te FM-en. Heb ik me eventjes vergist...

Mijn tactiek is bepaald, nu nog kijken welke spelers ik in m’n A-kern wil. Nadat ik mijn jeugdspelers ontslagen heb - deze zijn momenteel alle aan het soliciteren bij de Toffees, meer hun niveau - blijven er nog 44 spelers over. 44!!!!! Ik besluit te kijken wie er weg mag, en wie er mag blijven. Wat me opvalt is dat er een hele hoop spelers uitgeleend zijn.

Djibrill Cissé - Marseille (vertrekt definitief op 1/7/2007)

Chris Kirkland - Wigan

Danny O‘Donnell - Crewe

Darren Potter - Wolves

Anthony Le Tallec - Sochaux

Florent Sinama-Pongolle - Recreativo

Scott Carson - Charlton

Op uitzondering van Carson zet ik iedereen op de transferlijst, en worden ze naar m’n reserve elftal gestuurd. Kwestie van structuur te krijgen in m’n A-kern. Wat blijft er nog over?!

Doelmannen

Jose Manual Reina - zal eerste doelman worden. Fysiek sterke doelman die goed is in uitkomen. Net wat ik nodig heb!

Jerzy Dudek - tweede doelman, heeft zwaar contract dat niet verlengd zal worden. Carsson zal volgend jaar zijn vervanger worden.

David Martin - mag vertrekken (er is reeds interesse van enkele kleinere ploegen)

Flankverdedigers

Steve Finnan - rechtsback, contract loopt ten einde. Nog geen beslissing genomen over eventuele verlenging van het contract.

John Arne Riise - linksback, vaste waarde. Krijgt dit jaar zware concurrentie van Fabio Aurélio. Staat in de belangstelling van beide Milanese clubs, mag niet weg.

Fabio Aurelio - maakt zijn Liverpool debuut, moet met John Arne strijden om een basisplaats.

Stephen Warnock - zal niet kunnen rekenen op een basisplaats. Mag vertrekken, Blackburn toont concrete interesse.

Centrale verdedigers

Jamie Carragher: leider van de verdediging. Vice-kapitein van de ploeg.

Daniel Agger: jonge Deen die dit jaar volop zijn kans zal krijgen

Sami Hyypia: zal met Daniel strijden om het plaatsje naar Jamie Carragher

Gabriel Paletta: Argentijn met een grote toekomst, wordt uitgeleend. Utrecht, Torina, Palermo & Lazio melden zich voor deze verdediger.

Jack Hobbs: jonge centrale verdediger, gaat ervaring opdoen bij zusterclub Le Havre

Godwin Antwi: gaat samen met Jack op avontuur in het zonnige Frankrijk.

Miki Roque & James Smith mogen de club verlaten. Momenteel geen interesse.

Vleugelspelers

Jermaine Pennant: debutant, zal zich recht mogen uitleven dit seizoen

Harry Kewell: blessuregevoelige linksmidden, contract loopt ten einde en zal niet verlengd worden. Blijft wel eerste keuze als linksmidden, gaat Gonzalez begeleiden.

Mark Gonzalez: Chileense origine, jongen met véél talent, zal met Harry Kewell strijden om basisplaats

Luis Garcia: kan zowel links als rechts uit de voeten, staat dicht bij een basisplaats

Paul Anderson: veelbelovende speler, zal uitgeleend worden aan Le Havre

Nabil El Zhar, Paul Barrat, Besian Idrizaj & Adam Hamill worden op de transferlijst geplaatst.

Biep Biep, mmm, een gespreksvenstertje van MSN komt tevoorschijn. Aaah het is mijn schatteboutje.

‘Dag Lieverd, alles goed?’

‘Ja hoor, met jou? Wat ben je aan het doen?’

‘Ooh niets bijzonder,… en jij?’

‘Computerspelletje aan het spelen, maar ga zo dadelijks slapen’ (het is ondertussen 11.30)

‘Je weet toch wat het morgen is?’

‘Neen, wat is er morgen?’

‘VALENTIJN’

‘Ooooooooooh nee, totaaaaaal vergeten!’ (dit betekend dat ik morgen nog een cadeau moet gaan halen KUT)

‘Ik heb iets voor jou hoor…’ (ja, nu moet ik zeker iets gaan halen, anders lange tijd op droog zaad! Gadver!)

‘Mmmm… kei lief. Maar schatje ik ga eens slapen…’ (slapen, ze moest eens weten……)

‘Oké slaapwel‘

‘Dikke X’

‘xxx’

Nog snel eventjes verder m’n kern bepalen en dan ga ik slapen, beloofd. (maak ik mezelf wijs)

Verdedigende middenvelders

Xabi Alonso: beste passer in de ploeg, zeker van een basisplaats

Mohamed Sissoko: sterke verdedigende middenvelder met véél potentieel

Salif Diao & Lee Peltier mogen de club verlaten.

Centrale Middenvelders

Steven Gerrard: kapitein, hart & ziel van de ploeg. Belangrijkste speler

Boudewijn Zenden: zal weinig aan spelen toekomen en wordt op de transferlijst geplaatst. Ajax, PSV & Feyenoord vechten om zijn handtekening.

Danny Guthrie en David Mannix mogen eveneens opzoek gaan naar een nieuwe werkgever.

Ondertussen kijk ik even op men klok… de tijd duid 00:15 aan. Tijd om te gaan slapen dus. Of nee…nog eventjes, héél eventjes maar.

Aanvallers:

Craig Bellamy: moeilijke jongen, maar goede spits

Dirk Kuyt: hardwerkende spits, weet de goal staan

Peter Crouch: lang, lelijk, lelijke stijl, maar goede targetman

Robbie Fowler: GOD, ontzettend populair bij spelers en supporters. Back-up voor de andere spitsen.

Craig Lindfield mag de club verlaten.

De huidige kern ziet er als volgt uit:

kernsj5.jpg

Oké, nu is het tijd om te gaan slapen. Transfers zullen volgende keer besproken worden.... als er transfer zijn tenminste!!!

Of nee.... eerst dringend naar het toilet!! Wat dat is weeral geleden van voor mijn FM avontuur! Op het toilet begin ik de krant te lezen - vaste gewoon voor het slapengaan - en één artikel spreekt me aan.

"Kangoroo Kewell en Istanbul Hero Dudek mogen Anfield verlaten"

Gadverdamme die tabloids zijn er snel bij denk ik, spoel door, en ga slapen.

Geplaatst

hehehe ‘Ooooooooooh nee, totaaaaaal vergeten!’ (dit betekend dat ik morgen nog een cadeau moet gaan halen KUT)

zo voelde ik me ook whaha fantastisch geschreven ga zo door

Geplaatst

haha Geweldig dit, Damn echt leuk geschreven enzo man, Ga zo door :)

Geplaatst
  • Auteur

Woensdag, 14 februari 2007. Valentijn.

Heb net een dossier afgewerkt - over nieuwe fiscale regels - zware kost. Kijk op het uurwerk van mijn computer en het is reeds 16uur! Besluit dan maar even te kijken wat nieuws er te rapen valt op http://www.manutd.nl. Een paar skins te downloaden, verder niets spectaculairs. Maar van gewoon naar de site te krijgen heb ik een plotse drang gekregen om FM te spelen, jammer dat dit niet mogelijk is op werk. Ik besluit naar het kantoor van m'n baas te stappen...

"Hey, heb je eventjes?"

"Ja hoor, geen enkel probleem..."

"Ik zou graag nu doorgaan, het dossier ivm de nieuwe fiscaliteit is afgerond, en ik zou nog een cadeau'tje voor Valentijn moeten halen" (haha super excuus!!)

"Mmm.. geen enkel probleem"

"Oké tot morgen dan!"

"Ciao"

Oké, snel snel naar de winkel een cadeau gaan kopen, dan kan ik toch nog tot 18.30 gamen. Bloemen?! Nee die verwelken... Chocolade?! Nee, daar wordt ze dik van... Ik weet het LINGERIE! Daar heb ik zelf ook iets aan... egoistische gedachte, maar kom! Snel de winkel binnen, de mooie, rondborstige & vriendelijke verkoopster helpt me verder, en na een kleine tien minuten ben ik reeds buiten. Nog een laatste blik werpen naar de verkoopster, en naar huis.

"Dag Ma, ben thuis"

"Nu al?"

"Ja, leuk é, ik ga ff op de PC"

"Oké..."

PC op, FM aanklikken, en eindelijk terug waar ik thuis hoor. Manager van Liverpool FC.

Oké even overlopen, m'n A-kern staat vast, tactiek is bepaald, alle ***spelers staan op de transferlijst, en m'n jonkies met potentieel zijn aangeboden bij clubs (huur). Oooh shit - bijna vergeten - vriendschappelijke wedstrijden! Ik regel snel een tour door België (m'n thuisland) waar ik 3 wedstrijden regel. Allen eind juli, dus heb nog eventjes tijd om spelers van de hand te doen. Eindelijk, na twee avonden FM-en kan ik voor de eerste maal verder gaan in m'n spel. 2 juli wordt al snel 6 juli. Ondertussen is er toch al het een en ander gebeurd:

- Samenwerkingscontract met Crewe is beëindigd, en ik heb m'n bestuur de opdracht gegeven naar nieuwe clubs te zoeken.

- Godwin Antwi, Paul Anderson & Jack Hobbs hebben het voorstel om naar Le Havre te gaan aanvaard

- Gabriel Palette lijkt op weg naar Torino, echter moet de huur nog gefinaliseerd worden

- Ajax lijkt de beste papieren te hebben om Boudewijn zenden binnen te halen. Ik had gerekend op 2.000.000€ maar het bedrag zal waarschijnlijk hoger liggen.

- M'n jeugdspelers zijn definitief vertrokken.

Oké... 18:30, snel in de douche, mooie kleding aan en naar het restaurant.

Daar aangekomen zit mijn vriendin reeds te wachten met een glaasje champagne in de hand, en een cadeau'tje voor me. FUCK - mijn cadeau ligt nog thuis.

Ze besluit te wachten met haar cadeau of te geven tot na het eten... fair enough.

Ik bestel als voorgerecht een rundscarpaccio, zij kaaskroketjes. Als hoofdgerecht volgt er Lamscarré met een graanmostersausje - klinkt overheerlijk niet! - geserveerd met frietjes van zoete aardappelen. Het etentje begint best wel gezellig, maar na een tijd zitten mijn gedachten niet meer bij mijn vriendin, maar in de wondere wereld van FM. Opeen schiet het me te binnen: IK BEN MEN SCOUTING VERGETEN!!! KUT!!! Zo belangrijk, goede scouts die de jonge talenten voor de toekomst vinden. Ik schrijf dit snel op een papier (TO DO: SCOUTING), steek het papiertje weg, en ben weer helemaal voor mijn vriendin. Na een leuke avond besluiten we te gaan "slapen".

Geplaatst

Haha, echt geweldig geschreven!! Hoop dat je lang zo door kunt gaan! Succes!! :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

FUCK, 6uur, echt wel te vroeg om wakker gemaakt te worden. Mijn vriendin moet stage gaan geven (aan de andere kant van het land - een geluk dat België klein is), en moet er dus vroeg uit, ik zal maar solidair wezen en mee met haar ontbijten. Ze vertrekt uiteindelijk om 06.30, ik zou nog makkelijk een uurtje kunnen gaan slapen. Maar ik besluit mijn positie als Manager terug te bekleden.

Scouting, mag ik echt wel niet vergeten! Het algemene niveau van mijn scouts is beter dan verwacht. Een Fransman, een spanjaard, en nog 3 inwoners van het Verenigd Koninkrijk vormen men scoutingsapparaat. Een samenvattig:

scout1ff0.jpg

scout2sk4.jpg

scout3kx2.jpg

scout4lw1.jpg

scout5sb8.jpg

"Walk On, Walk ooooon,...." Crap daar gaat m'n GSM weer, om 7uur in de ochtend! Welke PIPO belt er nu zo vroeg vraag ik mezelf af. Het scherm van mn GSM geeft weer "ZUSJE". Mmmm... raar.... moet zij niet slapen?! Juist ja, sinds kort studeert ze in Zuid-Amerika.

"Heeeeeeeeeey broertje"

"Dag zusje, waarom bel je zo vroeg?"

"Vroeg, vroeg? Het is hier twee uur 'snachts!"

"Mmmm... moet je niet slapen dan?"

"Nee nee.... ik ben zat!! Zalige Rum hebben ze hier" (een zatte zuster aan de telefoon om 7uur in de ochtend, whats in a name!!)

"Jaja, ga maar slapen....."

"En knappe zwarten dat er hier zijn... jaja broertje, het klopt volledig... once you go black... you can't go back!" (echt wel het laatste dat ik moest weten!!!!!!!!)

"Allé, dan komen er kleine mulatjes aan" (best wel schattig natuurlijk)

"...."

Na een kwartiertje getelefoneerd te hebben, hangt m'n zus op. Back to FM!!

Nog één keertje verder gaan, en dan me klaarmaken om te gaan werken. Tien juni 2006, de kranten staan vol over mijn eerste transfer.

"Blonde Globetrotter Boudewijn Zenden terug naar zijn thuisland"

Na omzwervingen bij Barcelona, Chelsea, Middlesbrough en Liverpool heeft Boudewijn Zenden een akkoord bereikt met Ajax Amsterdam. De in Maastricht geboren middenvelder die zijn carrière begon bij PSV Eindhoven heeft een contract getekend voor 3 seizoenen. De transferprijs bedraagd 2.900.000€. Liverpool Manager Jan G. wist het volgende te vertellen over zijn vertrek "Het had geen zin om bij Liverpool te blijven, hij zou amper speelkansen gekregen hebben. Bolo is een modelprof, ik wens hem dan ook oprecht alle succes bij zijn nieuwe ploeg"

Ondertussen heeft Liverpool eveneens een akkoord bereikt met Blackburn over de transfer van Stephen Warnock, al dienen speler en club nog tot een akkoord te komen. Met Preston wordt verder onderhandeld over een vertrek van Salif Diao.

Oké time to work!

Geplaatst
  • Auteur

FUCK, 6uur, echt wel te vroeg om wakker gemaakt te worden. Mijn vriendin moet stage gaan geven (aan de andere kant van het land - een geluk dat België klein is), en moet er dus vroeg uit, ik zal maar solidair wezen en mee met haar ontbijten. Ze vertrekt uiteindelijk om 06.30, ik zou nog makkelijk een uurtje kunnen gaan slapen. Maar ik besluit mijn positie als Manager terug te bekleden.

Scouting, mag ik echt wel niet vergeten! Het algemene niveau van mijn scouts is beter dan verwacht. Een Fransman, een spanjaard, en nog 3 inwoners van het Verenigd Koninkrijk vormen men scoutingsapparaat. Een samenvattig:

scout1ff0.jpg

scout2sk4.jpg

scout3kx2.jpg

scout4lw1.jpg

scout5sb8.jpg

"Walk On, Walk ooooon,...." Crap daar gaat m'n GSM weer, om 7uur in de ochtend! Welke PIPO belt er nu zo vroeg vraag ik mezelf af. Het scherm van mn GSM geeft weer "ZUSJE". Mmmm... raar.... moet zij niet slapen?! Juist ja, sinds kort studeert ze in Zuid-Amerika.

"Heeeeeeeeeey broertje"

"Dag zusje, waarom bel je zo vroeg?"

"Vroeg, vroeg? Het is hier twee uur 'snachts!"

"Mmmm... moet je niet slapen dan?"

"Nee nee.... ik ben zat!! Zalige Rum hebben ze hier" (een zatte zuster aan de telefoon om 7uur in de ochtend, whats in a name!!)

"Jaja, ga maar slapen....."

"En knappe zwarten dat er hier zijn... jaja broertje, het klopt volledig... once you go black... you can't go back!" (echt wel het laatste dat ik moest weten!!!!!!!!)

"Allé, dan komen er kleine mulatjes aan" (best wel schattig natuurlijk)

"...."

Na een kwartiertje getelefoneerd te hebben, hangt m'n zus op. Back to FM!!

Nog één keertje verder gaan, en dan me klaarmaken om te gaan werken. Tien juni 2006, de kranten staan vol over mijn eerste transfer.

"Blonde Globetrotter Boudewijn Zenden terug naar zijn thuisland"

Na omzwervingen bij Barcelona, Chelsea, Middlesbrough en Liverpool heeft Boudewijn Zenden een akkoord bereikt met Ajax Amsterdam. De in Maastricht geboren middenvelder die zijn carrière begon bij PSV Eindhoven heeft een contract getekend voor 3 seizoenen. De transferprijs bedraagd 2.900.000€. Liverpool Manager Jan G. wist het volgende te vertellen over zijn vertrek "Het had geen zin om bij Liverpool te blijven, hij zou amper speelkansen gekregen hebben. Bolo is een modelprof, ik wens hem dan ook oprecht alle succes bij zijn nieuwe ploeg"

Ondertussen heeft Liverpool eveneens een akkoord bereikt met Blackburn over de transfer van Stephen Warnock, al dienen speler en club nog tot een akkoord te komen. Met Preston wordt verder onderhandeld over een vertrek van Salif Diao.

Oké time to work!

Geplaatst

leuk verhaal met de reds

tip: zet mark gonzalez in de basis en haal m er niet meer uit

Geplaatst

leuk verhaal met de reds

tip: zet mark gonzalez in de basis en haal m er niet meer uit

Geplaatst

gaaf verhaal, leuke manier geracht

Geplaatst

Masterlijk verhaal _O_ Vindt et echt top geschreven. Ga deze zeker volgen !!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.