Geplaatst 14 februari 200718 jr. weet iemand toevallig uit ervaring een standaard taktiek die goed werkt. Het liefst een 4-4-2 normaal of een diamond. Het liefst een taktiek die met een kleine aanpassing al leuk werkt. Ik ben namelijk geen goede taktieken maker en ik heb er ook geen zin meer in om eindeloos dingen te testen
Geplaatst 14 februari 200718 jr. Auteur weet iemand toevallig uit ervaring een standaard taktiek die goed werkt. Het liefst een 4-4-2 normaal of een diamond. Het liefst een taktiek die met een kleine aanpassing al leuk werkt. Ik ben namelijk geen goede taktieken maker en ik heb er ook geen zin meer in om eindeloos dingen te testen
Geplaatst 14 februari 200718 jr. Re: standaard taktiek Ik heb het nog niet uitgeprobeerd, maar in 2005 had ik een keer helemaal niks ingesteld bij een normale 4-4-2 en won alles wat er te winnen valt :cab:
Geplaatst 14 februari 200718 jr. Re: standaard taktiek Een standaard tacktiek werkt alleen met topploegen maar zelfs dan zul je nog wisselvallende resultaten behalen. Althans, dit zijn mijn bevindingen.
Geplaatst 15 februari 200718 jr. Re: standaard taktiek Ik speel een 4-4-2 Diamond met Geel en ik alle 15 wedstrijden tot nu toe gewonnen
Geplaatst 15 februari 200718 jr. Auteur Re: standaard taktiek die diamond heb ik ook al op een ander forum gehoord ik denk dat ik die ga proberen. Speel je met Geel? club in Belgie ofsow :O]: