Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Ajax, Az, Lens, Anderlecht allemaal ploegen die ik tot de top heb gebracht maar was het rap beu. Eens je aan de top staat wat kan je dan nog meer bereiken niets toch. Nu had ik een doel, eens niet in een topcompetitie beginnen duswel in Griekenland, Bulgarije, Slovenië etc.... En opeens het begon met een 'A', Argentinië is het namelijk geworden. Zuid - Amerika waar de grote keizer is ontstaan: Diego Maradonna, die spijtig een slechte periode achter de rug heeft. En toen ik moest kiezen tussen clubs nam ik Indenpendiente, de naam is heel lang dus zal nog wat moeten oefenen. Het is een ploeg die toch de top 5 kan halen en met een groot speler als Montenegro moet dat zeker lukken. Mijn doel is hier twee seizoenen te blijven en dan uit te kijken naar een ander team. Club Atlético Independiente, kortweg Independiente genoemd, is een Argentijnse voetbalclub uit Avellaneda, opgericht op 1 januari 1905. Independiente heeft inmiddels veertien Argentijnse titels gewonnen en de club wordt hiermee alleen overtroffen door River Plate en Boca Juniors. Bovendien won Independiente zeven keer de Copa Libertadores. Van 1972 tot 1975 was de Argentijnse club ieder jaar de sterkste van Zuid-Amerika. De eeuwige rivaal van Independiente is stadsgenoot Racing Club.

Selectie

fsscr005ot8.png

Montenegro

f_rolfi2_v.jpg

Geplaatst
  • Auteur
Ajax, Az, Lens, Anderlecht allemaal ploegen die ik tot de top heb gebracht maar was het rap beu. Eens je aan de top staat wat kan je dan nog meer bereiken niets toch. Nu had ik een doel, eens niet in een topcompetitie beginnen duswel in Griekenland, Bulgarije, Slovenië etc.... En opeens het begon met een 'A', Argentinië is het namelijk geworden. Zuid - Amerika waar de grote keizer is ontstaan: Diego Maradonna, die spijtig een slechte periode achter de rug heeft. En toen ik moest kiezen tussen clubs nam ik Indenpendiente, de naam is heel lang dus zal nog wat moeten oefenen. Het is een ploeg die toch de top 5 kan halen en met een groot speler als Montenegro moet dat zeker lukken. Mijn doel is hier twee seizoenen te blijven en dan uit te kijken naar een ander team. Club Atlético Independiente, kortweg Independiente genoemd, is een Argentijnse voetbalclub uit Avellaneda, opgericht op 1 januari 1905. Independiente heeft inmiddels veertien Argentijnse titels gewonnen en de club wordt hiermee alleen overtroffen door River Plate en Boca Juniors. Bovendien won Independiente zeven keer de Copa Libertadores. Van 1972 tot 1975 was de Argentijnse club ieder jaar de sterkste van Zuid-Amerika. De eeuwige rivaal van Independiente is stadsgenoot Racing Club.

Selectie

fsscr005ot8.png

Montenegro

f_rolfi2_v.jpg

Geplaatst

Re: Opzoek naar de uitdaging!

Alweer 1tje buiten Europa .. Leuk .. Succes ;)

Geplaatst

De bijzondere clubs schieten allemaal te gelijk uit de grond. Ik hoop dat je er een fantastische novelle van maak

Geplaatst
  • Auteur

Het was zover de competitie was begonnen en we moesten meteen tegen Boca Juniors spelen. Maar die wonnen we overtuigend met 4-0 :D De rest verliep ook goed, die Vladimir Marin is een heel goed speler, die bij de ploeg in leen speelt maar die zeker zal overgekocht worden. Ook onze aankopen: Alexandre en Bottinelli spelen geregeld mee en vooral die laatste komt meer en meer in de basis te spelen, door zijn goede loopacties. Het is wel een heel spannende competitie waarin iedereen toch wel eens verrassend uit de hoek komt. Lanuz heeft ons drie punten weggepakt door in de laatste minuut op een buitenspelgoal scoorde, ik was razen en de bond gaf me dan ook wel gelijk. Maarja de drie punten bereik ik er niet mee.

Daniel Montenegro was twee maand geblesseerd en is nu pas weer in actie en hij is net weer begonnen in het reserveteam en zal klaar zijn voor de westrijden tegen: River, Argentina enz... Met de plaats in de competitie zijn we zeker blij, een eerste plaats maar sommige achtervolgers hebben wel een wedstrijdje minder dan ons gespeeld. Als wij dit kunnen volhouden is er wel een verrassing in deze competitie. Boca Juniors hebben een heel slechte start gehad maar zijn nu volledig in topvorm.

Wedstrijduitslagen

fsscr006zc8.png

Competitie

fsscr007bs9.png

Geplaatst

Goed gedaan

houd het vol in de competitiie

Geplaatst

Ik vind het er mooi uit zien en originele clubkeuze. Ik denk alleen dat Indepediente ongeveer gelijk is aan AZ en Lens in verhouding, dus dat verhaaltje klopt niet helemaal. Verder heeft Lanus je natuurlijk 2 punten afgenomen en niet 3 ;)

Verder succes en mooie winst tegen Boca!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.