Geplaatst 13 februari 200718 jr. Hiervoor heb ik al met heel wat clubjes gespeeld (Watford/Ajax/River) Maar elke keer liep ik vast en was het niet boeiend genoeg meer.. Maar Nu.. OP NAAR CHINA!! Wat voor af ging: Het is maandag, lekkere drukke week voor me zoals mijn vader dat altijd zo mooi kon zeggen. s'Morgens om 9 uur precies gaat die telefoon..Ik pak op en hoor wat gerommel..dan opeens een stem, tot mijn verbasing begint er iemand 'aziatisch' te praten Na een halve minuut niks bijzonders te gehoord te hebben hoor ik opeens: You understand english? Ik: Yes? Wanna make money? Ik: Ehh think so Ahh good..Ever thought about being a manager of a shitty club? Ik: Not really. Why do you want to know all this information? Well I'm a rich bussiness man..and ahh..I bought a football club for my son, Are you interested? Ik: Yes I am.. 2 weken na dit telefoon gesprek zit ik in een klein kantoortje. 2 Chinezen staan naast me..Ik durf ze niet aan te spreken (Waarshijnlijk omdat ze allebei een nogal 'Lomp' geweer in de hand hebben) Dan komt er een klein ventje binnen wandelen.. Sign this Ik: Ok You know I'm rich? right? Ik: Yes I do You can spend 100mill on transfers and all that shit but ill get you killed if you don't win the competition, If you pass and done it..Ill make you a Billionaire Ik: Yes, Boss?!(Slik) Dus daar zit je dan...als jong ventje, ik snap nog steeds niet hoe ze aan mijn naam zijn gekomen maar daar kom ik vast nog wel achter. Hier begint mijn avontuur in China. Een rijke drugsbaron wil mij hebben voor zijn net gekochte club..Shandong. De Club: Zelf vond ik het erg opmerkelijk dat de club pas in 1998 is opgericht :O]: De Transfers In: De Transfers Uit: Geen;) Dit is het begin, het is nog niet helemaal af maar ik wil jullie mening! Zeg het maar..Ga Door! of Stop ermee en ga een hobby zoeke!
Geplaatst 13 februari 200718 jr. Auteur Hiervoor heb ik al met heel wat clubjes gespeeld (Watford/Ajax/River) Maar elke keer liep ik vast en was het niet boeiend genoeg meer.. Maar Nu.. OP NAAR CHINA!! Wat voor af ging: Het is maandag, lekkere drukke week voor me zoals mijn vader dat altijd zo mooi kon zeggen. s'Morgens om 9 uur precies gaat die telefoon..Ik pak op en hoor wat gerommel..dan opeens een stem, tot mijn verbasing begint er iemand 'aziatisch' te praten Na een halve minuut niks bijzonders te gehoord te hebben hoor ik opeens: You understand english? Ik: Yes? Wanna make money? Ik: Ehh think so Ahh good..Ever thought about being a manager of a shitty club? Ik: Not really. Why do you want to know all this information? Well I'm a rich bussiness man..and ahh..I bought a football club for my son, Are you interested? Ik: Yes I am.. 2 weken na dit telefoon gesprek zit ik in een klein kantoortje. 2 Chinezen staan naast me..Ik durf ze niet aan te spreken (Waarshijnlijk omdat ze allebei een nogal 'Lomp' geweer in de hand hebben) Dan komt er een klein ventje binnen wandelen.. Sign this Ik: Ok You know I'm rich? right? Ik: Yes I do You can spend 100mill on transfers and all that shit but ill get you killed if you don't win the competition, If you pass and done it..Ill make you a Billionaire Ik: Yes, Boss?!(Slik) Dus daar zit je dan...als jong ventje, ik snap nog steeds niet hoe ze aan mijn naam zijn gekomen maar daar kom ik vast nog wel achter. Hier begint mijn avontuur in China. Een rijke drugsbaron wil mij hebben voor zijn net gekochte club..Shandong. De Club: Zelf vond ik het erg opmerkelijk dat de club pas in 1998 is opgericht :O]: De Transfers In: De Transfers Uit: Geen;) Dit is het begin, het is nog niet helemaal af maar ik wil jullie mening! Zeg het maar..Ga Door! of Stop ermee en ga een hobby zoeke!
Geplaatst 13 februari 200718 jr. Re: Shandong(China) haha .. Een avontuur in China ;) leuk .. Succes ermee !!
Geplaatst 13 februari 200718 jr. Re: Shandong(China) ga door man de inleiding is leuk verzonnen ben benieuwd
Geplaatst 13 februari 200718 jr. Re: Shandong(China) Origineel, maar een echte uitdaging is het niet. Met 100 miljoen kunnen je elke Chinees die zijn veters kan strikken wel kopen. ;) Maar ik ben benieuwd en blijf het volgen :thumb:
Geplaatst 14 februari 200718 jr. Re: Shandong(China) Héél leuke clubkeuze, ben benieuwd naar de afloop !!