Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Celtic Football Club

celticfclogout1.png

Seizoen 2006/2007

Transfers 2006/2007

In

transfersinnx6.jpg

3 Talenten waarvan Gary Kenneth het meeste opviel en veel in de basis starte, Cameron zo z,n minuutjes pakte en Wallace in de winterstop als eerst linksback werd binnengehaald!

Uit

transfersuitdh5.jpg

Alle spelers hadden gebrek aan kwaliteit of waren overbodig.

Selectie 2006/2007

selectie0607nh2.jpg

De cijfers en statistieken zijn verdeeld dus oordeel zelf maar!

Wedstrijden

2006

wed2006jb9.jpg

2007

wed2007mr4.jpg

Eindstand 2006/2007

eindstand0607ou5.jpg

Kampioen met een ruime marge, ik ben zeer tevreden ook om de weinig verloren wedstrijden en weinig gelijkspelen! Na 32 wedstrijden waren we al kampioen!

Prijzen/Finales

finaleswr5.jpg

We waren in de Leaque Cup evenals in de Scottish Cup opermachtig en dus de terechte winnaars!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Seizoen 2 volgt!

Geplaatst
  • Auteur

Celtic Football Club

celticfclogout1.png

Seizoen 2006/2007

Transfers 2006/2007

In

transfersinnx6.jpg

3 Talenten waarvan Gary Kenneth het meeste opviel en veel in de basis starte, Cameron zo z,n minuutjes pakte en Wallace in de winterstop als eerst linksback werd binnengehaald!

Uit

transfersuitdh5.jpg

Alle spelers hadden gebrek aan kwaliteit of waren overbodig.

Selectie 2006/2007

selectie0607nh2.jpg

De cijfers en statistieken zijn verdeeld dus oordeel zelf maar!

Wedstrijden

2006

wed2006jb9.jpg

2007

wed2007mr4.jpg

Eindstand 2006/2007

eindstand0607ou5.jpg

Kampioen met een ruime marge, ik ben zeer tevreden ook om de weinig verloren wedstrijden en weinig gelijkspelen! Na 32 wedstrijden waren we al kampioen!

Prijzen/Finales

finaleswr5.jpg

We waren in de Leaque Cup evenals in de Scottish Cup opermachtig en dus de terechte winnaars!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Seizoen 2 volgt!

Geplaatst

Re: Celtic Football Club

Voila even mooi terug netjes gemaakt !!

Zéér mooie club, beste uit Schotland, en knap resultaat !!

Nakamura is wel een held he...

Succes

Geplaatst

Inderdaad. Knap en makkelijk Kampioen geworden.

Is Vennegoor nog een beetje goed dan ?

Geplaatst
  • Auteur

Vennegoor was ''Tha Bomb''' van het seizoen! Z,n waarde steeg om precies te zijn 1miljoen en dat vind ik aardig wat voor een speler van 28 jaar van Celtic,

Paul, Nakamura is uitgegroeit tot een van m,n favoriete spelers en ik heb z,n contract tot 2011 verlengt, hij werd ook speler van het jaar van de competitie!

Het vervolg komt vrijdag transfers etc van 07/08!

Geplaatst

Netjes hoor Ezra

Geplaatst

Ziet er prima uit Ezra, welke skin is dat trouwens? Graag een screentje van Garrey Kenneth en ben benieuwd naar Seizoen 2! 8)

Geplaatst

Mooi gedaan, lekker een kampioenschap binnengehaald :thumb:

Moet volgend seizoen weer lukken

Geplaatst

Haha op een andere site werd je het 1e seizoen 2e met Celtic? Is dit je 2e game met ze?

Geplaatst

Wie heb je naast Boruc nog voor in de goal? Of heb je niet zo een goede keeper(s) naast Artur?

Geplaatst

Wie heb je naast Boruc nog voor in de goal? Of heb je niet zo een goede keeper(s) naast Artur?

Er staat toch nog een andere keeper in de selectie???

of zie je dat niet?

Marshall is zijn naam.

Veel succes het gaat lekker met je Celtic.

Geplaatst
  • Auteur

Ik HAD inderdaad, een andere game met Celtic maar die heb ik een beetje verkloot door ontslag te nemen en naar Udinese te gaan. Ik wou toch een game met Celtic en ben hier mee gestart. David Marshall is niet m,n 2de keeper maar zelfs m,n basis keeper!

En de skin is de gewone Flexion met de achtegrond van de Goal Skin, ziet er heel mooi uit vind ik zelf! :)

Garry Kenneth ingekocht voor ik €600.000,-, West Ham heeft intresse in hem hij mag vertrekken voor een leuke prijs. Hij was de best signing of the season, en tweedes was ook een speler van mij Ross Walace, we kochten dus goed in!

kennethje4.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Het einde van het seizoen is daar en ik maakte dan ook een interview dit keer met Johan Derksen, ik probeer zijn persoonlijkheid en humor erin te verwerken hopen dat jullie het wat vinden!

vixi3.jpg

''Een net pak, een sigaar en persoonlijkheden''

derksensn7.jpg

VI hoofdredacteur Johan Derksen

EA: Ezra Abbas

JD: Johan Derksen

JD: Zo meneer Abbas heeft u er een beetje zin in?

EA: Jazeker Johan en jij?

JD: Wat denk jezelf? M,n nette pak zit in de was m,n sigaren zijn op en ik zit hier om een interview te gefen, notabene met de Manager van Celtic.

EA: Als je het erg vind kan ik zo weer gaan!

JD: Nee nu je er toch bent laten we maar beginnen!

JD: Meneer Abbas bent u tevreden over het seizoen 2006/2007?

EA: Zeker ben ik dat Johan, de doelstellingen zijn gehaald en iedereen presteerde zoals het moest ik kijk ook uit naar seizoen 2 bij Celtic!

JD: De aankopen waren verassend, maar ze bleken de revelatie van het seizoen te zijn, wat is u mening hier over?

EA: Ik zelf ben ook zeer zeker tevreden over de aankopen, Garry Kenneth heeft vrijwel meer dan de helft in de basis gestaan en werd dan ook terecht aankoop van het seizoen genoemd, Ross Walace kwam ons versterken in de winterstop en veraste iedereen door zijn prestaties. Greg Cameron had een wat minder seizoen, maar zit ook nog volop in het leerproces!

JD: Nog aankopen op het oog voor volgend seizoen?

Jazeker, met het waarschijnlijke vertek van Mark Wilson en mischien Garry Kenneth heb ik zoiezo een verdediger of 2 nodig en ik zal dan ook mijn best doen om een geschikte kandidaat te vinden!

JD: Dus we kunnen 'vuurwerk' verwachten volgend jaar?

EA: Hahaha in zekere zin wel, de doelstellingen zijn aangescherp en als de selectie fit blijft en niet word geplaagd door blessures winnne wij ook dit jaar het kampioenschap!

JD: Mooi om te horen ik bedank u voor het mischien wat korte interview en een goeie reis terug

EA: Dank u voor u tijd. De goede reis terug zal zeker lukken, ik heb namelijk een mooi pak aan, zat sigaren voor de terug weg en bovendien heb ik net een interview gehad met de hoofdredacteur van VI.

JD: Met u gevoel voor humor is niks. En nog succes bij uw club Celtic!

EA: Bedankt en tot ziens.

Ik hoop dat jullie het wat vonden!

Geplaatst

Ik vind het mooi gepresenteerd met de mooiste club van Europa. Jammer dat je McEwan en Cuthbert hebt verkocht. Die jongens waren in mijn 3e seizoen basisspelers en draagkrachten van Celtic. Is ook gek dat je ze allemaal naar de Premier League laat gaan. Dat betekent toch dat er potentie in zit? Nou ja, het is jou game. Succes ermee!

Geplaatst

Een hele mooie en warme club .. Hopelijk ga je in de volgende seizoen weer kampioen worden .. :D

Geplaatst

Zier er goed uit en de binnenlandse resultaten zijn ook goed, KUTGW !

Geplaatst

mooiste club van Scotland moet ook de beste zijn en vooral nakamura is een held die heb ik bij celtic al een contract aangeboden tot 2013 zo goed vind ik hem :P veel succes verder

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.