Geplaatst 11 februari 200718 jr. hallo beste fm'ers ik ben niet zo goed in fm, ik heb ooit al eens de championsleague gewonnen met real maar dat is dan ook alles, ik heb altijd moeite met de tactiek , het lukt mij niet om een winnende tactiek te maken. nu vroeg ik mij af of er zo wat basisregels zijn, simpele dingen, bijvoorbeeld dat je je centrale verdedigers nooit veel pressing geeft ofzo, gewoon dingen die iedereen weet, behalve ik dan . ik hoop dat jullie kunnen helpen :)
Geplaatst 11 februari 200718 jr. Auteur hallo beste fm'ers ik ben niet zo goed in fm, ik heb ooit al eens de championsleague gewonnen met real maar dat is dan ook alles, ik heb altijd moeite met de tactiek , het lukt mij niet om een winnende tactiek te maken. nu vroeg ik mij af of er zo wat basisregels zijn, simpele dingen, bijvoorbeeld dat je je centrale verdedigers nooit veel pressing geeft ofzo, gewoon dingen die iedereen weet, behalve ik dan . ik hoop dat jullie kunnen helpen :)
Geplaatst 19 februari 200718 jr. Re: Basisregels voor tactiek Nou.. Ik weet niet zomaar wat basisregels.. Dus jij bent niet de enige die het dan niet weet ;) Maar ik kijk gewoon wat ik wil met mijn spelers en wat ze kunnen. Het heeft geen nut om allemaal hoge lange ballen te geven op een spits van 1.65 bijvoorbeeld. Maar dat snap je vast zelf ook wel. In je oefencampagne moet je gewoon wat testen. Ik weet niet hoe, maar uiteindelijk kom ik meestal wel op een goede taktiek. Misschien kunnen andere FM'ers je beter helpen, dus daar moeten we dan maar op wachten. Iig, succes!