Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

leeds.jpg

Leeds United

Jaja, weer een novelle van me. Je zal me bijna gaan missen he :cab:. Nou goed, ik speel dus met Leeds United. Snel effe promoveren, Premier Leagueje winnen, CLtje winnen en klaar is me novelle! Maar zover is het nog niet, dus laten we maar beginnen bij seizoen 1. En natuurlijk effe lekker shoppuh!

Transfers IN

inyt5.jpg

Hassel, Granville, Knight en Naismith zijn gehaald voor de basis, de rest zijn gewoon backupjes. Naismit his trouwens een aardig Schots talentje.

Transfers UIT

uitis9.jpg

Een hele lijst, maar het zijn allemaal nietsnutten die niks kunnen. Alleen de transfer van Healy is opvallend, die flikker gaat gewoon naar ducking Chelsea :cab: En hij is nog slechter dan me oma ook :cab: Check maar:

healyve2.jpg

Nou goed, dan maar effe de selectie en tactiek laten zien waarmee ik de promotie ga binnenhalen. Deze keer weer is een 433 systeem. Ik wil is een keertje een leuke 433 maken namelijk.

selectieyr3.jpg

tacdn6.jpg

Dit was de eerste update, in de volgende update zie je de eerste seizoenshelft bij Leeds United. Zal ik goed op koers liggen voor het kampioenschap en hoe gaat het in de League Cup? Je checkt het morgen! So Stay Tuned!

Geplaatst
  • Auteur

leeds.jpg

Leeds United

Jaja, weer een novelle van me. Je zal me bijna gaan missen he :cab:. Nou goed, ik speel dus met Leeds United. Snel effe promoveren, Premier Leagueje winnen, CLtje winnen en klaar is me novelle! Maar zover is het nog niet, dus laten we maar beginnen bij seizoen 1. En natuurlijk effe lekker shoppuh!

Transfers IN

inyt5.jpg

Hassel, Granville, Knight en Naismith zijn gehaald voor de basis, de rest zijn gewoon backupjes. Naismit his trouwens een aardig Schots talentje.

Transfers UIT

uitis9.jpg

Een hele lijst, maar het zijn allemaal nietsnutten die niks kunnen. Alleen de transfer van Healy is opvallend, die flikker gaat gewoon naar ducking Chelsea :cab: En hij is nog slechter dan me oma ook :cab: Check maar:

healyve2.jpg

Nou goed, dan maar effe de selectie en tactiek laten zien waarmee ik de promotie ga binnenhalen. Deze keer weer is een 433 systeem. Ik wil is een keertje een leuke 433 maken namelijk.

selectieyr3.jpg

tacdn6.jpg

Dit was de eerste update, in de volgende update zie je de eerste seizoenshelft bij Leeds United. Zal ik goed op koers liggen voor het kampioenschap en hoe gaat het in de League Cup? Je checkt het morgen! So Stay Tuned!

Geplaatst

Re: The Whites from Elland Road

Leuke clubkeuze ;) Een geweldig warme club .. veel succes ermee ;)

Geplaatst

Inderdaad een leuke club! Veel succes!!

Geplaatst

Succes bij Leeds. Speelt die gast nog een beetje bij Chelsea of wat :cab:

Geplaatst

Prachtige club

Geplaatst
  • Auteur

Succes bij Leeds. Speelt die gast nog een beetje bij Chelsea of wat :cab:

Nee, hij zit bij de reserves :cab: Ach ja, mij boeit het niet.

Geplaatst

Toffe club Emiel...

Succes en promoveren lukt je wel he

Geplaatst

Mooie club idd met veel historie

succes met promoveren

Geplaatst
  • Auteur

Leeds United

ellandroad2.jpg

Championship Wedstrijden

wedstrijdensk2.jpg

We hebben een goeie eerste seizoenshelft, alleen verdedigend is het allemaal wat minder. Ook hebben we al aardig wat wedstrijden gelijk gespeeld, dit komt waarschijnlijk omdat we op het middenveld te slechts zijn. Desondanks goeie resultaten met als toppunt de 6-1 overwinning op Leicester. Als we zo doorgaan staat ons niks meer in de weg.

Championship Tussenstand

compql4.jpg

We staan eerste! Miss niet echt een verrassing, maargoed. Je moet het toch effe realiseren ;). Het kampioenschap zal wel voor ons zijn, interessanter zijn de andere ploegen, waar ploegen als Southampton en Birmingham toch tegenvallen.

League Cup

boltonhi2.jpg

Al in de 2e ronde liggen we eral uit, wat een schaamte. Maargoed, als je al in de 2e ronde een Premierleague club krijg is het ook niet zo raar en als je dan ook niks is verlies na penalty's is het helemaal niet zo erg. Ach ja, de FA Cup is er ook nog...

Statistieken

statsdg9.jpg

stats2so2.jpg

Horsfield was de beste man van ons tot nu toe, met 15 goals was hij heel belangrijk. Ook Naismith en Butler waren heel belangrijk voor ons.

Dit was de update voor deze keer, in de volgende keer zie je hoe het seizoen verder verloopt. Hoe gaat het in de FA Cup? Worden we kampioen? Je ziet het in de volgende update! So Stay Tuned!

Geplaatst

Emiel het ziet er weer erg goed uit! Je zou toch een keer je tacktiek uploaden zij je? :pray:

Geplaatst
  • Auteur

Heb ik ook gedaan, op een ander forum...

Geplaatst

lekkere prestaties hoor, en ik weet wel waarom southampton zo slecht presteerd omdat ze een veels te hoge salarissen hebben en bijna geen transfergeld tsjah dan moet je het maar met die spelers doen

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.