Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Ajax ontslaat derde trainer in drie jaar

Amsterdam, 25 juni 2006

Ajax heeft haar voormalig trainer Henk ten Cate alweer de laan uitgestuurd. De Amsterdammer kon zich niet vinden in het transferbudget dat door de club was toegekend. Vervolgens diende hij een ultimatum in, wat leidde tot zijn ontslag. Eerder werd Danny Blind al ontslagen, terwijl Ronald Koeman zelf de handdoek in de ring gooide.

De opvolger van ten Cate zal naar alle waarschijnlijkheid Axel Mille worden. De huidig trainer van amateurclub VV Scharn uit Maastricht lijkt wel oren te hebben om te verkassen naar Amsterdam. Mocht Mille desondanks weigeren, dan zal de club Ron Jans of Foeke Booy benaderen.

Geplaatst
  • Auteur
Ajax ontslaat derde trainer in drie jaar

Amsterdam, 25 juni 2006

Ajax heeft haar voormalig trainer Henk ten Cate alweer de laan uitgestuurd. De Amsterdammer kon zich niet vinden in het transferbudget dat door de club was toegekend. Vervolgens diende hij een ultimatum in, wat leidde tot zijn ontslag. Eerder werd Danny Blind al ontslagen, terwijl Ronald Koeman zelf de handdoek in de ring gooide.

De opvolger van ten Cate zal naar alle waarschijnlijkheid Axel Mille worden. De huidig trainer van amateurclub VV Scharn uit Maastricht lijkt wel oren te hebben om te verkassen naar Amsterdam. Mocht Mille desondanks weigeren, dan zal de club Ron Jans of Foeke Booy benaderen.

Geplaatst
  • Auteur

Re: 'Wij zijn Ajax, de beste'

Mille nieuwe hoofdcoach Ajax

Amsterdam, 26 juni 2006

Ajax heeft een opvolger van Henk ten Cate gevonden. De 30-jarige Axel Mille neemt voor de rest van dit seizoen de touwtjes over in Amsterdam. Na dit seizoen word er gesproken over een eventuele contractverlenging. De Maastrichtse trainer was vooralsnog alleen nog de hoofdverantwoordelijke bij amateurclub VV Scharn, dat niet eens in de landelijke hoofdklasse speelt.

Mille sprak op zijn presentatie duidelijke taal : ‘‘Wij gaan de wereld weer voetballes geven’’. Hij kreeg daarmee een glimlach op het gezicht van de aanwezige journalisten.

De woordvoerder van de supportersvereniging was ontevreden dat er wéér een trainer kwam zonder enige ervaring. Maar de supporters wensen Mille alle succes toe.

Next time :

- De transfers

- De oefenwedstrijden

Geplaatst

Succes bij deze vervelende arrogante kut club;).

Geplaatst

Leuk begin wel!! Succes bij Ajax Axel hopen dat je weer lekker gaat FMen,!

Geplaatst
  • Auteur

Haha daar ben ik mee bezig ;).

Geplaatst

Jammer dat het weer ajax is...

is wel mijn clubje maar zijn er al zo veel van

Geplaatst

echt een ajacied, ook lekker arrogant: wij zijn de beste, pfff nou iig succes ermee

Geplaatst
  • Auteur

Jammer dat het weer ajax is...

is wel mijn clubje maar zijn er al zo veel van

Daar kan ik ook niks aan doen hè vriend ;).

Geplaatst
  • Auteur

ajaxbannerdeel1ag7.png

De transfers :

Inkomende transfers :

transfers1wg7.png

Michiel Hemmen : Een jonge talentvolle spits, die ook nog eens afkomstig is uit ons eigen Nederland. Hij viel mij in mijn games met o.a. MVV erg op in de Jupiler League, vandaar deze transfer.

Emilio Nsue : Opnieuw een talentvolle spits, maar wat voor een. Volgens de kenners de nieuwe Raúl, en is pas 16 jaar. Ik ben mijn scout erg dankbaar voor deze toekomstige ster.

Daniel Anderson : Deze 29-jarige Zweed is een uitstekende backup. Hij is tevens international, en heeft veel ervaring.

Carlos Carmona : Deze 19-jarige middenvelder is nu al rijp voor de basis, desondanks heb ik heb gehaald voor de toekomst, en mag hij soms invallen.

Giuseppe Rossini : Opnieuw een groot talent voor de spits positie. Rossini zou volgens mijn scout de nieuwe Klaas-Jan Huntelaar kunnen worden. Hij doet het eerste seizoen ervaring op bij Omniworld, maar het tweede seizoen zal hij naar alle waarschijnlijkheid deel uitmaken van Ajax 1.

Rogério Ceni : Ik ben gecharmeerd van oudere keepers met veel ervaring. Toen mijn scout aan kwam zetten met deze doelman bestond er geen twijfel meer. Deze speler moest Ajacied worden. Dat gebeurde dan ook, maar ik moest er wel diep voor in de buidel tasten. Hij zorgt ervoor dat Stekelenburg op de bank beland.

Uitgaande transfers :

uitgaandenf2.png

Mauro Rosales : Niet geheel overbodig, maar dit bod van Internazionale vond ik gewoon tè goed om weigeren.

De oefenwedstrijden :

oefenwedstrijdennf7.png

Een matige oefencampagne helaas. Van Palermo en AS Monaco hadden we gewoon kunnen winnen, en misschien ook wel gemoeten. Over de wedstrijd tegen Den Bosch ben ik wel tevreden. We creëerde veel kansen en maakte dan ook vijf doelpunten. Tegen Elche brachten we een matige wedstrijd op de mat, en wonnen gemakkelijk. Tegen Cagliari speelde we met een B-elftal, de uitslag was terecht, we creëerde gewoon weinig kansen.

Next time :

- De spelerspresentatie

Screens op aanvraag

Geplaatst

echt een ajacied, ook lekker arrogant: wij zijn de beste, pfff nou iig succes ermee

[arrograntiemode] Ajax is toch ook de beste club, dat weet iedereen [/arrogantiemode]

Ziet er goed uit Axel, netjes gepresenteerd ook. Probeer dit vast te houden :).

Geplaatst

[arrograntiemode] Ajax is toch ook de beste club, dat weet iedereen [/arrogantiemode]

Ziet er goed uit Axel, netjes gepresenteerd ook. Probeer dit vast te houden.

Toff ook dat je Ceni hebt weten te strikken, das een held 8)

Geplaatst

probeer je nou 'echt anti 020 te doen ofo' beetje nep vriend

Geplaatst
  • Auteur

Zullen we al die reacties over 010, 020 en arrogantie maar achterwegen laten? :)

Geplaatst

Leuke transfers.

Screentje Nsue,Carmona en Rogerio Ceni graag.

Geplaatst

Post je ook af en toe wat Regens hier die je tegenkom :D ?

Geplaatst
  • Auteur

De gevraagde screens :

Emilio Nsue :

nsuebv9.png

Carlos Carmona :

carmonauk6.png

Rogério Ceni :

ceniho3.png

Geplaatst

Leuk eindelijk iemand die niet standaard transfers doet met Ajax, succes met Dé club van Nederland ;)

Geplaatst

Je tranfersbeleid is echt hard op een positieve manier!!

Echt vette transfers man! Succes bij Ajax! en Ceni is goed!

Geplaatst

Toffe aankopen man! Succes bij de mooiste en beste club van Nederland. Enne, kampioen worden moet lukken. ;)

Geplaatst

Ik steun ook rood en wit, maar geen Ajax. Desondanks veel succes gewenst!

Geplaatst

Raar dat iedereen zo positief doet over de aankopen!

Haal Nederlanders joh!

Nee geintje, succes bij de mooiste club van de wereld!

Geplaatst

leuke aankopen mar ut is niet mijn clubbie dat is het _O_ rood wit blauwe leger maarre veel succes

Geplaatst
  • Auteur

Die positieve reacties motiveren wij wel :). Bedankt.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.