Geplaatst 6 februari 200718 jr. Het stadion van Barcelona heeft een ander soort doels dan Deportivo bijv, die hebben doelen met van die enorme netten naar achter, kan ik iets instellen/veranderen dat Nou Camp dat ook heeft? vind dat mooier..
Geplaatst 6 februari 200718 jr. Auteur Het stadion van Barcelona heeft een ander soort doels dan Deportivo bijv, die hebben doelen met van die enorme netten naar achter, kan ik iets instellen/veranderen dat Nou Camp dat ook heeft? vind dat mooier..
Geplaatst 6 februari 200718 jr. Re: In-match doel veranderen? Dan moet je even in het vervolg in de download sectie kijken: Deze download heeft netten: http://forum.manutd.nl/index.php/topic,7636.0.html
Geplaatst 6 februari 200718 jr. Auteur Re: In-match doel veranderen? Dus dan moet ik 900mb downen omdat ik alleen andere netten wil, kan dat niet anders? Download werkt trouwens ook niet..
Geplaatst 6 februari 200718 jr. Re: In-match doel veranderen? Ja je kan ook even op andere site's kijken daar zul je ook wel doelnetten kunnen downloaden, zelf maken kan ook maar ik heb geen idee hoe dat moet...
Geplaatst 6 februari 200718 jr. Re: In-match doel veranderen? Sortitoutsi heeft allerlei doelnetten volgens mij..
Geplaatst 6 februari 200718 jr. Auteur Re: In-match doel veranderen? Zal ik daar eens kijken, want ik kan ze los nergens vinden
Geplaatst 15 februari 200718 jr. Auteur Re: In-match doel veranderen? Hmm, ik kan ze echt nergens vinden, ook op sortitoutsi niet, bij welke skin zou die bij zitten dan?
Geplaatst 15 februari 200718 jr. Re: In-match doel veranderen? Ik stuur wel een link in dit topic. Wacht op de edit ;) Hier is de edit: http://www.sortitoutsi.net/index.php?page=downloads&area=listfiles&catid=89&game=fm2007 Hier zitten 30 netten in ;)
Geplaatst 15 februari 200718 jr. Auteur Re: In-match doel veranderen? De site van sortitoutsi laat niet, is altijd wel traag maar doet het nu helemaal niet.. Maar toch bedankt EDIT: hele site werkt niet, ik probeer het later weer. Site werkt nu, zitten er mooie netten tussen, bedankt!