Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Albanïe, het zal me nooit wennen hier te ontwaken. Slaperig ontwaak ik en besef me dat het hier nog niet zo heel slecht is. Ik heb hier een leuk huis, leuke club en een paar leuke vriendinnen die me van nodige behoeftes voorzien. Wie ik ben? Sorry, ik had me nog niet echt voorgesteld, mijn naam is K.P., mijn positie is laatste man of verdedigende middenvelder bij sk tirana. Hoe ik hier terecht ben gekomen kan ik zelf nog niet goed vatten. Het begon in 2004, 20 was ik toen. Ik was op reis in Albanïe. Het was me al opgevallen dat in de buurt van de camping 3 voetbalvelden lagen waar ik nog niemand op gezien had. Tot die bewuste morgen waarin ik uit mijn slaap ontwaak door rumoer op een kleine 200 meter van de camping. Ik steek mijn sigaretje op, kruip in mijn short en kruip slaperig uit mijn tent. Ik zie heel wat volk aan de voetbalvelden en besluit een kijkje te gaan nemen. Eerst nog een blikje bier erbij en dan op weg. Ik hoorde iets afroepen waar ik geen letter van verstond, juist de woorden SK Tirana en KS Elbesani. Ik zag 2 ploegjes het veld betreden waarvan ik de leeftijd 9-10 jaar schatte. Ik dacht leuk ff voetbal kijken en straks het zwembadje van de camping aan. Ik stak mijn 2de sigaretje op en voelde plots een zachte schouderklop. Ik draaide me om en zag een leuke verschijning staan. You know something about soccer, vroeg ze. Aangezien ik vlot Engels spreek antwoordde ik heel bescheiden met yes. This my little brothers soccerteam from Apolonia Fier but coach is sick. can you help them? Hierbij lacht ze zo lief dat ik nog moeilijk kan weigeren. Een paar uur later weet Apolonia Fier de troosting van het toernooi te winne door 4-1 waaronder een hattrick van Jelena's kleine broertje. Ze vliegt rond mijn nek omdat dit een zeer goede prestatie was van het team. Hierna begon de finale tussen SK en Dinamo Tirana, wij werden uitgeschakeld in de halve finale tegen SK en dit team wist me behoorlijk te bekoren wat in 2-0 cijfers resulteerde tegen mijn gelegenheidsteampje. De kinderen van mijn teampje blijven naar de finale kijken waarop Jelena mij aan mijn hand trekt en wat in het nabijgelegen bos loopt. Ze stopt op een open plek en zegt me: Now it's time for you to score goals. Ze gaat op haar knïeen zitten en rukt mijn short omlaag waarop ze me begint te verwennen met haar mondje. Als ze vindt dat ik opgewonden genoeg ben trekt ze haar slipje onder haar rokje uit en zet zich met haar handen tegen een boom en kontje naar mij gericht. Ik weet wat me te doen staat en dring in haar natte snoepdoos binnen. na luide aanmoedigingen van fuck my tight pussy wordt het ons beiden te veel en een golvend orgasme volgt. We lopen terug en zien nog net dat SK Tirana de wedstrijd met 4-2 heeft weten te winnen. Jelena maakt zich klaar om met de kinderen van Fier terug de trein op te gaan en naar huis te keren. Ze geeft me nog een kus en zegt, one of days i am coming to thank you more.

3 Dagen daarna is dit dan ook zo ver. Jelena komt bij mijn tent aangelopen samen met een oudere man. Hij zegt, This is the guy. Ik vraag me af wat dit te beteken heeft. 10 minuten later blijkt de oude man haar vader te zijn, voorzitter bij eerste klasse club Apolonia Fier. Hij wil me een job aanbieden als jeugdcoach en jeugdscout, buiten dat mag ik ook wat klusjes voor de man opknappen om rond te komen met mijn loon. Ook mag ik in een testmatch aantreden met Apolonia om zo een contract voor de a-kern af te dwingen. Ik besluit in te gaan op dit aanbod omdat Belgïe me nog weinig te bieden had. Een week later zou ik mijn testmatch mogen spelen. Ik wou me hier goed voor opladen, maar het enige wat gebeurde heel de week was ontladen in de stomende seks met Jelena. Ze was een leuke meid die lenig was en haar mond goed wist te gebruiken. Maar toen kwam de grote dag. Ik kom in de kleedkamer binnen waar een 5 tal Albanezen me doodschoten met hun ogen. Deze 5 zagen blijkbaar geen buitenlander in hun ploeg zitten, de andere begroeten me en wensten me succes. Een uurtje en 3 kwartier later verlieten we het veld. We waren 8-2 gewonne tegen een clubje van een lokale selectie. Scoren kon ik niet maar wel 2 mooie assists. De coach was overtuigd en het contract kwam klaar te liggen. Ik mocht voor 1 seizoen tekenen bij Apolonia Fier.

...

Geplaatst
  • Auteur

Albanïe, het zal me nooit wennen hier te ontwaken. Slaperig ontwaak ik en besef me dat het hier nog niet zo heel slecht is. Ik heb hier een leuk huis, leuke club en een paar leuke vriendinnen die me van nodige behoeftes voorzien. Wie ik ben? Sorry, ik had me nog niet echt voorgesteld, mijn naam is K.P., mijn positie is laatste man of verdedigende middenvelder bij sk tirana. Hoe ik hier terecht ben gekomen kan ik zelf nog niet goed vatten. Het begon in 2004, 20 was ik toen. Ik was op reis in Albanïe. Het was me al opgevallen dat in de buurt van de camping 3 voetbalvelden lagen waar ik nog niemand op gezien had. Tot die bewuste morgen waarin ik uit mijn slaap ontwaak door rumoer op een kleine 200 meter van de camping. Ik steek mijn sigaretje op, kruip in mijn short en kruip slaperig uit mijn tent. Ik zie heel wat volk aan de voetbalvelden en besluit een kijkje te gaan nemen. Eerst nog een blikje bier erbij en dan op weg. Ik hoorde iets afroepen waar ik geen letter van verstond, juist de woorden SK Tirana en KS Elbesani. Ik zag 2 ploegjes het veld betreden waarvan ik de leeftijd 9-10 jaar schatte. Ik dacht leuk ff voetbal kijken en straks het zwembadje van de camping aan. Ik stak mijn 2de sigaretje op en voelde plots een zachte schouderklop. Ik draaide me om en zag een leuke verschijning staan. You know something about soccer, vroeg ze. Aangezien ik vlot Engels spreek antwoordde ik heel bescheiden met yes. This my little brothers soccerteam from Apolonia Fier but coach is sick. can you help them? Hierbij lacht ze zo lief dat ik nog moeilijk kan weigeren. Een paar uur later weet Apolonia Fier de troosting van het toernooi te winne door 4-1 waaronder een hattrick van Jelena's kleine broertje. Ze vliegt rond mijn nek omdat dit een zeer goede prestatie was van het team. Hierna begon de finale tussen SK en Dinamo Tirana, wij werden uitgeschakeld in de halve finale tegen SK en dit team wist me behoorlijk te bekoren wat in 2-0 cijfers resulteerde tegen mijn gelegenheidsteampje. De kinderen van mijn teampje blijven naar de finale kijken waarop Jelena mij aan mijn hand trekt en wat in het nabijgelegen bos loopt. Ze stopt op een open plek en zegt me: Now it's time for you to score goals. Ze gaat op haar knïeen zitten en rukt mijn short omlaag waarop ze me begint te verwennen met haar mondje. Als ze vindt dat ik opgewonden genoeg ben trekt ze haar slipje onder haar rokje uit en zet zich met haar handen tegen een boom en kontje naar mij gericht. Ik weet wat me te doen staat en dring in haar natte snoepdoos binnen. na luide aanmoedigingen van fuck my tight pussy wordt het ons beiden te veel en een golvend orgasme volgt. We lopen terug en zien nog net dat SK Tirana de wedstrijd met 4-2 heeft weten te winnen. Jelena maakt zich klaar om met de kinderen van Fier terug de trein op te gaan en naar huis te keren. Ze geeft me nog een kus en zegt, one of days i am coming to thank you more.

3 Dagen daarna is dit dan ook zo ver. Jelena komt bij mijn tent aangelopen samen met een oudere man. Hij zegt, This is the guy. Ik vraag me af wat dit te beteken heeft. 10 minuten later blijkt de oude man haar vader te zijn, voorzitter bij eerste klasse club Apolonia Fier. Hij wil me een job aanbieden als jeugdcoach en jeugdscout, buiten dat mag ik ook wat klusjes voor de man opknappen om rond te komen met mijn loon. Ook mag ik in een testmatch aantreden met Apolonia om zo een contract voor de a-kern af te dwingen. Ik besluit in te gaan op dit aanbod omdat Belgïe me nog weinig te bieden had. Een week later zou ik mijn testmatch mogen spelen. Ik wou me hier goed voor opladen, maar het enige wat gebeurde heel de week was ontladen in de stomende seks met Jelena. Ze was een leuke meid die lenig was en haar mond goed wist te gebruiken. Maar toen kwam de grote dag. Ik kom in de kleedkamer binnen waar een 5 tal Albanezen me doodschoten met hun ogen. Deze 5 zagen blijkbaar geen buitenlander in hun ploeg zitten, de andere begroeten me en wensten me succes. Een uurtje en 3 kwartier later verlieten we het veld. We waren 8-2 gewonne tegen een clubje van een lokale selectie. Scoren kon ik niet maar wel 2 mooie assists. De coach was overtuigd en het contract kwam klaar te liggen. Ik mocht voor 1 seizoen tekenen bij Apolonia Fier.

...

Geplaatst

Re: I have a dream

mooi...

zeker dat middelste gedeelte :P

Geplaatst

Geweldig stukje

Slaat je topic hierop:?

Maarten Luther King; i have a dream. :D

Geplaatst
  • Auteur

Het werd april 2005, de competitie liep ten einde. Apolonia fier stond 4de, 14 punte achter leider SK Tirana, de ploeg die meer dan waarschijnlijk verdiend kampioen gaat worden. Het bestuur was tevreden over de 4de plaats. Ik was matig tevreden. Ik speelde bijna alle matchen en op een goed niveau. Alleen de klusjes die de vader van Jelena mij liet uitvoeren begonnen lastig te worden. Deze bestonden vooral uit afpersing voor de lokale fruit en groenteboeren en de lokale kruidenier. Nu had ik hier weinig problemen mee maar meer en meer moest ik hierdoor trainingen missen wat dan ook een plaatsje op de bank opbracht. Ook de seks met jelena werd minder, zij begon steeds meer over een huwelijk en ook dit kon ik missen als de pest. Uiteindelijk werd het begin mei, laatste speeldag en we hadden niks meer te winne of te verliezen. Bij een 0-0 stand in de 50ste minuut ga ik een hoekschop trappen. Tijdens mijn aanloop sta ik dicht bij het publiek. Ik hoor in mijn oor dat ik binne 5 minuten in mijn kleedkamer moet zijn. Ik draai me lachend om en zie een mooie dame staan. Ik bedenk me dat dit leuk kan worden. Het moment dat mijn voet de bal raakt val ik kermend neer. Ik doe alsof ik mijn voet zwaar heb verstuikt en vraag om een wissel. De coach wisselt me en ik mank naar de kleedkamer. Daar staat de blonde stoot naakt voor het massagebed. Ze gaat zitten en opent haar benen gewillig. Als ik op het punt sta om haar volledig onder te spuiten gaat de deur open. Ik draai me om en zie een huilende Jelena in het deurgat staan, ze komt op me af en geeft een pets in mijn gezicht. Ik was best pissed maar ja een vrouw sla je niet dus duw ik haar weg en loop de kleedkamer uit. Ik kruip in mijn auto en wist dat een contractverlenging er niet meer inzat na het gedoe met de voorzitter zijn dochter. Aan de andere kant had ik een leuk seizoen gehad. 8 goals en 14 assists op een dertigtal matchen. Voor een verdedigende middenvelder zeker niet slecht. Ik startte de auto en kreeg gelijk al telefoon. De voorzitter meldde me dat ik niet meer op de club moest zijn. Hij gaf me ook de raad de stad te verlaten. Ik besloot maar te luisteren en reed naar tirana voor een hotel. Na daar een paar dagen te hebben gezeten besloot ik mezelf aan te bieden bij SK Tirana. Ze gaven me daar een soort testcontract voor 3 maanden. De resultaten die vorig jaar met de -12 van Apolonia bereikt werden waren ook de Albanase voetbalbond niet ontgaan. Ik kreeg de kans om de Nationale ploeg van Albanie -12 te leiden. Een paar maand later waren de resultaten met beide ploegen goed. Met Albanie -12 had ik tot hiertoe maar 2 nederlagen geleden op 10 matchen en met SK Tirana leek een titel eraan te komen. Met nog 2 wedstrijden te gaan stonden we 5 punten voor op Apolonia, tegen het al gedregadeerde Dinamo Tirana thuis en titelconcurrent Apolonia Fier uit. Jammer genoeg leken we de buit al binnen te hebben tegen Dinamo en verloren we hier met 0-4. Apolonia kwam door deze nederlaag tot op 2 punten, volgende week zou alles beslist worden dus. De dag voor de match kwam mijn goede vriend Hamdi Salihi op bezoek. Hamdi was hier mijn beste vriend geworden en zal dat ook blijven. Hamdi had al 28 goals gemaakt dit jaar waarvan ik er toch 11 heb aangegeven. Hij had ook 6 van mijn 12 goals aangegeven. Hij hoopte dat we morgen de titel gingen pakken en besloot ons nog is lekker te gaan bezatten en lekker rondneuken. Volgende dag was het zover het duel. Voor mij nog specialer want hier maakte ik vorig jaar het mooie weer. Ik wist dat ik een warm onthaal ging krijgen. Na 5 minuten kon ik echter al met het vingertje voor mijn mond naar de supporters van Apolonia lopen, ik besloot eveneens voorbij het zitje van de voorzitter met Jelena te lopen, als ogen konden schieten, was ik doorzeefd. Kansen langs beide kanten, al waren wij iets veiliger omdat wij ook met een punt de titel nog konden binnenhalen. In de 70ste minuut kwam echter salihi zijn moment. Hij ging door over rechts en zette 3 tegenstanders in de wind. Hij ging door en zag me over de linkerflank lopen. Hij zette voor en met een volleyschot vlamde ik de verlossende 0-2 binnen. Samen met Hamdi gingen we de Apolonia supporters jennen, bekers bier vlogen naar ons hoofd en we lachten ze nog wat meer uit. Na mijn doelpunt zag ik de voorzitter van Apolonia naar beneden stormen, ik zag hem iets bespreken met de coach, naar mij wijzen en het gekende vinger over de hals teken doen. Ik wist dat ik moest oppassen maar de coach wou mij niet wisselen. Ik keek op de klok van het scorebord 88ste minuut zie ik. Ik krijg de bal en besluit tijd te winnen. Plots zie ik een Apolonia speler met 2 benen vooruit me afgesprongen komen. ik merk dat het te laat is en hij mijn scheen gaat raken. Ik voel hoe ik word getorpedeerd en hoor mijn scheen kraken. Als ik mijn ogen open zie ik hoe de man van de aanslag een duw en schop krijgt van Hamdi. De wedstrijd onaardt volledig en de scheids maakt een einde aan de match. In de ambulance naar het ziekenhuis weet ik dat ik heel lange tijd uit ga liggen. Een dag later wordt ik wakker, Hamdi zit naast mijn bed en vertelt me dat mijn scheenbeen op 3 plaatse gebroken is. Maar ik mocht vandaag het ziekenhuis al verlaten om de kampioenenviering met Tirana mee te vieren. Hamdi zegt dat hij nog goed nieuws heeft voor me.

...

Geplaatst
  • Auteur

Geweldig stukje

Slaat je topic hierop:?

Het heeft niks te maken met Martin Luther King. De droom die ik heb gaat later duidelijk worden.

Geplaatst

yeah, right :cab: Begin is veelbelovend, Gambit. Hou omhoog het goede werk.

Geplaatst

Gambit

Kan je die links dikgedrukt maken?

Geplaatst
  • Auteur

ik open mijn ogen en vraag aan Hamdi wat zijn goed nieuws is. Hij zegt me dat hij via zijn manager weet dat er west-europese ploegen in mij en hem geinteresseerd waren. Ik was er alleen al zeker van dat ik 6-7 maand buiten strijd zou zijn en de interesse met een korrel zout moest nemen. Ik wist echter wel dat Hamdi door een paar clubs gevolgd werd. Langs de andere kant heeft zijn vriendschap mij hier gehouden dit jaar of ik had al lang weer in belgie gezeten. Ik zei tegen hem dat dit leuk nieuws was en dat hij als hij de kans had hier weg moest gaan. Hij geeft me mijn kleren aan en zegt kom we gaan feesten. 2 Maand daarna zit ik met Hamdi in Nederland voor een toernooi met albanie -12 om een toernooi te spelen. Hamdi heeft ondertussen bij wat duitse en franse clubs getest maar dat is nog geen succes geweest tot hiertoe. Na mijn match van Albanie -12 tegen denemarken -12 waren we verrast geplaatst voor de kwartfinale van het toernooitje. Hamdi komt naar mij en lacht geheimzinnig: Volgende week gaan ze je komen scouten zegt hij. Scouten, zeg ik: ik loop nog altijd met 1 kruk van die verrekte dubbele scheenbeenbreuk. Hij antwoordt met de woorden, ik heb toch ook niks gezegd als speler. Nee, aangezien je momenteel niet kan spelen, en er een geïnteresseerde club voor mij een trainer zoekt heeft de manager voor een test gezorgd voor mij en ook voor jou. Dan zou je komend seizoen mogen trainen en als je het seizoen daarop weer zelf kunt spelen, kun je speler worden bij de club. Ik kan mijn ogen niet geloven, het zou een mooie kans zijn. De komende week is er telkens iemand van een voor mij nog onbekende club aanwezig op de training van mijn Albanese -12. De dag van de kwartfinale, die we tegen zwitserland spelen, kreeg mijn ploeg slaag na 15 minuutjes 3-0, vlak voor rust 3-1 achterstand. Tijdens de rust doe ik een paar tactische zetten. Deze leveren me na 10 minuten 3-3 op, ongelooflijk maar waar. Na nog is 5 minuten hoor ik het fluitsignaal voor het einde van de wedstrijd. We gaan strafschoppen nemen. Als we onze eerste 2 strafschoppen missen wordt het moeilijk. 2-0 achter na 4 strafschoppen. het wordt 2-1, nog hoop. zwitserland mist, het blijft 2-1. wij scoren het wordt 2-2, zwitserland ook 3-2. wij missen. 3-2 einduitslag. al bij al toch tevreden met deze prestatie van mijn jongens en als de deal met Hamdi doorgaat zal dit ook mijn laatste wedstrijd zijn geweest. De "scout" loopt na de wedstrijd op mij af en zegt dat ik zeker en vast talent heb om te coachen. Hij wist dat ik ook een redelijke voetballer was en wou me samen met Hamdi een test bij de mysterieuze club gunnen. Hij vond deze test nodig gezien mijn leeftijd dat ik het nodige gezag kon tonen. Hamdi had het gehoord en glimlacht naar me, hij vraagt of we onze koffers gaan pakken en geeft me 1 tip, we gaan naar je geboorteland. Het verbaast me wel een beetje maar de verassing vind ik ergens wel leuk. Ik zal wel zien wat Belgïe me brengt.

Geplaatst
  • Auteur

Ondertss zijn Hamdi en ik een week aan het testen bij K. Lierse SK en langzaam aan komt de evaluatie erbij. Het loopt lekker voor mij en Hamdi en morgen komt mijn laatste test met een oefenwedstrijdje tegen lokale club Kontich, ook voor Hamdi is dit de laatste test. De avond voor de wedstrijd bekijk ik de kern die ik voor handen heb nog een keertje en besluit mijn opstelling te gaan maken. 1 dag later is het zo ver, de spelers maken zich klaar voor de wedstrijd. Het doet raar deze groep te moetne toespreken op deze moment. Ik geef de opstelling en zeg dat ik een overwinning verwacht. De wedstrijd wordt met 1-7 gewonnen. Salihi wist 3x te scoren, Bob Peeters 2x, Janssens en Mrdja. Na de wedstrijd stapt Danny Arras op mij en Hamdi af. Het bestuur was tevreden over ons. Morgen kwam voor beiden de contractbesprekingen. Voor Hamdi in het geel-zwarte shirt, voor mij verrassend in de dug-out. Ik wil iets maken van dit Lierse. We zijn een degradatiekandidaat volgens iedereen. Dat wil ik vermijden, ik wil in mijn eerste seizoen het behoud verzekeren en bouwen aan de toekomst van Lierse, en die van Hamdi en mezelf. Dit Lierse zal niet zakken onder mij, over mijn lijk. Binnen 3-5 jaar wil ik met Lierse in de top-7 van Belgie zitten. Eerst als trainer, dan als speler. Dit is mijn grote kans. Dan vallen mijn ogen op Hamdi, aan zijn lach kan ik wel denken dat in zijn hoofd ongeveer hetzelfde als in het mijne afspeelt. We bestellen nog iets en rijden na de match naar het hote waar we voorlopig nog zitten. Morgen een drukke dag, voormiddag contractbespreking en dan namiddag en 's avonds op huizenjacht.

Geplaatst

Kan ik een screen hebben van die Hamdi

of is hij er niet bij? en krijgt hij iets

Geplaatst

Probeer te letten op je foutjes in je taalgebruik, dat leest niet zo lekker, ga wel zo door hoor !! :checkit:

Geplaatst
  • Auteur

Vanavond rond 18-19 uur zullen Hamdi en ik voorgesteld worden op een persconferentie. Zij die vragen hebben voor mij en in het verhaal willen komen als journalist mogen hier vragen stellen of naar mij een vraag sturen via pb. Ik zal proberen elke vraag die ik krijg van jullie in de persconferentie te verwerken.

Geplaatst
  • Auteur

Persconferentie afgelast

Toen de Volkskrant vandaag een artikel publiceerde dat zou neerkomen dat toekomstig Lierse trainer Kevin Peeters, een drugsverleden zou hebben. De krant publiceerde dat Peeters in zijn jeugd een fervent gebruiker zou zijn geweest en dat hij ook niet vies was van te dealen. Peeters overweegt een klacht.

Het Lierse bestuur meldde ondertss wel dat Peeters een 1-jarig contract als trainer krijgt en Albanees international Hamdi Salihi een 4-jarig contract heeft ondertekent. Er werd ook gemeld dat in samenspraak met de technische staf het bestuur heeft beslist volgende spelers niet meer te gebruiken volgend seizoen, zij mogen weg bij een goed bod: Vaesen, Vanderjeugt, Blessing, Tailson, Snelders, Mamouni, Vandenbrouck. Deze worden op de transferliijst geplaatst. Theyskens zei dat dit een begin was en hier nog namen bij gingen komen. Lierse meldde ook dat er geen betalende transfers gebeuren alvorens er voor een uitgaande transfer een transferbedrag wordt ontvangen.

Lierse zal de komende 2 weken ook een 6 tal testers over de vloer krijgen, hierover later meer.

Edit: Sorry dat het even wat kortere stukjes zijn, maar vanaf de kern op punt staat en het seizoen begint zal dit weer verbeteren.

Geplaatst

Hamdi Salihi als hij bij jou ook echt in lierse speelt screen please

Geplaatst
  • Auteur

Ik roep Eric van Meir en David Brocken bij me om te kijken met hoeveel en welke jongens van de huidige ploeg de a-kern voor seizoen 2006-2007 gaan vormen.

doelmannen

Eigenlijk is alleen Jan Moons eerste klasse waardig hier, hij is al een jaartje ouder maar zal dit seizoen bijna zeker mijn eerste keeper zijn. Vaesen en Vanderjeugt hebben van mij de garantie dat ze mogen vertrekken. Met Nathan Goris hebben we nog een talent in huis maar deze is jammer genoeg nog maar 16 jaar. Een keeper is dus nog noodzakelijk om bij te halen.

Verdediging

Marko Andjic: De tank zoals ze hem op Lierse noemen. Een back die je 3 x voorbij moet als spits voor je er vanaf bent, goede mandekker, stevige tackle en ook geen trage jongen. Alleen pakt hij al is gemakkelijk kaarten.

Jerome Van Der Zijl: Jong talent, deze centrale verdediger zal al geregeld speelminuten meepakken. Geen trage jongen, goede mandekker met een degelijke techniek.

Mario Verheyen: Oude rot met tonnen ervaring. Goed met de kop en goede tackle in huis. Met de jaren is zijn snelheid afgebot maar dit compenseert hij met positiespel en inzet.

Gert Claessens: Zoals Verheyen een oude rot met veel ervaring. Sterk kopspel, positiespel en inzet. Is wel traag en een kaartenpakker.

Thomas De Corte: talentvolle rechtsback die gebarreerd wordt door Andjic. Zal door schorsing en blessures wel wedstrijden meepikken.

Kenny Thompson: Talentvolle linksachter die eigenlijk geen sterke en zwakke punten heeft.

Middenveld

Marko Muslin: verdedigende middenvelder met een hele goede lange bal in de voet. kan in geval van nood als libero of centrale verdediger fungeren

Marco Ingrao: Italiaanse belg die over de linkerflank dweilt, liefst aanvallend, maar kan ook op de linksachter uit de voeten. Gave traptechniek met leuke techniek. Heeft als nadeel dat hij aan de luie kant kan zijn.

Chris Janssens: Hardwerkende middenvelder met goed kopspel en afstandsschot. Heeft ervaring op overschot maar is jammer genoeg ook aan de trage kant.

Sven Kums: talentvolle middenvelder met gave traptechniek, zal kansen krijgen.

Yoni Buyens: Zie Kums. Alleen heeft deze het meer van zijn inzet dan van zijn traptechniek.

Aanval

Dragan Mrdja: snelle jongen die best vanop rechts rendeert. heeft een redelijke dribbel en voorzet, kan ook in de spits zelf functioneren.

Ernandes: technische braziliaan die nog een tijd out is. zal na zijn revalidatie speelminunten genoeg krijgen.

Bob Peeters: Mr Lierse, wordt enorm graag door de supporters gezien. is kopbalsterk en moet voor doelpunten zorgen. nadeel is dat hij blessuregevoelig is.

Hamdi Salihi: spits die vanop rechts, nr 10 of als diepe spits kan spelen. blinkt ook in niks uit maar heeft ook weinig zwakke punten. zal ook kansen krijgen dit jaar

Mustapha Jarju: Talentvolle spits die ook als nr 10 kan spelen. heeft een super trap van buiten de baklijn.

Kane Develer: Belgisch talent a la Vandenbergh. Heeft een neusje voor de goal maar moet nog veel leren.

Ik besluit dat er nog wat werk aan de winkel is en dat versterkingen gerust mogen. Spoedig zal ik een lading testers krijgen heb ik gehoord van Theyskens en Arras. Ook is er interesse voor de vertrekkers zodat we betalende transfers zouden kunne doen.

Geplaatst

ik zag hem ook in mijn game staan

was hij een stuk minder en zijn club was ene Saturn

Geplaatst

ik moet zeggen een ontzettend leuk verhaal al dacht ik in het begin zit ik nou op een sexsite of op een voetbalsite .

maar ik moet zeggen dat je het leuk gebracht heb en echt heb zitten genieten

Geplaatst
  • Auteur

Ik hoor een R&B lied, als ik voor me kijk zie ik een schaars gekleede dame wild haar kont tegen mijn kruis aanwrijven. Ik voel mijn kruis groeien. Bij het tweede besef merk ik echter dat het gewoon mijn wekkerradio is die R&B afspeelt en dat de zwelling in mijn boxer voortkomt uit het feit dat ik er serieus met mijn hand over wrijf. Ik sta met serieuze tegenzin op, maar ja ik moet naar de club. Even de krant uit de brievenbus halen om te lezen bij mijn ontbijt. Naast de krant vind ik een briefje met volgende woorden. I'm sorry. Verbaasd lees ik de krant voort en schenk weinig aandacht aan het briefje. Bij de sportpagina's valt volgend bericht me op:

Lierse- Vanaf vandaag zal er bij Lierse een schotse spelverdeler testen. De 30-jarige Schot heeft ervaring zat in het vechtvoetbal dat Peeters op Lierse wil introduceren. De schot heeft ervaring bij Glasgow Rangers (83 matchen – 10 goals), Leicester, Watford, Dundee United (118 matchen – 17 goals).
Ik dacht even in mezelf, leuk dat ik daar weer niks vanaf weet. Maar ja als hij kan knokken wil ik hem erbij. Resultaat gaat boven spektakel bij mij. Ik doe mijn trainer aan en vertrek naar de oefenterreinen.

KP: Hoi Eric (Van Meir, de hulpcoach), alles goed?

EVM: Hoi Kevin, ja met mij wel. Meneer Theyskens (de voorzitter), wilt je dringend spreken. Het gaat over Salihi.

Ik dacht even in mezelf over wat dat zou kunnen gaan als ik onderweg ben naar het kantoor van meneer Theyskens. Ik klop aan de deur.

LT: Kom binnen, zet je Kevin.

KP: U wou mij spreken.

LT: Hamdi heeft besloten zijn voorcontract te verbreken. Hij wou graag wat dichter bij huis verblijven en besloot bij SV Ried te tekenen. We hebben daar een mooie vergoeding voor gekregen.

(Knal, even besef ik niet waar ik ben. Dit had ik niet zien aankomen. Ik en Hamdi waren in het jaartje Tirana goede vrienden geworden en nu flikt hij me dit. Nu besef ik wat het briefje wou zeggen. Ik voel me even heel eenzaam hier in lierse tot Leo mijn aandacht weer trekt.)

LT: Nu vinden wij dat ook jammer nieuws Kevin, maar een ongelukkige voetballer is geen aanwinst. Wij hebben wel een andere aanwinst voor je. Deze week komt er een Schot bij ons testen, een hele goede voetballer. Techniek met karakter. Jongens die je kunt gebruiken in de strijd voor het behoud.

KP: Dank u wel meneer Theyskens. Maar als u het me niet kwalijk neemt. Ik moet de groep over dit nieuws gaan toespreken en met de training beginnen.

Ik loop het kantoor buiten en besluit Hamdi op te bellen. Tuderu, The number you try to dial, is not further available. Ook dat nog. De klootzak heeft besloten zijn nummer te veranderen. Ik vraag me af of ik hem ooit nog zou zien of horen en de reden van zijn vertrek te horen.

Volgende keer:

- Wie is de mysterieuze Schot?

- Welke andere testers slaan hun tent tijdelijk bij Lierse op?

Ik heb bewust de laatste ploeg van mijn schot niet vermeld. Na Dundee heeft hij nog 1 club gehad waar ik hem van heb gehaald. Zij die een gokje willen wagen ga je gang maar ik denk niet dat hij geraden zal worden.

Geplaatst

leuk dat je die schot (miller ofzo) erin betrekt stond vandaag pas in de krant :thumb:

KUTGW :clap:

Geplaatst

Prachtig

en omdat ik Glasgow kennis heb weet ik welke schot het is

charlie.jpg

De komende 2 dagen is bij Lierse de 30-jarige (18-03-1976) Schot Charlie Miller op proef. Miller is een aanvallende middenvelder, wiens contract bij de Noorse eersteklasser Brann Bergen eind januari 2007 werd ontbonden, waardoor hij transfervrij is. Miller speelde voorheen bij Glasgow Rangers (83 matchen – 10 goals), Leicester, Watford, Dundee United (118 matchen – 17 goals) en vanaf 2004 bij Brann Bergen. Lierses trainer Kevin Peeterskent Miller uit de Noorse competitie, en hoopt dat de Schot de nieuwe ‘nr.10’ van Lierse kan worden.Hij hoopt dat hij een goede opvolger wordt van de eerder vertrokken Hamdi Salihi, die gisteren zijn voorcontract verbrak

heb ik gelijk? :P

gelijk een stukje voor je novelle geschreven

Geplaatst
  • Auteur

Vandaag zou mijn interview met Sport/Voetbal Magazine. Ik was hard geweest voor de club Lierse en dit zal bij verschillende supporters in het verkeerde keelgat schieten. Ik ga het boekje kopen en begin te lezen. Een greep uit mijn uitspraken:

- Lierse krijgt meestertacticus aan het roer.

- Met de huidige kern haalt Lierse geen 20 punten.

- De oh zo geroemde jeugdwerking van Lierse is verwaarloosd laatste jaren.

- Zij die mij niet willen volgen, zullen op een zijspoort terecht komen.

- Er zal een volksverhuis komen van spelers, jeugdspelers en technische staf.

Ik ben tevreden, ik was streng voor Lierse maar wel ongelooflijk rechtvaardig. Hier moeten dingen veranderen met mij aan het roer. Ik besluit maar naar de training te gaan. Bij het uitstappen van mijn auto krijg ik het eerste boegeroep van wat supporters. Ik besluit me er niks van aan te trekken, maar als voorzitter Theyskens me na 5 minuten van het veld komt halen voor een gesprek besluit ik maar mee te gaan.

Een uurtje later ga ik naar buiten en geeft meneer Theyskens mij de garantie dat hij het probleem zal oplossen. Het voorbije uurtje heb ik mijn toekomstvisie gegeven. Het is moeilijk iemand met een 1-jarig contract te volgen in toekomstvisie maar ik heb mijn best gedaan.

De volgende ochtend

Ik sla de krant open. Volgend artikel volgt mij op:

Theyskens:"Peeters krijgt carte blanche"

Gisterenavond meldde Lierse-voorzitter Theyskens ons dat na recente uitspraken van nieuwe trainer Peeters hier geen gevolg aan zou komen. Integendeel, Theyskens stond Peeters bij in zijn mening en besloot de nieuwe trainer een carte blanche te geven. Peeters krijgt tot en met januari om de Lierse kern en jeugdwerking naar zijn mening te hervormen. Theyskens kon ons al melden dat heel veel spelers de lierseweide zullen verlaten. Lierse zal een revolutie en volksverhuis kennen. Theyskens meldde ook dat de schot Charlie Miller een 1-jarig contract heeft ondertekend.

P.s: in het eerste seizoen zullen er onrealistische transfers en mss ook wel standaard transfers gedaan worden, mijn excuses hier al vast voor. maar ik heb weinig budget voor handen en de huidige kern vind ik echt serieus te oud en te zwak. Dus voor zij die hier niet goed tegen kunnen, mijn welgemeende excuses

Geplaatst

bedoel je hier mee dat je hebt gecheat?

Geplaatst

hij bedoelt denk ik spelers als cardenas ofzo het lijkt me sterk dat hij cheat zowel is dat jammer want zo kan ik ook wel winnen

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.