Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

manutd2qp.png

Nadat ik Juventus van de Serie B naar de Serie A bracht en direct kampioen geworden was, had ik het eigenlijk wel gezien bij De Oude Dame. De selectie werd ouder en geld voor transfers was er niet.

Ik had eerst een open sollicitatie gedaan bij FC Barcelona. De baan van Rijkaard stond op springen, omdat ze de afgelopen 2 seizoenen niets hadden gepresteerd. Helaas mocht Rijkaard blijven en bleef ik noodgedwongen bij De Oude Dame. Ik had de hoop opgegeven op een andere topclub. Totdat ik werd benaderd door de KNVB om bondscoach te worden. Natuurlijk greep ik die kans met beide handen aan. Ik twijfelde of ik bij Juve moest blijven. Ik had geen zin in nog een jaar in Italië te blijven. Toch besloot ik er nog maar een maand aan vast te plakken om zo wat talentjes te kopen en zo de toekomst van Juve te waarborgen.

De maand was bijna om totdat ik een telefoontje kreeg uit Manchester. Na de het plotseling overlijden van Sir Alex Ferguson tijdens een strandwandeling met de selectie van Man Utd, zochten ze een nieuwe manager. Ze hadden mijn prestaties gevolgd en kwamen tot de conclusie dat ik de ideale opvolger was van Sir Alex Ferguson.

Toen ze mij het contract aanboden en zag hoeveel transfer geld er beschikbaar was zei ik direct ja.

Toen ik eindelijk in Manchester arriveerde kwam ik al snel tot de conclusie dat ik een aantal versterkingen nodig had.

Eerst zocht ik naar 2 verdedigende middenvelders als back-up van Carrick. Ik trok eerst Haestad aan die mij goed was bevallen bij Juventus. Hij kwam voor 6 miljoen euro over. De andere moest een talentvolle speler zijn. Toen ik vorig jaar tegen Bayern speelde viel mij 1 jonge speler op. Zijn naam was Fustner. Deze jonge speler moest ik hebben.

Als tweede zocht ik een centrale middenvelder. Dit moest een topper zijn, want dit is 1 van mijn belangrijkste spelers. Toen ik zag dat Riquelme op de transferlijst stond omdat hij niet tevreden was sloeg ik meteen toe. Iedereen was verheugd dat we deze topper binnen konden halen.

Als derde zocht ik naar een jonge talentvolle spits. Het werden er 2. Namelijk Lindado van Junior en Balotelli Barwuah. Lindado kon ik voor een koopje krijgen. Balotelli Barwuah daarentegen koste wel een klein fortuin, maar ik had het er wel voor over want dit wordt/is zeker een wereldtopper.

Als vierde zocht ik naar een opvolger van G. Neville. Na lang zoeken kwam ik uit bij een jonge Mexicaan die bij Atletico Madrid voetbalde. Zijn naam is Sanchez. Het mooie was nadat ik hem het aangetrokken dat er in zijn profiel stond dat hij een soortgelijke speler is als Neville, dus waarschijnlijk een goede aankoop.

Tenslotte zocht ik een opvolger voor van der Sar. Ik hoefde niet lang te zoeken, want ik wist al wie ik wilde hebben. Namelijk Ochoa, 1 van de grootste keepers talenten van de wereld. Tevens stuitte ik zeer toevallig op de keeper van Japan. Zijn naam is Yuma Ito, nog maar 18 jaar en nu al keeper van Japan. Nadat ik zijn stats zag was ik direct verkocht. Deze jongen moet ik hebben, dit wordt zeker te weten een wereldtopper.

Nu had ik eindelijk mijn selectie rond. Het koste alleen wel een klein fortuin. Slecht 73 miljoen euro.

Nu kan ik eindelijk aan de wensen van het bestuur en de supporters voldoen. Namelijk Gelski van de troon stoten. Tevens wil ik ook domineren in Europa. Maar dat moet denk ik geen probleem zijn.

Seizoen 2006-2007: Kampioen Serie B, Finale van de beker verloren van AC Milan.

eindstand0607juve2ba.png

Seizoen 2007-2008: Kampioen Serie A, 1e ronde EUFA Cup uitgeschakeld, Finale van de beker verloren van Internazionale.

eindstand0708juve1uj.png

Seizoen 2008-2009:

Aankopen:

aankopen08092uy.png

Verkocht:

Balci Serkan - Lyon - 7 miljoen

Silvestre - Galatasaray - 1.5 miljoen

Billy Jones - Reading - 3.7 miljoen

Arizmendi - Lyon - 6.25 miljoen

Rossi - PSV - 5 miljoen

Selectie:

selectiemanutd7xo.png

Opstelling:

opstelling9ag.png

Doelstelling:

Supporters en bestuur: Kampioen worden.

Eigen doelstelling: gezien de selectie moet ik alle competities waar ik aan mee doe winnen.

Volgende Update:

Resultaten 1e half jaar. Van Man Utd en Nederland

Champions League

Engelse Bekers

Screens op aanvraag.

Geplaatst
  • Auteur

manutd2qp.png

Nadat ik Juventus van de Serie B naar de Serie A bracht en direct kampioen geworden was, had ik het eigenlijk wel gezien bij De Oude Dame. De selectie werd ouder en geld voor transfers was er niet.

Ik had eerst een open sollicitatie gedaan bij FC Barcelona. De baan van Rijkaard stond op springen, omdat ze de afgelopen 2 seizoenen niets hadden gepresteerd. Helaas mocht Rijkaard blijven en bleef ik noodgedwongen bij De Oude Dame. Ik had de hoop opgegeven op een andere topclub. Totdat ik werd benaderd door de KNVB om bondscoach te worden. Natuurlijk greep ik die kans met beide handen aan. Ik twijfelde of ik bij Juve moest blijven. Ik had geen zin in nog een jaar in Italië te blijven. Toch besloot ik er nog maar een maand aan vast te plakken om zo wat talentjes te kopen en zo de toekomst van Juve te waarborgen.

De maand was bijna om totdat ik een telefoontje kreeg uit Manchester. Na de het plotseling overlijden van Sir Alex Ferguson tijdens een strandwandeling met de selectie van Man Utd, zochten ze een nieuwe manager. Ze hadden mijn prestaties gevolgd en kwamen tot de conclusie dat ik de ideale opvolger was van Sir Alex Ferguson.

Toen ze mij het contract aanboden en zag hoeveel transfer geld er beschikbaar was zei ik direct ja.

Toen ik eindelijk in Manchester arriveerde kwam ik al snel tot de conclusie dat ik een aantal versterkingen nodig had.

Eerst zocht ik naar 2 verdedigende middenvelders als back-up van Carrick. Ik trok eerst Haestad aan die mij goed was bevallen bij Juventus. Hij kwam voor 6 miljoen euro over. De andere moest een talentvolle speler zijn. Toen ik vorig jaar tegen Bayern speelde viel mij 1 jonge speler op. Zijn naam was Fustner. Deze jonge speler moest ik hebben.

Als tweede zocht ik een centrale middenvelder. Dit moest een topper zijn, want dit is 1 van mijn belangrijkste spelers. Toen ik zag dat Riquelme op de transferlijst stond omdat hij niet tevreden was sloeg ik meteen toe. Iedereen was verheugd dat we deze topper binnen konden halen.

Als derde zocht ik naar een jonge talentvolle spits. Het werden er 2. Namelijk Lindado van Junior en Balotelli Barwuah. Lindado kon ik voor een koopje krijgen. Balotelli Barwuah daarentegen koste wel een klein fortuin, maar ik had het er wel voor over want dit wordt/is zeker een wereldtopper.

Als vierde zocht ik naar een opvolger van G. Neville. Na lang zoeken kwam ik uit bij een jonge Mexicaan die bij Atletico Madrid voetbalde. Zijn naam is Sanchez. Het mooie was nadat ik hem het aangetrokken dat er in zijn profiel stond dat hij een soortgelijke speler is als Neville, dus waarschijnlijk een goede aankoop.

Tenslotte zocht ik een opvolger voor van der Sar. Ik hoefde niet lang te zoeken, want ik wist al wie ik wilde hebben. Namelijk Ochoa, 1 van de grootste keepers talenten van de wereld. Tevens stuitte ik zeer toevallig op de keeper van Japan. Zijn naam is Yuma Ito, nog maar 18 jaar en nu al keeper van Japan. Nadat ik zijn stats zag was ik direct verkocht. Deze jongen moet ik hebben, dit wordt zeker te weten een wereldtopper.

Nu had ik eindelijk mijn selectie rond. Het koste alleen wel een klein fortuin. Slecht 73 miljoen euro.

Nu kan ik eindelijk aan de wensen van het bestuur en de supporters voldoen. Namelijk Gelski van de troon stoten. Tevens wil ik ook domineren in Europa. Maar dat moet denk ik geen probleem zijn.

Seizoen 2006-2007: Kampioen Serie B, Finale van de beker verloren van AC Milan.

eindstand0607juve2ba.png

Seizoen 2007-2008: Kampioen Serie A, 1e ronde EUFA Cup uitgeschakeld, Finale van de beker verloren van Internazionale.

eindstand0708juve1uj.png

Seizoen 2008-2009:

Aankopen:

aankopen08092uy.png

Verkocht:

Balci Serkan - Lyon - 7 miljoen

Silvestre - Galatasaray - 1.5 miljoen

Billy Jones - Reading - 3.7 miljoen

Arizmendi - Lyon - 6.25 miljoen

Rossi - PSV - 5 miljoen

Selectie:

selectiemanutd7xo.png

Opstelling:

opstelling9ag.png

Doelstelling:

Supporters en bestuur: Kampioen worden.

Eigen doelstelling: gezien de selectie moet ik alle competities waar ik aan mee doe winnen.

Volgende Update:

Resultaten 1e half jaar. Van Man Utd en Nederland

Champions League

Engelse Bekers

Screens op aanvraag.

Geplaatst
  • Auteur

Re: Vindt de clubhopper eindelijk rust bij Bayern München ???

bayerncu7.png
Na een sterk begin met Man Utd werd het steeds minder. Ik kreeg de ploeg maar niet op de rails. Ik stond op het punt om ontslag te nemen, want ik wilde mijn goede reputatie niet te grabbel gooien. Totdat ik op een dag las dat de manager van Bayern ontslagen was vanwege de slechte resultaten. Ik twijfelde niet en solliciteerde gelijk. Na 2 dagen wachten kreeg ik eindelijk een aanbieding van Bayern en natuurlijk ging er direct op in. Ik dacht bij mijzelf een nieuwe ronde, nieuwe kansen.
leidingbayernxf3.png
Nadat ik de selectie had gezien kwam ik tot de conclusie dat ik wel een aantal nieuwe spelers moet kopen om Bayern weer terug aan de top te brengen. Ik zocht namelijk naar versterkingen op de volgende posities.
GK, SC, ML, DL, MR en eventueel ook een extra DC.
De volgende spelers staan hoog op mijn verlanglijstje:
Miguel Angel Fraga - GK
miguelangelfragarl7.png
Renato - MRC
renatosc8.png
Morais - AMRLC
moraisdk6.png
Nathan Sturgis - VRLC/VMC
nathansturgisxe3.png
De selectie:
bayernselectiewo4.png
De stand:
standbayernww8.png
Financieel:
bayernfinancezn6.png

Geplaatst
  • Auteur

bayerncu7.png

Hier ff een winter update. Tot nu toe speelt mijn ploeg goed voetbal. Heb alleen wel 1 speler die scoort en daar heb ik er liever 2 of 3 van.

wintertransfersix6.png

Renato: Goede voetballer voor weinig geld

Sturgis: Back-up voor de andere verdedigers

Fraga: Mijn nieuwe keeper

Morais: zocht nog een goede reserve ML en hij kan op alle posities op het middenveld. Wordt denk ik mijn MR.

gespeeldewedstrijdenej7.png

5 uit 6 aardig begin. Goed voetbal. Moet alleen nog wel meer scoren.

standwinterstopzd2.png

2 plaatsen geklommen. Alleen de achterstand met HSV is met 1 punt vergroot. Ik verwacht wel dat ik ze nog inhaal.
championsleaguewf9.png

Redelijke poule. Makkelijk gekwalificeerd. Volgende tegenstander is Internazionale.
geplandetransfersqm2.png

Volkan: Mag de strijd aan gaan met Fraga en Ustari

Ustari: Topper in wording

Hernandez: zeer goede DMC hoop dat hij toe hapt

Dos Santos: Komt helaas niet

Guzman: SC een echte killer

Guerra: Leuk talent

Okaka: Topper in wording SC

Geplaatst
  • Auteur

bayernnieuws1mv8.gif

Tevens is nu ook Boulahrouz van Chelsea aangetrokken. Hij werd betrokken in een spelersruil met Skjelbred.

Door de komst van de kanibaal moest van Buyten vetrekken. Hij werd verkocht voor 3 miljoen aan Blackburn.

Geplaatst
  • Auteur

nederlandtp5.jpg

Keepers

keeperssd3.jpg

Verdedigers

defence1pi0.jpg

defence2vc3.jpg

Middenvelders

middenveld1hm0.jpg

middenveld2vc8.jpg

middenveld3xt9.jpg

Aanvallers

aanvalqj2.jpg

Dit is mijn basis selectie.
Geplaatst

Probeer het wat midner snel te posten. Het word zo vrij onoverzichtelijk en veel lees/kijkwerk ;)

Het ziet er wel mooi uit, dat wel. En mag ik weten welke skin je gebruikt?

Geplaatst
  • Auteur

nederlandlogosv5.jpg

wedstrijdenca3.png

nlarmeniesq2.png

Zoals je ziet een makkelijke wedstrijd al kwam ik wel snel achter door een eigen goal van Heitinga.

witruslandnlmi2.png

Door 2 snelle goals in de eerste 5 minuten was de wedstrijd snel afgelopen. Het was aan de keeper van Wit-Rusland te danken dat het maar 0-2 bleef.

nlisraeldk6.png

Een moeizame overwinning tegen het stugge Israel. Eerste interland van Biseswar en gelijk gescoort.

nlmarokkouh1.png

Zeer makkelijke wedstrijd met een lage score. Pikant detail: eigen goal van de Nederlandse Marokaan Aissati.

nlruslandyx6.png

Een goede overwinning tegen de sterke Russen. We kwamen het laatse kwartier behoorlijk onder druk.

Zoals je kan zien is Griekenland mijn zwaarste tegenstander. Als wij in deze poule niet eerste worden hebben we wat verkeerd gedaan.

standsv8.png

Eerst speelde ik 4-3-3, maar nu ik ook met Bayern zo speel en goede resultaten behaal ga ik deze opstelling nu ook uitproberen bij Nederland.

opstellingmq1.png

Geplaatst
  • Auteur

bayernth9.png

De Ontknoping in Duitsland.

deontknopingqa0.png

Zoals je kan zien is de spanning te snijden. Wordt het Dortmund of Bayern.

Dortmund moet thuis winnen van Bayern om kampioen te worden. Dit hebben ze aan zichzelf te danken. Ze verloren hun koppositie aan mij op de 1 na laatste speeldag.

Bayern

bayerneindrondejm8.png

Dortmund

dortmundeindrondegr2.png

Straks de ontknoping.
Geplaatst
  • Auteur

bayernth9.png

De Opstellingen: Zoals je ziet speelt Dortmund behoorlijk defensief. Ze spelen zelfs met Tinga in de spits. Ikzelf speel overigens ook zeer verdedigend al is dat zo niet te zien. De eenigste speler die bij mij aanvallend is is Podolski.

Tevens mist Dortmund A.Frei wegens een blessure en ik mis Fraga en Morais wegens interland verplichtingen.

deopstellingah1.png

Zoals je zal zien was de wedstrijd niet veel. Bayern was net iets sterker in dit verder saaie duel.

Alleen in de 92e minuut werd het even spannend omdat toen Smolarek scoorde, maar hij werd gelukkig afgekeurd wegens een tweifelachtige beslissing van de scheids. Hij floot voor buitenspel al was het dat volgens mij niet.

O ja, MOM: Lucio van Bayern.

eindstandkl1.png

Het kampioenschap is binnen. Ik had het 7 wedstrijden voor het einde niet gedacht, omdat ik toen nog 9 punten achter lag. Maar gelukkig liet Dortmund veel steken vallen en wij gelukkig niet.
Geplaatst
  • Auteur

bayerncu7.png

De eindstand van het seizoen 2008-2009

eindstand0809kw9.png

Speler van het jaar.

1. L.Podolski - Bayern

2. B.Schweinsteiger - Bayern

3. A.Frei - Borussia Dortmund

Manager van het jaar.

1. G.Visser - Bayern

2. L.van Gaal - Werder Bremen

3. T.Doll - Schalke 04

Doelman van het jaar.

1. R.Weidenfeller - Borussia Dortmund

2. T.Wiese - Werder Bremen

3. G.Tremmel - FC Energie Cottbus

Meeste goals.

1. D.Ljuboja - HSV - 21 goals

2. A.Frei - Borussia Dortmund - 20 goals

3. M.Schroth - 1.FC Kaiserslautern - 19 goals

Talent van het jaar.

1. MA.Kruska - Werder Bremen

2. D.Halfar - 1.FC Kaiserslautern

3. D.Schwaab - Bayer 04 Leverkusen

Elftal van het jaar.

4 spelers van mij namelijk: Lucio, Lahm, Schweinsteiger en Podolski

Duitse beker.

Borussia M'gladbach

Champions League.

Real Madrid

Uefa Cup.

Ajax

Geplaatst
  • Auteur

bayernth9.png

nieuwsakinfeevod0.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Sorry dat het in 1 keer zoveel is, maar ik had het klaar liggen. Volgende keren zal de update niet zo groot zijn als deze.

Geplaatst

Het ziet er heel mooi uit :thumb:

Geplaatst

Het ziet er iidd mooi uit ja! Wat is de skin die je gebruikt, vind hem erg mooi

Geplaatst
  • Auteur

De naam van de skin is: Tedstyle_dark

Geplaatst

Het is mooi en overzichtelijk !!

Succes met Bayern en hopelijk kan je een tijdje blijven !!

Geplaatst

Ziet er heel mooi uit, ga zo door!

Geplaatst

Opstelling:

opstelling9ag.png

Ziet er leuk uit! Waar heb je trouwens die shirtjes vandaan?

KUTGW!!

Geplaatst

op welke forum heb je deze novelle al een gepost?

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor de positieve reacties.

Marco: Ik weet niet meer waar ik die shirts vandaan heb.

Managertoday: op het forum van FTR en FM fans

Geplaatst

waar kan je die skind downloaden op google is er niks

Geplaatst

Zo zeg, je preseneteert het zeer mooi _O_. Ga zo door, want ik blijf hem zeker volgen ;).

Geplaatst
  • Auteur

Managertoday: hieronder de link

Feyenoorderdennis: Danke, ik zal binnenkort weer een update plaatsen.

Volgende update:

* transfers in en uit

* de voorbereiding

* de selectie

* financien

!!Link verwijdert, als jullie dit willen doorgeven doe het dan via PM of nog beter:

http://forum.manutd.nl/index.php/board,99.0.html

Plaats hem hier !!

Geplaatst
  • Auteur

nederlandlogosv5.jpg

opgestaptyy9.jpg

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.