Geplaatst 2 februari 200718 jr. Ik ben nu met Ajax in seizoen 2014 en heb al 3 keer alles gewonnen wat er te winnen valt, zoals sommige misschien al gelezen hadden in mijn vorige topic had ik een gigantische (tot toen toe onverklaarbare) schuld van 278 miljoen!! Maarrrr zoals de titel al verklaart, is men bezig met een nieuw stadion van Ajax zelf voor 100.000 man!! En uitbreiden kan dus! Iemand dit al meegemaakt?!
Geplaatst 2 februari 200718 jr. Auteur Ik ben nu met Ajax in seizoen 2014 en heb al 3 keer alles gewonnen wat er te winnen valt, zoals sommige misschien al gelezen hadden in mijn vorige topic had ik een gigantische (tot toen toe onverklaarbare) schuld van 278 miljoen!! Maarrrr zoals de titel al verklaart, is men bezig met een nieuw stadion van Ajax zelf voor 100.000 man!! En uitbreiden kan dus! Iemand dit al meegemaakt?!
Geplaatst 2 februari 200718 jr. Re: Ajax WEL een STADION-UITBREIDING! Tuurlijk kan uitbreiden, alleen niet bij elke club kan dat omdat de omgeving het niet wil. Bij mijn Man Utd. game werd elk jaar uitgebreid!
Geplaatst 2 februari 200718 jr. Re: Ajax WEL een STADION-UITBREIDING! Het ging er om dat het moeilijk is om het stadion van ajax uit te breiden.
Geplaatst 2 februari 200718 jr. Auteur Re: Ajax WEL een STADION-UITBREIDING! Het ging er om dat het moeilijk is om het stadion van ajax uit te breiden. Juistum, omdat de Arena niet van Ajax is maar van Gem. Amsterdam! Maar nu dus niet me eige stadionnetje!! Heerlijk
Geplaatst 2 februari 200718 jr. Re: Ajax WEL een STADION-UITBREIDING! Het ging er om dat het moeilijk is om het stadion van ajax uit te breiden. Juistum, omdat de Arena niet van Ajax is maar van Gem. Amsterdam! Maar nu dus niet me eige stadionnetje!! Heerlijk het stadion is van de Vereniging Amsterdam Arena en de gemeente heefd een deel van de aandelen in de Arena.
Geplaatst 2 februari 200718 jr. Re: Ajax WEL een STADION-UITBREIDING! Ik ben nu met Ajax in seizoen 2014 en heb al 3 keer alles gewonnen wat er te winnen valt, zoals sommige misschien al gelezen hadden in mijn vorige topic had ik een gigantische (tot toen toe onverklaarbare) schuld van 278 miljoen!! Maarrrr zoals de titel al verklaart, is men bezig met een nieuw stadion van Ajax zelf voor 100.000 man!! En uitbreiden kan dus! Iemand dit al meegemaakt?! Hoe heet het stadion? Zit er een sponsornaam in ofzo?
Geplaatst 6 februari 200718 jr. Re: Ajax WEL een STADION-UITBREIDING! Ik heb bij mijn cluppie een stadion dat niet van de club zelf is, dat is best balen want het zit elke wedstrijd tot de nok vol (20.000 toeschouwers) en de financiën zijn er niet om een eigen stadion te bouwen.