Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Wanneer je niet graag leest kan je nu alvast terug naar het hoofdmenu, ben je echter iemand die graag leest en wat spanning kan verdragen kan ik deze novelle zeker aan jou toevertrouwen. Veel plezier

1

‘Vertel! Of ik blaas je kop eraf!’

‘Nee, ik vertel het je niet! Aaarrghh F*ckk klootzak aarrgghh…’

‘Ik zei het je, nou vertel het me!’

‘Nee flikker op, ga je moeder pesten!’

‘Ik vraag het je nog 1 keer, waar is die motherf*cker?’

‘Tyft op knal me maar neer kloo…’ BANG!

‘Aaa a tyfus hond, ah je vermoord me man’

‘Inderdaad, nou vertel het me nu het nog kan’

‘Hoezoo ik ga toch wel dood’

BANG!

Het laatste schot heeft geklonken.

Simon loopt rustig het appartement uit wetende dat hij een demper gebruikte en deze niet te horen is buiten het appartement, hij steekt de straat over en steekt zijn handen in zijn zakken. Hij voelt eens goed en merkt op dat hij nog 1 magazijn bij zich heeft, hier moet het mee lukken denkt hij bij zichzelf. Hij loopt een klein kroegje binnen dat mooi verlicht is met decoratieve lampen die het licht goed dimmen. Hij vind zijn plaats aan de bar en praat wat met de bardame, ondertussen houd hij de deur goed in de gaten, wanneer hij binnen komt moet het niet te zien zijn en dus zorgt hij ervoor dat het licht niet op zijn gezicht valt. Het is nu rond 11 uur PM en het word al wat drukker in de kroeg in hartje London. Het kan niet lang meer duren voor hij komt, hij gaat nu in een wat meer afgelegene hoek zitten waar je amper kan zien wie er tegenover je zit, hij laat zijn pistool en kijkt rustig om zich heen. Hij besteld nog maar eens een biertje, ondertussen zijn 5e, en wacht rustig af.

Na 3 uur te hebben zitten wachten is hij het nu toch wel zat, hij pakt zijn spullen en zegt het barmeisje gedag, rustig loopt hij naar buiten het is al flink donker en de mist die er vanmiddag hing is nog niet verdwenen. En als je dan ook nog eens 7 bier achter je kiezen hebt lijkt het zelfs Simon niet verstandig in zijn auto te stappen. Terwijl hij de kroeg verlaat hoort hij opeens een geluid dat verrekt veel lijkt op het geluid van zijn auto, hij rent richting de parkeerplaats, wanneer er een verschrikkelijke ontploffing plaats vind. Simon valt achterover, de brokstukken van zijn Porsche vliegen in het rond en Simon dekt zijn gezicht af met zijn lederen jas. Wilde vlammen vliegen om hem heen, nog voor hij zich kan bedenken om weg te vluchten hoort hij de sirenes al heel dichtbij en zal hij moeten blijven.

‘Wat is uw naam?’ klinkt het uit een grote brede politievrouw.

‘Waarom wilt U dat weten?’ klinkt Simon verbaast.

‘Nou U maakte aanstalten om te vluchten, heeft U daar reden voor?’

‘Maar natuurlijk, als er een autobom in mijn auto zit voor wie zou die dan bestemd zijn geweest?’

Simon wordt meegenomen naar het bureau waar hij tot de volgende ochtend zal worden gehouden, de vragen die hem uiteraard het meest door het hoofd spoken zijn, waarom wordt Ik aangevallen, normaal gesproken vermoord ik mensen en komt niemand daar achter, wie heeft mij door?

Simon wordt de volgende dag vrijuit gezet met de geweldige tip van de politie: Kijk Uit. Simon is niet van plan uit te kijken hij denkt eerder dat de dader van de explosie uit mag gaan kijken, de politie vertelde nog wel dat zij dat allemaal wel gingen regelen, dit vertrouw ik uiteraard voor geen meter.

• Antwoorden 357
  • Weergaven 514
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Wanneer je niet graag leest kan je nu alvast terug naar het hoofdmenu, ben je echter iemand die graag leest en wat spanning kan verdragen kan ik deze novelle zeker aan jou toevertrouwen. Veel plezier

1

‘Vertel! Of ik blaas je kop eraf!’

‘Nee, ik vertel het je niet! Aaarrghh F*ckk klootzak aarrgghh…’

‘Ik zei het je, nou vertel het me!’

‘Nee flikker op, ga je moeder pesten!’

‘Ik vraag het je nog 1 keer, waar is die motherf*cker?’

‘Tyft op knal me maar neer kloo…’ BANG!

‘Aaa a tyfus hond, ah je vermoord me man’

‘Inderdaad, nou vertel het me nu het nog kan’

‘Hoezoo ik ga toch wel dood’

BANG!

Het laatste schot heeft geklonken.

Simon loopt rustig het appartement uit wetende dat hij een demper gebruikte en deze niet te horen is buiten het appartement, hij steekt de straat over en steekt zijn handen in zijn zakken. Hij voelt eens goed en merkt op dat hij nog 1 magazijn bij zich heeft, hier moet het mee lukken denkt hij bij zichzelf. Hij loopt een klein kroegje binnen dat mooi verlicht is met decoratieve lampen die het licht goed dimmen. Hij vind zijn plaats aan de bar en praat wat met de bardame, ondertussen houd hij de deur goed in de gaten, wanneer hij binnen komt moet het niet te zien zijn en dus zorgt hij ervoor dat het licht niet op zijn gezicht valt. Het is nu rond 11 uur PM en het word al wat drukker in de kroeg in hartje London. Het kan niet lang meer duren voor hij komt, hij gaat nu in een wat meer afgelegene hoek zitten waar je amper kan zien wie er tegenover je zit, hij laat zijn pistool en kijkt rustig om zich heen. Hij besteld nog maar eens een biertje, ondertussen zijn 5e, en wacht rustig af.

Na 3 uur te hebben zitten wachten is hij het nu toch wel zat, hij pakt zijn spullen en zegt het barmeisje gedag, rustig loopt hij naar buiten het is al flink donker en de mist die er vanmiddag hing is nog niet verdwenen. En als je dan ook nog eens 7 bier achter je kiezen hebt lijkt het zelfs Simon niet verstandig in zijn auto te stappen. Terwijl hij de kroeg verlaat hoort hij opeens een geluid dat verrekt veel lijkt op het geluid van zijn auto, hij rent richting de parkeerplaats, wanneer er een verschrikkelijke ontploffing plaats vind. Simon valt achterover, de brokstukken van zijn Porsche vliegen in het rond en Simon dekt zijn gezicht af met zijn lederen jas. Wilde vlammen vliegen om hem heen, nog voor hij zich kan bedenken om weg te vluchten hoort hij de sirenes al heel dichtbij en zal hij moeten blijven.

‘Wat is uw naam?’ klinkt het uit een grote brede politievrouw.

‘Waarom wilt U dat weten?’ klinkt Simon verbaast.

‘Nou U maakte aanstalten om te vluchten, heeft U daar reden voor?’

‘Maar natuurlijk, als er een autobom in mijn auto zit voor wie zou die dan bestemd zijn geweest?’

Simon wordt meegenomen naar het bureau waar hij tot de volgende ochtend zal worden gehouden, de vragen die hem uiteraard het meest door het hoofd spoken zijn, waarom wordt Ik aangevallen, normaal gesproken vermoord ik mensen en komt niemand daar achter, wie heeft mij door?

Simon wordt de volgende dag vrijuit gezet met de geweldige tip van de politie: Kijk Uit. Simon is niet van plan uit te kijken hij denkt eerder dat de dader van de explosie uit mag gaan kijken, de politie vertelde nog wel dat zij dat allemaal wel gingen regelen, dit vertrouw ik uiteraard voor geen meter.

Geplaatst

Re: 'Men Hunter'

Zeer zeer mooi

maar is dit een novelle die naar een club leidt?

in iedergeval zeer mooi ga zeker volgen en blijf stukjes van deze lengte posten trekt denk ik meer lezers aan ;)

Geplaatst
  • Auteur

komt goed qua lengte, uiteindelijk lijdt dit nog wel naar een club ;)

Geplaatst

Mooi geschreven, gewoon afwachten waar je eindigt doe er maar lekker lang over, alleen als hij word aangehouden waar laat hij zijn pistool dan ;c dat is de enigste aanmerking.. verder _O_

Geplaatst

Mooi geschreven hoor :thumb:, ik ben benieuwd hoe dit bij voetbal gaat aanbelanden ;)

Geplaatst

Geweldig geschreven! Verheug me op het volgende deel!

Geplaatst

Ik ook misschien vermoordt hij een Wenger en gaat met pistool Henry trainern :p

Geplaatst
  • Auteur

Onwijs bedankt voor alle reacties :) vandaar ook versneld het 2e deel

2

Simon is een jonge tengere man van een jaar of 30 hij scheert zich over het algemeen niet en heeft typisch Engels rood haar, hij is ooit getrouwd geweest met een Amerikaanse schone, die hem na 3 jaar alleen achter liet om terug te keren naar haar geboorteland. Simon is sindsdien nooit meer de oude geworden, sinds zijn ex-vrouw hem heeft verlaten heeft hij nooit meer een relatie gehad en staat hij nu al 4 jaar droog, enkel eigen genot kan hem plezieren. Dit genot haalt hij niet zoals velen uit het rukken van zichzelf, maar hij heeft de vorm van mensen zien lijden door zijn toedoen gevonden als uitermate geschikt alternatief voor een vrouw. De meeste moorden die tot nu toe in de UK zijn gepleegd zijn van zijn makerlij en hier is hij meer dan trots op. Het enige probleem is dat hij nog niet erkend word als meest gevaarkijk persoon van de UK. De aanslag die dus eigenlijk op hem gepland was, was eigenlijk het eerste echte respect voor hem, dit zet hem alleen maar weer aan om vooral door te gaan, dit keer op zoek naar de man/ vrouw die hem van zijn leven wilde beroven en daar flink spijt van zal krijgen.

‘Wanneer krijg je nou de nieuwe wapens binnen man?!’

‘Binnenkort, je zal nog even geduld moeten hebben, in Nederland zijn ze tegenwoordig wat strenger geworden’ ‘Klote Nederlanders, dit schiet niet op, ik heb ze vorige week al besteld’

‘Ik weet het Simon, maar Willem (Holleeder) zit in de gevangenis dus het word nu allemaal door iemand anders geregeld, en je weet niemand is zo snel als Willem’

‘Ok, bel me als je het hebt’ ‘komt goed’

Na dit telefoon gesprek gaat hij maar eens opzoek naar een nieuwe auto, John heeft vast nog wel wat staan. Een oude Vauxhall wordt naar buiten gereden als de nieuwe ‘bolide’ van Simon, hier zal hij het weer even mee moeten doen. Hij rijdt en is betrouwbaar weet de verkoper hem wijs te maken. Simon vind het allemaal wel best aangezien hij hem altijd nog terug kan brengen.

Natalie zit in de voorkamer van haar appartement te wachten op haar vriend, het is lente en het is lekker weer. De vriend die zou moeten komen, laat nu al een uur op zich wachten en Natalie wordt een beetje ongeduldig. Ze heeft hem al 3 keer gebeld zonder resultaat en dus besluit ze haar jas aan te trekken en in de auto te springen, een kleine 10 minuten later stapt ze uit, aan de ene kant een appartementen flat en aan de andere kant een paar barretjes, die zich weer opmaken voor een drukke avond. Voor Natalie is er nu wel wat anders aan haar hoofd, niet opnemen is niets voor hem, te laat komen al helemaal niet. Ze belt aan… niets, nog een keer… nog niets. Ze probeert het geen derde keer maar pakt de sleutel uit haar jas, draait de deurknop om en loopt naar binnen. ‘Michael!!’ roept ze hard, geen reactie. Ze loopt verder het appartement in en loopt de slaapkamer binnen, ze schrikt zich helemaal kapot als ze het bebloede lichaam ziet van haar vriend, met een schotwond in het voorhoofd en in beidde benen is er weinig meer over van wat ooit een aantrekkelijke jongeman was. Met open ogen en knikkende knieën loopt Natalie richting haar vriend, ze valt op haar knieën en schreeuwt het uit. Waarom?!, waarom? Ze kan het niet geloven, haar vriend ligt zomaar in zijn bed lekgeschoten, en waarom?.

Geplaatst

Prachtig

vraag me echt af wat voor wending je neemt naar een voetbalclub

Geplaatst
  • Auteur

3

De sirenes van ambulances en politiewagens klinken als muziek in zijn oren, hij zit aan de overkant te kijken naar het schouwspel. Dit zijn de mooiste beelden bedenkt hij bij zichzelf, huilende vrouwen, mannen die zichzelf groot houden al zijn ze dat niet, want ze kunnen zo de volgende zijn. Heerlijk, doe nog maar een biertje zegt Simon voldaan. Ondertussen is hij aan het brainstormen over die aanslag van gister op hem, wie kan dat toch gedaan hebben als ze er nu pas achter komen wat ik gister heb gedaan?

Hij gaat er niet al te veel tijd aan besteden beslist hij, de dader loopt vanzelf een keer in de val, doordat hij niet slim genoeg is. Dat zal ik dan genadeloos afstraffen, met de nieuwe wapens die hij nog steeds niet binnen heeft, iets dat hem inmiddels vreselijk begint te irriteren. Hij belt hem nog maar eens op, om te vragen hoe het ermee gaat, maar het enige resultaat is dat Willem nog steeds in de gevangenis zit en er dus nog niet erg veel gebeurt. ‘Kunnen we hem dan niet vrijkopen? of de jury omkopen?’ ‘nee, Simon zo werkt dat niet in Nederland’ ‘Tering zooi, wordt je toch ziek van?’

Natalie kijkt verdrietig om zich heen, enkel bloed en nog enkele politiemannen zijn te zien in het appartement, aan de overkant mannen die gezellig nog een biertje pakken op deze wat zou moeten worden een mooie dag. Haar vriend wordt weg gedragen met kist en al, ze blijft verslagen achter, niemand die haar kan troosten aangezien ze pas 3 maanden in London woont. Na een uur in het pand te hebben gezeten besluit ze terug te gaan naar haar eigen huis, ze pakt de auto en rijd langs de puinhopen van gisteravond, daar was gister een autobom afgegaan. De politie zei haar dat dit geen enkel verband had, wat ze zeker in twijfel trekt.

Familie uit Ierland komt langs bij Natalie een dag na de vreselijke moord op haar vriend, iedereen is er behalve haar neef uit Noord-London terwijl deze toch het dichtste bij woont, gaf hij aan het te druk te hebben, en geen zin had in jank partijen. Hij werkt voor een uitgeverij in London: ‘The Times’, hij schreef al meerdere berichten over de moorden, en ook over de autobom die 2 dagen geleden afging.

Simon klapt de deur van de kroeg dicht, en loopt richting zijn auto, het zal me niet gebeuren dacht hij, hij keek dus eerst even onder zijn auto of er niet gemonteerd was. Dit bleek niet zo te zijn, en dus stapte hij rustig zijn auto in. Rijd vervolgens richting het oude Wembley waar hij de man zal ontmoeten, eindelijk is die troep binnen. Hij komt aanrijden en ziet de man al staan naast zijn dikke Mercedes, die zo meteen nog wat dikker gemaakt kan worden aangezien de wapens niet voor koek en ei worden weggegeven. Simon plaatst zijn auto op de parkeerplaats en loopt rustig naar de man toe, ze hebben het over Willem en natuurlijk over de wapens die worden afgegeven. Een paar heckler en kochs worden afgegeven aan Simon die tevreden in zijn auto stapt om zich te gaan voorbereiden op de zoektocht naar de persoon die hem van zijn leven wilde bestelen.

Hij klapt de ‘Daily Telegraph’ open en het eerste wat hem opvalt, is de aandacht die geschonken word aan de moord en de autobom die op dezelfde avond afgingen, gelukkig staat er ook bij dat er nog geen verdachten zijn. Al had hij liever gezien dat hij vervolgd zou worden, dit zou hem weer wat beter in zijn doen laten zitten. Maar als het hem zo niet lukt dan maar anders, want wie is nou de belangrijkste persoon in London? Mourinho?, Wenger? Of Ken Livingstone?

Geplaatst

echt waanzinnig mooi geschreven|

benieuwd war het heenlijdt

Geplaatst
  • Auteur

4

In ieder geval Simon wilde eerst achterhalen wie de persoon was, op zoek in zijn geheugen wie hem dit zou willen aandoen kwam hij op een aantal namen van mensen uit zijn milieu die ook graag in het nieuws kwamen en daar bijna alles voor deden. Hij zocht uit waar ze woonden en waar ze nu wonen, hij pakt zijn wapens en wat munitie en loopt naar zijn auto, maar nog voor hij zijn appartement uitloopt ziet hij 4 mannen in zwarte jassen ophem aflopen. Snel laat hij zijn pistool en gaat om het hoekje zitten, de mannen zijn nu op een afstand dat hij ze kan horen ze hebben het over hoeren en voetbal. Normale mannen blijkbaar, gewoon huurmoordenaars geen uitdaging denkt Simon bij zichzelf, hij laat duidelijk horen dat hij zijn pistool laat zodat de mannen naar hem opzoek gaan. Simon heeft nu zijn plaats gevonden vanwaar hij hen kan zien maar zij Simon niet. Nog een keer maakt hij een geluid en de mannen beginnen angstig om zich heen te kijken, dan valt het eerste schot Simon knalt één van de mannen in zijn been om nog even te zien lijden. Vervolgens begint het schietgevecht kogels vliegen in het rond en kapotte glazen en deuren vallen op de grond. Simon weet de mannen 1 voor 1 te executeren om vervolgens rustig zijn wapens weer te herladen wachtend op een volgende lading mannen die denken zijn leven zuur te maken.

Niemand komt en dus gaat hij nog maar even verhaal halen bij één van de mannen, ‘Van wie ben je?!’ ‘Van je moeder!’ ‘Houd je grafhoofd, wie heeft je gestuurd?’ ‘Aauu teringleier, je vermoord me man!’ ‘Inderdaad, nu vertel me of ik laat je langzaam sterven’ ‘Ok, Kees jeweetwel’ ‘Die verrotte Nederlander?’ ‘Ja hij zei dat ik moest zeggen tegen je dat hij nog geld van je krijgt’ ‘Ok bedankt voor de info’ BANG!

Natalie is al weer een beetje bijgekomen van alles en is weer aan het werk gegaan, ze werkt bij een supermarkt aan een wat afgelegen straat in Oost-London. Ze is vandaag extra vroeg opgestaan zodat ze niet in de drukte hoeft te reizen, vandaag zal het wel weer druk worden op de wegen in London aangezien er vanavond ook een wedstrijd is Arsenal-Chelsea. Ze besluit dus lopend te gaan om de drukte te ontlopen. Op haar zwart gelakte schoentjes loopt ze stevig door in de nog uitgestorven stad. Het is nog maar 6 uur in de ochtend, wanneer ze door een wat bredere straat loopt met appartementen flats aan beide zijden. Plotseling stopt er een auto 10 meter voor haar en lopen er een stuk of 5 mannen uit ze laden pistolen en kleden zich goed om zodat ze niet herkend kunnen worden. Natalie weet niet hoe snel ze van de weg af moet maar laat dit niet blijken, ze loopt rustig naar de andere kant van de weg om daar in een smal gangetje af te wachten wat er gaat gebeuren. De mannen hebben haar niet gezien hoopt ze en dus blijft ze stil zitten wachten. 5 minuten later als de mannen het appartementen gebouw in zijn hoort ze plotseling een schot, waarop volgt een serie schoten die haar doet besluiten de politie in te lichten.

Ze rent het steegje uit richting de volgende kruising, het word al wat lichter en ook begint de wereld weer wat te draaien, mensen pakken de auto en gaan richting werk. Geen 5 minuten later hoort ze de eerste sirenes al, ze wilt niet dat zei wordt ondervraagd en dus besluit ze maar door te lopen en gewoon naar het werk te gaan, om dit vervolgens te vergeten. Of de mannen ooit weer zijn terug gekomen uit het appartement is voor Natalie een raadsel, wel weet ze dat er genoeg bloed zal hebben gevloeid aangezien er een flink aantal salvo’s werden gelost.

Geplaatst

nice

KUTGW

wat dat ook zal mogen betekenen

maar is positief

Geplaatst
  • Auteur

5

Simon weet genoeg, Kees moet hij hebben hij gaat opzoek naar informatie over hem. Hij kent hem nog uit de tijd dat hij bij Ajax voetbalde onder trainer Nick van der Vaart, hij was altijd een begenadigd talent alleen kwam hij in de Amsterdamse onderwereld terecht via dezelfde Nick van der Vaart. Nick was houder van vele cafés en had veel invloed op wat er gebeurde in Amsterdam dat het nooit boven water kwam lag vooral aan de Nederlandse politie en dankzij Willem Holleeder die hem altijd beschermde. Op het moment is Nick trainer bij Bayern Munchen en is Kees nooit meer in het voetbal terug gekeerd hij werd verslaafd aan drugs en ging in wapens dealen. Nadat hij vorig jaar Simon een aantal wapens had verkocht op gespreide betaling is hij in de gevangenis beland en heeft hij het geld van Simon nooit meer gezien. Reden dus voor Kees om Simon een bezoek te brengen al had hij dit nooit met huurmoordenaars moeten doen. Simon is daar niet van gediend hij wil best onderhandelen maar niet met die mietjes Kees moet zelf maar komen.

‘Hier is uw paspoort’ ‘bedankt’

Simon is in Nederland aangekomen via de kanaaltunnel, met het valse paspoort komt hij tegenwoordig overal binnen. Ze kijken niet eens wat je allemaal bij je hebt, Simon had zijn achterbak van zijn auto vol liggen met wapens waarmee hij Kees koud wilde maken. Hij had Nick van der Vaart geïnformeerd naar de locatie waar Kees zich zou bevinden en had hem ook zover gekregen dat hij zelf ook kwam.

Wachtend bij de badkuip ziet Simon tot zijn verbazing een spelersbus langsrijden, Simon had wel verwacht dat Kees ze al allemaal had afgemaakt, dit bleek dus niet waar te zijn. Wel speelt de club tegenwoordig in de eerste divisie vanwege enkele financiële problemen. Simon ziet Nick al aankomen met zijn BMW X5, hij plaatst hem mooi naast de auto van Simon en praat wat met hem over Kees. Nick lijkt niet erg gecharmeerd van Simons plannen om Kees koud te maken. Nick heeft altijd een goede band gehad met Kees, maar weet ook dat als hij Simon niet helpt hij de volgende is die het zal moeten bezuren. Simon legt uit waarom het moet gebeuren en lijkt erg vastbesloten.

Natalie is rustig aan het werk, en is al bijna vergeten wat er vanochtend gebeurde de schoten en sirenes zullen echter nog lang in haar geheugen gegrift blijven. De politie zal ongetwijfeld op zoek gaan naar getuigen, en aangezien zij als enige op dat moment aanwezig was op die plaats zal zij zich moeten aangeven als getuige. Ze heeft niet goed gezien wie het waren en wat er allemaal gebeurde maar ze zal wel onder druk gezet worden, ik verzin wel wat namen bedenkt ze bij zichzelf. Nog op dat moment lopen er 3 mannen in uniform de supermarkt binnen, Natalie loopt snel naar achter om niet gezien te worden, maar net als ze zich omdraait om de spurt in te zetten staat er al één van de mannen voor haar. ‘Waar gaat dat heen?’ ‘Ik moest even toiletteren’ ‘Ja ja wij lopen wel even mee’ ‘nee, dat is niet nodig’ “dat is wel nodig’ De mannen lopen achter haar aan, één van hen met het pistool in de rug van Natalie gedrukt. Achter aangekomen zorgt Natalie eerst dat alle collega’s weggaan en gaat zitten, de mannen slaan haar en schoppen haar. ‘Wat heb je gezien?’ ‘Niets!’ ‘Jawel we hebben je gezien vanochtend op ‘Harland Road’’ ‘Dat is onmogelijk daar liep in vanochtend niet eens!’ ‘Oh nee? Wie staat er dan op deze foto?’ ‘F*ck!’ De mannen grijpen haar vast, één van hen doet zijn rits open en de anderen duwen Natalie naar achter en zorgen er hardhandig voor dat haar broek naar beneden glijd. De man pakt haar hard vast terwijl de anderen zorgen dat Natalie niets kan uitkramen door haar mond vol te gooien met een papieren prop. De man brengt zich hardhandig in bij Natalie die wild om haar heen zwaait en één van de mannen een rake klap uitdeelt. Dit zorgt alleen maar voor meer agressie bij de mannen, die nu Natalie flink onder handen aan het nemen zijn.

Geplaatst

Lol 6 van de 12 reacties zijn van managertoday.. Die zal dan wel heel groot fan van dit verhaal zijn.

Maar ziet er leuk uit, ben benieuwd waar je terecht komt

Geplaatst

Lol 6 van de 12 reacties zijn van managertoday.. Die zal dan wel heel groot fan van dit verhaal zijn.

valt ook niet een beetje op he ;)

Geplaatst

valt ook niet een beetje op he ;)

doh dit is een van de beste (verhaal) novelle in FM

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.