Geplaatst 1 februari 200718 jr. Ik ben in mijn 3e seizoen met Portsmouth. Ik kijk zo bij mijn managers status enz. Zie ik bij mijn kennis staan. Engeland, Nederland (land van herkomst) schotland en wit-rusland ( :O]:) hoe kan dat dat Wit Rusland er bij zit. Mijn Favoriete club is Ajax de comp waar ik in speel is Engeland en land van Herkomst is Nederland. screen volgt als het nodig is.
Geplaatst 1 februari 200718 jr. Auteur Ik ben in mijn 3e seizoen met Portsmouth. Ik kijk zo bij mijn managers status enz. Zie ik bij mijn kennis staan. Engeland, Nederland (land van herkomst) schotland en wit-rusland ( :O]:) hoe kan dat dat Wit Rusland er bij zit. Mijn Favoriete club is Ajax de comp waar ik in speel is Engeland en land van Herkomst is Nederland. screen volgt als het nodig is.
Geplaatst 1 februari 200718 jr. Re: Nieuwe managers kennis in een land waar je niet in zit. Misschien heb je enkele Wit Russen in je elftal? Ik had dat namelijk ook zo met Peru.
Geplaatst 3 februari 200718 jr. Auteur Re: Nieuwe managers kennis in een land waar je niet in zit. Misschien heb je enkele Wit Russen in je elftal? Ik had dat namelijk ook zo met Peru. Geen enkele in heel de selecties
Geplaatst 4 februari 200718 jr. Re: Nieuwe managers kennis in een land waar je niet in zit. Dan is het vet! Misschien kan je bondscoach worden. Ook kan het zijn dat je veel wit-russen scout. Screen graag
Geplaatst 4 februari 200718 jr. Re: Nieuwe managers kennis in een land waar je niet in zit. Of Wit-Russen in je staf? ooit tegen Wit-Russische ploeg gespeeld of iets?
Geplaatst 5 februari 200718 jr. Auteur Re: Nieuwe managers kennis in een land waar je niet in zit. Screen volgt morgen. Wat wil je allemaal zien ?
Geplaatst 5 februari 200718 jr. Auteur Re: Nieuwe managers kennis in een land waar je niet in zit. Of Wit-Russen in je staf? ooit tegen Wit-Russische ploeg gespeeld of iets? Nooit gespeeld en geen in mijn staf. ALLEEN engelse en zuid europeanen
Geplaatst 6 februari 200718 jr. Auteur Re: Nieuwe managers kennis in een land waar je niet in zit. Hier is de screen. Ik zit nu in seizoen 4. Ik heb niks met spanje wit rusland. Die zijn er zomaar bij gekomen [attachment deleted by admin]
Geplaatst 7 februari 200718 jr. Re: Nieuwe managers kennis in een land waar je niet in zit. Heb je ooit een uitwedstrijd in wit rusland gehad?
Geplaatst 8 februari 200718 jr. Auteur Re: Nieuwe managers kennis in een land waar je niet in zit. Nee, in 4 seizoenen nooit tegen wit russiche club gespeeld. Ik heb wel ooit een speler uit wr gehad. V.Hleb
Geplaatst 8 februari 200718 jr. Re: Nieuwe managers kennis in een land waar je niet in zit. Dan denk ik dat het komt door Hleb
Geplaatst 8 februari 200718 jr. Auteur Re: Nieuwe managers kennis in een land waar je niet in zit. Is wel gek dan. Die hleb heb ik in de zomer gehaald en in de winter verkocht
Geplaatst 17 februari 200718 jr. Re: Nieuwe managers kennis in een land waar je niet in zit. Ik heb altijd zoveel kennis aan het begin al, in chili enz, landen die ik niet eens geselecteerd heb voor competitie, maja het is mooi meegenomen he
Geplaatst 17 februari 200718 jr. Re: Nieuwe managers kennis in een land waar je niet in zit. Een bepaalde scout heeft kennis van het land. ga naar scouting> Kennis, dan zie je daar ok Wit-Rusland staan en daar zie je dan erachter een naam staan van 1 van je staffleden. Die naam geeft je al die kennis.
Geplaatst 17 februari 200718 jr. Re: Nieuwe managers kennis in een land waar je niet in zit. Hier is de screen. Ik zit nu in seizoen 4. Ik heb niks met spanje wit rusland. Die zijn er zomaar bij gekomen Wrm zijn je graphics zo raar :S?