Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Ik ben net begonen aan mijn 4de seizoen met Club Brugge. Ik beb de voorbije seizoenen al iedere keer tweede geworden in Belgische competitie. Mijn probleem: ik heb een transferbudget van 9,25 miljoen euro en ik weet niet waar ik zou moeten versterken. Wat moet ik doen?

Geplaatst
  • Auteur

Ik ben net begonen aan mijn 4de seizoen met Club Brugge. Ik beb de voorbije seizoenen al iedere keer tweede geworden in Belgische competitie. Mijn probleem: ik heb een transferbudget van 9,25 miljoen euro en ik weet niet waar ik zou moeten versterken. Wat moet ik doen?

Geplaatst

Re: tweede

Dat is een moeilijke vraag, misschien ligt het wel een beetje aan je tactiek?

Geplaatst

Wie heb je in je selectie, voor een Diamond heb je bepaalde spelers nodig, misschien heb jij die wel niet. Probeer dat uit te vinden en koop vervolgens spelers die voor die positie nodig zijn..

Suc 6 :thumb:

Geplaatst

Ik maak altijd eerst de tactiek die ik wil spelen, in jouwn geval Diamond. Dan kijk ik of elke positie dubbelbezet is, zoniet, dan wil ik voor die plek, die maar 1 iemand heeft, een back-up of iemand die daar in de basis komt halen. Als alles dubbel bezet is kijk ik naar de zwakke punten in de opstelling; zijn er voor mijn transferbudget spelers die echt wat toevoegen wat ik nodig heb.

Hoop dat je er wat aan hebt! ;)

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb:

DM: Stijnen / Verbauwhede / Wang Dalei

VL: Milenkovic

VC: Sturgis / Dreesen / Maertens

VR: Pantsil / De Cock

VM: Suchy

MR: Gregory Dufer / Van Heerden

ML: Koen Daerden / Leko / Van Heerden

AMC: Sosa / José Luis Silva / Leko / Van Heerden

AC: Salou, Kisliy, Ishiaku, Millan...

Geplaatst

Met die selectie zou je gewoon kampioen moeten kunnen worden, wellicht dat de intstellingen van je tactiek niet goed afgestemd staan op je selectie?

Geplaatst
  • Auteur

Ik snap eigenlijk niet goed hoe je een goede tactiek maakt. Mijn ploeg wint vaak een vijftal matchen op rij, om dan daarna vijf matchen slecht te spelen...

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.