Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Managers United prestenteert:

PopQuiz a GoGo

Houd jij van muziek en gaat jouw kennis verder dan de hitlijst van vorige week? Test hier jouw kennis met deze nieuwe, maandelijkse terugkerende muziekquiz!

Naar het voorbeeld van het gelijknamige televisieprogramma op de NPS, komen in een kwartier tijd de meest belangrijkste nationale en internationale artiesten aan bod. Ondersteund door afbeeldingen, muziek- en filmfragmenten moet je in vijf speelronden zoveel mogelijk punten zien te behalen, uitsluitend op basis van je eigen kennis natuurlijk. De quiz is als volgt opgebouwd:

- Ronde 1: De Trivia-Ronde. Naar aanleiding van vijf audio- of videofragmenten krijg je een vraag voorgeschoteld uit de categorie 'trivia'. Dat houd in dat er vragen worden gesteld over randzaken van de artiest of het nummer dat je het gehoord nog gezien. Om het makkelijk te maken staan er alvast 4 antwoordmogelijkheden genoteerd.

- Ronde 2: De Intro-Ronde. Van drie bekende nummers hoor je de intro (de eerste paar seconden). Aan jou de taak de nummers en artiesten te herkennen.

- Ronde 3 en 4: Deze rondes veranderen elke aflevering.

- Ronde 5: Videoclip-Ronde. Je krijgt een videoclip te zien, maar het nummer dat je hoort pas daar niet bij. Probeer beide nummers en artiesten te herkennen.

Hoe doe ik mee?

- Zorg dat je pen en papier bij de hand hebt!

- Bekijk het filmpje en volg de opdrachten. Noteer alle antwoorden eerst voor jezelf.

- Neem daarna het schema over dat bij elke aflevering word gegeven, vul dat in en PM dat naar Dyllanw.

- Je krijgt zo snel mogelijk een PM terug met het aantal punten dat je hebt gehaald. De puntentelling zal bij elke aflevering worden vermeld.

- Na het verstrijken van de later te geven deadline zullen de goede antwoorden in dit topic worden vermeld. Ook zal dan de winnaar bekend worden gemaakt.

PopQuiz a GoGo aflevering 2

Zorg dat je pen en papier in de aanslag hebt! Dit is de tweede PopQuiz a GoGo. Noteer je antwoorden en vul ze daarna in onderstaande schema in. PM dit schema'tje door naar Dyllanw en je krijgt zo snel mogelijk de uitslag! In het schema staat voor elke vraag ook hoeveel punten er met elke vraag te behalen zijn. Na het verstrijken van de nog te stellen deadline zullen hier in dit topic ook de juiste antwoorden komen te staan. Laat je niet verwarren door de letters voor elk vraagnummer in onderstaand schema. Dit is enkel voor mij om makkelijk na te kunnen kijken. T1 of C1 is bijvoorbeeld gewoon vraag 1 van de desbetreffende ronde.

Voor deze tweede aflevering zijn de twee varierende rondes een Songtekst-ronde en een Soundtrack-ronde.

sDf1Y5hBL3Q U0Btnp4Id_s

Als je de Quiz wil downloaden klik dan op: http://www.sendspace.com/file/z1i7li

[spoiler=Dit is het schema voor het invullen van de antwoorden]

Ronde 1

[1] T1.

[1] T2.

[1] T3.

[1] T4.

[1] T5.

Ronde 2

[4] I1.

[4] I2.

[4] I3.

Ronde 3

[1] L1.

[1] L2.

[1] L3.

[2] L4 - Artiest.

[1] L4 - Nummer.

Ronde 4

[2] S1.

[2] S2.

[2] S3.

[2] S4.

[2] S5.

[2] S6.

Ronde 5

[1] Clip - Artiest:

[2] Clip - Nummer:

[1] Audio - Artiest:

[1] Audio - Nummer:

Tussenstand Aflevering 2

1. Jochem, Jerasi (100%)

2. Erik (85%)

3. Ginola (70%)

4. Fabio Costa (47,5%)

5. Thomas (32,4%)

Seizoensklassement 2007

1. [ 8 pt] Jerazi

2. [ 7 pt] Jochem

3. [ 6 pt] Erik

4. [ 5 pt] Fabio Costa

5. [ 4 pt] Ginola

6. [ 3 pt] Marc-Viviën Foë

7. [ 2 pt] Harm-Jan

8. [ 1 pt] KoosMoerenhout

• Antwoorden 134
  • Weergaven 40
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Managers United prestenteert:

PopQuiz a GoGo

Houd jij van muziek en gaat jouw kennis verder dan de hitlijst van vorige week? Test hier jouw kennis met deze nieuwe, maandelijkse terugkerende muziekquiz!

Naar het voorbeeld van het gelijknamige televisieprogramma op de NPS, komen in een kwartier tijd de meest belangrijkste nationale en internationale artiesten aan bod. Ondersteund door afbeeldingen, muziek- en filmfragmenten moet je in vijf speelronden zoveel mogelijk punten zien te behalen, uitsluitend op basis van je eigen kennis natuurlijk. De quiz is als volgt opgebouwd:

- Ronde 1: De Trivia-Ronde. Naar aanleiding van vijf audio- of videofragmenten krijg je een vraag voorgeschoteld uit de categorie 'trivia'. Dat houd in dat er vragen worden gesteld over randzaken van de artiest of het nummer dat je het gehoord nog gezien. Om het makkelijk te maken staan er alvast 4 antwoordmogelijkheden genoteerd.

- Ronde 2: De Intro-Ronde. Van drie bekende nummers hoor je de intro (de eerste paar seconden). Aan jou de taak de nummers en artiesten te herkennen.

- Ronde 3 en 4: Deze rondes veranderen elke aflevering.

- Ronde 5: Videoclip-Ronde. Je krijgt een videoclip te zien, maar het nummer dat je hoort pas daar niet bij. Probeer beide nummers en artiesten te herkennen.

Hoe doe ik mee?

- Zorg dat je pen en papier bij de hand hebt!

- Bekijk het filmpje en volg de opdrachten. Noteer alle antwoorden eerst voor jezelf.

- Neem daarna het schema over dat bij elke aflevering word gegeven, vul dat in en PM dat naar Dyllanw.

- Je krijgt zo snel mogelijk een PM terug met het aantal punten dat je hebt gehaald. De puntentelling zal bij elke aflevering worden vermeld.

- Na het verstrijken van de later te geven deadline zullen de goede antwoorden in dit topic worden vermeld. Ook zal dan de winnaar bekend worden gemaakt.

PopQuiz a GoGo aflevering 2

Zorg dat je pen en papier in de aanslag hebt! Dit is de tweede PopQuiz a GoGo. Noteer je antwoorden en vul ze daarna in onderstaande schema in. PM dit schema'tje door naar Dyllanw en je krijgt zo snel mogelijk de uitslag! In het schema staat voor elke vraag ook hoeveel punten er met elke vraag te behalen zijn. Na het verstrijken van de nog te stellen deadline zullen hier in dit topic ook de juiste antwoorden komen te staan. Laat je niet verwarren door de letters voor elk vraagnummer in onderstaand schema. Dit is enkel voor mij om makkelijk na te kunnen kijken. T1 of C1 is bijvoorbeeld gewoon vraag 1 van de desbetreffende ronde.

Voor deze tweede aflevering zijn de twee varierende rondes een Songtekst-ronde en een Soundtrack-ronde.

sDf1Y5hBL3Q U0Btnp4Id_s

Als je de Quiz wil downloaden klik dan op: http://www.sendspace.com/file/z1i7li

[spoiler=Dit is het schema voor het invullen van de antwoorden]

Ronde 1

[1] T1.

[1] T2.

[1] T3.

[1] T4.

[1] T5.

Ronde 2

[4] I1.

[4] I2.

[4] I3.

Ronde 3

[1] L1.

[1] L2.

[1] L3.

[2] L4 - Artiest.

[1] L4 - Nummer.

Ronde 4

[2] S1.

[2] S2.

[2] S3.

[2] S4.

[2] S5.

[2] S6.

Ronde 5

[1] Clip - Artiest:

[2] Clip - Nummer:

[1] Audio - Artiest:

[1] Audio - Nummer:

Tussenstand Aflevering 2

1. Jochem, Jerasi (100%)

2. Erik (85%)

3. Ginola (70%)

4. Fabio Costa (47,5%)

5. Thomas (32,4%)

Seizoensklassement 2007

1. [ 8 pt] Jerazi

2. [ 7 pt] Jochem

3. [ 6 pt] Erik

4. [ 5 pt] Fabio Costa

5. [ 4 pt] Ginola

6. [ 3 pt] Marc-Viviën Foë

7. [ 2 pt] Harm-Jan

8. [ 1 pt] KoosMoerenhout

Geplaatst

Re: MU prestenteert: PopQuiz a GoGo

Ziet er duidelijk én goed uit. Verwacht er veel van :)

Geplaatst

Tof idee! Heb vorige maand ook ene opname van Top2000 a Gogo bijgewoond 8)

Ik doe sowieso mee!

Geplaatst

Re: MU prestenteert: PopQuiz a GoGo - Aflevering 1 is te downloaden -

Euhmz..::

Sorry, the file you requested is not available.
Geplaatst
  • Auteur

Re: MU prestenteert: PopQuiz a GoGo - Aflevering 1 is te downloaden -

Een nieuwe link, nu werkt ie wel ;)

Geplaatst

Re: MU prestenteert: PopQuiz a GoGo - Aflevering 1 nu echt te downloaden -

Mijn complimenten, Dyllanw, prachtig mooi gemaakt!

Met name de trivia-ronde en de reclame-ronde waren lastig, maar ik denk dat ik Fabio Costa wel heb overtroffen ;)

Geplaatst

Re: MU prestenteert: PopQuiz a GoGo - Aflevering 1 nu echt te downloaden -

Heel leuk gedaan man, alleen die eerste ronde moest ik gokken natuurlijk, wel grappige vragen.. Zit denk ik op het niveau HJ

EDIT: 4 van de 5 goed gegokt :cab:

Geplaatst

Ik heb mijn lijstje ook ingezonden, ik denk dat ik rond de 80% zit. Iig prachtig gedaan Dylan. :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Twee enorm hoge scores zijn er nu neergezet door Jochem en Erik. Het zal ontzettend lastig worden daar nog overheen te gaan, maar de laatste podiumplek moet nog haalbaar zijn voor hen die nog niet hebben ingezonden.

De deadline voor het insturen van de antwoorden is gesteld op 25 februari.

Geplaatst

Deze ronde was niet mijn muziek zullen we maar zeggen :cab:

Geplaatst
  • Auteur

Popmuziek vanaf de jaren tachtig. Ik zou zeggen, luister zelf maar ;)

Geplaatst

Hmm oke, da's voor mijn tijd.. :P

Geplaatst
  • Auteur

Hmm oke, da's voor mijn tijd.. :P

Niet VAN maar VANAF de jaren tachtig. Dus ook jaren negentig en een enkel modern nummer zitten er tussen. ;)

Geplaatst

Een groot deel van deze ronde is ook van vóór de jaren tachtig nochtans ;)

Geplaatst

Ga mijn antwoordden straks ook eens doorsturen, de top-7 moet haalbaar zijn :cab:

Heb mijn antwoordden doorgestuurd, ik kon er niks van :D

Alles van voor mijn tijd :(

Maar de quiz is echt prachtig, niets dan lof Dylan :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Ga mijn antwoordden straks ook eens doorsturen, de top-7 moet haalbaar zijn :cab:

Heb mijn antwoordden doorgestuurd, ik kon er niks van :D

Alles van voor mijn tijd :(

Maar de quiz is echt prachtig, niets dan lof Dylan :thumb:

Als je met Jochem samen doet hebben jullie de volgende keer alles goed :D

Geplaatst
  • Auteur

Nog pas 7 inzendingen maar er moeten er vast genoeg members zijn die boven KoosMoerenhouts 10% uit kunnen komen :D

Geplaatst

Ja, ik durf eigenlijk niet. Bang om nog lager te komen :cab:

Geplaatst

Erg leuk dit , vind het altijd jammer als het weer van de TV verdwijnd . Zouden ze mij het hele jaar door mogen uitzenden , iig langer dan een week .

Geplaatst
  • Auteur

Een nieuwe koploper met de geweldige score van 95%!!!

@ Grumble: je hoeft maar 4 punten te halen om voor een score van 10%. Dat is maar 1 intro goed hebben, en zeker één daarvan moet bekend zijn bij iedereen ouder dan 17/18 jaar. ;)

Geplaatst

Kutjochem :cab:

Kutjerasi. :cab:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.