gwnThimo Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Die Tino Martin is toch ook een talentje hoor, net Rene Froger _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Ja man luister echt vaak zijn nummers sinds Dave Roelvink er mee kwam. Het is goed zo is ook een goeie. Staan alleen niet heel veel nummers op YT helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spits Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 (bewerkt) Zeker nu ik al zo lang in het buitenland zit vind ik het af en toe heerlijk om wat Nederlandstalige muziek te luisteren. Dan ben ik weer heel ff in de voetbalkantine of in een foute kroeg tijdens uitgaan. en zijn toch bijvoorbeeld genieten he. edit: hoe krijg ik die links gedeeld hier op 't forum? 9 april 2015 bewerkt door spits Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 Zeker nu ik al zo lang in het buitenland zit vind ik het af en toe heerlijk om wat Nederlandstalige muziek te luisteren. Dan ben ik weer heel ff in de voetbalkantine of in een foute kroeg tijdens uitgaan. AGZk55AUdNA en u2v4RtSk6q0 zijn toch bijvoorbeeld genieten he. edit: hoe krijg ik die links gedeeld hier op 't forum? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 Paar nummers waar ik op wilde stemmen stonden natuurlijk weer niet in de lijst. Doe Maar - Tijd genoeg / Bij elkaar Blof - Engel voor één dag / Blauwe Ruis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 Andre Hazes - Ik leef mijn eigen leven Frank Boeijen - Zeg me dat het niet zo is Guus Meeuwis - Jouw hand Hero - Toen ik je zag Ramses Shaffy - Laat me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 Paar nummers waar ik op wilde stemmen stonden natuurlijk weer niet in de lijst. Doe Maar - Tijd genoeg / Bij elkaar Blof - Engel voor één dag / Blauwe Ruis Je kan gewoon eigen keuze invullen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 Totaal overheen gekeken. Nog een keertje gestemd dan maar met de nummers die ik aangaf als niet stembaar. Aangevuld met Abel - Onderweg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 Jezus man, het doet altijd zo een pijn dat je zulke goede nummers eruit moet laten hè. Uiteindelijk is het dan dit geworden: Dan moet je dus gewoon nummers als Recht uit m'n hart, Oceaan, I still cry, De weg, Kon ik maar even bij je zijn en Wereld zonder jou eruit laten. Iedereen bedankt voor het stemmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 Totaal overheen gekeken. Nog een keertje gestemd dan maar met de nummers die ik aangaf als niet stembaar. Aangevuld met Abel - Onderweg. Ja staat ook onlogisch op de (volgens mij 2plek) en viel me ook dit keer pas op jahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 Eigenlijk is het helemaal niet leuk om zo'n lijstje te maken van 5 nummers, je doet veel te veel nummers tekort op deze manier. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 10 april 2015 Share Geplaatst 10 april 2015 Bah, De Weg. 1000x slechter dat het origineel van Herberg Grönemeyer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 april 2015 Share Geplaatst 10 april 2015 Gouden Klomp Top 103 1 Acda & De Munnik - Het Regent Zonnestralen 2 Kensington - War 3 Chef'special - In Your Arms 4 Krezip - I Would Stay 5 Dotan - Home 6 Racoon - Oceaan 7 Golden Earring - Radar Love (lange Edit) 8 Abel - Onderweg 9 Anouk - Nobody's Wife 10 Maaike Ouboter - Dat Ik Je Mis 11 Kensington - Streets 12 Racoon - Love You More 13 2 Unlimited - No Limit 14 Mr. Probz - Waves 15 Van Dik Hout - Stil In Mij 16 Kensington - Home Again 17 Claudia De Breij - Mag Ik Dan Bij Jou 18 Dotan - Hungry 19 Guus Meeuwis - Brabant 20 Jett Rebel - Louise #serioustalent 21 Kyteman - Sorry (live @ Tivoli) 22 Scene - Iedereen Is Van De Wereld 23 Jeugd Van Tegenwoordig - Sterrenstof 24 Chef'special - Birds 25 Klein Orkest - Over De Muur 26 Kensington - All For Nothing 27 Blof - Liefs Uit Londen 28 Martin Garrix - Animals 29 Acda & De Munnik - Niet Of Nooit Geweest 30 Rond - Run (serious Talent) 31 Frank Boeijen - Zeg Me Dat Het Niet Zo Is 32 Typhoon - Zandloper 33 Krezip - Sweet Goodbyes 34 Alain Clark - Father & Friend 35 Mr. Probz - Nothing Really Matters 36 Blof - Zo Stil 37 Mr. Polska/ronnie Flex - Ravotten 38 Acda & De Munnik - Als Het Vuur Gedoofd Is 39 Racoon - Don't Give Up The Fight 40 Jett Rebel - Pineapple Morning 41 Dotan - Fall 42 Ramses Shaffy - Zing Vecht Huil Bid Lach Werk En Bewonder 43 Chef'special - On Shoulders 44 Anouk - Michel 45 Di-rect - Times Are Changing 46 Nielson - Sexy Als Ik Dans 47 Kensington - Don't Look Back 48 Andre Hazes - Zij Gelooft In Mij 49 Armin Van Buuren/trevor Guthrie - This Is What It Feels Like 50 Blof - Harder Dan Ik Hebben Kan 51 Jeugd Van Tegenwoordig - Watskeburt?! 52 Herman Brood - Saturday Night 53 Jett Rebel - Tonight 54 Dijk - Als Ze Er Niet Is 55 Within Temptation - Ice Queen 56 Gers Pardoel - Ik Neem Je Mee 57 Niels Geusebroek - Take Your Time Girl 58 Acda & De Munnik - De Kapitein (deel 2) 59 Typhoon/new Cool Collective - Bumaye 60 Golden Earring - When The Lady Smiles 61 Anouk - Lost 62 Chef'special - Still Don't Know 63 Boudewijn De Groot - Testament 64 Racoon - Shoes Of Lightning 65 Jett Rebel - Do You Love Me At All 66 Caro Emerald - A Night Like This 67 Afrojack/wrabel - Ten Feet Tall 68 Frank Boeijen - Kronenburg Park 69 Anouk/douwe Bob - Hold Me 70 Blaudzun - Promises Of No Man's Land 71 Racoon - Feel Like Flying 72 Oliver Heldens - Gecko 73 Blof - Dansen Aan Zee 74 De Staat - Input Source Select 75 Hero - Toen Ik Je Zag 76 Douwe Bob - Multicoloured Angels (serious Talent) 77 Common Linnets - Calm After The Storm 78 Opposites Ft. Mr. Probz - Sukkel Voor De Liefde 79 Stef Bos - Papa 80 Anouk - Girl 81 Yellowclaw/ayden - Till It Hurts 82 Marco Borsato - Dochters 83 Kane - Rain Down On Me 84 Mister And Mississsippi - Northern Sky (serious Talent) 85 Nielson - Beauty & De Brains 86 Kensington - Let Go 87 Doe Maar - 32 Jaar (sinds 1 Dag Of 2) 88 Sunday Sun - I Call You Honey 89 Skik - Op Fietse 90 Miss Montreal/paskal Jakobsen - Ik Zoek Alleen Mezelf 91 Go Back To The Zoo - Electric 92 Boudewijn De Groot - Meneer De President 93 Handsome Poets - Sky On Fire 94 Voicst - Everyday I Work On The Road 95 Ilse Delange - Miracle 96 Bakermat - Vandaag 97 Scene - Blauw 98 Kovacs - My Love (serious Talent) 99 Poema's - Mijn Houten Hart 100 George Baker - Little Green Bag 101 Michael Prins - Close To You #serioustalent 102 Kensington - We Are The Young 103 Anouk - Are You Kidding Me? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 10 april 2015 Share Geplaatst 10 april 2015 [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; is dat de uitslag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 10 april 2015 Share Geplaatst 10 april 2015 Bah, De Weg. 1000x slechter dat het origineel van Herberg Grönemeyer. Die ken ik niet eens #cultuurbarbaar. Wist de 5e ook niet echt, maar wist ook niet dat je zelf kon invullen. Anders sowieso Andre Hazes - Leef mijn eigen leven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 10 april 2015 Share Geplaatst 10 april 2015 Krezip.: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 10 april 2015 Share Geplaatst 10 april 2015 Heerlijk idd (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; is dat de uitslag? Nee was van 3fm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 Gordon denkt eraan om weer te gaan samenwerken met R&B-groep Re-Play. Voor het eerst in jaren traden Re-Play en Gordon zaterdag weer samen op in het programma Goor draait door, reden dus om na te denken over een nieuwe samenwerking. Volgens Gordon was het ouderwets gezellig en klonk het weer te gek. "Sinds de uitzending stevenen we opnieuw met Never nooit meer op een hit af", zegt hij in de krant. Het smaakt de zanger naar meer. "Ik zie een revival met Re-Play zitten'', vertelt hij aan de Telegraaf. _O_ _O_ _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 Zou wel heel vet zijn als ze weer gaan samenwerken, klonk inderdaad weer goed zaterdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 Die top 3 van de 100p.nl top 250 ;e Nielson, en dat nieuwe nummer van Trijntje Oosterhuis ;e;e Alleen Guus Meeuwis kan dan nog wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 :S spoilers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 Jouw hand staat laag zeg :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten