Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Twee klompen en wat kaas (Nederlandstalig)

Aka

Aanbevolen berichten

Ghehe :D

Vind Monique Smit wel hét voorbeeld van een meid die niet knap is, maar waar de meeste gasten geen nee tegen zouden zeggen als ze in je bed zou liggen. Ik ook zeker niet.

Ajax maatje is zo gek op haar... Heeft vorig jaar in haarlem alle posters van haar eruit gehaald van de schoenenreus(dacht ik) voor in zijn huis haha.

Heeft haar ook al ten huwelijk grvraagd laatst hahah.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jan Smit wil laten zien dat hij meer kan dan het zingen van feestnummers. Met zijn cd Recht Uit M'n Hart - Ballades wil hij zijn romantische liedjes laten horen.

Dat vertelt de zanger in een interview met NU.nl

"De afgelopen tien jaar heb ik zoveel ballads gemaakt, die wilde ik graag bundelen. Mensen kennen die kant van mij niet echt; ze kennen meer de wat snellere feestnummers die ik maak. Ik wil laten zien dat ik meer kan.”

Smits favoriete nummers zijn vooral de liedjes uit zijn begintijd, zo vertelt hij. "Zoals Eén Kus, dat is een geweldig nummer. Ik werkte toen samen met Simon Keijzer, we waren nog onbevangen. Later werd er meer van ons verwacht, dan wordt alles anders."

Ervaring

De zanger noemt alle nummers op zijn Best of-album 'persoonlijke favorieten'. "Vooral het duet met Paul de Leeuw was erg bijzonder. Het was zo'n eer dat hij met mij wilde zingen. Toen hij enthousiast 'ja' zei, voelde ik me heel speciaal."

In de selectie van liedjes is duidelijk te horen dat de zanger zich gedurende die tien jaar ontwikkeld heeft, vindt hij. "Ik was 19 in het begin, nu ben ik 29 en ben ik getrouwd met kinderen. Ik heb intussen meer ervaring."

"Maar mijn uitspraak was nog niet goed, toen ik net begon met zingen. Je hoort echt die Volendamse klanken nog terug, daar kan ik achteraf wel om lachen. Op dat moment kon ik niet beter, maar nu spreek ik toch een stukje beter Nederlands."

_O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites