Pietert Geplaatst 6 december 2014 Share Geplaatst 6 december 2014 Ghehe :D Vind Monique Smit wel hét voorbeeld van een meid die niet knap is, maar waar de meeste gasten geen nee tegen zouden zeggen als ze in je bed zou liggen. Ik ook zeker niet. Als ze haar mond houdt is ze best oke... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 6 december 2014 Share Geplaatst 6 december 2014 Ze is een beetje dikkig maar echt een leuke meid om te zien. Al knapte ik een beetje op haar af toen ik de dino's show keek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 6 december 2014 Share Geplaatst 6 december 2014 Ghehe :D Vind Monique Smit wel hét voorbeeld van een meid die niet knap is, maar waar de meeste gasten geen nee tegen zouden zeggen als ze in je bed zou liggen. Ik ook zeker niet. Ajax maatje is zo gek op haar... Heeft vorig jaar in haarlem alle posters van haar eruit gehaald van de schoenenreus(dacht ik) voor in zijn huis haha. Heeft haar ook al ten huwelijk grvraagd laatst hahah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 6 december 2014 Share Geplaatst 6 december 2014 Ja je hebt er rare mensen bij op deze wereld. Ik vind der ook wel knap trouwens. En der muziek is ook wel leuk voor zulke avonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Glennis Grace was der nog met der nieuwe liedje :naughty: [MENTION=55]Arsène[/MENTION]; Paste niet echt bij de rest, maar wel een mooi lied. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Goed nummer dat he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Jaa mooi lied man. Weer eens wat anders dan Jannes enzo ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Jannes - Adios Amigo is best een leuk nummer :uhoh: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Haha jawel, deed die ook. Maar is even wat anders dan Glennis he. Luister thuis liever naar Glennis dan naar Jannes. Tijdens zo'n feest is het allemaal wel leuk. jEOHq3QZ2NY Deze was ook leuk. Nog nooit gehoord eerlijk gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Geen wereldnummer maar wel geinig ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 24 december 2014 Share Geplaatst 24 december 2014 faTMKI5UhTg Wát een goed nummer dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 24 december 2014 Share Geplaatst 24 december 2014 nVjIe1L3GTk Ook wel een mooie tekst overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 8 januari 2015 Share Geplaatst 8 januari 2015 Een meauwje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 12 januari 2015 Share Geplaatst 12 januari 2015 Hazes,,,is toch onvoorspelbaar hoeveel top nummers hij heeft? En dan bedoel ik ook echt top... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 12 januari 2015 Share Geplaatst 12 januari 2015 Ik denk niet dat er ooit iemand geboren gaat worden die hem gaat evenaren inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 12 januari 2015 Share Geplaatst 12 januari 2015 Echt een held ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 13 januari 2015 Share Geplaatst 13 januari 2015 Heerlijk dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 7A8TiclScq4 Lekker hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 Mooi nummer ja (y) Heeft iedereen trouwens al gestemd voor de 100% NL awards? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 Mooi nummer ja (y) Heeft iedereen trouwens al gestemd voor de 100% NL awards? Tuurlijk - Marco - Hollandse Meesters - Nothing Really Matters - The Common Linnets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 Hier ook net. Rare nominaties. - Nick en Simon - Hollandse Meesters - Nothing Really Matters - The Common Linnets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Jan Smit wil laten zien dat hij meer kan dan het zingen van feestnummers. Met zijn cd Recht Uit M'n Hart - Ballades wil hij zijn romantische liedjes laten horen. Dat vertelt de zanger in een interview met NU.nl "De afgelopen tien jaar heb ik zoveel ballads gemaakt, die wilde ik graag bundelen. Mensen kennen die kant van mij niet echt; ze kennen meer de wat snellere feestnummers die ik maak. Ik wil laten zien dat ik meer kan.” Smits favoriete nummers zijn vooral de liedjes uit zijn begintijd, zo vertelt hij. "Zoals Eén Kus, dat is een geweldig nummer. Ik werkte toen samen met Simon Keijzer, we waren nog onbevangen. Later werd er meer van ons verwacht, dan wordt alles anders." Ervaring De zanger noemt alle nummers op zijn Best of-album 'persoonlijke favorieten'. "Vooral het duet met Paul de Leeuw was erg bijzonder. Het was zo'n eer dat hij met mij wilde zingen. Toen hij enthousiast 'ja' zei, voelde ik me heel speciaal." In de selectie van liedjes is duidelijk te horen dat de zanger zich gedurende die tien jaar ontwikkeld heeft, vindt hij. "Ik was 19 in het begin, nu ben ik 29 en ben ik getrouwd met kinderen. Ik heb intussen meer ervaring." "Maar mijn uitspraak was nog niet goed, toen ik net begon met zingen. Je hoort echt die Volendamse klanken nog terug, daar kan ik achteraf wel om lachen. Op dat moment kon ik niet beter, maar nu spreek ik toch een stukje beter Nederlands." _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Vind ik persoonlijk ook beter. Toevallig al een linkje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Nee nog niet. Heb ook nog niet gekeken of hij al op de nieuwsgroepen staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Ah, zonde. De tracklist ziet er goed uit in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten