Rensationeel. Geplaatst 29 maart 2013 Share Geplaatst 29 maart 2013 Manmanman als ik ook maar begin met Andre luisteren kan ik niet meer nokken. Wat een stem heeft die man, heerlijke nummers _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 29 maart 2013 Share Geplaatst 29 maart 2013 Ja inderdaad, niet te evenaren. Leuk van je trouwens, volgens mij zijn er niet heel veel jongeren die zijn muziek goed vinden of wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 29 maart 2013 Share Geplaatst 29 maart 2013 Re: Twee klompen en wat kaas (Nederlandstalig) De helft van mijn vriendengroep vind t ook goud. Altijd met voorzitten gaan na een tijdje de meezingers aan en mooi mee te schreeuwen haha prachtig is dat. Mijn vader is btw ook 'zanger' en luistert het ook vaak. Heb het dus van thuis mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 30 maart 2013 Share Geplaatst 30 maart 2013 Nog mensen naar Bloed, Zweet en Tranen gekeken? Heb zelf een stukje gezien en vond het niveau in ieder geval best hoger liggen dan ik had verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 30 maart 2013 Share Geplaatst 30 maart 2013 Ik zag een stukje tijdens de reclame van VI, misschien dat ik het nog wel even terug ga kijken want er kwamen wel leuke liedjes voorbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 30 maart 2013 Share Geplaatst 30 maart 2013 Tof programma was het haha! Niveau ligt inderdaad hoger dan verwacht. Had gedacht dat ze ook allemaal enorme falo's erbij deden zoals Idols vroeger etc. maar dit valt 100% mee. 'Daantje' deed me er ook weer aan herinneren hoe goed dit nummer is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 30 maart 2013 Share Geplaatst 30 maart 2013 (bewerkt) Ik zit nu te kijken, maar wat een enorm leuk programma. Normaal heb ik helemaal niks met die talentenjachten maar dit is wel erg leuk. Ik ben nu bij die vader en die zoon, die vader is wel goed zeg. Zo die Daantje is echt goed ja ik ga die nog een keer luisteren. bX6AWyQ-Vw0#! 31 maart 2013 bewerkt door Arsène Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 1 april 2013 Share Geplaatst 1 april 2013 YoStjIajrQg Alvast even inkomen :<:< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 2 april 2013 Share Geplaatst 2 april 2013 Baas [MENTION=6359]KN[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Guus._O_ By far beste artiest van het moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 [YOUTUBE]Q3SwjjI0u3g[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 4 april 2013 Share Geplaatst 4 april 2013 Andre Hazes...daar kan je me echt voor wakker maken...of ik blijf er 4 dagen wakker voor om te luisteren...ik kan ook gewoon geen beste nummer van hem kiezen omdat ik dat simpelweg niet weet haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 6 april 2013 Share Geplaatst 6 april 2013 John Spoel van gisteren bij BZET is sindsgisteravond van 200 naar 6500 volgers op twitter gegaan.:huhu: Nog geen filmpjes van beschikbaar helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 6 april 2013 Share Geplaatst 6 april 2013 [YOUTUBE]sZF-c8khbq0[/YOUTUBE] Deed me toch heel even denken aan onze Andre, dit nummer. Lekkere plaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 14 april 2013 Share Geplaatst 14 april 2013 B90UUQrHTMA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 14 april 2013 Share Geplaatst 14 april 2013 Ga je ook naar voorstelling van hazes, in de juni ofzo? Dat concert dat allemaal mensen zijn nummers zingen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 14 april 2013 Share Geplaatst 14 april 2013 Nee jij wel he? Wie komen er optreden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 15 april 2013 Share Geplaatst 15 april 2013 Wel voor kaarten gekeken, maar was niet te betalen met de zomervakantie op komst ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 18 april 2013 Share Geplaatst 18 april 2013 Nee jij wel he? Wie komen er optreden? Ik heb geen idee haha, alles mbt Hazes is natuurlijk goed :)Echt zin in! Gister laatste uurtje van Nick en Simon sympfonica in rosso gezien(ned3) mooi man :) Agh Daan, uitgelezen kans (voor ons is vervoer natuurlijk ook 20euro goedkoper dan voor jou) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 19 april 2013 Share Geplaatst 19 april 2013 Ja, met drank en vervoer enzo erbij ben je op zo'n dag gewoon meer dan 100 euro kwijt, en dat terwijl ik niet veel later op vakantie ga ;c Helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 2 mei 2013 Share Geplaatst 2 mei 2013 Gisteren naar de musical over Hazes geweest. Man man, aanradertje hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 4 mei 2013 Share Geplaatst 4 mei 2013 Lijkt me ook wel vet ja. Konden ze een beetje zingen daar? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 4 mei 2013 Share Geplaatst 4 mei 2013 Glennis Grace op sbs 6 :< wel met krullen maar ze blijft knap :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 6 mei 2013 Share Geplaatst 6 mei 2013 Lijkt me ook wel vet ja. Konden ze een beetje zingen daar? ;c Ja man, Martijn Fischer ouwe baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 (bewerkt) Laatste tijd helemaal in de 'Doe maar'. Heerlijk man, met als favo sowieso deze [YOUTUBE]BM3wy_y9bAw[/YOUTUBE] 10 mei 2013 bewerkt door Marcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten