Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Een heel nieuw idee heb ik verzonnen. Alle mensen die mee willen doen, kunnen samen de beste 4-3-3 taktiek proberen te maken. Stel dat er iets van zes mensen mee willen doen, kunnen we allemaal hetzelfde team nemen en dan de resultaten bekijken. Zodoende kan iedereen zijn inbreng hebben en hoe meer mensen meedoen, hoe beter de taktiek zal worden. Natuurlijk zal niet iedereen het met elkaar eens zijn, maar we kunnen het in ieder geval proberen. Ik hoop dat jullie er positief tegenover staan. Het doel is om een aanvallende 4-3-3 systeem te creeeren waarbij in elke wedstrijd minstens 15 keer op doel word geschoten. Om te beginnen moet er eerst een team worden gekozen. Ik stel voor om dit experiment te beginnen met Manchester City. Ik hoop niet dat mensen die liever 4-4-2 spelen, gaan reageren.

Laat in je eerste reacties weten of je mee wilt doen en of je Manchester City een goede keuze vind. Wanneer er vijf reacties zijn, kunnen we beginnen!

• Antwoorden 124
  • Weergaven 156
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Een heel nieuw idee heb ik verzonnen. Alle mensen die mee willen doen, kunnen samen de beste 4-3-3 taktiek proberen te maken. Stel dat er iets van zes mensen mee willen doen, kunnen we allemaal hetzelfde team nemen en dan de resultaten bekijken. Zodoende kan iedereen zijn inbreng hebben en hoe meer mensen meedoen, hoe beter de taktiek zal worden. Natuurlijk zal niet iedereen het met elkaar eens zijn, maar we kunnen het in ieder geval proberen. Ik hoop dat jullie er positief tegenover staan. Het doel is om een aanvallende 4-3-3 systeem te creeeren waarbij in elke wedstrijd minstens 15 keer op doel word geschoten. Om te beginnen moet er eerst een team worden gekozen. Ik stel voor om dit experiment te beginnen met Manchester City. Ik hoop niet dat mensen die liever 4-4-2 spelen, gaan reageren.

Laat in je eerste reacties weten of je mee wilt doen en of je Manchester City een goede keuze vind. Wanneer er vijf reacties zijn, kunnen we beginnen!

Geplaatst

Re: Samen werken aan de beste 4-3-3 taktiek

Leuk idee, maar ik ben heel slecht in strategieën, Sorry!

Geplaatst

leuk met leuk idee. maar de club minder :(

psv lijkt mij leuker omdat zij in het echt ook zo spele. kweet nije of man city zo speel

Geplaatst

Ik zou kiezen voor Ajax, aangezien die er de spelers voor hebben en het historisch de club is voor deze tactiek. Ik vind het een leuk initiatief en ben benieuwd hoe het zich ontwikkeld!

Geplaatst

Klinkt als een geweldig idee. Wil je ook echt met 2 mensen aan de buitenkant als FL en FR gaan spelen of met 3 centrale spitsen of met 2 AML/R?

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb nu pas gekeken naar de selectie van Manchester City, maar die is totaal niet in staat 4-3-3 te spelen! PSV en Ajax vind ik veel te standaard, dus is mijn nieuwe optie nu Real Zaragoza. Om een taktiek goed te kunnen testen moeten we met een middenmoter/subtopper spelen. Met een topclub win je toch sowieso wel veel wedstrijden, ongeacht het systeem. Hoe het 4-3-3 systeem er uit zal zien, is nog niet bekend uiteraard. Met zijn allen moeten we tot de beste formatie komen, waarmee we het seizoen zullen beginnen.

Geplaatst

Ik zou kiezen voor Ajax, aangezien die er de spelers voor hebben en het historisch de club is voor deze tactiek. Ik vind het een leuk initiatief en ben benieuwd hoe het zich ontwikkeld!

Ajax heeft geen vleugelspitsen man :cab: Niet van enig niveau althans.

Geplaatst
  • Auteur

Wanneer je een reactie plaatst, zeg dan of je mee wilt doen en of je Real Zaragoza een goede keuze vind!

Geplaatst

Ik doe zelf niet mee, maar ik geef Arsenal op als tip. In ieder geval, als jullie in dit systeem met een AML en AMR spelen. Eigenlijk dus een (verkapte) 4-5-1.

Geplaatst

Ik heb wel ervaring met 4-3-3 spelen, maar qua ploeg nomineer ik dan een ploeg met een hele lange aanvaller. Maakt me geen reet uit welke ploeg, als ze maar een spits hebben die langer is dan 1.90.

Geplaatst
  • Auteur

Ik doe zelf niet mee, maar ik geef Arsenal op als tip. In ieder geval, als jullie in dit systeem met een AML en AMR spelen. Eigenlijk dus een (verkapte) 4-5-1.

Zoals eerder gezegd, Arsenal is te goed. Ook een speel je met een heel slechte taktiek, dan nog kun je resultaten halen. Daar is simpelweg geen uitdaging aan...

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb wel ervaring met 4-3-3 spelen, maar qua ploeg nomineer ik dan een ploeg met een hele lange aanvaller. Maakt me geen reet uit welke ploeg, als ze maar een spits hebben die langer is dan 1.90.

Je bedoelt zeker dat deze spits dan veel scoort met zijn hoofd? Ik vind dat een centrumspits juist veel in de bal moet komen en de bal moet kaatsen. Als hij daarnaast ook nog eens goed kan koppen, is dat mooi meegenomen. Spelers als Kuyt, Raul, Henry, Trezeguet en Kluivert zijn bijvoorbeeld heel goede centrumspitsen.

Volgens mij zit Zigic wel bij Zaragoza ja... Daar is je spits dan!

Geplaatst

Zigic speelt bij Racing Santander ;)

Geplaatst

Nee die speelt bij Racing Santander ;)

Wel Raul Tamudo

Edit Aka :(

Geplaatst

Olé. Ik heb een vrij goeie opzet ontwikkeld voor een driemansvoorhoede, maar die opzet leunt op een lange aanvaller in de punt. Die spits loopt dan gemiddeld 1 op 1. Extra voordeel, je hebt geen specifieke buitenspelers meer nodig. Zigic zit dus alleen niet bij Zaragoza hoor ik net :moop: Beetje jammer, die was wel ideaal geweest.

Geplaatst

Maar er zijn er wel een paar te halen van dat formaat denk ik ala Roman Bednar

Geplaatst

Oja :cab:

Geplaatst

Streller van Stuttgart

Engelaar bij Twente

Kanu bij Portsmouth

Kiebling bij Leverkussen

Friend bij Heerenveen

Er is keuze zat.

Geplaatst
  • Auteur

Het probleem is alleen dat als er een speler word gekocht, dat alle mensen die hieraan mee doen, ook diezelfde speler moeten kopen. Daarom is het makkelijker als er geen speler word aangetrokken. Gelukkig is Zaragoza al best goed en is het niet noodzakelijk om spelers aan te trekken.

Edit:

Deelnemers:

Huibdevries en El Guimenez. Wie volgt er?

Geplaatst

Ik zou zelf voor Portsmouth, Heerenveen of Leverkussen gaan. Allemaal middenmotors waar je eventueel nog een reserveboom kan kopen voor in de spits...

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.