Geplaatst 30 januari 200718 jr. Ik ben nu al een aantal keer in de media in verband gebracht met een andere club. Ik kon dan reageren, maar zei telkens dat ik geen behoefte had om te reageren. Vervolgens stelde de club telkens een andere manager aan. Klopt het dat je alleen word aangenomen als je zegt dat je intresse in de baan hebt? Ik zeg dat namelijk niet, want ik wil de supporters en het bestuur niet teleurstellen. Wellicht weet iemand het antwoord.
Geplaatst 30 januari 200718 jr. Auteur Ik ben nu al een aantal keer in de media in verband gebracht met een andere club. Ik kon dan reageren, maar zei telkens dat ik geen behoefte had om te reageren. Vervolgens stelde de club telkens een andere manager aan. Klopt het dat je alleen word aangenomen als je zegt dat je intresse in de baan hebt? Ik zeg dat namelijk niet, want ik wil de supporters en het bestuur niet teleurstellen. Wellicht weet iemand het antwoord.
Geplaatst 30 januari 200718 jr. Re: Aanbieding van andere club Ik zei ook een keer dat ik niet wilde, maar werd toch benaderd. Als je op nummer 1 staat en ze willen je heel graag, proberen ze het soms toch
Geplaatst 31 januari 200718 jr. Re: Aanbieding van andere club Ja, het hangt er maar net vanaf hoe graag ze je willen. Maar het kan ook zo zijn dat je aangeeft dat je het wel ziet zitten en dat ze toch voor een ander kiezen, dan heb je het wel mooi verbruid bij de supporters. Maar het kan dus wel helpen, als je het heel graag wil kan je het wel een keer doen.
Geplaatst 31 januari 200718 jr. Auteur Re: Aanbieding van andere club Ik ben dus drie keer in verband gebracht met een club en was ook de nummer één voor de nieuwe baan. Toch ben ik niet gevraagd...
Geplaatst 1 februari 200718 jr. Re: Aanbieding van andere club Je kan ook gewoon zeggen dat je geen commentaar wilt leveren en vervolgens moet je dan solliciteren 9 van de 10 keer willen ze je dan hebben