Geplaatst 27 januari 200718 jr. Auteur hoe geraak ik overbodige spelers gemakkelijk kwijt ?? iemand tips
Geplaatst 27 januari 200718 jr. Re: spelers verkopen Ik zet ze altijd op transferlijst en dan vraagprijs op 0€, als ze dan een aanbieding doen, vraag ik een acceptabel bod.. wijzen ze die af? dan doe ik weer vraagprijs op 0€ en dan vraag ik later een lager bedrag en zo doorgaan totdat de tegenpartij de gevraagde geld wilt geven.
Geplaatst 27 januari 200718 jr. Re: spelers verkopen Dat probeer ik inderdaad ook altijd, maar bij mij lijkt helemaal niets meer resultaat te hebben. Nu ook weer in mijn game met Betis, uiteindelijk één speler weten te verkopen. :cab:
Geplaatst 30 januari 200718 jr. Re: spelers verkopen Als ik spelers aanbied ergens dan worden andere ontevreden :O]:
Geplaatst 30 januari 200718 jr. Re: spelers verkopen Dat kan gebeuren, vooral als je het te veel doet of het een speler is die een hoge reputatie heeft of erg verbonden is aan de club. Het kan soms heel lastig zijn spelers kwijt te raken, maar vaak kan je ze na een jaar in de reserves te hebben geplaatst wel door middel van onderling overleg van de hand doen ;c
Geplaatst 30 januari 200718 jr. Re: spelers verkopen Verhuren is beter denk ik, hou je een beetje geld over voor andere contracten bijv.
Geplaatst 31 januari 200718 jr. Auteur Re: spelers verkopen het is geen bug ofzo want ik heb het spel orgineel en heb patch 7.0.1