Spring naar bijdragen

[FM2007] Arsenal FC ; Magic Moments in London

Featured Replies

Geplaatst

Arsenal FC

Een tweede verhaal, naast dat van Ajax om de variatie er een beetje in te houden. Een inleiding is bij een club als Arsenal overbodig, iedereen weet wel het nodige over deze club. Daarom begin ik gewoon direct met wedstrijden posten en dergelijke. Een inleiding is niet mijn sterke kant en vind ik bovendien saai. Veel leesplezier in ieder geval:

Het eerste belangrijke duel van dit seizoen is die voor de 3e voorronde van de Champions Leauge. Tegenstander in die derde voorronde is Rode Ster Belgrado. Voor Arsenal hoort het in principe geen probleem te zijn door te dringen tot het hoofdtoernooi.

stuk15yy.png

Op zoek naar een versterking heeft Arsenal iemand gevonden. Nadat VD Vaart, Sneijder, Figo en Mascherano onhaalbaar bleken of niet wilde komen, kwam Arsenal bij de volgende speler terecht:

stuk23in.png

Geplaatst
  • Auteur

Arsenal FC

Een tweede verhaal, naast dat van Ajax om de variatie er een beetje in te houden. Een inleiding is bij een club als Arsenal overbodig, iedereen weet wel het nodige over deze club. Daarom begin ik gewoon direct met wedstrijden posten en dergelijke. Een inleiding is niet mijn sterke kant en vind ik bovendien saai. Veel leesplezier in ieder geval:

Het eerste belangrijke duel van dit seizoen is die voor de 3e voorronde van de Champions Leauge. Tegenstander in die derde voorronde is Rode Ster Belgrado. Voor Arsenal hoort het in principe geen probleem te zijn door te dringen tot het hoofdtoernooi.

stuk15yy.png

Op zoek naar een versterking heeft Arsenal iemand gevonden. Nadat VD Vaart, Sneijder, Figo en Mascherano onhaalbaar bleken of niet wilde komen, kwam Arsenal bij de volgende speler terecht:

stuk23in.png

Geplaatst

Re: [FM2007] Arsenal FC ; Magic Moments in London

Ziet er goed uit, mag ik een screentje van Nedved?

Geplaatst
  • Auteur

Ziet er goed uit, mag ik een screentje van Nedved?

nedved8mc.png

Ik weet dat het misschien een wat overbodige speler is voor veel geld, maarja

Geplaatst

Idd veel geld aan uitgegeven, jammer dat Figo niet komt want dat scheelt je 14 mil. voor een kwalitatief betere voetballer.

Geplaatst

mooi blanco

ga door

en om eerlijk te zijn kon je beter voor dat geld investeren in een goede verdediger

Geplaatst
  • Auteur

mooi blanco

ga door

en om eerlijk te zijn kon je beter voor dat geld investeren in een goede verdediger

Mee eens, maar heb nog zat geld over, dus is niet gezegd dat die niet komt

Geplaatst

Ziet er goed uit!

Geplaatst

mooi blanco

ga door

Mee eens, maar heb nog zat geld over, dus is niet gezegd dat die niet komt

ow ok

Geplaatst

Ziet er goed uit met mijn Lievelings club :D Mag een Screentje van Flamini want hij is bij jouw captian

Geplaatst

Mooi gepresenteerd en succes met The Gunners !!

Geplaatst

Het kan ongetwijfeld al een keer gevraagd zijn, maar welke skin is dat, mooi duidelijke stats met rood enzo :)

Succes met de mooiste ploeg van Engeland :)

Geplaatst
  • Auteur

Ziet er goed uit met mijn Lievelings club :D Mag een Screentje van Flamini want hij is bij jouw captian

Henry zal naar alle waarschijnlijkheid de definitieve captain worden, maar toch:

flamini3jt.png

Het kan ongetwijfeld al een keer gevraagd zijn, maar welke skin is dat, mooi duidelijke stats met rood enzo :)

Succes met de mooiste ploeg van Engeland :)

Graffiti Skin:)

Geplaatst
  • Auteur

Spelerspresentatie Deel 1 / De Doelmannen:

Op basis van een aantal kwaliteiten krijgen de spelers van mij een aantal punten toebedeeld, zodat jullie ongeveer weten wie het sterkst is op een bepaalde positie. Bij de doelmannen heb ik gelet op de volgende punten:

*Balbehandeling

*Reflexen

*Communicatie

*Positiespel

*Hoge ballen

*Uitkomen

*Beweeglijkheid

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

almunia2nw.png

almunia20xl.png

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

lehmann0zw.png

lehmann26ly.png

poom6jc.png

poom26od.png

Geplaatst

Mooie Lay-out!

Geplaatst

Zéér mooi gebracht !!

Doet snakken naar meer...

Geplaatst

Zeer mooi gepresenteerd :clap:, ga zo door!

Geplaatst

Misschien wel fijn als je de uitslag ergens neer zet of ben ik zo scheel dat ik het niet zie?

Geplaatst

Mooi gedaan !

Geplaatst

Ziet er zeer mooi uit, pittige poule maar is wel te doen denk ik.

Geplaatst

Je wedstrijdverslag van de CL return vind ik qua lettertype net ietsje te klein...

maar verder top gepresenteerd !!

Doe zo verder

Geplaatst

Vette lay-outs.. gevarieerd en dat is wel leuker :)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.