Geplaatst 22 januari 200718 jr. Ik weet wat die inhoudt.....maar een andere vraag daarover... ;) Stel dat ik Klaas Jan Huntelaar een nieuw contract aanbied, met een ontsnappingsclausule van zeg 30 miljoen, heeft dat dan ook voordelen voor mij als manager, ben ik 'm dan niet zomaar kwijt [of juist eerder]? En wordt er met een ontsnappingsclausule eerder geaccepteerd door de voorzitter en/of doen clubs eerder een bod net zo hoog als de clausule?
Geplaatst 22 januari 200718 jr. Auteur Ik weet wat die inhoudt.....maar een andere vraag daarover... ;) Stel dat ik Klaas Jan Huntelaar een nieuw contract aanbied, met een ontsnappingsclausule van zeg 30 miljoen, heeft dat dan ook voordelen voor mij als manager, ben ik 'm dan niet zomaar kwijt [of juist eerder]? En wordt er met een ontsnappingsclausule eerder geaccepteerd door de voorzitter en/of doen clubs eerder een bod net zo hoog als de clausule?
Geplaatst 22 januari 200718 jr. Re: Ontsnappingsclausule? Als het bod 30 miljoen of meer is dan word die automatisch geaccepteerd. En als het lager is dan moet jij zorgen of het word geaccepteerd of niet. Dus het hoeft niet altijd in je voordeel te zijn. Volgens mij was het zo.
Geplaatst 22 januari 200718 jr. Auteur Re: Ontsnappingsclausule? Als het bod 30 miljoen of meer is dan word die automatisch geaccepteerd. En als het lager is dan moet jij zorgen of het word geaccepteerd of niet. Dus het hoeft niet altijd in je voordeel te zijn. Volgens mij was het zo. Kijk dat snap ik wel, maar bieden clubs eerder het bedrag uit de clausule om er zeker van te zijn dat ze 'm hebben? Check je PM ook Iker ;)
Geplaatst 22 januari 200718 jr. Re: Ontsnappingsclausule? Als het bod 30 miljoen of meer is dan word die automatisch geaccepteerd. En als het lager is dan moet jij zorgen of het word geaccepteerd of niet. Dus het hoeft niet altijd in je voordeel te zijn. Volgens mij was het zo. Kijk dat snap ik wel, maar bieden clubs eerder het bedrag uit de clausule om er zeker van te zijn dat ze 'm hebben? Check je PM ook Iker ;) dat zal er van afhangen hoeveel het verschil bedraagt met de clausule en met wat ze willen bieden. vb als clausule 30milj is en ze willen ma de helft betalen, gaan ze nooit 30milj geven