Geplaatst 22 januari 200718 jr. 1e seizoen Transfers: Geen inkomende transfers, ik wou het eerst proberen met het huidige materiaal. Dan kan ik na het seizoen bepalen waar ik spelers moet veranderen (nou lag het transferbudget ook niet aan de hoge kant). Uitgaande: Caneira: Was al uitgeleend aan Sporting toen Sampdoria een bod deed. En hij kwam niet voor in mijn plannen. Regueiro: Is een linksbuiten, daar had ik ook Vicente en Silva voor. En anders liet ik er jeugd spelen. Bovendien geen toegevoegde waarde vond ik aangezien hij geen Spanjaard is. Moretti: Ik heb altijd een zwak voor Parma, en toen ze aanklopten bij mij voor Moretti kon ik niks anders dan het accepteren aangezien het bedrag nog redelijk hoog was. Eindstand 1e seizoen Champion’s League Zeer slecht resultaat vond ik zelf. Weliswaar 10 punten gehaald, maar daarmee kom je niet verder. Dus moest verder bekeren in de Uefa Cup, dat liep trouwens ook niet goed af. Nu ik deze novelle maak zie ik pas dat ik mijn ‘thuiswedstrijden’ op neutraal terrein heb gespeeld… Maar dat mag nooit de oorzaak zijn van uitschakeling tegen Feyenoord. Ik denk overigens een bug in het spel, al mijn CL wedstrijden en bekerwedstrijden zijn op neutraal terrein gespeeld. Over de Copa del Rey gesproken, daar ben ik in de 5de ronde uitgegaan. Dat was tegen Betis (op uitdoelpunten). Kortom een redelijk seizoen, kampioen maar toch een bittere bijsmaak door vroeg uitschakeling in de CL. 2e seizoen Transfers Inkomende transfers Anderson: Kwam pas in de winterstop, door de vele blessures in mijn 1ste en 2e elftal was ik genoodzaakt om soms te spelen met 2 spitsen uit het jeugdelftal. Bovendien vind ik Anderson een toptalent Luka Modric: Eigenlijk mijn grootste miskoop, na de komst van Anderson is hij buiten de boot gevallen door de regeling voor het aantal ‘buitenlanders’ in Spanje. Was gehaald is verbreding van het middenveld, veel blessures bij mijn middenvelders. Gerard Piqué: Mijn scouts kwamen met zijn naam naar mij toe, werd beter bevonden dan Marchena. Heb hem gehaald op advies van mijn scouts, en ik kan hen geen ongelijk geven. Kerlon: Hem had ik het eerste seizoen ook al op het oog, maar toen mistte ik het geld. Tot mijn verbazing speelde hij begin seizoen 2 nog steeds bij Cruzeiro, toen heb ik hem maar gekocht. Javi MartÃÂÂnez: Wederom hebben mijn scouts deze speler aanbevolen bij mij, ik vond het op zich wel aardige stats hebben voor een speler van 19 jaar. Hij had alleen maar een paar hoge stats bij de technische eigenschappen, maar daar kon aan gewerkt worden. Uitgaande transfers Jorge López: Aflopend contract, niet goed genoeg om zijn contract te verlengen. Sisi: Aflopend contract, niet goed genoeg om zijn contract te verlengen. Stefano Fiore: Kon niet rekenen op een basisplek, dus voor een mooi prijsje verkocht Angulo: Kon ook niet rekenen op een basisplek, dus voor een zacht prijsje verkocht Edu: Één van de steunpilaren van het 1e seizoen (had Albelda uit de basis gespeeld), wou hem eerst niet verkopen maar na de komst van Javi MartÃÂÂnez had ik nog een reserve VM. Dus toch geaccepteerd. Arturo Navarro: Aflopend contract, niet goed genoeg om zijn contract te verlengen. Francesco Tavano: Had een heel slecht 1e seizoen (weliswaar ¾ seizoen in Valencia B), en Genoa was net mijn satellietclub geworden, dus ik gunde hem de transfer naar Italië. Eindstand Weer kampioen geworden dus!! Met hetzelfde puntenaantal als een jaar daarvoor, alleen lager doelsaldo. Villarreal had zich dit seizoen goed herpakt van de 12de plaats van vorig jaar. Champion’s League Groepsronde overleeft en wachten op de loting……. CHIEVO!! Ik vond het wel een gunstige loting (navolging omkoping Italië is lang, maar de 2e ronde halen is wel knap van hen). Na de 2 wedstrijden tegen Chievo was de balans 1-2 voor mij, dus op de naar de volgende loting…..SHAKTHAR!!! Gemengde gevoelens, ik wist dat ik het thuis moest doen tegen hen. Shakthar uit is meestal nederlaag (elk CM en FM bij mij). Toen de eerst wedstrijd thuis 0-0 eindigde vreesde ik al het ergste. En dat had ik goed voorspeld, in Oekraïne werd het 2-1. Dat was dus inpakken en terug naar Spanje met een kater. Copa del Rey Ik heb de finale behaald, maar daar was uiteindelijk Atlético mij de baas. Weliswaar op strafschoppen maar toch Goed seizoen gedraaid, maar toch maar 1 prijs terwijl ik van tevoren tegen mezelf had gezegd dit seizoen minstens 2 prijzen. Maar goed landskampioen is het belangrijkst. 3e Seizoen Transfers Inkomende transfers Marcelo: De linksback met de beste stats, hij speelde ook fantastisch bij Marseille. Ik moest diep in de buidel tasten, uiteindelijk zijn afkoopsom. Nicolás Millán: Was toen dacht ik 17 jaar en ik zag wel goede stats, dus scout erop af gestuurd en die vertelde mij dat ie een degelijke aankoop zou zijn. Heb de gok genomen en meteen bij Sparta gestald. Milevskiy: Geweldige dribbelaar, ik had 3 langdurige blessures in de voorhoede (Villa, Anderson en Kerlon) dus heb ik hem gehaald in de winterstop. Reinaldo: Had goede stats op 20 jarige leeftijd dus heb hem gekocht (Real Madrid, Barcelona, Chelsea en Arsenal boden mee) Uitgaande transfers Kortom het seizoen van aflopende contracten. Eindstand 3e seizoen Spannend seizoen van begin tot aan het einde, halverwege stond de top6 met 2 punten van elkaar (Valencia, Barcelona, Real Madrid, Atlético, Sevilla en Villarreal). Met nog 8 wedstrijden te gaan konden alleen Valencia, Barcelona en Real Madrid nog kampioen worden. Champion’s League Kortom weer eruit in de groepsronde, dan maar weer Uefa Cup proberen. Dat was met redelijk succes. Laatste wedstrijden verpesten het seizoen… geen Uefa Cup, geen Copa del Rey. Maar wel voor de 3e keer op rij de Primera Division gewonnen. Aanvullende gegevens Satellietclubs Geld stroomde binnen na de overeenkomsten met Kansas City en Waseda Univ. Ik was ook tevreden met São Caetano en Sparta. Met ingang van het 4e seizoen is Valencia verhuisd van het Mestalla naar het Nuovo Mestalla met een capaciteit van 75.000. De waarde van Valencia is daarmee gestegen tot €407mln. Nederlands Elftal Na het EK2008 kwam de Nederlands bond naar me toe met de vraag of ik bondscoach wou worden. Meestal vind ik dat niet echt leuk, al dat gezeik van clubcoaches als ik spelers te lang laat spelen in een vriendschappelijk duel. Ik zit ook altijd te kloten met de selectie samenstellen (door alle blessures). Uiteindelijk heb ik het geaccepteerd, ik kon Nederland niet de rug toekeren! Na een tijdje was ik het bondscoachschap behoorlijk beu. Dus na de kwalificatie voor het WK heb ik mijn ontslag ingediend. Na een paar dagen kreeg ik bericht of ik wou nadenken over het ontslag. Ze wouden me weer hebben, dus ik heb het geaccepteerd. Nu op naar WK2010. Daarna hou ik het sowieso voor gezien bij het Nederlandse elftal. Voor de nieuwsgierige mensen, het gelijke spel was uit tegen Roemenië. Als mensen screens willen zal ik ze wel maken ;) PS had de screens eerst in word geplakt en toen naar paint om er een JPG te maken dus kwaliteit is ver te zoeken!!
Geplaatst 22 januari 200718 jr. Auteur 1e seizoen Transfers: Geen inkomende transfers, ik wou het eerst proberen met het huidige materiaal. Dan kan ik na het seizoen bepalen waar ik spelers moet veranderen (nou lag het transferbudget ook niet aan de hoge kant). Uitgaande: Caneira: Was al uitgeleend aan Sporting toen Sampdoria een bod deed. En hij kwam niet voor in mijn plannen. Regueiro: Is een linksbuiten, daar had ik ook Vicente en Silva voor. En anders liet ik er jeugd spelen. Bovendien geen toegevoegde waarde vond ik aangezien hij geen Spanjaard is. Moretti: Ik heb altijd een zwak voor Parma, en toen ze aanklopten bij mij voor Moretti kon ik niks anders dan het accepteren aangezien het bedrag nog redelijk hoog was. Eindstand 1e seizoen Champion’s League Zeer slecht resultaat vond ik zelf. Weliswaar 10 punten gehaald, maar daarmee kom je niet verder. Dus moest verder bekeren in de Uefa Cup, dat liep trouwens ook niet goed af. Nu ik deze novelle maak zie ik pas dat ik mijn ‘thuiswedstrijden’ op neutraal terrein heb gespeeld… Maar dat mag nooit de oorzaak zijn van uitschakeling tegen Feyenoord. Ik denk overigens een bug in het spel, al mijn CL wedstrijden en bekerwedstrijden zijn op neutraal terrein gespeeld. Over de Copa del Rey gesproken, daar ben ik in de 5de ronde uitgegaan. Dat was tegen Betis (op uitdoelpunten). Kortom een redelijk seizoen, kampioen maar toch een bittere bijsmaak door vroeg uitschakeling in de CL. 2e seizoen Transfers Inkomende transfers Anderson: Kwam pas in de winterstop, door de vele blessures in mijn 1ste en 2e elftal was ik genoodzaakt om soms te spelen met 2 spitsen uit het jeugdelftal. Bovendien vind ik Anderson een toptalent Luka Modric: Eigenlijk mijn grootste miskoop, na de komst van Anderson is hij buiten de boot gevallen door de regeling voor het aantal ‘buitenlanders’ in Spanje. Was gehaald is verbreding van het middenveld, veel blessures bij mijn middenvelders. Gerard Piqué: Mijn scouts kwamen met zijn naam naar mij toe, werd beter bevonden dan Marchena. Heb hem gehaald op advies van mijn scouts, en ik kan hen geen ongelijk geven. Kerlon: Hem had ik het eerste seizoen ook al op het oog, maar toen mistte ik het geld. Tot mijn verbazing speelde hij begin seizoen 2 nog steeds bij Cruzeiro, toen heb ik hem maar gekocht. Javi MartÃÂÂnez: Wederom hebben mijn scouts deze speler aanbevolen bij mij, ik vond het op zich wel aardige stats hebben voor een speler van 19 jaar. Hij had alleen maar een paar hoge stats bij de technische eigenschappen, maar daar kon aan gewerkt worden. Uitgaande transfers Jorge López: Aflopend contract, niet goed genoeg om zijn contract te verlengen. Sisi: Aflopend contract, niet goed genoeg om zijn contract te verlengen. Stefano Fiore: Kon niet rekenen op een basisplek, dus voor een mooi prijsje verkocht Angulo: Kon ook niet rekenen op een basisplek, dus voor een zacht prijsje verkocht Edu: Één van de steunpilaren van het 1e seizoen (had Albelda uit de basis gespeeld), wou hem eerst niet verkopen maar na de komst van Javi MartÃÂÂnez had ik nog een reserve VM. Dus toch geaccepteerd. Arturo Navarro: Aflopend contract, niet goed genoeg om zijn contract te verlengen. Francesco Tavano: Had een heel slecht 1e seizoen (weliswaar ¾ seizoen in Valencia B), en Genoa was net mijn satellietclub geworden, dus ik gunde hem de transfer naar Italië. Eindstand Weer kampioen geworden dus!! Met hetzelfde puntenaantal als een jaar daarvoor, alleen lager doelsaldo. Villarreal had zich dit seizoen goed herpakt van de 12de plaats van vorig jaar. Champion’s League Groepsronde overleeft en wachten op de loting……. CHIEVO!! Ik vond het wel een gunstige loting (navolging omkoping Italië is lang, maar de 2e ronde halen is wel knap van hen). Na de 2 wedstrijden tegen Chievo was de balans 1-2 voor mij, dus op de naar de volgende loting…..SHAKTHAR!!! Gemengde gevoelens, ik wist dat ik het thuis moest doen tegen hen. Shakthar uit is meestal nederlaag (elk CM en FM bij mij). Toen de eerst wedstrijd thuis 0-0 eindigde vreesde ik al het ergste. En dat had ik goed voorspeld, in Oekraïne werd het 2-1. Dat was dus inpakken en terug naar Spanje met een kater. Copa del Rey Ik heb de finale behaald, maar daar was uiteindelijk Atlético mij de baas. Weliswaar op strafschoppen maar toch Goed seizoen gedraaid, maar toch maar 1 prijs terwijl ik van tevoren tegen mezelf had gezegd dit seizoen minstens 2 prijzen. Maar goed landskampioen is het belangrijkst. 3e Seizoen Transfers Inkomende transfers Marcelo: De linksback met de beste stats, hij speelde ook fantastisch bij Marseille. Ik moest diep in de buidel tasten, uiteindelijk zijn afkoopsom. Nicolás Millán: Was toen dacht ik 17 jaar en ik zag wel goede stats, dus scout erop af gestuurd en die vertelde mij dat ie een degelijke aankoop zou zijn. Heb de gok genomen en meteen bij Sparta gestald. Milevskiy: Geweldige dribbelaar, ik had 3 langdurige blessures in de voorhoede (Villa, Anderson en Kerlon) dus heb ik hem gehaald in de winterstop. Reinaldo: Had goede stats op 20 jarige leeftijd dus heb hem gekocht (Real Madrid, Barcelona, Chelsea en Arsenal boden mee) Uitgaande transfers Kortom het seizoen van aflopende contracten. Eindstand 3e seizoen Spannend seizoen van begin tot aan het einde, halverwege stond de top6 met 2 punten van elkaar (Valencia, Barcelona, Real Madrid, Atlético, Sevilla en Villarreal). Met nog 8 wedstrijden te gaan konden alleen Valencia, Barcelona en Real Madrid nog kampioen worden. Champion’s League Kortom weer eruit in de groepsronde, dan maar weer Uefa Cup proberen. Dat was met redelijk succes. Laatste wedstrijden verpesten het seizoen… geen Uefa Cup, geen Copa del Rey. Maar wel voor de 3e keer op rij de Primera Division gewonnen. Aanvullende gegevens Satellietclubs Geld stroomde binnen na de overeenkomsten met Kansas City en Waseda Univ. Ik was ook tevreden met São Caetano en Sparta. Met ingang van het 4e seizoen is Valencia verhuisd van het Mestalla naar het Nuovo Mestalla met een capaciteit van 75.000. De waarde van Valencia is daarmee gestegen tot €407mln. Nederlands Elftal Na het EK2008 kwam de Nederlands bond naar me toe met de vraag of ik bondscoach wou worden. Meestal vind ik dat niet echt leuk, al dat gezeik van clubcoaches als ik spelers te lang laat spelen in een vriendschappelijk duel. Ik zit ook altijd te kloten met de selectie samenstellen (door alle blessures). Uiteindelijk heb ik het geaccepteerd, ik kon Nederland niet de rug toekeren! Na een tijdje was ik het bondscoachschap behoorlijk beu. Dus na de kwalificatie voor het WK heb ik mijn ontslag ingediend. Na een paar dagen kreeg ik bericht of ik wou nadenken over het ontslag. Ze wouden me weer hebben, dus ik heb het geaccepteerd. Nu op naar WK2010. Daarna hou ik het sowieso voor gezien bij het Nederlandse elftal. Voor de nieuwsgierige mensen, het gelijke spel was uit tegen Roemenië. Als mensen screens willen zal ik ze wel maken ;) PS had de screens eerst in word geplakt en toen naar paint om er een JPG te maken dus kwaliteit is ver te zoeken!!
Geplaatst 22 januari 200718 jr. Re: Valencia 3x op rij kampioen mooie resultaten spijtig da het europees niet goed wilt lukken verder nog succes ciao
Geplaatst 22 januari 200718 jr. Re: Valencia 3x op rij kampioen Goede resultaten, alleen kan je beter je screens niet opslaan als jpg want ze worden er een beetje vaag door.
Geplaatst 22 januari 200718 jr. Re: Valencia 3x op rij kampioen vreemd dat het in Europa niet wil lukken. 3keer kampioen geworden is netjes.
Geplaatst 22 januari 200718 jr. Re: Valencia 3x op rij kampioen @ Arsenal : Als je met rechtermuisknop op het plaatje klikt en dan de link bekijkt staat er dat het al een .jpg is... Ontopic: Goede resultaten idd, jammer van het Europese voetbal en de beker maarja dat komt nog wel. Succes met Valencia en Nederland!
Geplaatst 22 januari 200718 jr. Re: Valencia 3x op rij kampioen Goed gedaan jammer van de slechte kwaliteit screens. Ik wil wel graag een screen zien van Reinaldo, zal wel een regen zijn neem ik aan.
Geplaatst 22 januari 200718 jr. Re: Valencia 3x op rij kampioen @ Arsenal : Als je met rechtermuisknop op het plaatje klikt en dan de link bekijkt staat er dat het al een .jpg is... Ontopic: Goede resultaten idd, jammer van het Europese voetbal en de beker maarja dat komt nog wel. Succes met Valencia en Nederland! Ik zeg ook dat hij ze niet als jpg op moet slaan.
Geplaatst 22 januari 200718 jr. Auteur Re: Valencia 3x op rij kampioen Als wat voor bestand moet ik ze dan opslaan? Screen van reinaldo komt eraan...
Geplaatst 22 januari 200718 jr. Re: Valencia 3x op rij kampioen Heel netjes zeer netjes zelfs!! Alleen idd kut kwaliteit van je screens! Hoe doet Niquez het?
Geplaatst 22 januari 200718 jr. Auteur Re: Valencia 3x op rij kampioen Dit zijn de screens van Reinaldo, nog niet overtuigend. Ik moet het nog maar zien met Reinaldo, nu uitgeleend aan AEK Overigens was ik Niguez bijna vergeten :P, maar nu ik zijn stats bekijk heeft ie het wel aardig gedaan in het 2e elftal :|